0
logo
0

متفاوت ترین و علمی ترین شیوه آموزش زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند

آرزو کن، هدفت بساز

آموزش زبان ترکی استانبولی، به شیوه ی خلاقانه، تاثیر گذار و مهم تر از همه، بسیار متفاوتی در باشگاه اومند ارائه میشه!

واسه درک این تفاوت همین ابتدا یه جلسه رایگان خیلی عالی برگزار میکنیم که اولین قدم اومندی شدن شماست!!

راستی! میدونستی که بیلی آیلیش، امینم، برد پیت، بیل گیتس، لئوناردو دیکاپریو، آلپاچینو، دکتر سمیعی، لئوناردو داوینچی، بچه های سریال فرندز، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سعدی، حافظ، بهترین وکلا،دکتر ها، مهندسا،هنرمندا

همه و همه از همین جلسه رایگان اومند شروع کردن!!😂😂😂

پس توام معطل نکن و همین الان جلسه رایگان اومند رو ثبت نام کن

تازه تو این جلسه میتونی ده سال آینده خودت رو ببینی

پس همین الان ثبت نام کن و فقط یه آرزو کن

در این جلسه متوجه میشی اومند  چه تفاوت هایی داره و چطور تورو به متفاوت ترین شیوه به اوج میرسونه

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

دوره رایگان آموزش زبان

آموزش زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند

آموزش زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند

همونطور که در جریان هستید، این روزها  زبان ترکی استانبولی خیلی هوادار داره! دلیل اصلیش هم انواع مهاجرت های تحصیلی، شغلی و … هست.

 همونطور که میدونید این کشور نقش مهمی در زندگی ایرانی ها پیدا کرده و یه جورایی راحت ترین و سازگار ترین محل برای مهاجرت ایرانی ها محسوب میشه. جدا از مهاجرت، مسافرت ها هم از دلایل اصلی رفت و آمد ایرانی ها به ترکیه هستن که خودتون از وضعیتش بیشتر با خبرید😁 دلایل دیگه ای مثل فیلم های جنجالی ترکی که خیلی زیاد باب میل ایرانی هاست و کلی دلایل دیگه که خودتون بهتر میدونید و نیاز نیست یکی یکی نام ببرم هم وجود دارن و باعث افزایش رفت و آمد ایرانی ها به کشور ترکیه میشن.🇹🇷🇹🇷 تمامی این مسائل، به دلیل شباهت فرهنگی ما به کشور ترکیه‌س که حسی آشنا و ایمن رو در ما ایجاد میکنه.

ولی خب با توجه به رشد تعداد متقاضی در این فیلد یه چیزایی این وسط کمه. شما برید و مجموعه های آموزشی زبان ترکی رو بررسی کنید، می‌بینید که کتاب ها غالباً یکسانه و شیوه ها و متد های آموزش زبان ترکی استانبولی کاملاً مشابه هم هستن.  جالب اینجاست با وجود این همه متقاضی، ذره ای در متد ها تفاوت ایجاد نمیشه. کافیه در یک تعیین سطح ابتدایی با سی نفر دیگه، یک نمره رو کسب بکنید، اونوقت شما و اون سی نفر بدون در نظر گرفتن هیچ ملاک دیگه ای، سر یک کلاس با یک معلم میشینید!

نهایتا نحوه ی بیان مطالب آموزشی میتونه متفاوت باشه و در واقع همه‌ی افراد متقاضی آموزش زبان ترکی استانبولی دارن به یک شیوه مشخص و از پیش تعیین شده آموزش می‌بینن. خب خیلی ها ممکنه بگن مشکلش چیه که آموزش زبان ترکی استانبولی متد و منابع کاملاً یکسان و مشخص داشته باشه؟ در اینجای کار لازمه این سوال رو با یک سری سوال دیگه جواب بدیم.

در ابتدا باید بپرسم، مگه غیر از اینه که هر کسی هدف خاص خودش رو از آموزش زبان ترکی داره؟ یکی میخواد مهاجرت تحصیلی داشته باشه، یکی میخواد سفر بره، یکی میخواد برای کار در یک جای مشخص وارد ترکیه بشه، یکی میخواد برای کار آزاد بره و غیره. هر کسی هدف خاص خودش رو داره.

خب در ادامه؛

مگه غیر از اینه که هرکسی نقاط ضعف و قوتِ متفاوتی در یادگیری زبان ترکی استانبولی داره؟ که همین قضیه آموزش هارو تفکیک و منحصر به فرد میکنه.

مگه غیر از اینه که تمامی این مسائل در آموزش زیان ترکی استانبولی تاثیر گذارن؟

این که شما اصلا چرا میخوای زبان ترکی  رو یاد بگیری واقعا اصل اساسیه! اگر اهداف تحصیلی مثل پزشکی داری و خب اصلاً اون کاربردی که زبان ترکی استانبولی برای شما داره با فردی که مثلاً واسه سفر یا کار متفاوتی میخواد به اون کشور بره کاملاً فرق میکنه، اما متاسفانه کسی به این مسائل در آموزش زبان ترکی استانبولی توجه نمیکنه.

واضح تر بگم، همونطور که گفتیم متد آموزش کاملا یکسانه، یعنی گرامر، مکالمه و دستوراتی که به شما تدریس میشه هیچ فرقی با افراد دیگه نداره(حالا میخواد جمعیت ده نفره باشه یا هزار نفره) و عیناً همین ها در آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی تکرار میشن.

اینطوری از یادگیری زبان ترکی استانبولی خسته نمیشی!

نمایش ویدیو درباره اینطوری از یادگیری زبان ترکی استانبولی خسته نمیشی!
آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی

خب پس اینجوری آموزش کاربردی چی میشه؟!

در این حالت اگر شما در جمع تخصصی خودت قرار بگیری مثال تو همون دانشگاهی که رفتی و میخوای پزشکی بخونی، درسته سلام و احوالپرسی و گفتگوی عامیانه رو بلدی اما  آیا با آموزش روتین و عمومی، میتونی تخصصی و کاربردی حرف بزنی؟!

یا مثلاً  جایی مشغول به کار هستید، سلام و احوالپرسی بلدی، بلدی با مردم خوش و بش کنی اما نمیتونی به صورت تخصصی راجع به کارت به مردم توضیح بدی، راحتتون کنم! هر قسمت از زندگی شما لحن و ادبیات مخصوص به خودش رو داره که شما بدون این که متوجه  بشید،  زبان اصلی خودتون رو با همین شیوه مدیریت می‌کنید پس قطعاً زبان ها و فرهنگ های دیگه هم از این قاعده پیروی میکنن!

 وقتی به روش معمول و روتینی که نقدش کردیم آموزش میبینین به سختی میشه این مسائل روانشناختی رو مدیریت کرد و شما اگر متناسب با تخصصی که دارید آموزش زبان ترکی استانبولی رو فرا بگیرید، حداقلش اینه که تو بخش اصلی کار و زندگیتون در یه کشور جدید بهتر عمل میکنید و تخصص و مهارت کافی رو کسب میکنید.

خب با توجه به این تفاسیر و حجم بالای متقاضی همونطور که یکم پیش بهش اشاره کردیم این روش آموزش یکسان برای همه، کمبودهای قابل توجهی رو ایجاد میکنه.

خب پس راهکار چیه؟!

راهکار، آموزش کاربر محوره.

یعنی چی؟!

یعنی آموزش زبان ترکی استانبولی متناسب با اهداف و نقاط ضعف و قوت شما ،

یعنی در ابتدای کار مشخص بشه که شما چرا میخواید زبان ترکی  رو یاد بگیرید،

هدفتتون چیه و بعد از این موضوع در چه قسمت هایی ضعف دارید و کجاها نقاط قوت شما محسوب میشه و بتونید آموزش صفر تا صد زبان ترکی استانبولی رو در این جایگاهی که هستید واسه خودتون تعریف کنید که مثلاً صفر من با صفر یکی دیگه ممکنه متفاوت باشه.

 پس نقطه شروع ، نقطه پایان ،شیوه یادگیری، شیوه آموزش زبان ترکی استانبولی و اهداف شما منحصر به فرده و لذا باید مطابق با خودتون تدریس بشه .

چون دلمون نمیخواد که هیچ ناگفته ای باقی بمونه بذار یک چند تا از مهم ترین ویژگیهای آموزش کاربر محور رو چه برای آموزش زبان ترکی استانبولی و چه برای آموزش مهارت های دیگه براتون بازتر کنیم تا بعد بریم سراغ بقیه صبحت هامون!😉

1- اول از همه استاد کاری میکنه که کاربرها درباره موارد مختلف آموزشی کنجکاو بشن و بعد اونا رو به چالش میکشه تا پاسخ سوالشون رو پیدا کنن.

2- سعی میشه مثال ها و فعالیت ها حول و حوش زندگی واقعی بچرخه تا کاربرا با انگیزه بیشتری در اونا شرکت کنن.

3- باعث میشه ما با تکنولوژی که داره جهان رو میگیره آشتی کنیم و وقتمون رو توی آموزشگاهای حضوری زبان ترکی تلف نکنیم.

ما در باشگاه اومند به این شیوه از آموزش زبان ترکی استانبولی ، میگیم آموزش کاربر محور ، اینه که در واقع شمارو متفاوت میکنه ، این شیوه آموزش قطعا یک شیوه منحصربه فرده ، چیزی که شما بهش نیاز دارید ، به این میگیم تفاوت لذا همین الان در جلسه توجیهی رایگان باشگاه اومند در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی شرکت کنید تا اطلاعات کامل در این زمینه رو بدست بیارید ،

کافیه نام ،نام خانوادگی و شماره موبایلتون رو در فیلد زیر وارد کنید .

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

دوره رایگان آموزش زبان

آموزش زبان ترکی استانبولی به روش کاربر محور …

اصلا روال جلسات زبان ترکی استانبولی در باشگاه چجوریه؟

شما در ابتدای کار هدفگذاری میشید که اصلاً دلیل و هدفتون برای یادگیری این زبان چیه؟ بعد از مشخص شدن هدفتون، از شما در جلسه اول شرح حالی گرفته میشه که مشخص میکنه نقاط ضعف و قوتتون در یادگیری زبان ترکی به چه صورته و در نهایت بعد از هدفگذاری و گرفتن شرح حالتون، روال کار شما برای طی کردن جلسات مشخص میشه. شما هر جلسه متناسب با اون پرونده هدفگذاری و شرح حال، یک شیوه متفاوت آموزشی رو پیش میگیرید و هر جلسه با چالش های متناسب با هدفتون رو به رو میشید و هر جلسه متوجه میشید که چه مقدار تغییر داشتید؛ چرا که متد اصلی هر جلسه کلاس، یک متد روتین نیست، بلکه کاملاً متناسب با اون چیزیه که بهش نیاز دارید.

هر جلسه چالش هایی برای شما تعریف میشه که غالباً به صورت تحقیقاتیه و بسیار جذابه و این چالش ها در هر جلسه، شیوه پیشروی آموزش زبان ترکی استانبولی شما رو در جلسه بعد مشخص میکنه.

*پشتیبانی و پرونده سازی کاربران آموزش زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند*

تا به اینجای کار فهمیدین که باشگاه اومند یک شیوه آموزش کاربر محور رو دنبال میکنه.آموزش کاربر محور یعنی آموزش متناسب با نقاط ضعف، قوت، اهداف و گرایش های کاربر. مثلا اگر شما آینده‌تون رو در رشته پزشکی میبینید و با توجه به ارتباطی که متناسب با هدفتون یعنی رشته پزشکی با آموزش زبان ترکی استانبولی وجود داره، میخواید زبان ترکی استانبولی رو یاد بگیرید. باشگاه اومند به همون شیوه ای به شما یاد میده که متناسب یک پزشکه و کاربرد داره برای اون. یا اگر برای وکالت میخواین اقدام بکنید، برای کار در موقعیت های مختلف یا اصلا برای سفر قصد داشته باشید برید کشور ترکیه، متناسب با همون هدف و شرایط شما بهتون زبان ترکی استانبولی ارائه داده میشه و لذا این میشه آموزش کاربر محور. یعنی آموزش هر فرد با فرد دیگه باید متفاوت باشه و پیش بره.

اما اگه بخوایم این موضوع رو بازتر بکنیم، باید درمورد پشتیبانی کاربران در آموزش زبان ترکی استانبولی باشگاه اومند هم صحبت بکنیم که شما علاوه بر اون پیشروی منحصر به فرد کلاس ها، پشتیبانی دارید که کاملا به شما یاداوری میکنن که چه موقع کلاس دارید و شمارو تنها نمیذارن که بتونید کلاسهاتون رو به طور منظم شرکت کنید. همچنین تکالیف و چالش هاتون رو برای شما مدیریت میکنن و حتی به صورت هفتگی با شما ارتباط میگیرن تا کیفیت کلاس ها و میزان رضایت شما رو بسنجن و اگر مسئله ای هست انتقال بدن و درکل پل ارتباطی بین متخصصین زبان ترکی استانبولی و شما در باشگاه اومند هستند که این موضوع به بهترین شیوه انجام میگیره تا شما به موقع به هرچیزی که باید، دسترسی داشته باشید و سوالات خودتون رو بپرسید‌.

علاوه بر این، یک موضوعی که در کلاس زبان ترکی استانبولی باشگاه اومند وجود داره اینه که مدرس بعد از هرجلسه شرح حال شما رو در پروندتون مینویسه؛ یعنی هم از نظر روانشناختی، هم از نظر اینکه فعالیتتون سر کلاس و  مسائل این چنینی چطور میگذره، شرح داده میشه. شاید واستون جالب باشه که اصلا چرا این اتفاق میفته! اینجا میرسیم به یکی از بزرگترین ویژگی های باشگاه اومند، یعنی به هدف رسانی صفر تا صد کاربر!!!😉 واضح بهتون بگم که شما وقتی که در حال یادگیری یک مهارت هستید،ممکنه به آموزش های مختلف دیگه ای نیاز پیدا بکنید و در حالت عادی باید هرکدوم رو از یک موسسه جداگونه تهیه کنید، به ده جای مختلف سر بزنید و خلاصه کلی هزینه بکنید تا بتونید مهارتهای لازم رو بدست بیارید. 

تازه این پایان ماجرا نیست، بلکه شما وقتی که همه ی خدمات رو هم بگیرید،چند روشه میشید. بذارید براتون مثال بزنم که کاملا متوجه منظورم بشید… .مثلا فکر کنید که در حال یادگیری زبان ترکی استانبولی هستید و در عین حال مثلا مدرستون میگه شما که میخوای وکیل بشی، فن بیانت یک مقدار ضعیفه و باید در کلاس های فن بیان شرکت کنی و این مهارتت رو قوی کنی! خب در حالت عادی شما باید در مجموعه ی دیگه بگردی دنبال فن بیان و بعد هم که مدرس رو پیدا کنید و ثبت نام کنید،چند روشه میشید!! یعنی مدرس فن بیان یک مدل به شما آموزش میده، مدرس زبانتون مدل دیگه ای رو به کار میگیره و ممکنه مهارتها و علوم دیگه ای هم کنار اینها داشته باشید که هرکدوم یک شیوه کار دارند و شمارو سردرگم میکنن. مسلما اینطور نمیتونید در مسیر یک هدف خاص با رویکردی منسجم جلو برید. این موضوع بسیار مهمیه که باید بهش توجه کرد و یکی از عواملیه که شما میبینید کلاس ها توسط شما یا نصفه رها میشن یا مهارتی رو به طور کامل و بی نقص یاد نمیگیرید.

این خستگی ناشی از سردرگمیه. اما در باشگاه اومند، هر کاربر یک پرونده  خاص داره و مدرس شما در پرونده شرح حالتون رو بعد از هرجلسه مینویسه. خب این به چه کار میاد؟؟ همون مثال فن بیان رو یادتون بیارید..!!! اینجا اگر مدرس زبان ترکی استانبولی بگه شما به مهارت فن بیان نیاز دارید، شما در حین آموزش زبان ترکی استانبولی میرید و فن بیان رو از همون باشگاه اومند که از قبل باهاش آشنایی کامل داری تهیه میکنی. علاوه بر اینکه دیگه وقتتون برای پیدا کردن مدرس و موسسه خوب و مورد اعتماد و کلی هزینه تلف نمیشه، چند روشه هم نمیشید؛ یعنی در واقع مدرس فن بیان شما اون پرونده تون رو میخونه و میدونه که با چه هدفی اینجا هستید، چجوری تا الان زبان ترکی استانبولی رو یاد گرفتید و لذا یک آموزش متناسب با شما و به اصطلاح کاربر محور رو بهتون ارائه میده. اینه که ما میگیم باشگاه اومند یک مرکز کلی به هدف رسانیه که صفر تا صد مباحث مورد نیاز شما برای رسیدن به هدفتون رو در اختیارتون میذاره.این یعنی آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی و کلی خدمات دیگه همه در یک سبد!

آموزش زبان ترکی استانبولی

چرا آموزش  آنلاین زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند


چرا کلاس حضوری نه؟؟!!

در یکی دو سال اخیر با توجه به وضعیت  کرونا، کلاس های آنلاین در بین مردم بیشتر جا افتاد و به دنبال این قضیه یه عده  دوست داشتن و کلی موقعیت و مهارت های خفن یاد گرفتن.

 عده ای هم نه، مثل سابق به رفت و آمدشون و کلاسای حضوری ادامه دادن.

خوب صد البته نظر هر کس محترمه ولی بعضی وقتا یه چیزایی به آگاه ترشدن آدم کمک می‌کنه مثل همین مقاله که میخواد بهت نشون بده خودتو پاسوز و محدود به منطقه و جغرافیایی که توش هستی نکن. تمام امکاناتی که برای اتصال به کل دنیا لازم داری، توی دستته.

اینجا میخوایم بهتون بگیم که چرا کلاس های آنلاین به کلاس های حضوری ارجحیت دارن (البته نظر و دلایل افراد حضوری پسند هم کاملاً قابل احترامه ولی فعلاً قصد داریم از کلاس آنلاین دفاع کنیم، باعرض پوزش 😁)

چندین مزیت بسیار مهم در مورد کلاس آنلاین وجود داره ، قبل از اینکه بریم سراغ مزیت ها، بهتره اینم بگم خیلیا بر حسب تجربه ای که از  سیستم آنلاین مدارس یا دانشگاهشون دارن از کلاس آنلاین بیزارن، چرا؟ چون برای اونا کلاس آنلاین یعنی ویدیو کال تو واتس اپ یا شاد و نهایتاً اسکای روم که طبق تجربه خودتون هیچکدوم چنگی به دل نمیزنه و شما اگه به خود مارک زاکر برگ (مدیر واتس اپ) بگی تو پلتفرم شما دارن کلاس آنلاین برگزار میکنن، خندش میگیره؛ پس واتس اپ یا این مدل نرم افزارها برای کلاس آنلاین به هیچ عنوان مناسب نیست ، پس وقتی میگیم کلاس آنلاین منظورمون نرم افزارای پیام رسان نیست بلکه داریم از یک شبکه قدرتمند کلاس آنلاین حرف می‌زنیم که انگار تو خود کلاس نشستی و داری با معلم و همکلاسیات کاملاً زنده وقتت رو به بهترین شیوه ممکن میگذرونی.

تو همچین کلاسی هر وقت به چالش بخوری میتونی در لحظه مشکلت رو با مدرس درمیون بذاری و برطرفش کنی.

لازم نیست مثل کلاس حضوری، که شاید به خاطر هزینه زیادش مجبور باشی جمعیت بیشتری رو تحمل کنی، مجبور باشی به خاطر جمعیت زیاد و وقت کم از سوالت صرف نظر کنی.

همچنین لازم نیست مثل دوره های آفلاین عمومی وقتی سوالی داری، کسی رو نداشته باشی که ازش بپرسی و یا برای گرفتن جواب سوالت مجبور باشی چند روز صبر کنی!

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

دوره رایگان آموزش زبان

آموزش زبان ترکی استانبولی

خب بریم سراغ مزیت ها

۱_اولاً باید به این نکته واقف باشید که آموزش آنلاین با بیماری به وجود نیومده که بخواد با برگشتن شرایط به حالت عادی از بین بره ، پس این تصور که الان چون اوضاع بهتر شده پس قراره آموزش آنلاین کمرنگ بشه، بدون شک اشتباهه،

#اومندی_ها توجه کنید ؛ آنلاین شدن یا آنلاین بودن در هر زمینه ای که وارد شد دیگه خارج نشده .

مثلاً شما انتخاب رشته‌های دانشگاهی ببین ، آنلاین شدن ، انتخاب واحد رو نگاه کن ، آیا بعد از گذر زمان کسی پشیمون شد و قضیه رو  به حالت اول برگردوند؟خیر .

چرا ؟ چون تمام جهان داره به این سمت کشیده میشه و تو چه بخوای چه نخوای توی این ماتریکس محکوم به همرنگ شدن با ورژن جدید دنیا هستی.

 لذا موندگاری این فضا اصلا جای بحثی نداره و افرادی که تونستن باهاش ارتباط بگیرن و کارشون و راه بندازن 10پله جلو تر از عزیزانی هستن که همچنان کلاسای حضوریشون رو دنبال میکنن، چون در نهایت همین عزیزان مجبورن یه آنلاین شدن  رو بیارن و در این لحظه قطعاً کسی که تو این روش قدیمی تره، آگاه تر و کار بلد تر شده پس قطعاً حریف قدریه و نمیشه راحت بهش رسید .

۲_ اما مهم ترین و ارزشمند ترین مزیت فضای آنلاین؛ از بین رفتن محدودیت های جغرافیایی.

 همونطور که یکم پیش خدمتتون عرض کردم یکی از مهم ترین ویژگی های فضای آنلاین ارتباط راحت تر و بدون دردسر با اساتید و مجموعه های حرفه ای، با استاندارد های کشوری یا جهانی در سطح کشور یا حتی دنیاست.

قدیما(در واقع همین قبل از پاندمی کرونا)شما برای یادگیری هر چیزی(چه مهارت های پایه یا هنری یا فنی چه دروس مختلف تحصیلی چه زبان های خارجه و…) باید به موجودی و ظرفیت منطقه یا شهرستان خودتون، اکتفا میکردید. هر کسی هم به میزان همون معلومات و دانسته های اساتیدش، رشد میکرد و آموزش میدید. حتی اواخر(سال ۹۴ تا ۹۷ مثلا) سطح رقابت یا آموزش مهارت ها بالا رفته بود و در حق خیلی ها بی انصافی میشد. چند تا مثال بزنم یکی تحصیلی-رقابتی و یکی هم آموزشی-مهارتی؛ مثلا در کنکور ها سطح سوالات و رقابت هی بالا تر میرفت و افرادی که در پایتخت یا کلان شهر ها زندگی میکردن، به مراتب در اون رقابت دست بالا رو داشتن و سایر افراد هم دست پایین رو. (زیاد هم شنیده بودید اون موقع ها که آره امکانات فلان شهر یا فلان منطقه ی تهران مثلا، از ما بیشتره بخاطر همین اون ها شانس بیشتری دارن) یا مثلا مهارت مدرنی رو میخواستید آموزش ببینید اما در شهرستان شما یا منطقه ای از تهران که زندگی میکردید، پیدا نمیشد و باید مسافتی رو طی میکردید تا بتونید صرفا اون مهارت رو آموزش ببینید!! یا حتی مثلا در خود تهران یا کلان شهر ها، آلودگی هوا پیش میومد و خیلی ها از آموزش دیدن عقب میفتادن(خلاصه داستانی بود😄)

اما بعد از کرونا و جا افتادن  فضای آنلاین دیگه شما صرفا با چند تا کلیک با بهترین اساتید کشوری، بدون در نظر گرفتن مکان زندگیتون، کار میکنید. در واقع شما دیگه این دغدغه رو ندارید که ، وای استاد فلانی توی شهر یا منطقه ی ما نیست، منطقه خیلی دوریه یا توی این محل یا شهرستان، اصلا استاد مد نظر من پیدا نمیشه یا مثلا چی میشد استاد فلانی از انگلستان یا استاد بهمانی که سرش خیلی شلوغه از فلان منطقه تهران، به من آموزش میدادن! با خیال راحت با چندتا کلیک میتونی بهترینارو واسه خودت سوا کنی .

دیگه تموم شد دورانی که بگن نههه من به فلان مجموعه یا استاد دسترسی ندارم یا نه امکاناتم خوب نبود و از این حرفا! چاره ش صرفا دو تا کلیکه!!

۳_حالا شاید یه عده همچنان بگن نه ما حضوری بهتر یاد میگیریم، و آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی خوب نیست(مثل اون موقع که تازه اتومبیل اختراع شده بود مردم میگفتن نه بابا اسب بهتره همیشه هست این تیکه آهن چیه😂😂) خوب این مگه اشکالی داره کسی حضوری رو ترجیح بده؟؟ خیر اما دنباله متن رو بخون شاید بفهمی چرا ما موافق کلاس حضوری توی این شرایط مدرن فعلی نیستیم….

ببینید، این یه حقیقت انکار ناپذیره که فضای آنلاین جا افتاده ، راحت بگم از هر ده نفر چهار نفر دیگه داره از کلاس آنلاین استفاده میکنه، خوب اونوقت چی میشه؟؟؟ هیچی، شما  رقیب ها و دیگر همسن هاتون رو میبینید که توی این فضای آنلاین دارن آموزش میبینن

خوب ببینن مگه چه اتفاقی میفته؟

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان ترکی استانبولی را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان ترکی استانبولی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش ترکی استانبولی را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان ترکی استانبولی را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

پادکست شیوه ی آموزش زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند

با صدای مدیریت باشگاه جناب آقای صدری زاده

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

دوره رایگان آموزش زبان

داشتیم میگفتیم که …

رقیب ها و دیگر همسن هاتون رو میبینید که توی این فضای آنلاین دارن آموزش میبینن …

خوب ببینیم مگه چه اتفاقی میفته؟

چه سوال خوب و بجایی واقعاً😄؛ رقبا و هم هدف های  شما دارن با تکنیک ها و استانداردهای روز دنیا رشد میکنن و مهارت های بیشتری برای ارائه یاد میگیرن؛ پس قطعاً خودشون رو چند پله جلوتر از شما قرار میدن. در واقع اونی که کلاس حضوری رو ترجیح میده، داره به امکانات محله و محدوده جغرافیایی خودش اکتفا میکنه و کلی وقت و هزینه رفت و آمد رو به جون میخره!  همچین فردی نباید انتظار داشته باشه که بتونه با همه رقابت کنه. چرا؟؟ چون گفتیم آقا جان این یه حقیقتههه که شما وقتی به چند تا اسم و منطقه ی خاص محدود نباشی، مسلما دستت برای انتخاب استاد بازتره. دیگه نیازی نیست که خودت رو با جغرافیا و منطقه ای که در اون هستی وفق بدی و اجبارا با خودت بگی:

“خوب چاره چیه؛ استاد فلانی هست دیگه.😞 حالا درسته به پای بهترین اساتید فلان منطقه یا شهر نمیرسه  اما بالاخره تنها کسیه که تو منطقه ی ما حرف اول رو میزنه!!! “

نه اومندی ها؛ تموم شد اون دوران… ! پس لطفاً عقب نمون و نذار این حس رو تجربه کنی که به شدت چندش آوره. از ما گفتن بود. 😉

پس به این نتیجه میرسیم که کلاس­های آنلاین مثل ویروس میمونن. اگه تو استفاده نکنی، رقبا میان استفاده میکنن و سطحشون بالا تر میره. به همون نسبت سطح رقابتی بالا تر میره و داستانی میشه! کلا این ویروس آنلاین شدن وقتی میاد هر موجودی رو گرفتار میکنه. شاید سرعت همه گیر شدنش شمارو متحیر نکنه ولی مطمئن باشید چند مدت دیگه از دیدن نتیجه مغزتون سوت میکشه.

پس فکر میکنم الان تا حدودی میدونید که چرا خدمات آنلاین بیش از حد خوبه. خلاصه­ش میشه: کیفیت بالاتر، استانداردهای جهانی، صرفه‌جویی در تایم و هزینه‌های اضافی و

 

یه نکته فوق مهم دیگه!

فکر میکنم دیگه لازم نیست بگم که هر کلاس حضوری به اندازه 3تا کلاس آنلاین ازشما تایم میگیره. چجوری؟ فکر کن یه کلاس رزرو کردی؛ از1 شب قبل درگیر این میشی که کی بیدارشم ،کی آماده شم،کی راه بیفتم، با کی برم، با چی برم، فضای جایی که میرم چطوره، آیا میتونم باهاش ارتباط بگیرم و مغزم رو آزاد کنم که بتونم چیزی یاد بگیرم؟ و … .

 می‌بینید؟! حتی فکر کردن بهش هم خسته کننده­ست ولی هنوز یه سریا بیخیال نمیشن. البته اومند برای همه آرزوی موفقیت میکنه حالا به هر شیوه ای که دارن آموزش میبینن . 💜

ولی یادتون باشه که آزموده را آزمودن خطاست! به خصوص وقتی این همه سند و مدرک اطرافتون وجود داره که نشون میده کلاس های حضوری آموزش زبان ترکی استانبولی -مخصوصاً اون هایی که علاوه بر آموزش بر اساس توانایی عمومی، محدودیتی در تعداد شاگرد هم ندارن و هر کسی گفت سلام میتونه توی کلاس هاشون شرکت کنه- عملاً فقط وقت و انرژی شما رو می­گیره و در نهایت هم هیچی به هیچی!

در میان این همه هیاهو از بحث پررنگ هزینه ها نگذریم که ماشالله این روزا سر به فلک کشیده و توی این دوره زمونه همه جا سرگردنه محسوب میشه .

توی این شرایط باید زرنگ باشی تا بتونی هم پس انداز کنی، هم مهارت کسب کنی هم کار رویاییت رو باهاش بسازی و هم خیلی هم های دیگه!😂 پس خدا رو شکر فضای آنلاین به موقع وارد عمل شد تا بیشتر هزینه های اضافی رو حذف کنه. خیلی جاها شما می­بینید که هزینه یک دوره عمومی کامل تو فضای مجازی با دو جلسه کلاس حضوری برابری می‌کنه؛ پس چرا نیایم و از فرصت  استفاده نکنیم؟ تک تک ماها پتانسیل بهترین شدن رو داریم؛ فقط کافیه فکرمون رو به کار بندازیم تا به این نتیجه برسیم که: آموزش زبان ترکی فقط آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی اومند و دیگر هیچ! 🚀

از جمله دلایلی که ثابت می کنه شما به یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی نیاز دارید، موارد زیر هست:

1- زبان ترکی بسیار رایج و کاربردیه و همون طور که گفتیم در کشورهایی زیادی مثل ترکیه، قبرس شمالی، بخش هایی از عراق، یونان، بلغارستان و … مردم به این زبان صحبت می کنند.

2- اگر قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه های ترکیه رو دارید، داشتن مدرک این زبان می تونه کمکتون کنه که راحت تر در دانشگاه پذیرفته بشید.

3- یادگیری این زبان می تونه در پیدا کردن شغل مناسب هم کمک حال شما باشه.

4- اگر زبان ترکی استانبولی رو بلد باشید، می تونید فیلم و سریال های این کشور رو با زبان اصلی تماشا کنید.

5- در صورتی که به این زبان مسلط بشید، می تونید کلاس های آموزشی برپا کنید و درآمد خوبی بدست بیارید.

علاقه‌ی زیاد ما نوجوونای ایرانی به یادگیری زبان ترکی استانبولی اصلا عجیب نیست. 😂 از اونجایی که ایران و ترکیه از نظر فرهنگی، جفرافیایی، رسم و رسوم و…. کشورای نزدیکی به هم حساب میشن، زندگی کردن توی ترکیه و خو گرفتن با سبک زندگی اونجا معمولا برای ما ایرانی ها ساده و لذت بخشه. این موقعیت جغرافیایی کمک میکنه که احساس نزدیکی و صمیمیت رو در حین یادگیری زبان تجربه کنیم. اومند هم که تخصصش برآورده کردن آرزوهاست، توی این راه همراهتونه. 🌠

در ادامه باید به این نکته مهم اشاره کنم که فضای آنلاین فرصت فکر کردن رو به استاد میده

یعنی چی؟ یعنی مدرسِ شما حوصله و وقت بیشتری برای تمرکز و پیش بردن کلاس با مدل شما داره چیزی که در کلاس حضوری نمی‌تونید پیداش کنید ولی در فضای آنلاین معلم در مکانی که هست تمام منابع رو آماده کرده و در شرایطی کاملاً مطلوب چه از لحاظ فیزیکی چه روحی شما رو هندل می‌کنه .

ما در قرنی زندگی میکنم که باید به تکنولوژی تن بدیم و تکنولوژی در اینجا کلاسای آنلاین رو به ما معرفی کرده پس مطمئن باشید مثل هرچیز دیگه ای که آنلاین شد، (از خرید کارت شارژ بگیر تا انتخاب رشته کنکور، آموزش آنلاین هم از این قاعده جدا نیست و روز به روز قوی تر پیدا میشه)

آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی

آزمون های معتبر جهت دریافت مدرک زبان ترکی استانبولی:

قطعاً همه ما از یادگیری هر زبانی هدفی داریم، و خب این قانون توی آموزش زبان ترکی استانبولی هم صدق می کنه. از همین رو لازمه شما با انواع آزمون های این زبان آشنا باشید تا به هر هدفی که دارید؛ با در دست داشتن مدرک راحت تر به اون برسید.

  1. آزمون Tömer
  2. آزمونAles
  3. آزمون Tys
  4. آزمونYos

آزمون Tömer:

این آزمون از معروف ترین آزمون های زبان ترکی استانبولی بوده و هست که تقریباً از لحاظ اعتباری نسبت به سایر آزمون ها در صدر جدول قرار می گیره. در واقع، اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور رو دارید لازمه که توی این آزمون شرکت کنید چون ارزش و اهمیت تومر برای مراکز آموزشی کشور ترکیه بسیار مهمتر از چیزیه که فکرش رو می کنیم. این آزمون هم سطح بندی های خاص خودش رو داره که بهش اشاره کردیم. پس اگه قصد مهاجرت داری تومر رو فراموش نکن! 😉💫

البته اینم یادتون باشه که آزمون تومر دارای 2 تا مدرک دائمی و موقته! یعنی اگه شما بعد از گذروندن دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی و شرکت در این آزمون بتونید مدرک دیپلما رو دریافت کنید، خب یعنی در سطح C1 یا C2 هستید و مدرکتون اعتبار دائمی داره! اما اگه مدرک سرتیفیکا رو بگیرید، اعتبار مدرکتون بین 6 ماه تا 2 ساله و همیشگی نیست! ضمناً مدرکش در دو نوع Temel یعنی مقدماتی که شش ماه اعتبار داره و Orta یعنی متوسطه در سطح B2 اعطا میشه.

آزمونAles:

آلس یکی از آزمون های مناسب و منطقی بوده که مخصوص کسانی طراحی شده که قصد مهاجرت تحصیلی به ترکیه رو دارن. آزمون آلس از دو بخش تشکیل شده، بخش محاسباتی و بخش کلامی. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری لازمه که توی این آزمون شرکت کنن تا بتونن راه رسیدن به دانشگاهای معتبر رو برای خودشون باز کنن. البته این آزمون فقط پنج سال اعتبار داره و فقط ۳ مرتبه توی سال تشکیل میشه. پس اگه توی آموزش زبان ترکی استانبولی بنفش هستید و این مقصد رو نشونه گرفتین سریعاً داوطلب این آزمون شین تا دیر نشده. 💜

آزمون TSY:

یکی دیگه از آزمون های معتبری که میتونید بعد از آموزش زبان ترکی استانبولی‌تون بهش رجوع کنید آزمون TSY هست. این آزمون توی سه بار در سال برگزار میشه و معمولاً دانشجوها واسه‌ اثبات سواد ترکی‌شون توی این آزمون شرکت میکنند (اما دقت کنید که این آزمون محدودیت خاصی نداره و فقط واسه دانشجوها نیست.) این آزمون هم مثل اکثر آزمون های دیگه چهار مهارت لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ رو مورد سنجش قرار میده. از طرفی نمره شما از ۱۰۰ بوده و توی سه سطح B1, C1, C2 محاسبه میشه. 🌟

ضمناً باید بدونید که این آزمون در سه جلسه برگزار میشه که شامل موارد زیره:👇

[table id=33 /]

پس اگه در کلاس های حضوری یا آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی شرکت کردید و این زبان را از بر شدید، میتونید بنا به نیازتون در این آزمون هم شرکت کنید.

آزمون YOS:

جالبه بدونید که آزمون YOS که برای ورود به دانشگاه های ترکیه برگزار میشه، اصلاً زبان محور نیست و هوش و سواد ریاضی شما رو میسنجه!😉 تازه شما میتونید درخواست بدید که سوالات این آزمون رو به جای زبان ترکی، با زبان انگلیسی یا حتی زبان های دیگر طرح کنن. حتی بعضی دانشگاه های ترکیه مثل آتاتورک این شانس رو به شما میدن که دفترچه زبان فارسی رو برای امتحانتون انتخاب کنید! پس درسته که این آزمون برای ورود به دانشگاه های ترکیه برگزار میشه، اما الزامی نداره که شما آموزش زبان ترکی استانبولی دیده باشید! ولی یادتون نره که شرکت در آزمون دو تا شرط مهم داره! یکی این که تبعه ترکیه نباشید و دیگری این که یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی داشته باشید یا این که دانش آموز سال آخر متوسطه دوم (یعنی دوازدهم) باشید.

خلاصه چه آموزش زبان ترکی استانبولی دیده باشید و چه نه، خوبه که علاوه بر چیزهایی که بهتون گفتیم، باز هم اطلاعاتتون درباره این آزمون بیشتر بشه. پس جدول زیر را با دقت بخونید تا بهتر بتونید انتخاب کنید که چه آزمونی به دردتون میخوره:👇

آموزش زبان ترکی استانبولی

یادگیری سریع در آموزش زبان ترکی استانبولی!

اومندی ها! شما باید بدونید، یادگیری یه فرآیند علمی و زمان بر هست. هر یادگیری برای اینکه به عمق خودش برسه مستلزم پشتکار و وقت صرف کردنه. متاسفانه یا خوشبختانه، این موضوع هیچ کاتالیزگری نداره و تنها راه اصلیش همینه😁 این موضوع درباره آموزش زبان ترکی استانبولی هم صدق میکنه. پس یادگیری سریع یا یادگیری در مدت زمان کمتر فقط یک فریب هیجان انگیزه!!

 شما در مدت زمان خیلی کم، مثل یک یا دو ماه، نمیتونید به زبان ترکی مسلط بشید و شاید فقط بتونید بصورت دست و پا شکسته یکسری جملات ساده رو بیان کنید یا مکالمه های دیگران رو بصورت ناقص متوجه بشید.

پس اگر میخواید زبان ترکی رو اصولی یاد بگیرید، بهش مسلط بشید و بعد از مدت کوتاهی از یادتون نره، باید مسیر مربوط به خودش رو طی بکنید.

اما نکته ای که وجود داره اینه که چون در باشگاه اومند کلاس ها به‌صورت کاربرمحور و با جمعیت کم برگزار میشن، آموزش ها شخصی سازی شده هستن. پس کلاس آنلاین آموزش زبان ترکی استانبولی در اومند بهره وری بالاتری داره و این موضوع میتونه تا حدودی در سرعت یادگیری شما موثر باشه چون روی چیزهایی که نیاز شما نیست، تاکید نمیشه.

یه واقعیت جالب دیگه اینه که یادگیری یک زبان خارجی مثل دریایی میمونه که انتها نداره. شما تا ابد میتونید نکته جدید از یک زبان یاد بگیرید! با توجه به این موضوع، در حین آموزش و بعد از آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی، شما آنالیز میشید که تا چه حد به هدف خودتون رسیدید و درصورت تمایل میتونید آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی رو ادامه بدید تا به سطوح پیشرفته تر هم برسید.

ریشه و تاریخچه زبان ترکی

براساس تحقیقاتی که تا زمان کنونی انجام شده، نتیجه گیری شده که قدمت زبان ترکی استانبولی به ۸۵۰۰ سال قبل برمیگرده! زبان ترکی استانبولی در ترکیه، قبرس شمالی، استان کرکوک عراق و مناطق غربی مقدونیه به عنوان زبان رسمی گویش مردم محسوب میشه. شاید جالب باشه که بدونید تعدادی از کلمات زبان ترکی استانبولی از زبان های عربی و فارسی وارد این زبان شدن مثل defter به معنای دفتر و mektub به معنی نامه!

تعدادی از کلمات هم از زبان های اروپایی وارد این این زبان شدن مثل garaj به معنای گاراژ و park به معنای پارک!

بطور کلی کلماتی از زبان ترکی استانبولی که ریشه غیر ترکی دارن، به ترتیب فراوانی دارای ریشه های عربی، فرانسوی و فارسی هستن. تعداد بسیار کمی از کلمات هم دارای ریشه های دیگری هستن.

زبان ترکی استانبولی با زبان ترکی آذربایجانی که در ایران استفاده میشه، شباهت های بسیاری دارن و درعین حال تفاوت هایی هم دارن، به ویژه در گویش و تلفظ. بنابراین یادگیری زبان ترکی استانبولی برای مردم ایران بسیار جذابه.

زبان ترکی در دنیا

زبان ترکی پنجمین زبان پرکاربرد دنیا محسوب میشه. در سراسر جهان حدود ۸۰ میلیون نفر به زبان ترکی استانبولی صحبت میکنن که اغلب همون ساکنین ترکیه هستن!

یادگیری یک زبان جدید همیشه با چالش هایی روبرو بوده و هست. زبان ترکی هم از این قاعده مستثنی نیست! اما وقتی شما برای یادگیری این زبان هدف دارید و از مزایای یادگیری این زبان (مثل گسترش کسب و کار، فرصت های سفر و گردشگری، آشنایی با فرهنگ غنی و جذاب ترکیه،  فرصت زندگی در ترکیه و …) آگاه هستید، در کنار مدرسان حرفه ای اومند راحت تر این مسیر رو طی خواهید کرد.

بطور کلی یادگیری زبان ترکی برای فارسی زبانان بسیار جذابه اما چالش برانگیز هم هست! این زبان شباهت زیادی به زبان های اروپایی نداره. بنابراین اگر شما به زبان انگلیسی مسلط باشید، یادگیری دیگر زبان های اروپایی مثل آلمانی و فرانسوی میتونه کمی راحت تر از یادگیری زبان ترکی استانبولی باشه چون شباهت هایی در ساختار این زبان ها دیده میشه. زبان ترکی تشابه زیادی با زبان انگلیسی نداره و فقط چون الفباش براساس الفبای لاتین هست، به الفبای انگلیسی شبیهه.

اما همین متفاوت بودن و جدید بودنشه که یادگیری این زبان رو بسیار شیرین و جذاب کرده و روز به روز افراد بیشتری متقاضی یادگیری این زبان هستن.

توی ترکیه بیش از ۹۰ درصد مردم به زبان ترکی حرف میزنن که این میتونه یک خبر خوشی باشه واسه کسایی که قصد یادگیری این زبان رو دارن. تو این شرایط لازم نیست زبان مکملی رو یاد بگیرین، در واقع فقط کافیه به همین زبان تکیه کنید. این خبر رو به فال نیک بگیرین و بدون سردرگمی آموزش زبان ترکی استانبولی رو شروع کنین. اینکه شما به یادگیری زبانی بپردازید که از کاربردش توی آینده‌تون اطمینان دارید خیلی ارزشمندتر از هر اقدام دیگه ای میتونه باشه. پس بریم که داشته باشیم…😉💫

دانستنی های جالب درباره زبان ترکی استانبولی

اگه دلتون میخواد آموزش زبان ترکی استانبولی براتون شیرین تر بشه، بد نیست درباره واقعیت های جذاب این زبان اطلاعاتی به دست بیارید! پس معطل چی هستید؟! دنبالمون بیاید تا چند تا از اون ها رو بهتون بگیم:👇

آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی

کلاس زبان ترکی باشگاه اومند از دیدگاه کاربران

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

دوره رایگان آموزش زبان

منابع زبان ترکی

منابعی که ما در کلاس های باشگاه پیشنهاد میدیم براساس هدف و سطح کاربران هست. پس نمیشه قبل از ثبت نام به‌طور دقیق مشخص کرد که شما قراره از کدوم منبع آموزش ببینید چون منابع کاربران مختلف به صلاحدید مدرس متفاوته.

اما بطور کلی کامل ترین و مشهور ترین کتاب های کلاس آموزش زبان ترکی استانبولی، مجموعه کتاب های Istanbul، Yedi Iklim و Yeni-Hitit هستن که براساس نیاز شما میتونن در کلاس آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی استفاده بشن.

چرا میگیم برای آموزش زبان ترکی استانبولی این سه تا منبع خیلی معروف هستن؟

  • کتاب های Yedi Iklim

شما با استفاده از این مجموعه کتاب میتونید هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته رو با هم داشته باشید و از اونجایی که این سری کتاب ها بر اساس استاندارهای اروپا تعریف شده و تمام بخش های لازم برای یادگیری گرامر، لغات، مکالمه رو داره و تمرین هایی که برای تثبیت این ها لازم هست رو درون خودش جا داده، پس از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هست.

  • کتاب های Istanbul

این کتاب ها در 5 سطح طراحی شدن تا شما بتونید از سطح مقدماتی تا پیشرفته رو خیلی راحت تر یاد بگیرید. ضمناً شما در پایان هر درس میتونید فهرستی از لغاتی که یاد گرفتید رو ببینید و اون ها رو به خوبی به خاطر مبارک بسپارید!😉 نکته جالب دیگه این مجموعه کتاب هم اینه که محتوای درسیشون طوری تنظیم شده که شما قبل از رفتن به ترکیه بتونید با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا بشید و اشتیاق بیشتری برای یادگیری داشته باشید.

  • کتاب های Yenni-Hitit

با این مجموعه کتاب ها میشه از پایه ای ترین مبحث زبان ترکی یعنی الفبای اون تا سطوح پیشرفته رو یاد گرفت. جالبه بدونید که این کتاب ها موضوعاتی مثل کار، ارتباطات، تعطیلات و … رو هم پوشش میدن تا کاربر بتونه خودش رو در موقعیت های مختلف تصور کنه و با اون ها ارتباط برقرار کنه.

آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی

مکالمه مسلماً موضوعیه که خب هر زبان آموزی که ادعایی تو زمینه زبان خودش داشته باشه باید در وهله ی اول بتونه به شیوه‌ی روان و درست، انجامش بده.ماهم در آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی توجه ویژه ای به مکالمه داریم و به طور میانگین ۴۰درصد جلسات رو به مکالمه‌ی کاملاً منحصر به فرد اختصاص میدیم. جدا از مسائلی که در سایر جلسات در راستای تقویت مکالمه انجام میگیره، سعی میکنیم روی لهجه ی شما و تلفظ کلمات و شیوه‌ی بیانشون تاکید کافی داشته باشیم تا شما  بتونید حس ا‌ون کلمه رو هم به کاربر منتقل کنید. زبان ترکی یه زبان خاصیه که لهجه و نوع بیان کلمات  یه جورایی ۵۰درصد کاره،به همین دلیل  هدف ما یک مدل آموزشی است که شما علاوه بر پیشروی بر اساس اهدافتون، اون لهجه ی ناب و شیرینش رو هم بتونید حفظ کنید غالباً. 😄

5 روش کلیدی برای تقویت مهارت مکالمه به زبان ترکی استانبولی

حالا بیاین بررسی کنیم که چجوری میتونیم با کمک آموزش زبان ترکی استانبولی، مکالمه مون رو تقویت کنیم:👇🏻

  1.  زیر و بم تلفظ صداها و حروف ترکی رو یاد بگیرید. مثلاً باید بدونید که Ş در زبان ترکی صدای “ش” میده.
  2.  یادتون باشه که توی زبان ترکی استانبولی جنسیت وجود نداره و از هیچ حرف تعریفی مثل a و the هم استفاده نمیشه!
  3.  دست به دامن تکنولوژی بشید و با کسی که در زبان ترکی استانبولی مهارت داره صحبت کنید!
  4.  برای این که تلفظ و دایره لغاتتون تقویت بشه و بالطبع بتونید بهتر صحبت کنید، از گوش کردن پادکست های ترکی زبان و یا تماشای فیلم های ترکی غافل نشید!
  5.  اگه میخواید از دیکشنری کمک بگیرید، بهتره که سراغ دیکشنری هایی برید که اول کلمه ترکی رو به زبان انگلیسی و بعد از زبان انگلیسی به زبان فارسی ترجمه میکنن. اینجوری کلمات رو بهتر یاد میگیرید و در نتیجه بهتر هم صحبت میکنید!

روش های تقویت زبان ترکی استانبولی

برای این که بتونید زبان ترکی رو سلیس و روان حرف بزنید، نباید تنها به گوش دادن در کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی اکتفا کنید، بلکه باید خودتون هم دست به کار بشید؛ یعنی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی جست و جو گر باشید تا بتونید نکات بیشتری رو یاد بگیرید. موارد زیر از مهم ترین این نکات هستن که به زبان آموزان -مخصوصا زبان آموزان مبتدی- کمک زیادی میکنن:👇

  1.  شما برای این که بتونید زبان ترکی استانبولی رو مثل بلبل صحبت کنید، باید تلفظ حروف و صداهای ترکی و استثناهای اون رو یاد بگیرید. مثلاً باید بدونید که حرف C در زبان ترکی صدای “ج” میده یا مثلاً Ș در زبان ترکی استانبولی صدای “ش” میده.
  2.  باید بدونید که اجزای جمله در زبان ترکی به ترتیب فاعل، مفعول و فعل پشت سر هم قرار میگیرند.
  3.  برای این که بتونید دایره لغاتتون رو افزایش بدید بهتره که از یک دیکشنری استفاده کنید. البته اگه زبان انگلیسیتون خوبه، میتونید به جای دیکشنری ترکی به فارسی از دیکشنری ترکی به انگلیسی مثل Tureng کمک بگیرید.
  4.  پیش از این که به سراغ مکالمات سخت تر زبان ترکی برید، اول سعی کنید که عبارات متداول این زبان رو با خودتون تمرین کنید.
  5.  حتماً فیلم و پادکست های ترکی رو تماشا و گوش کنید تا زبان خود رو تقویت کنید. در واقع با این کار میتونید دایره لغات و نحوه تلفظ خودتون رو بهبود ببخشید و عبارات و جملات بیشتری یاد بگیرید تا بتونید با تسلط بیشتری صحبت کنید.
  6.  خوشبختانه ما در عصر دیجیتال زندگی میکنیم و به همین دلیل شما به راحتی میتونید به کمک برنامه های مختلف مثل اسکایپ با افراد ترک زبان صحبت کنید و قدرت مکالمه خودتون رو از این رو به اون رو کنید!

معرفی بهترین فیلم ها برای تقویت زبان ترکی استانبولی

خب همونطور که گفتیم برای یادگیری زبان ترکی، فقط شرکت در کلاس های حضوری یا آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی کافی نیست و شما باید واسه تقویت مهارتتون در این زبان کارهای مختلفی مثل تماشای فیلم های ترکی هم انجام بدید. برای همین هم ما توی این قسمت چند تا از فیلم هایی که میتونه توی این زمینه کمکتون کنه رو بهتون معرفی میکنیم.

[table id=45 /]

چگونه مهارت شنیداری زبان ترکی استانبولی رو تقویت کنیم؟

یکی از دغدغه های مهم افرادی که در کلاس های آموزش حضوری یا آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی شرکت میکنن اینه که چرا چیزهایی که به زبان ترکی میشنون رو متوجه نمیشن؟ برای همین ما چند تا راهکار ساده بهتون یاد میدیم تا بتونید از شر این مشکل رها بشید و مهارت شنیداریتون رو تقویت کنید!

  1. اگه صفر تا صد چیزی رو که میشنوید متوجه نمیشید، به خودتون سخت نگیرید، فقط سعی کنید که حداقل چند کلمه یا اصطلاح رو متوجه بشید یا این که بفهمید کلیت داستان از چه قراره!
  2. برای تقویت دایره لغات و نکات گرامری زبان ترکی استانبولی وقت صرف کنید تا نتیجه معجزه آسای اون رو روی قدرت شنیداری و درک این زبان ببینید!
  3. اگه واقعاً هیچ چیزی از آنچه که می شنوید متوجه نمیشید، سعی کنید از فایل های صوتی خیلی آسون یا فیلم های ترکی که خیلی ساده و روان حرف میزنن استفاده کنید و به مرور به سراغ سطح های بالاتر برید!
  4. تنها به یکبار گوش دادن محتوای صوتی اکتفا نکنید، بلکه برای این که زیر و بم آنچه میشنوید رو به خوبی درک کنید، اون رو چندین بار گوش کنید.

چه راهکارهایی به ما برای تقویت مهارت نوشتاری زبان ترکی استانبولی کمک می کنند؟

ری بردبری جمله معروفی داره که میگه: فقط در همه روزهای زندگیتان بنویسید، به شدت بخوانید و سپس ببینید که چه اتفاقی می افتد. اکثر دوستانم که چنین رژیمی در پیش گرفته اند، شغل های جالبی دارند. این جمله درباره تقویت مهارت نوشتاری زبان ترکی هم کاربرد داره! یعنی اگه شما میخواید خوب بنویسید باید علاوه بر شرکت در کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی، از نوشتن دست برندارید تا مهارتتان روز به روز بیشتر بشه. اما به جز روزانه نویسی، روش های زیر هم میتونن به بهبود مهارت های نوشتاری شما در این زبان کمک کنند:👇🏻

  1. از یادگیری قواعد و گرامر این زبان نترسید و برای مهارت در اون وقت صرف کنید.
  2. هر چی لغات بیشتری بلد باشید، بهتر هم می نویسید، پس از تقویت دایره لغاتتون غافل نشید!
  3. اتفاقات روزمره زندگیتون رو به زبان ترکی بنویسید تا از تاثیرات اون در بلند مدت حیرت کنید!
  4. از کسی که در زبان ترکی حرفه ایست کمک بگیرید تا متن هاتون رو بررسی و ویراستاری کنه تا متوجه اشکالاتتون بشید و هر بار در دام همون ایرادات نیوفتید!

اگه دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره تقویت مهارت های نوشتاری زبان ترکی به دست بیارید، کافیه که این مطلب رو هم از طریق لینک اون مطالعه کنید.

چگونه مهارت خواندن در زبان ترکی استانبولی را تقویت کنیم؟

برای این که بتونید مهارت خوندن خودتون در زبان ترکی رو تقویت کنید، لازمه که علاوه بر تمرین هایی که در کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی انجام میشه، خودتون هم چند مورد زیر رو جدی بگیرید:👇🏻

  1. باید الفبای زبان ترکی رو از بر بشید، چون مثلاً گاهی پیش میاد که دو کلمه با این که از نظر املایی شباهت هایی دارن، ولی از نظر معنایی با هم تفاوت دارن و اگه وارد نباشین، میتونن شما رو به خطا بندازن.
  2. همیشه در حال یادگیری باشید و افعال و کلمات جدید یاد بگیرید.
  3. برای خوندن مطالب و موضوعات مختلف وقت بذارید تا به مرور شاهد معجزه اون باشید!

تعیین سطح زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند

یکی از مسائلی که در زبانکده ها  بسیار بهش توجه میشه تعیین سطح زبانه، خب مسلماً باشگاه هم از این قاعده غافل نمیمونه و تعیین سطح رو انجام میده. اما خب تعیین سطح در باشگاه اومند معنای متفاوتی داره. ما در ابتدا برای تعیین سطح زبان ترکی استانبولی به اهداف کاربر توجه میکنیم، سپس میایم فاکتورهای تاثیر گذار مثل اهداف و شرح حال رو برای تعیین سطح کاربر در نظر میگیریم. به عنوان مثال میگیم از  نظر زبان آموزی تعیین سطح شما در  آموزش زبان ترکی استانبولی به این صورته، اما  اگر شاخصه ها و فاکتورهای مربوط به اهدافتون رو وارد بکنیم در واقع تعیین سطح شما به فلان نمودار واقعی ختم میشه(سطح بالا تر یا پایین تری دریافت میکنید)

در نهایت آنالیز کلی تعیین سطح ما متناسب با اهداف شماست‌ و اینجاست که حتی در تعیین سطح هم باشگاه این ویژگی آموزش کاربر محور رو حفظ میکنه و باشگاه اومند آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی رو کاملا ویژه و متناسب با شرایط کاربر جلو میبره.

نظرات و رضایت کاربران آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند

پخش ویدیو
آموزش زبان ترکی استانبولی

اعتبار باشگاه اومند، برای شما یک مدرک پایان دوره زبان ترکی استانبولی به همراه داره…

هر دوره از آموزش های مهارت شما که با موفقیت به اتمام برسه ، متخصصین باشگاه با توجه به توانایی شما یک مدرک پایان دوره موفقیت در اتمام سطح فلان آموزش زبان ترکی استانبولی با مهر و در سربرگ رسمی باشگاه، برای شما آماده میکنن، که در اون مدرک به سطح و توان شما اشاره میشه و به این معنی است که شما در یک مجموعه معتبر، فلان مهارت یا دوره رو با موفقیت سپری کردید(مدرک مذکور هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی، قابل دریافته)

در نهایت آموزش زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند….

خب تا به اینجای کار فهمیدید که آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی در باشگاه اومند کاملاً منحصر به فرده و در  واقع باشگاه اومند یک مرکز کلی به هدف رسانیه و با توجه به پرونده شما هر موردی رو که برای رسیدن به هدف احتیاج دارید، در اختیارتون میذاره و آموزش هارو به صورت کاملاً زنده و  با قابلیت برقراری ارتباط مستقیم  با مدرس و با تعداد محدودی از افراد روی هر کلاس ادامه میده.

بحث تعداد شد، باید اینو بدونید که برای اجرای شعار آموزش کاربر محور باید تعداد افراد موجود در کلاس زیر ده نفر باشن، چرا؟؟ خوب مشخصه چون مدیریت اهداف بیش از اون تعداد غیر ممکن میشه و مدرس نمیتونه متناسب با هر کس به طور جداگونه آموزش بده و این میشه که میبینید یک شیوه ثابت و مشخص به کلی کاربر آموزش داده میشه(همون شیوه که اول مقاله نقدش کردیم) چون تعداد افراد حاضر در کلاس ها به نسبت بالاست و مدیریت اهداف شخصی یا گروهی سخت میشه.

اما ما در باشگاه اومند کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی رو به سه شیوه برگزار میکنیم

  • خصوصی یا تک نفره
  • نیمه خصوصی یا دو تا پنج نفره
  • عمومی یا پنج تا ده نفره

بیش از این تعداد در کلاس ها قرار نمیگیرن.

کار بسیار سخت میشه طبیعتا! چون خیلی راحته ۵۰ کاربر رو در یک کلاس جا بدی و در یک ساعت بهشون آموزش بدی! تا این که بیای و همونارو به ۵ گروه ۱۰ تایی تقسیم کنی و برای هر کدوم کلاس جدا و ساعت جدا بذاری….

اما این سختی برای باشگاه اومند ارزش داره! چون باعث تحقق آموزش کاربر محور میشه و افراد هم هدف رو کنار هم قرار میده!

آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی باشگاه اومند قرار نیست صرفاً شما رو با یک شیوه و روش قابل پیشینی رو به رو کنه.

کاملا وضعیت شما متناسب با هدفتون پیش میره و حتی همونطور که گفتیم هدف شما در تعیین سطحتون هم تاثیر داره و لذا باشگاه اومند میخواد  این حالت روتین رو خارج کنه و آموزش کاربر محور رو به جای آموزش مدرس محور معرفی کنه‌، جایی که شما و اهدافتون محور قرار میگیرید و اهمیت دارید و مهم اینه شما متناسب با اون هدفتون و کاربردی که زبان ترکی استانبولی براتون داره، جلو میرید.

در آخر هم بسیار خوشحالیم که قراره از وقت و عمری که خداوند بهتون داده برای یادگیری یک مهارت استفاده کنید، اون هم آموزش زبان ترکی استانبولی که مهارتیه که کاملاً شمارو جلو میندازه!

یادگیری مهارت ها درهای جدیدی رو به روی شما باز میکنن چه از جهت هویت اجتماعیتون و ارتقا اون و چه از جهت ایده هایی که به ذهنتون میرسه، آشنایی با دیگر فرهنگ ها و حتی درآمد زایی شما!

کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان ترکی استانبولی را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان ترکی استانبولی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش ترکی استانبولی را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان ترکی استانبولی را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

دوره آنلاین اومند

مطمئن باشید همین که با یک برنامه ریزی مشخص قصد دارید که ذهن خودتون رو ارتقا بدین و چیز جدیدی رو یادبگیرید  در کیفیت زندگیتون تاثیرگذاره و همین مارو خوشحال میکنه! در نهایت حتما توصیه میشه در جلسه توجیهی رایگان باشگاه اومند در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی شرکت کنید تا اطلاعات کامل رو به‌دست بیارید. یا با شماره

۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳

داخلی ۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی  بکنند.

به امید یک آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی ناب در باشگاه اومند.

یه آرزو کن💜

آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی

سوالات متداول

بله. اگر بخواید در مدت کوتاه ترکی رو یاد بگیرید تا اصطلاحا کارتون راه بیفته، باید روی هدف خودتون تمرکز کنید؛ یعنی مهارت ها، قواعد و واژگان زبان ترکی رو با توجه به نیاز خودتون یاد بگیرید. شیوه آموزش کاربرمحور در باشگاه اومند دقیقا همینه!

در اولین قدم اومندی شدن، هدف و نقاط ضعف و قوت شما آنالیز میشه و سپس تمام خدمات کلاس انلاین، اتاق گفتگو، آزمون، پشتیبانی، سرفصل های آموزشی و هر چیز دیگه ای اطراف هدف شما رو احاطه میکنن!

این کلاس بصورت آنلاین برگزار میشه و همه روزه میتونید برای پیگیری مسائل مرتبط با کلاس با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

دوره رایگان آموزش زبان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.