0
logo
0

آموزش موشن گرافیک و متفاوت ترین شیوه آموزش به سبک اومند

آرزو کن، هدفت بساز

دنبال آموزش موشن گرافیک هستی؟؟

آموزش موشن گرافیک با شیوه خلاقانه، علمی، تاثیر گذار و مهم تر از همه بسیار متفاوت در باشگاه اومند ارائه میشه…

واسه درک این تفاوت همین ابتدا یه جلسه اولیه خیلی عالی برگزار میکنیم که اولین قدم اومندی شدن شماست!!
راستی! میدونستی که بیلی آیلیش، امینم، برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، آلپاچینو، دکتر سمیعی، لئوناردو داوینچی، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سعدی، حافظ، بهترین وکلا، دکتر ها، مهندسا، هنرمندا
همه و همه از همین جلسه اولیه اومند شروع کردن!!😂😂😂

پس توام معطل نکن و همین الان در دوره موشن گرافیک اومند ثبت نام کن…

تازه تو این دوره میتونی ده سال آینده خودت رو ببینی.

پس همین الان ثبت نام کن و فقط یه آرزو کن…

در این جلسه متوجه میشی اومند چه تفاوت هایی داره و چطور تورو به متفاوت ترین شیوه به اوج میرسونه

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس دوره آموزش موشن گرافیک

دوره رایگان هنری

آموزش متفاوت موشن گرافیک

اهمیت آموزش موشن گرافیک بر هیچ‌کس پوشیده نیست و آموزشگاه‌های زیادی وجود دارند که موشن گرافیک را آموزش می دهند. اما در متد آموزشی موشن گرافیک هیچگونه تغییری نمی­بینید! اگر بخواهیم واضح تر بگوییم، مگه غیر از این است که هر‌کس هدف متفاوتی از یادگیری موشن گرافیک دارد؟! یک نفر میخواهد استخدام کسب و کار های آموزشی شود، یک نفر میخواهد پست های اینستاگرام خودش را درست کند و… خب! با وجود این همه هدف متفاوت چطور آموزش برای همه یکسان است؟ چطور هیچ توجهی نمیشود که شما چرا میخواهید این هنر مدرن را یاد بگیرید؟! صرفا اصول آن به ترتیب سرفصل های از پیش تعیین شده آموزش داده میشود و بس.

 حال سوال اینجاست؛ یعنی واقعا اهدافی که به اندازه زمین تا آسمان متفاوت هستند، نباید نوع و شیوه‌ی آموزشی متفاوتی هم داشته باشند؟! قطعا چرا! وقتی شما دلیل متفاوتی برای یادگیری یک علم دارید، باید متناسب با آن دلیل آموزش ببینید. چرا که جزئیات هدف شما قطعا با بقیه متفاوت است و تا زمانی که به این جزئیات مسلط نشوید، موفق نمی‌شوید.

این مدل آموزش آموزش کاربر محور است! آموزشی که اول بررسی می کند که هدف شما از آموزش آنلاین موشن گرافیک چیست؟! سپس متناسب با هدف شروع میکند به آموزش دادن تا شما به طور کامل به جزئیات مسلط شوید.

این یعنی آموزش متفاوت و کاربر محور!

و این امضای کار ماست!

این یعنی باشگاه اومند!

معرفی موشن گرافیک

تا حالا شده به دنبال یادگیری مهارتی باشید که بتوانید به‌صورت فریلنسری و یا به‌صورت استخدامی کار پیدا کنید؟ 

موشن گرافیک همان چیزی است که به دنبال آن هستید! میتوانید با کمک ابزار و نرم افزارهای کامپیوتری تصویرهای ذهنی و خلاقانه خودتون را به وجود بیاورید.

دوره موشن گرافیک باشگاه اومند

امروزه این کلمه تبدیل به دغدغه بسیاری از کسب و کارها شده است. خوشحالیم که شما نیز قصد دارید این مهارت را یاد بگیرید. باشگاه اومند بهترین جا برای شماست. 

 

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس دوره آموزش موشن گرافیک

دوره رایگان هنری

موشن گرافیک چیست؟

در حقیقت موشن گرافیک یک طراحی گرافیکی است که به صورت پویا و متحرک در آمده است. در موشن گرافیک شاهد این هستیم که صدا، حرکت و طرح های گرافیکی به خوبی با هم تلفیق میشوند. موشن گرافیک به زبان ساده یعنی ظاهر انمیشینی اطلاعات که البته این ساده ترین تعریفی است که متوان برای آن بیان کرد. نرم افزارهای زیادی برای موشن گرافیک استفاده میشود که یکی از رایج ترین آن ها، افتر افکت است. معمولاً آموزش موشن گرافیک با افتر افکت یا حتی پریمیر از بهترین آموزش های این حوزه است.

بد نیست که از قدمت موشن گرافیک نیز بدانیم. در قدیم، وقتی رسانه هایی که امروزه باهاشون سر و کار داریم وجود نداشتند، موشن گرافیک در دستگاه زوتروپ اجرا میشد. گاهی وقت ها هم سکانس های موشن گرافیک روی صفحات یک کتاب به‌صورت پی در پی کشیده میشدند تا با ورق زدن کتاب یک موشن گرافیک دیده شود.

جان ویتنی اولین کسی بوده که از موشن گرافیک برای فیلم استفاده کرده و بعدا در دهه۱۹۷۰ با موشن گرافیک دیجیتال آشنا شد. اما جالب است که با گذشت این همه سال هر روز افراد بیشتری به این مهارت علاقه مند میشوند. در باشگاه اومند به تک تک تکنیک هایی که یک موشن گرافیک نیاز دارد توجه شده است، پس بزن بریم.🚀

موشن گرافیک سه بعدی چیست؟

آیا میدانستید موشن گرافیک تنها دو بعدی نیست و به حالت 3D هم ساخته میشود؟ استفاده از موشن گرافیک سه بعدی می تواند رنگ و لعاب دیگری به تولید محتوا بدهد و باعث ترقی کسب و کار شود.

یادگیری موشن گرافیک یک مهارت علمی است که با آموزش کاربردی و تمرین زیاد به دست می آید. از همین ابتدای مسیر بدانید که صرفا گذراندن یک دوره حضوری یا یک دوره آنلاین موشن گرافیک قرار نیست شما را تبدیل به یک موشن گرافیست حرفه ای کند. این شغل نیز مانند هر شغل مسیر خودش را برای پیشرفت دارد. اما نگران نباشید چون اومند نه فقط هنگام آموزش دوره، بلکه در کل مسیر حرفه ای شدن و کاریابی نیز کنار شماست!

 موشن گرافیست‌ها چه کار هایی انجام میدهند؟؟

آن ها از افکت های بصری و تکنیک های سینمایی استفاده میکنند تا آثار خودشان را خلق کنند. در واقع با به حرکت در آوردن گرافیک باعث میشوند بیننده وارد دنیایی شود که طراح های موشن گرافیک آن را ساخته اند.
با این کار، طراحان موشن میتوانند یک وب سایت، فیلم یا حتی یک کسب و کار را وارد سطح بهتری بکنند!

آموزش موش گرافیک

چند عادت موشن گرافیست های موفق

آیا همه کسانی که در دوره های حضوری یا آموزش غیر حضوری موشن گرافیک شرکت می کنند، میتوانند ادعا کنند که موشن گرافیست حرفه ای هستند؟ قطعاً خیر! اگر شما می‌خواهید در این حرفه حرفی برای گفتن داشته باشید، باید علاوه بر شرکت در کلاس های آموزش موشن گرافیک، حداقل چند عادت زیر را در خود پرورش دهید:👇🏻

  1.  باید منظم باشید و هر پروژه، فایل، کلیپ و … را دسته بندی و سازماندهی کنید.
  2.  خودتون را به طور مرتب آپدیت کنید تا از هیچ سبک و تکنیکی عقب نمانید‌. یادتان باشد که به‌روز بودن یکی از کلیدی ترین رمزهای موفقیت یک موشن گرافیست است!
  3.  همیشه مواردی که در شبکه های اجتماعی ترند میشوند یا افرادی که در این حوزه معروف هستند را دنبال کنید تا بتوانید از آن ها الهام بگیرید و اثر نوین و خلاق خودتان را خلق کنید.
  4.  به روز باشید اما سبک خودتون را داشته باشید؛ چرا که سبک شما همان امضای شماست!
  5.  اگر واقعاً موشن گرافیست ماهری هستید به خودتان و هنرتان اعتماد داشته باشید و خودتان را به عنوان یک برند در فضای مجازی و حقیقی معرفی کنید!
  6.  تنها غرق در کار نباشید و زمان هایی را به گذراندن وقت با خانواده و عزیزانتان و سایر تفریحاتی که دوست دارید اختصاص بدهید تا همیشه سرحال و سرزنده باشید و بالطبع پروژه ها را با انرژی و خلاقیت بیشتری پیش ببرید.

کاربرد های آموزش موشن گرافیک

اگر سری به ویدیوهای یوتیوب، اینستاگرام، فضای مجازی و تیزرهای تبلیغاتی بزنید متوجه می شوید که بیشتر تبلیغ ها به صورت موشن گرافیک طراحی می شوند. بنابراین هر کسب و کاری که از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کند، نیاز به طراحی موشن گرافیک دار. موشن گرافیک در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. رخی از کاربرد های موشن گرافیک را در اینجا مرور میکنیم.

۱)در کسب و کارهای دیجیتال

۲)در آموزش های موردی دولتی

۳)در آموزش های موردی خصوصی

۴)در حوزه کودک و نوجوان

۵)در حوزه فیلمسازی و انیمیشن سازی

۶)در حوزه ساده سازی مفاهیم فانتزی (غالباً وقتی میخواهیم یک مفهوم پیچیده را توضیح بدهیم، باید بتوانیم از راه های خلاقانه برای ساده سازی آن استفاده کنیم. موشن گرافیک بهترین و کامل ترین راه نشان دادن تمام مفاهیم در ساده ترین و جذاب ترین قالب بصری است.)

۷)در حوزه تبلیغات شهری

۸)در حوزه معرفی محصولات و برندهای نو پا (معمولاً برندهای نوپا میخواهند از شیوه های جذابی استفاده کنند تا خودشان را به مخاطب بشناسانند. به همین دلیل موشن گرافیک میتواند یکی از آن راه های جذاب باشد.)

آموزش موشن گرافیک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر را برای رسیدن به هدف آموزش آنلاین موشن گرافیک به شما نشون میدهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما موشن گرافیک را یاد میدهند و پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موشن گرافیک را در اختیار شما میگذارند.

باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش موشن گرافیک را به شما منتقل میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید. شماره تماس ما: 02128429823

حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظرتان پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید. برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

آموزش موشن گرافیک در باشگاه اومند

همانطور که گفتیم ما موشن گرافیک را متناسب با شرایط شخصیتی شما به شما آموزش میدهیم. یعنی در ابتدای کار بررسی میکنیم که شما از نظر روانشناختی، توانایی انجام چه کاری را دارید. این که شما برای چه هدفی قصد دارید در دوره آموزش آنلاین موشن گرافیک شرکت کنید  برای ما بسیار مهم است.

فرض کنید که دوره آموزش موشن گرافیک را به اتمام رسانده اید. اکنون دغدغه شما آن است که چگونه وارد بازار کار شوید، پروژه بگیرید یا استخدام شوید. یا اصلا چگونه به عنوان یک تازه کار رزومه بسازید که بتوانید دیده شوید!

پشتیبانی شما در این موارد یکی از وجه تفاوت های دوره آموزش انلاین موشن گرافیک در باشگاه اومند است.

تفاوت باشگاه اومند در این زمینه چیست؟

در باشگاه اومند علاوه بر این که صفر تا صد این مهارت جذاب را آموزش می‌بینید، استعدادیابی می شوید. سپس با توجه به استعدادیابی، برای پرورش مهارت هایتان در یک زمینه شغلی خاص با مشاوران موشن گرافیک باشگاه ارتباط می گیرید. درواقع شما موشن گرافیک را به گونه ای یاد می گیرید که برای شغل آینده شما نیاز است. مرحله به مرحله با تمرکز بالا به سمت زمینه مهارتی خود حرکت می کنید.

به زبان ساده، این که شما از یادگیری موشن گرافیک چه هدفی دارید و تمایل دارید برای چه حوزه ای ر دنیای کسب و کار تولید محتوا کنید، در آموزش موشن گرافیک شما در باشگاه اومند بسیار اثرگذار است.

بازار کار موشن گرافیک

روال آموزش جلسات موشن گرافیک در باشگاه اومند

  1. ما در ابتدا کاربر را آنالیز می‌کنیم. چند سوال از او می‌پرسیم تا به شرایط آموزشی، روحی-روانی، وهر چه که به یادگیری او مربوط می‌شود پی ببریم. سپس به وسیله این اطلاعات به دست آمده، پرونده اولیه کاربر را تشکیل می‌دهیم. نقاط قوت و ضعف کاربر در این پرونده اهمیت خاصی دارند.
  2. براساس این پرونده استاد یا اساتید و همچنین شیوه پشتیبانی کاربر انتخاب می‌شود.
  3. هماهنگی های مربوط به ثبت نام و چیدن برنامه آموزشی
  4. پرونده کاربر در دسترس استاد و پشتیبانی قرار می گیرد. هدفگذاری های کوتاه مدت و بلندمدت برای کاربر انجام می شود. کلاس ها آغاز می شوند. نظارت بر فرآیندهای آموزشی هر کاربر و پیگیری کلیه امور او توسط پشتیبانی انجام می شود.

جلسات کاربر در هفته با هماهنگی او تنظیم می شود. پس از هر جلسه توسط پشتیبان از کاربر ارزیابی به عمل می آید و همچنین استاد نیز جزئیات کلاس و سیر پیشرفت کاربر را وارد پرونده می کند.

مهم ترین مزیت های دوره آنلاین آموزش موشن گرافیک در باشگاه اومند به صورت خلاصه:

  • آموزش کاربرمحور مطابق شرایط هر کاربر با تشکیل پرونده اختصاصی
  • آموزش از مبتدی تا حرفه ای براساس نیاز آموزشی و شفلی شما
  • مشاوره و پشتیبانی کاربر نه فقط برای دریافت دوره آموزشی، بلکه برای انتخاب زمینه شغلی، روزمه سازی، ورود به بازار کار
  • دوره آنلاین در پلتفرم قدرتمند و پرسرعت باشگاه اومند. پکیج های آفلاین هیچ جایی در باشگاه اومند ندارند!
  • گواهی پایان دوره باشگاه اومند

معرفی باشگاه اومند با موشن گرافیک

آموزش موشن گرافیک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر را برای رسیدن به هدف آموزش آنلاین موشن گرافیک به شما نشون میدهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما موشن گرافیک را یاد میدهند و پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موشن گرافیک را در اختیار شما میگذارند.

باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش موشن گرافیک را به شما منتقل میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید. شماره تماس ما: 02128429823

حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظرتان پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید. برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

حرفه ای شدن در موشن گرافیک با پکیج آفلاین؟! بگو که شوخی میکنی!

اومندی ها، این روزها پکیج های آفلاین آموزش هنرهای گرافیکی از جمله موشن گرافیک آن قدر رایج شده که شما به سختی میتوانید آموزش “آنلاین” صفر تا صد موشن گرافیک رو پیدا کنید!

اگر میخواهید این هنر را صرفا در حد رفع تکلیف یاد بگیرید و درآمدزایی هم برایتان اولویت نیست، پس پکیج آفلاین با هزینه اندک برای شما گزینه خوبی است! اما اگر از یادگیری موشن گرافیک هدف دارید و میخواهید به درآمد بالا برسید و حتی مثل خیلی از گرافیست های حرفه ای پروژه های خارجی بگیرید و درآمد دلاری داشته باشید، پس حتی به دوره آفلاین فکر هم نکنید!!

موشن گرافیک یک هنر کاملا پویاست و شما نیاز دارید که درطول یادگیری حتما به صورت زنده و مستقیم با مدرس خودتان در ارتباط باشید تا بتوانید تمام چالش های این مسیر را به طور کامل برطرف کنید.

همچنین یک آموزش موشن گرافیک کامل صرفا شامل آموزش یک نرم افزار و چند تا گزینه نیست؛ بلکه باید آموزش ایده پردازی و خلاقیت را نیز در بر بگیرد.

ضمنا کاربردهای موشن گرافیک گسترده است و ساخت پروژه برای هرکدام از این زمینه ها آموزش اختصاصی و هدفمند خود را می طلبد. پس چطور ممکن است که آموزش آفلاین موشن گرافیک -که شما هیچ دسترسی زنده و مستقیمی به مدرس ندارید و مدرس کنارتان نیست تا قدم به قدم مباحث را یاد بگیرید- بتوانید حرفه ای شوید؟! قطعا در چنین شرایطی نیاز به آزمون و خطای خیلی زیادی خواهید داشت تا بتوانید خیلی راحت و روان با نرم افزار ها کار کنید و پروژه ها را به صورت خلاقانه طراحی کنید.

سرفصل های دوره آموزش موشن گرافیک

مهم ترین مباحث دوره موشن گرافیک باشگاه اومند شامل موارد زیر است: 

  • آموزش کامل نرم افزارهای لازم در موشن گرافیک
  • آموزش مباحث مختلف موشن گرافیک از جمله تصویرسازی، متحرک سازی و …
  • سناریوسازی
  • ساخت پروژه های تمرینی
  • انتخاب زمینه شغلی و پشتیبانی برای ورود به بازار کار
سرفصل های دوره آموزش موشن گرافیک

آموزش موشن گرافیک به سبک باشگاه اومند

نمایش ویدیو درباره آموزش موشن گرافیک
از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس دوره آموزش موشن گرافیک

دوره رایگان هنری

چرا آموزش آنلاین موشن گرافیک در باشگاه اومند

  • کلاس آنلاین به طرز چشمگیری در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند! لازم نیست بگوییم که هر جلسه کلاس حضوری تقریبا به اندازه سه جلسه کلاس آنلاین از هزینه و زمان شما استفاده می کند. از زمان رفت و آمد گرفته تا زمانی که با خود فکر میکنید امروز چه لباسی بپوشم، چگونه خودم را به کلاس برسانم و چه زمانی از خانه خارج شوم!
  • اگر کلاس آنلاین در یک پلتفرم قدرتمند، پرسرعت و با ساده ترین رابط کاربری برگزار شود، هیچ تفاوتی با کلاس حضوری ندارد. زیرا شما مانند یک ارتباط زنده و حضوری به استاد و پشتیبان دسترسی دارید.
  • تمرکز بیشتر استاد بر کاربر در کلاس آنلاین
  • امکان ارائه خدمات بیشتر در کلاس آنلاین (مانند پرونده سازی، مشاوره موشن گرافیک با اساتید و …)
  • از بین رفتن محدودیت های جغرافیایی. دلیلی ندارد که چون در منطقه پیشرفته ای زندگی نمی کنید، تنوانید به بهترین ها دسترسی داشته باشید.
کلاس های آنلاین آموزش موشن گرافیک

از رقبا عقب نمانید!

تمام هم هدف های شما مانند شما به دنبال ساده ترین و بهینه ترین راه برای طی کردن این مسیر هستند. مرجع معتبری مانند باشگاه اومند  همه موارد آموزش، یادگیری، شخصی سازی، پشتیبانی، مشاوره یادگیری و مشاوره شغلی، ورود به بازار کار و بسیاری از خدمات دیگر را در قالب دوره یا پکیج “آنلاین” برای شما گردآوری کرده است.

آموزش موشن گرافیک

تمرکز استاد روی درس

در ادامه باید به این نکته مهم اشاره کنیم که فضای آنلاین فرصت فکر کردن را به استاد میدهد.

یعنی مدرسِ شما حوصله و وقت بیشتری برای تمرکز و پیش بردن کلاس با مدل دلخواه شما دارد. چیزی که در کلاس حضوری نمی‌توانید پیداش کنید ولی در فضای آنلاین معلم در مکانی که هست تمام منابع ر آماده کرده و در شرایطی کاملاً مطلوب چه از لحاظ فیزیکی چه روحی شما را هندل می‌کند .

(پیشنهاد میشه مقاله  مدرس موشن گرافیک چه ویژگی هایی دارد را در صفحه مقالات باشگاه اومند مطالعه کنید)

ما در قرنی زندگی میکنم که باید به تکنولوژی تن بدهیم و تکنولوژی در اینجا کلاس های آنلاین را به ما معرفی می کند. پس مطمئن باشید مثل هرچیز دیگه ای که آنلاین شد، (از خرید کارت شارژ بگیر تا انتخاب رشته کنکور) آموزش آنلاین هم از این قاعده جدا نیست و روز به روز قوی تر می شود.

اعتبار باشگاه اومند، برای شما یک مدرک پایان دوره به همراه دارد…

هر دوره از آموزش های مهارت شما که با موفقیت به اتمام برسد ، متخصصین باشگاه با توجه به توانایی شما یک مدرک پایان دوره با مهر و سربرگ رسمی باشگاه، برای شما آماده میکنند. در آن مدرک به سطح و توان شما اشاره میشود و به این معنی است که شما در یک مجموعه معتبر، فلان مهارت یا دوره را با موفقیت سپری کردید .مدرک مذکور هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی قابل دریافت است.

خب تا به اینجای کار متوجه شدید که آموزش موشن گرافیک در باشگاه اومند به شیوه ای کاملاً خلاقانه انجام میشود. 

مطمئن باشید باشگاه اومند متفاوت ترین شیوه و نزدیک ترین شیوه به زندگی واقعی و درآمدزایی را به شما آموزش میدهد و از همان هفته اول جلسات متوجه این قضیه خواهید شد.

شماره تماس باشگاه: 02128429823

یه آرزو کنید💜

آموزش موشن گرافیک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر را برای رسیدن به هدف آموزش آنلاین موشن گرافیک به شما نشون میدهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما موشن گرافیک را یاد میدهند و پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موشن گرافیک را در اختیار شما میگذارند.

باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش موشن گرافیک را به شما منتقل میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید. شماره تماس ما: 02128429823

حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظرتان پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید. برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

آموزش موشن گرافیک
از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس دوره آموزش موشن گرافیک

دوره رایگان هنری

دوره آموزش موشن گرافیک

پشتیبانی آموزش موشن گرافیک

شما یک پشتیبان دارید و تماس های کنترل کیفیت شما با پشتیبان پابرجاست. یاداوری های قبل از برگزاری کلاس، بازخودهای بعد از هر کلاس، چک کردن تکالیف و پروژه های مختلف از موارد همراهی پشتیبان با شما محسوب می شوند.

مهم ترین موارد پشتیبانی کاربران در باشگاه اومند:

  • نظارت بر برگزاری جلسات در زمان دقیق و یادآوری کلاس ها قبل از هر جلسه
  • پیگیری بازخورد کاربر و تکمیل پرونده توسط استاد پس از هر جلسه
  • برنامه ریزی ارتباطات کنترل کیفیت با کاربر 
  • پل ارتباطی بین کاربر و متخصصین 
  • برقراری ارتباط بین کاربر و کارشناس آموزشی
موشن گرافیک

چطور برای موشن گرافیک داستان پیدا کنیم؟؟

طراحی یک پروژه موشن گرافیک مثل طراحی آیکون نیاز به همفکری و همکاری بین طراح و مخاطب دارد. با این حال تفاوت اصلیشان این است که در موشن گرافیک به متنی نیاز داریم که از پیش نوشته شده باشد. پس مهمترین سوالی که طراح باید در جلسات مشاوره ای بپرسد این است که لحن خاص، یا مشخصات شخصیتی خاص یا سبک مورد نظر مخاطب چطور باشد تا این نکات در طراحی اصلی پیاده شوند.

پس برای اینکه بتوانیم استوری برد برای موشن گرافیک را طبق آن چه که در کلاس های آموزش موشن گرافیک یاد گرفتیم طراحی کنیم باید طبق این 6 قدم حرکت کنیم:

1- پیش از اینکه بخواهید طراحی را شروع کنید باید متن موشن را به شکل چکیده و خلاقانه در اختیار اعضای پروژه قرار بدهید تا آن ها هم از روند کار مطلع باشند و بتوانند به عنوان مخاطب به شما بازخورد بدهند.

2- آیا تا حالا درباره تابلوی آرزوها یا کائنات چیزی شنیده اید؟ Mood-Board یا تابلوی حالت دقیقاً چنین چیزیست. در واقع شما روی این تابلو یک کلاژ از تصاویر، رنگ ها، ویدیوها و فونت ها درست می کنید که منجر به جهت گیری ایده تان میشود.

3- در مرحله سوم باید متن فیلم برداری را برای همه صحنه ها حاضر کنید.

4- حالا باید کمر همت ببندید و هر صحنه را بر اساس آن چه که در متن فیلم برداری آورده شده طراحی کنید. سپس در قالب پاورپوینت به مشتریتان نشان بدهید و از او تایید بگیرید.

5- زمانی که استوری بردتان توسط کارفرما تایید شد، می توانید طراحی عناصر مورد نیاز مثل رنگ، بافت و استایل هر صحنه را به کمک فتوشاپ یا ایلاستریتور انجام بدهید و دوباره آن را به مشتری یا کارفرما نشان دهید.

6- در مرحله آخر دیگر همه چیز دست انیمیشن ساز را می بوسد! پس باید هر آنچه که در چنته دارید را رو کنید تا موشن گرافیکی جذاب بسازید و نظر کارفرما را جلب کنید!😉

انواع داستان موشن گرافیک

یکی از رایج ترین نوع داستان موشن گرافیک، به روش (treatment) مشهور است. اسکاچ ها پایه اصلی داستان هستند که شما باید سعی کنید آن ها را به عناصر بصری تبدیل کنید.

مزیت اصلی داستان موشن گرافیک treatment این است که به مشتری اجازه میدهد قبل از پروژه اصلی، با روش کاری و فکری شما آشنا شود و بازخورد مناسب ارائه بدهد تا پروژه وقت گیر نشود و مورد پسند مشتری قرار بگیرد.

 یکی از محبوب ترین و جذاب ترین موشن گرافیک ها که در دوره های حضوری یا آموزش آنلاین موشن گرافیک تدریس میشود، مدل داستانی است. اما گاهی هم ممکن است از موشن گرافیک های توضیحی استفاده شود. این موشن گرافیک ها بر خلاف مدل داستانی، عمدتاً پیام را در قالب قصه و به صورت غیر مستقیم منتقل نمیکنند، بلکه پیامشان را به صورت مستقیم در یک زمان مشخص انتقال می دهند. بنابراین کمتر پیش می آید که در موشن گرافیک های توضیحی از شخصیت و قصه استفاده شود.

موشن گرافیک
کاربرد موشن گرافیک

کاربردهای موشن گرافیک چیست؟؟

بهتر است بگوییم که موشن گرافیک در چه جاهایی کاربرد ندارد!😂 شما برای ساخت یک لوگوی جذاب برای برند و محصولتان، طراحی آیکون‌های خارق‌العاده، انیمیشن‌های متفاوت و … می‌توانید از آموزش‌های موشن گرافیک بهره ببرید. از طرفی موشن گرافیک می‌تواند در تبلیغات حیطه کاری شما هم خودنمایی کند؛ چرا که تنها با موشن گرافیک می‌توان محصولات را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت و کارآیی به مخاطب معرفی کرد. دقیقاً به همین علت است که برندهای معروف و پرمخاطب نمی‌توانند از موشن گرافیک دست بردارند!✨

در واقع امروزه موشن گرافیک به بخشی از تمام صفحات دیجیتالی تبدیل شده، طوری که رد پای آن در تلویزیون، سینما، تبلیغات، وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و غیره دیده می‌شود. بنابراین باشگاه اومند با آموزش و پشتیبانی خود به شما یاد می‌دهد که چگونه یک موشن گرافیست حرفه‌ای شوید.

 موشن گرافیک در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان نتیجه گرفت که موشن گرافیک در همه پلتفرم‌های دیجیتال از استفاده‌های تجاری گرفته تا برنامه‌ها و وبسایت‌ها حضور و کاربرد دارد. در واقع موشن، شکلی از رسانه مدرن در عصر امروزی است که یادگیری آن باعث می‌شود که بتوانیم آینده بهتری بسازیم. شما با ورود به سایت‌های Art Of، Motion Graphics، Motion Graphic Served و The Title می‌توانید نمونه‌هایی از موشن گرافیک را ببینید و متوجه شوید که طراحان موشن از چه ابزارها و تکنیک‌هایی در طراحی استفاده می‌کنند

اهمیت موشن گرافیک در بازاریابی

چون محتوای ویدیویی می‌تواند چشم‌های بیننده را به خودش جلب کند، پس ویدیوهای انیمیشنی یک ابزار مفید و کاربردی هستند که می‌توانند بیزینس شما را ظرف چند ثانیه به مخاطبان معرفی و آن‌ها را جذب کنند.

احتمالاً دیده‌اید که در دنیا استایل‌ها و تکنیک‌های متفاوتی برای بازاریابی ویدیویی وجود دارد که موشن گرافیک یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است که می‌تواند پیام را به سرعت به مخاطب منتقل کند.

پس مزایای موشن گرافیک در بازاریابی و برندینگ شامل موارد زیر است:👇

  1. از آنجایی که موشن گرافیک به معرفی بهتر شما در صفحه فرود سایت کمک می‌کند، پس می‌تواند فروشتان را افزایش دهد.
  2. جذابیت این ویدیوها باعث می‌شود که مخاطبان مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند و در نتیجه سئو سایت و رتبه شما در گوگل را بهبود ببخشند.
  3. با توجه به اینکه کلیپ‌های موشن گرافیک روز به روز پرطرفدارتر می‌شوند، اگر شما بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، احتمال تعامل مخاطب با شما و اشتراک گذاری محتوایتان چند برابر می‌شود.
  4. چون این کلیپ‌های خلاقانه احساسات مخاطب را درگیر می‌کنند و پیام برند را در ذهن او حک می‌کنند، پس باعث می‌شوند که مخاطب با هر بار دیدن آن کلیپ یاد برند شما بیفتد.

بنابراین اگر شما در دوره‌های حضوری یا دوره‌های آنلاین موشن گرافیک شرکت کنید، می‌توانید کسب و کار خودتان را از این رو به آن رو کنید!🌠

آموزش موشن گرافیک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر را برای رسیدن به هدف آموزش آنلاین موشن گرافیک به شما نشون میدهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما موشن گرافیک را یاد میدهند و پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موشن گرافیک را در اختیار شما میگذارند.

باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش موشن گرافیک را به شما منتقل میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید. شماره تماس ما: 02128429823

حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظرتان پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید. برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

مراحل طراحی موشن گرافیک برای کسب و کار شامل چه مراحلی می شود؟

برای طراحی یک موشن گرافیک موفق باید تمام ابعاد کسب و کار را سنجید. شناخت مخاطب کسب و کار، بازه سنی آن‌ها، فضای مورد نظر برای طراحی کلیپ و اینکه هدف از ساخت موشن گرافیک، فروش بالاتر، شناخته شدن یا برندسازی باشد، در تصمیم‌گیری‌های طراحی و سناریو یک موشن گرافیک تاثیرگذار هستند. بعد از شناخت تمامی ابعاد کسب و کار، از کارفرما هم نظرخواهی می‌شود و نظرات کارفرما در طراحی گنجانده می‌شود.

یک طراح موشن گرافیک باید قبل از هر کاری، چند سوال مهم زیر را از خود بپرسد:👇

1- مخاطبان من چه کسانی هستند؟

2- من قرار است که چه احساسی را به مخاطبان منتقل کنم؟

3- باید چه نکاتی را رعایت کنم تا موشن گرافیک من بهتر دیده شود؟

قطعاً کسی که آموزش موشن گرافیک را به صورت اصولی طی کرده باشد، به پاسخ این سوالات اهمیت زیادی می‌دهد؛ چرا که چنین شخصی می‌داند که باید در زمانی محدود، پیامی را در ذهن مخاطب ماندگار کند! فراموش نکنید که هیچگاه یک تصویر ثابت نمی‌تواند به اندازه یک موشن گرافیک تاثیرگذار و جذاب باشد!😉

کارافرینی در حوره موشن گرافیک

معمولاً در جلسات آموزش موشن گرافیک فقط خود هنر مذکور آموزش داده شده و به مواردی مثل پروژه‌گیری و … توجه چندانی نمی‌شود. اما ماجرا در باشگاه اومند متفاوت است! ما در تمام مدت آموزش، علاوه بر آموزش‌های کاربر محور و صفر تا صدی موشن گرافیک، مشورت‌ها و مسیرسازی‌های شغلی و پروژه‌ای را هم در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

در واقع در تمام مدت دوره برای شما پرونده‌سازی شده و آپدیت رویدادهای کلاسیتان ذخیره می‌شود. بر همین اساس پس از هر نیم دوره شرایط شغلی متناسب با شما برایتان توضیح داده می‌شود و یک هدفگذاری مقطعی به جهت شکل دادن به مقاصدتان از یادگیری این هنر پایه‌ریزی می‌شود. در نهایت نیز شما علاوه بر یادگیری آنلاین موشن گرافیک و دریافت مدرک معتبر، هدفگذاری شغلیتان را هم طی کرده‌اید و به درک کاملی از بازار موشن گرافیک رسیده‌اید.

داستان موشن گرافیک
بازار کار موشن گرافیک

بازار کار موشن گرافیک

در روزهایی که همه از بیکاری و درآمد کم ناراضی هستند، جالب است بدانید که یک سری از کسب و کارها همچنان پرقدرت در حال درآمدزایی هستند. خبر خوب اینکه یکی از این کسب و کارها حوزه موشن گرافیک است! در واقع این روزها یکی از امتیازهای مهمی که یک شغل می‌تواند داشته باشد، دورکار بودن آن است که این مزیت در موشن گرافیک نمود پیدا کرده است!😊 چه چیز بهتر از اینکه بعضی از روزها یا حتی تمام روزهای کاریتان را در خانه سپری کنید و زمان‌های تلف شده در محل کار حضوری را به حداقل برسانید.

پس اگر هنوز در دوره‌های آنلاین موشن گرافیک اومند شرکت نکرده اید، وقتش رسیده است که حال خوبی به درآمد و جیبتان ببخشید!😉

 بازار کار موشن گرافیک در خارج از کشور

اگر شما در دوره‌های حضوری یا دوره‌های آموزش آنلاین صفر تا صد موشن گرافیک شرکت کنید، نه تنها در داخل کشور، بلکه در خارج از کشور هم می‌توانید به درآمدهای شگفت آوری برسید. چرا این را می‌گوییم؟ چون کارفرماها در خارج از کشور هم به خوبی می‌دانند که سلیقه مخاطبان عوض شده و در نتیجه به کمک یک کلیپ کوتاه و جذاب، بهتر می‌توان پیامی را به مخاطب منتقل و آن را میخکوب کرد!

از این رو اگر شما این حرفه را از بر شوید و مدرک معتبر و رزومه قوی در حوزه موشن گرافیک داشته باشید، می‌توانید به کشورهایی مثل کانادا، ترکیه، استرالیا و اتریش که برای داشتن موشن گرافیستی ماهر سر و دست می‌شکنند، مهاجرت کنید!

نقش تمرین در یادگیری موشن گرافیک

حقیقت این است که یادگیری موشن گرافیک کمی سخت و زمانبر است و تا حد زیادی به میزان تمرین شما بستگی دارد. هر چه بیشتر تمرین کنید، تجربه شما بیشتر شده و می‌توانید کارهایتان را با خلاقیت انجام دهید تا راحت‌تر مخاطب را جذب موضوع کنید. فراموش نکنید که رنج درآمدی شما از موشن گرافیک براساس میزان تخصص، تجربه و کاری که انجام می‌دهید متفاوت است و بازه قیمت آن از 5 تا 100 میلیون تومان در ماه هم می‌رسد که بسیار قابل توجه است!🤩

تفاوت بین تدوین ویدیو و موشن گرافیک چیست؟

وقتی از دور به این دو موضوع نگاه کنیم، به نظر می‌رسد که تفاوت زیادی ندارند، اما دقیقاً نکته همین جا است که وقتی وارد می‌شویم می‌بینیم که موشن گرافیک و تدوین دو دنیای کاملاً متفاوت و منحصر به فرد دارند. معمولاً تدوینگر ویدیو، سازنده و تولید کننده است که از موسیقی و دیالوگ استفاده می‌کند، در حالی که موشن گرافیست ویدیوی آماده شده را به وسیله گرافیک 3D تکمیل می‌کند.

به زبان ساده‌تر آقا یا خانم تدوینگر با قرار دادن یک سری افکت‌های ایستا، آن‌ها را به مرحله تولید می‌رساند. ولی کسی که دوره‌های حرفه‌ای آموزش موشن گرافیک را گذرانده باید بتواند قسمت گرافیکی یک کلیپ را با ترکیب و هماهنگی خارق‌العاده افکت‌ها تکمیل و چشم مخاطبان را خیره کند! پس چرا شما از این چرخه عقب بمانید؟!✨

دلایل محبوبیت موشن گرافیک در فضای وب

  1. موشن گرافیک کودتایی در تبادل اطلاعات در زمان کوتاه ایجاد کرده که باعث شده تولید کننده‌های محتوا و بازاریاب‌ها از آن برای جلب توجه مخاطب استفاده کنند.
  2. ساخت موشن گرافیک ساده‌تر از سایر ویدیوها است و به کمک رنگ‌شناسی آن راحت‌تر می‌توان مخاطب را جذب کرد.
  3. موشن گرافیک به نسبت تصویرهای ثابت یا متن‌های طولانی، نرخ ماندگاری بالاتری دارد.
  4. قطعا در دنیای امروزی ویدیوها با سرعت خارق‌العاده‌ای در حال مصرف هستند. پس ساخت محتوایی که به جای حدس و آمارهای شخصی، حقایق را به مخاطب منتقل کند، به خوبی می‌تواند اعتماد مشتری را جلب کند.
  5. موشن گرافیک شما را محدود نمی‌کند و شما به وسیله خلاقیتتان می‌توانید انواع و اقسام کلیپ‌های جذاب و دیدنی را بسازید.

پس اگر می‌خواهید با اطمینان کامل در این راه قدم بگذارید، یادگیری آنلاین موشن گرافیک، آن هم در باشگاه اومند را فراموش نکنید!😍

تفاوت موشن گرافیک و تدوین

آموزش آنلاین موشن گرافیک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر را برای رسیدن به هدف آموزش آنلاین موشن گرافیک به شما نشون میدهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما موشن گرافیک را یاد میدهند و پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موشن گرافیک را در اختیار شما میگذارند.

باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش موشن گرافیک را به شما منتقل میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید. شماره تماس ما: 02128429823

حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظرتان پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید. برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

آموزش آنلاین موشن گرافیک
از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس دوره آموزش موشن گرافیک

دوره رایگان هنری

معرفی نرم افزار های کاربردی در آموزش موشن گرافیک

همه آموزش موشن گرافیک را با نرم افزار Premier و After Effect که معروف‌ترین نرم افزارها هستند می‌شناسند و قطعاً اگر شما هم کار با این دو برنامه را یاد بگیرید، کارتان راه می‌افتد. مسلماً اینکه چه نرم افزاری مناسب شما است، در طول دوره مشخص می‌شود، اما چون تمام پروژه‌های سنگین توسط این دو برنامه معروف ساپورت می‌شوند، قطعاً شما هم به یادگیری آن‌ها نیاز دارید. پس ذهنتان را درگیر این موضوع که چه نرم افزاری به دردتان می‌خورد نکنید!

در مجموع نرم افزارهای موشن گرافیک شامل Adobe Illustrator، Adobe Premier، Pro Adobe Photoshop و Cinema 4D هستند، اما کلیدی‌ترین آن‌ها همان پریمیر و افتر افکت می‌باشند.

البته بعد از تسلط به افتر افکت، به راحتی می‌توانید به Cinema 4D که در موشن گرافیک‌هایی با ابعاد مختلف مثل موشن گرافیک سه بعدی کاربرد دارد نیز، مسلط شوید. از طرف دیگر معمولاً برای تدوین موسیقی و ترکیب صدای نریتور هم به پریمیر نیاز دارید. در نهایت هم اگر می‌خواهید با لوگوها، شخصیت‌ها و اشیا مختلف کار کنید، ایلاستریور به شما پیشنهاد می‌شود.

پس حالا که می‌دانیم این نرم افزارها که در دوره‌های حضوری یا آموزش غیر حضوری موشن گرافیک روی آن‌ها تاکید می‌شود تا چه اندازه در ساخت موشن گرافیک موثر هستند، لازم است که با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

افتر افکت (After Effect)

تقریباً همه طراحان موشن گرافیک معتقد هستند که افتر افکت، یک نرم افزار همه فن حریف و بهترین برنامه برای ساخت موشن گرافیک است. به کمک این برنامه می‌توان طرح‌های دو بعدی که با برنامه‌هایی مثل ایلاستریتور ساخته شده، متحرک و دستکاری کرد تا موشن گرافیک مورد نظر ساخته شود. به علاوه پلاگین‌های بی‌شمار ساخته شده برای این نرم افزار، دست شما را در پیاده‌سازی انواع افکت باز می‌گذارد تا چیزی خلق کنید که همه را میخکوب می‌کند!😉

ایلاستریتور (Illustrator)

کار اصلی برنامه ایلاستریتور که در دوره‌های آموزش موشن گرافیک هم به آن پرداخته می‌شود، ساخت و طراحی وکتور گرافیکی و تایپوگرافی است. در واقع شما به کمک ایلاستریتور می‌توانید المان‌های گرافیکی دو بعدی متحرک بسازید و بعد آن‌ها را به افتر افکت منتقل کنید تا کار ساخت موشن گرافیک به صورت حرفه‌ای پیش برود!

نرم افزارهای موبایلی ساخت موشن گرافیک

شاید نتوان به کمک اپلیکیشن‌های موبایلی، موشن گرافیکی در حد برنامه افتر افکت ساخت، اما نباید قدرت این برنامه‌ها را هم نادیده گرفت. پس اگر دوره‌های حضوری یا دوره‌های آنلاین موشن گرافیک را گذرانده‌اید و به هر دلیلی به برنامه‌های پیشرفته دسترسی ندارید و عجله هم دارید، تا حدودی می‌توانید کارتان را با نرم افزارهای زیر راه بیندازید:👇

نمونه کارهای آموزش موشن گرافیک

غالبا چون اکثر اوقات نمونه پروژه‌های آموزش موشن گرافیک متعلق به کارفرماهای مختلف است، ممکن است به دلیل حق کپی نتوان در خیلی از موارد از آن‌ها استفاده کرد و همین عامل می‌تواند مدرس را در معذور کند. اما در کل نمونه پروژه‌های آموزشی شامل موارد زیر هستند:

  1. پروژه‌های تبلیغات مواد غذایی
  2. پروژه‌های معرفی استارتاپ‌ها
  3. پروژه‌های ساخت محتوای داستانی
  4. پروژه ساخت محتوای طنز
  5. پروژه توضیح مطالب درسی
  6. پروژه اموزشی ساخت بیوگرافی اشخاص معروف
  7. پروژه آموزشی کودکان
  8. پروژه آموزشی کنکور

پیشنهاد می‌شود که مقاله موشن گرافیک در ده سال آینده را در صفحه مقالات باشگاه اومند مطالعه کنید.

نمونه کارهای اولیه آموزش موشن گرافیک در باشگاه اومند

نمونه کارهای حرفه ای آموزش موشن گرافیک در باشگاه اومند

سوالات متداول

این کلاس فقط به صورت دوره آنلاین و کاربر محور با پشتیبانی قوی برگزار می‌شود. یعنی سرفصل‌های دوره بسته به سطح حرفه‌ای و هدف هر کاربر متفاوت است و به صورت از پیش تعیین شده نیست

هدف و نیاز هر کاربر از یادگیری متفاوت است، به علاوه اینکه در طول یادگیری این مهارت، چالش‌ها و سوالات زیادی برای کاربران به وجود می‌آید. پس یک آموزش آفلاین بدون دسترسی مستقیم به مدرس و با سرفصل‌های از پیش تعیین شده برای همه افراد کاربردی نیست.

با استفاده از نکات جامعی که مدرس موشن گرافیک براساس هدف شغلیتان به شما ارائه می‌کند، می‌توانید از این مهارت درآمدزایی کنید

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس دوره آموزش موشن گرافیک

دوره رایگان هنری

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.