0
logo
0

آموزش زبان انگلیسی کودک و متفاوت ترین شیوه آموزش به سبک اومند

آرزو کن، هدفت بساز

دنبال آموزش زبان انگلیسی کودک هستی؟؟

آموزش زبان انگلیسی کودک با شیوه ی خلاقانه، علمی، تاثیر گذار و مهم تر از همه بسیار متفاوت در باشگاه اومند ارائه میشه…

واسه درک این تفاوت همین ابتدا یه جلسه رایگان خیلی عالی برگزار میکنیم که اولین قدم اومندی شدن شماست!!

راستی! میدونستی که بیلی آیلیش، امینم، برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، آلپاچینو، دکتر سمیعی، لئوناردو داوینچی، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سعدی، حافظ، بهترین وکلا، دکتر ها، مهندسا، هنرمندا
همه و همه از همین جلسه رایگان اومند شروع کردن!!😂😂😂

پس توام معطل نکن و همین الان دوره رایگان اومند رو ثبت نام کن…

تازه تو این دوره میتونی ده سال آینده خودت رو ببینی.

پس همین الان ثبت نام کن و فقط یه آرزو کن…

در این جلسه متوجه میشی اومند چه تفاوت هایی داره و چطور تورو به متفاوت ترین شیوه به اوج میرسونه…

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان انگلیسی کودک

جلسه رایگان زبان انگلیسی کودک

سبک جدید اومند!

وقتی عبارت “آموزش زبان انگلیسی کودک” شنیده میشه، به این فکر میفتیم که از پایه و مبتدی زبان انگلیسی رو به فرزندمون آموزش بدیم، اما آیا فکر میکنید این فکر به ذهن کس دیگه ای نرسیده؟؟
هزاران نفر قبل از شما این آموزش رو شروع کردن و بعد نصفه کاره رها شده، چرا؟ چون اولا ارزش گذاری زبان بر حسب اهداف کودک انجام نشده و دوما بر اساس نیاز کودک بهش آموزش داده نشده، واضح تر بگم، آموزش زبان در باشگاه اومند معنای دیگه ای داره، معمولا همه ی ما انتظارمون از آموزش زبان خیلی تکراری شده، بریم زبان رو یاد بگیریم، اول از پایه و مرحله به مرحله بریم تا به سطح پیشرفته برسیم، تقریبا شیوه ی همه به همین صورته اما همچنان میبینیم که کودکان زیادی در یادگیری زبان ناکام هستند و بعد از مدتی خیلی ها بی نتیجه اون رو کنار میذارن، اما در باشگاه اومند شیوه ی تدریس زبان متناسب با سن، شرایط آموزشی و شخصیتی هر کودکه، در باشگاه اومند هدف همه چیزه و هر کسی متناسب با هدفی که از یادگیری داره در گروه مخصوص به خودش قرار میگیره تا به همون آدمی تبدیل بشه که انتظارش رو داره، قطعا اهداف هر کس از یادگیری زبان متفاوته و همینطور شرایط شخصیتی و آموزشی هر کس هم متفاوته، ما در باشگاه این تفاوت ها رو در نظر میگیریم و برای هر گروه شیوه ی منحصر به فرد و مطابق با اهدافشون رو طی میکنیم، براشون اتاق های گفتگو میذاریم و مسیر یادگیری شون رو با رقابتی سالم آنالیز میکنیم.

اینجا هدف یادگیری زبان نیست، بلکه حرفه ای شدن در هدفمون به واسطه یادگیری زبانه!!

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

اهمیت یادگیری زبان 

آموزش زبان انگلیسی کودک در باشگاه اومند یک فضای امن برای فرزندان شماست تا در منزل و در کنار شما زبان انگلیسی رو آموزش ببینن.

زمانی تصور می شد که آموزش زبان انگلیسی به کودک خردسال باعث سردرگمی زبانی کودک میشه یا ذهنش رو دچار ناتوانی میکنه. اما امروزه محققان زبان شناس در دانشگاه کرنل آمریکا دقیقا برعکس این موضوع رو کشف کردن! آموزش زبان دوم به کودک خردسال اثرات مثبت قابل توجهی داره؛ از جمله:

  • تقویت ذهن و تمرکز
  • تقویت سلول های خاکستری مغز
  • افزایش خلاقیت کودک
  • افزایش توانایی حل مسئله
  • افزایش توانایی انعطاف پذیری
  • یادگیری بهتر زبان مادری

باربارا لوست، کارشناس روانشناسی و زبان شناسی رشد و استاد دانشگاه معتقده که افزایش تمرکز باعث میشه فرد در برابر حواس پرتی ها سست نباشه و پشتکار خودش رو حفظ کنه؛ این ویژگی یکی از مهم ترین الزامات موفقیت تحصیلی، شغلی و … هست.

 همچنین هر چه کودک زودتر زبان انگلیسی رو یاد بگیره، سریع تر میتونه مثل زبان مادرزادی به زبان انگلیسی مسلط بشه و از فواید بنفشی که نام برده شد بهره مند بشه.💜🚀

آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکان این روزها از اهمیت زیادی برخورداره. چون یادگیری زبان دوم از دوران کودکی مزایای خودش رو داره.

کودکان باهوشن اما اگر هدایت نشن این هوش و توانایی که دارن هدر میره. همونطور که می بینید امروزه برای موفقیت در بسیاری از کارها، زبان انگلیسی می تونه کمک شایانی بکنه. اگر می خواید فرزند شما در آینده به سمت استعداد خودش حرکت کنه باید بدونید که زبان انگلیسی میتونه چندین قدم اون رو نسبت به دیگران جلوتر ببره. همچنین یادگیری زبان انگلیسی باعث تقویت فن بیان کودک می شه و در مسیر پیشرفت و پیروزی در زمینه های شغلی، تحصیلی و زندگی شخصی به کودک شما کمک می کنه.

یادگیری غیر حضوری زبان

آموزش زبان انگلیسی کودک علاوه بر این که در آینده در مراحل زندگی شخصی، توسعه فردی و روابط با افراد کمک کننده‌ست، تاثیر زیادی در رشد شناختی و پرورش مغز داره که کودک شما رو در سطح بالاتری نسبت به هم سن و سالان خودش قرار می ده. افزایش خلاقیت، رشد شناختی، اعتماد به نفس، آشنایی با فرهنگ های مختلف و اجتماعی شدن اون ها از مزایای یادگیری زبان انگلیسیه که به تمایز و درخشیدن فرزند شما در جمع هم سن سالانش کمک می کنه.

یادگیری هر زبانی، زبان آموز رو در دنیای جدیدی  از فرهنگ، آداب و رسوم مردمی که به اون زبان صحبت می کنن، قرار می ده. علاوه بر این با گسترش فضای مجازی، یادگیری یک زبان دریچه جدیدی جهت ارتباط زبان آموز با افرادی که به اون زبان در سراسر دنیا صحبت می کنن، باز می کنه. پس آموزش زبان انگلیسی برای کودکان رو جدی بگیرید!!

میخوای زبان فرانسه یادبگیری؟ خب بیا تو صفحه کلاس زبان فرانسه و شیوه متفاوت آموزش زبان فرانسه باشگاه اومند رو ببین!

کودکانی که زبان انگلیسی را یاد می گیرند…

آموزش زبان انگلیسی کودک

قطعاً هر کودکی با یادگیری یکسری از مهارت ها، بسترهای موفقیت آمیزی رو برای خودش ایجاد میکنه. حالا زبان انگلیسی هم از جمله همین مهارت‌هاست که ریز و درشت سبک زندگی و آینده فرزندتون رو تحت تأثیر خودش قرار میده. از جمله این تغییرات مثبت:

  1. 🚀 بطور کلی میتونیم بگیم آموزش زبان انگلیسی کودک فرصت های بهتری رو برای زندگی آینده‌اش ایجاد میکنه! شما به عنوان والدین حق‌ دارید که بخواید فرزندتون رو برای موفقیت آماده کنید، پس واجبه که یادگیری زبان انگلیسی رو توی لیست رسیدن به موفقیت ها قرار بدید. چون کودک شما زمانی که این زبان رو بلده از کوچک ترین کارها دو برابر لذت میبره! از نصب یک بازی تا سفر و مهاجرت… .
  2. 🚀 برای تقویت حافظه و بهبود عملکرد درسی کودکتون زبان انگلیسی نقش خیلی مهمی داره. مطالعات نشون میده افرادی که به زبان دوم صحبت می کنن می‌تونن تا 4،5 سال از آلزایمر پیشگیری کنند.  این می تونه نتیجه تمرینی باشد که یک مغز دو زبانه تجربه می کنه، چون به طور مداوم اطلاعات رو به دو زبان فیلتر می کنه.
  3. 🚀 آمارها نشون میده بچه هایی که به دو زبان مسلط هستن معمولاً فن بیان بهتری دارن. به نوعی این کودکان سخنوران بهتری هستن چه توی زبان انگلیسی و چه زبان مادری. در صورتی بچه هایی که فقط زبان مادری‌شون رو یاد گرفتن یک سطح خیلی معمولی از فن بیان رو دارن. حالا فرزند شما همزمان با یادگیری زبان انگلیسی کودک میتونه توی دوره های فن بیان هم شرکت کنه تا قدرت بیانش از یک به صد برسه. 

  4. 🚀 بچه ها توی سن کودکی بیشتر از هر زمانی مشتاق یادگیری هستن، از طرفی چون محدودیت و دغدغه خاصی ندارن بهتر از بقیه میتونن تمرکز کنند. در حقیقت کودکان با یادگیری زبان دوم، با راحتی میتونند توجه و تمرکزشون رو تقسیم کنن و همزمان به چندتا کار برسن. با این وجود مولتی تسک بودن واسشون آسون میشه و دیگه تک بُعدی نمیمونند.

  5. 🚀 اصولاً ثبت نام بچه ها در کلاس های حضوری یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودک باعث میشه که اون ها باهوش تر بشن و در نتیجه بتونن خلاقانه تر به مسائل نگاه کنن و چالش ها را با دردسر کمتری پشت سر بذارن. به علاوه چون ذهن خلاق تری و پویاتری دارن، پس میتونن ایده های جالبی برای هر موضوعی مطرح کنن که شاید به ذهن هر کسی نرسه!

نکاتی در خصوص تأثیرگذاری آموزش زبان انگلیسی کودک

 فرزند شما واسه اینکه آموزش زبان انگلیسی کودکان رو فتح کنه، نیازه که توی روند یادگیریش یکسری چالش های خاص اعمال شه. توی این سفر از اونجایی که بچه ها مبتدی هستند باید آموزششون ترکیبی باشه که یادگیری زبان انگلیسی واسشون جذاب جلوه کنه. این ترکیبی بودن یعنی آموزشی که با مشارکت و سرگرمی صورت بگیره. این یک کلیدیه واسه ساخت پایه های قوی که برای موفقیت تو این حیطه بهش نیاز داریم. حالا برای این کار میتونیم:

 ۱. درس ها رو به آهنگ تبدیل کنیم🌠

هر زبان آموز انگلیسی، چه بومی و چه غیر بومی، حداقل با یک شعر کلاسیک آشناست. مثلاً، ..ABC ها همون چیزی هستن که ما برای یادآوری حروفی که بعد از هم میاد بطور زنجیره وار اون ها رو یاد می گیریم. اگه دقت کنید همه بچه ها این شعر رو به خوبی یاد میگیرن و دوستش دارن! چون با ملودی و سبک خاصش شیرینش کرده، این آهنگ مثل مرجعی میمونه برای همه کسایی که نیاز به یادگیری الفبا انگلیسی دارن. واسه همین تبدیل لغات، گرامر و دیالوگ ها به آهنگ های جذاب، روشی شگفت انگیز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکانه. 

 ۲. نمودارهای بصری برای نشون دادن واژگان جدید💫

در حقیقت مربی های حرفه ای از رنگ و وسایل کمک بصری استفاده میکنن تا توجه کودکان رو توی بازه‌ی طولانی تری نگه دارن. توی این روش بچه‌ها می‌تونن در حین این که چیزهای جدید یاد می‌گیرن، از رنگ‌آمیزی یا حتی اضافه کردن تصویرهای متفاوت لذت ببرند. همچنین، این کار باعث میشه که کودک به شکل ناخوداگاه به سمت یادگیری زبان انگلیسی کشیده شه، چون توی این بخش میتونه علاقه هاش و سرگرمی‌هاش رو به اشتراک بذاره! پس اینکه مربی های باتجربه روی این بخش تأکید میکنن مصلحت خودش رو داره. 😅

معرفی بازی های سرگرم کننده برای آموزش زبان انگلیسی به کودک

همه ما خوب میدونیم که بچه ها بمب انرژی هستند و هیچ وقت از بازی کردن سیر نمیشن! برای همین اگه ما بتونیم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان رو با بازی ترکیب کنیم، میتونیم یادگیری رو براشون جذاب تر و هیجان انگیزتر کنیم!

  • بازی بلوف من رو بگو یا دو حقیقت و یک دروغ

بلوف من رو بگو یه بازی سرگرم کننده‌س که یخ‌شکن خیلی خوبی برای کودکانه؛ به‌ویژه اگر تو کلاس های کوچیک  استفاده بشه نتایج مثبتی به همراه داره.

 این بازی برای تقویت مهارت‌های گفتاری عالیه، البته باید بعد از بازی در مورد اشتباهاتی که فرزندتون توی بازی مرتکب شده صحبت کنید.

این بازی برای چه کسایی مناسبه؟

این بازی برای همه سطوح و سنین مناسبه🤩 نحوه بازی: ۳ جمله در مورد خودتون روی تخته بنویسین که دوتای اون دروغ و یکی درست باشه. به کودک اجازه بدین تا در مورد هر جمله ازتون سؤال کنه و بعدش حدس بزنه که کدوم یکی حقیقت داره. ممکنه بخواید قبل از شروع این بازی چهره پوکر خودتون رو تمرین کنین!😁 اگر کودک شما حقیقت رو درست حدس بزنه برنده میشه.

  • بازی گفتن اسم میوه ها

در این بازی که بهتره به شکل گروهی انجام بشه به یک توپ نیاز دارید. شما برای شروع بازی باید اسم یک میوه رو به انگلیسی بگید و توپ رو به نفر بعدی بدید تا اون هم اسم یک میوه رو بگه. اگه کسی که توپ رو میگیره نتونه اسم میوه بگه یا توپ از دستش بیفته، باخته! برای این که هیجان بازی بیشتر بشه میتونید برای اون زمان بذارید و آهنگ پخش کنید تا بچه ها سعی کنن با سرعت بیشتری کلمه بسازن.

  • بازی حدس زدن اشیا

در این بازی کافیه که چند تا وسیله مثل کتاب، مداد، عروسک و … رو در یک جعبه بذارید و چشم بچه ها رو ببندید. بعد از اون ها بخواید که اشیا رو لمس کنن و اسم اون چیزی که به ذهنشون میرسه رو با صدای بلند و به زبان انگلیسی بگن. اگه این بازی رو چند نفره انجام بدید، میتونید واسه اون امتیاز هم در نظر بگیرید و در انتهای بازی به هر کسی که امتیاز بیشتری آورده بود یک هدیه مثل کتاب داستان انگلیسی بدید تا ذوق بچه ها واسه آموزش زبان بیشتر بشه!

  • بازی ماهیگیری کلمات

واسه انجام این بازی جذاب باید با کاغذهای رنگی چند تا ماهی درست کنید و کلمات انگلیسی رو بر اساس سطح کودک روی اون بنویسید و بعد هم به هر کدوم از ماهی ها یک گیره کاغذ بزنید. از طرف دیگه باید یک قلاب ماهیگیری هم درست کنید که به سر اون آهنربا چسبیده باشه تا بچه ها بتونن ماهی ها رو صید کنن. حالا باید از کودک بخواید که هر کلمه ای که می گید رو پیدا و شکار کنه! ضمناً اگه کودک آشنایی بیشتری با زبان انگلیسی داشته باشه میتونید برای تمرین کلمات مترادف و متضاد انگلیسی هم از این بازی استفاده کنید!

  • بازی کلمات بادکنکی

اگه دلتون میخواد که کودکتون با هجی کردن یا spell کردن کلمات انگلیسی آشنا بشه، کافیه که این بازی بادکنکی رو راه بندازید و آموزش زبان انگلیسی برای کودکان رو شیرین تر کنید! حالا روند انجام این بازی چطوریه؟ باید با کمک یک ماژیک، هجی یک کلمه انگلیسی رو روی بادکنک بنویسید و بعد از کودکتون بخواید که اون رو با صدای بلند بخونه. اگه این بازی به صورت دسته جمعی انجام بشه و اون رو به شکل مسابقه ای دربیارید که مثلاً هر زمان آهنگ متوقف شد، یعنی فرصت اسپل کردن تمام شده و کودکی که بادکنک در دستش باقی مونده، باخته، هیجان بازی بیشتر میشه! البته یادتون نره که اگه بخواید بازی کلمات بادکنکی رو به شکل گروهی پیش ببرید، باید از همون ابتدا چند تا بادکنک آماده کنید تا بچه ها با ذوق و شوق بیشتری این بازی رو ادامه بدن تا بالاخره یکیشون پیروز میدان بشه!😉

  • بازی پانتومیم

یکی دیگه از بازی هایی که برای آموزش زبان انگلیسی کودک کارآمد هست و حسابی همه رو به وجد میاره، بازی پانتومیمه! شما در این بازی باید بچه ها رو به دو تیم تقسیم کنید و از هر کدوم از اعضای تیم بخواید که هر بار یک کلمه انگلیسی مثل frog، ice cream و … رو جلوی دوستاشون بازی کنن و در نهایت هر تیمی که بتونه بیشترین تعداد کلمات رو درست حدس بزنه، برنده اس! البته یادتون باشه که اگه بچه ها سطح بالاتری دارن، میتونید از کلمات پیچیده تر هم برای این بازی استفاده کنید.

تاثیر آموزش زبان انگلیسی کودکان بر فن بیان آن ها

همونطور که گفتیم فایده آموزش زبان انگلیسی برای کودکان فقط این نیست که اون ها دو زبانه بشن، بلکه فواید زیادی هم برای تقویت فن بیان اون ها داره. این فواید چی هستن؟ توی جدول زیر بهتون میگیم:👇

چرا آموزش آنلاین زبان انگلیسی  برای کودکان در باشگاه اومند

چرا کلاس زبان آنلاین؟؟

پیشرفت تکنولوژی باعث شده منابع نامحدودی در دسترس ما قرار بگیره و همچنین با وجود پلتفرم های ارتباط دست جمعی و فضای مجازی، بحث آموزش مجازی بسیار داغ شده و در تمام نقاط دنیا، دانشگاه ها و مدارس از آموزش مجازی و آنلاین بهره می برن. این موضوع باعث شده تا مسئله رفت و آمد و کمبود زمان تا حدودی حل شه. و حالا بعد از همه گیری کرونا، آموزش آنلاین یک دستاورد بسیار مهم به زیر بنای آموزش اضافه کرد به نام، از بین رفتن محدودیت جغرافیایی، با آموزش آنلاین میتونیم بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی با یک کلیک با مجرب ترین متخصصین کشوری و حتی جهانی که روزی ارتباط با این سطح کیفی رویا بود، ارتباط بگیریم و به بهترین و مدرن ترین شیوه، آموزش ببینیم.

 چرا کلاس حضوری نه؟؟!!

در یکی دو سال اخیر با توجه به وضعیت  کرونا، کلاس های آنلاین در بین مردم بیشتر جا افتاد و به دنبال این قضیه یه عده حال کردن و دوست داشتن و کلی  موقعیت و مهارت های خفن یاد گرفتن. عده ای هم نه، مثل سابق به رفت و آمدشون و کلاسای حضوری ادامه دادن.

خیلی مهمه که بچه ها توی سن کودکی اجتماعی باشن و دوستای جدید پیدا کنن. درحال حاضر بسیاری از والدین دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی کودک رو برای فرزندان خودشون انتخاب می‌کنن. کلاس های آنلاین نسبت به کلاس های حضوری بسیار انعطاف پذیرترن و میتونن تنوع بالایی توی آموزش داشته باشن. شرکت کردن توی کلاسای آنلاین خیلی کمتر از کلاسای حضوری بچه ها رو خسته میکنه؛ همین موضوع باعث شده بچه ها از یادگیری دلزده نشن و کلاساون رو نیمه کاره رها نکنن!

مزیت مهم دیگه کلاس آنلاین، اقتصادی بودنشه که در اوضاع اقتصادی امروز واقعا نمیشه چنین مزیتی رو نادیده گرفت!

حالا اومند کلاسای زبان انگلیسی خلاقانه خودش رو با همین شیوه تشکیل میده تا کودک شما بتونه از این فضا و کاربردهای هیجان انگیزش استفاده کنه😍💫

خوب صد البته نظر هر کس محترمه ولی بعضی وقتا یه چیزایی به آگاه ترشدن آدم کمک می‌کنه مثل همین مقاله که میخواد بهت نشون بده خودتو پاسوز و محدود به منطقه و جغرافیایی که توش هستی نکن چون تمام امکاناتی که برای اتصال به کل دنیا لازم داری، توی دستته.

آموزش زبان انگلیسی کودک در باشگاه اومند به صورت آنلاین توسط اساتید مجرب ارائه میشه.

شیوه آنلاین آموزش زبان انگلیسی
اینجا میخوایم بهتون بگیم که چرا کلاس های آنلاین به کلاس های حضوری ارجحیت دارن(البته نظر و دلایل افراد حضوری پسند هم کاملاً قابل احترامه ولی فعلاً قصد داریم از کلاس آنلاین دفاع کنیم، باعرض پوزش 😁)

چندین مزیت بسیار مهم در مورد کلاس آنلاین وجود داره که اتفاقا در مقوله آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هم بسیار اثر گذاره! قبل از اینکه بریم سراغ مزیت ها، بهتره اینم بگم خیلیا بر حسب تجربه ای که از سیستم آنلاین مدارس یا دانشگاهشون دارن…. از کلاس آنلاین بیزارن، چرا؟ چون برای اونا کلاس آنلاین یعنی ویدیو کال تو واتساپ یا شاد و نهایتاً اسکای روم که طبق تجربه خودتون هیچکدوم چنگی به دل نمیزنه و شما اگه به خود مارک زاکر برگ (مدیر واتس اپ) بگی تو پلتفرم شما دارن کلاس آنلاین برگزار میکنن ، خندش میگیره؛ پس واتس اپ یا این مدل نرم افزارها برای کلاس آنلاین به هیچ عنوان مناسب نیست ، پس وقتی میگیم کلاس آنلاین منظورمون نرم افزارای پیام رسان نیست بلکه داریم از یک شبکه قدرتمند کلاس آنلاین حرف می‌زنیم که انگار تو خود کلاس نشستی و داری با معلم و همکلاسیات کاملاً زنده وقتتو به بهترین شیوه ممکن میگذرونی.

آموزش زبان انگلیسی کودک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکتان به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به کودک شما آموزش زبان انگلیسی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش انگلیسی برای کودکان را در اختیار کودک شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان انگلیسی را به کودک شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه فرزندتان در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشد می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

آموزش زبان انگیسی کودک

خب بریم سراغ مزیت ها کلاس آنلاین

1_اولاً باید به این نکته واقف باشید که آموزش آنلاین با بیماری به وجود نیومده که بخواد با برگشتن شرایط به حالت عادی از بین بره ، پس این تصور که الان چون اوضاع بهتر شده پس قراره آموزش آنلاین کمرنگ بشه، بدون شک اشتباهه،

#اومندی_ها توجه کنید ؛ آنلاین شدن یا آنلاین بودن در هر زمینه ای که وارد شد دیگه خارج نشده .

مثلاً شما انتخاب رشته‌های دانشگاهی ببین ، آنلاین شدن ، انتخاب واحد رو نگاه کن ، آیا بعد از گذر زمان کسی پشیمون شد و قضیه رو  به حالت اول برگردوند؟ خیر!

چرا ؟ چون تمام جهان داره به این سمت کشیده میشه و تو چه بخوای چه نخوای توی این ماتریکس محکوم به همرنگ شدن با ورژن جدید دنیا هستی.

 لذا موندگاری این فضا اصلا جای بحثی نداره و افرادی که تونستن باهاش ارتباط بگیرن و کارشون و راه بندازن 10پله جلو تر از عزیزانی هستن که همچنان کلاسای حضوریشون رو دنبال میکنن، چون در نهایت همین عزیزان مجبورن یه آنلاین شدن  رو بیارن و در این لحظه قطعاً کسی که تو این روش قدیمی تره ، آگاه تر و کار بلد تر شده پس قطعاً حریف قدریه و نمیشه راحت بهش رسید .

مورد اول
مورد دوم
2_ اما مهم ترین و ارزشمند ترین مزیت فضای آنلاین؛ از بین رفتن محدودیت های جغرافیایی.

 همونطور که یکم پیش خدمتتون عرض کردم یکی از مهم ترین ویژگی های فضای آنلاین ارتباط راحت تر و بدون دردسر با اساتید و مجموعه های حرفه ای، با استاندارد های کشوری یا جهانی در سطح کشور یا حتی دنیاست.

قدیما (در واقع همین قبل از پاندمی کرونا) شما برای یادگیری هر چیزی (چه مهارت های پایه یا هنری یا فنی چه دروس مختلف تحصیلی چه زبان های خارجه و…) باید به موجودی و ظرفیت منطقه یا شهرستان خودتون، اکتفا میکردید. هر کسی هم به میزان همون معلومات و دانسته های اساتیدش، رشد میکرد و آموزش میدید. حتی اواخر (سال ۹۴ تا ۹۷ مثلا) سطح رقابت یا آموزش مهارت ها بالا رفته بود و در حق خیلی ها بی انصافی میشد. چند تا مثال بزنم یکی تحصیلی-رقابتی و یکی هم آموزشی-مهارتی؛ مثلا در کنکور ها سطح سوالات و رقابت هی بالا تر میرفت و افرادی که در پایتخت یا کلان شهر ها زندگی میکردن، به مراتب در اون رقابت دست بالا رو داشتن و سایر افراد هم دست پایین رو. (زیاد هم شنیده بودید اون موقع ها که آره امکانات فلان شهر یا فلان منطقه ی تهران مثلا، از ما بیشتره بخاطر همین اون ها شانس بیشتری دارن) یا مثلا مهارت مدرنی رو میخواستید آموزش ببینید اما در شهرستان شما یا منطقه ای از تهران که زندگی میکردید، پیدا نمیشد و باید مسافتی رو طی میکردید تا بتونید صرفا اون مهارت رو آموزش ببینید!! یا حتی مثلا در خود تهران یا کلان شهر ها، آلودگی هوا پیش میومد و خیلی ها از آموزش دیدن عقب میفتادن(خلاصه داستانی بود😄)

اما بعد از کرونا و جا افتادن  فضای آنلاین دیگه شما صرفا با چند تا کلیک با بهترین اساتید کشوری، بدون در نظر گرفتن مکان زندگیتون، کار میکنید. در واقع شما دیگه این دغدغه رو ندارید که ، وای استاد فلانی توی شهر یا منطقه ی ما نیست، منطقه خیلی دوریه یا توی این محل یا شهرستان، اصلا استاد مد نظر من پیدا نمیشه یا مثلا چی میشد استاد فلانی از انگلستان یا استاد بهمانی که سرش خیلی شلوغه از فلان منطقه تهران، به من آموزش میدادن! با خیال راحت با چندتا کلیک میتونی بهترینارو واسه خودت سوا کنی .

دیگه تموم شد دورانی که بگن نههه من به فلان مجموعه یا استاد دسترسی ندارم یا نه امکاناتم خوب نبود و از این حرفا! چاره‌ش صرفا دو تا کلیکه!!

3_حالا شاید یه عده همچنان بگن نه ما حضوری بهتر یاد میگیریم، آنلاین خوب نیست (مثل اون موقع که تازه اتومبیل اختراع شده بود مردم میگفتن نه بابا اسب بهتره همیشه هست این تیکه آهن چیه😂😂) خوب این مگه اشکالی داره کسی حضوری رو ترجیح بده؟؟ خیر اما دنباله متن رو بخون شاید بفهمی چرا ما موافق کلاس حضوری توی این شرایط مدرن فعلی نیستیم….

ببینید، این یه حقیقت انکار ناپذیره که فضای آنلاین جا افتاده ، راحت بگم از هر ده نفر چهار نفر دیگه داره از کلاس آنلاین استفاده میکنه، خوب اونوقت چی میشه؟؟؟ هیچی، شما  رقیب ها و دیگر همسن هاتون رو میبینید که توی این فضای آنلاین دارن آموزش میبینن

خوب ببینیم مگه چه اتفاقی میفته؟

چه سوال خوب و به‌جایی واقعاً😄؛ رقبا و هم هدف های  شما دارن با تکنیک ها و استانداردهای روز دنیا رشد میکنن و مهارت های بیشتری برای ارائه یاد میگیرن و قطعاً چند پله جلوتر از شما خودشون رو قرار میدن. در واقع اونی که کلاس حضوری رو ترجیح میده،  داره به امکانات محله و اطراف  خودش اکتفا میکنه و کلی وقت و هزینه رفت و آمد رو به جون میخره! همچین فردی نباید انتظار داشته باشه که بتونه با همه رقابت کنه. چرا؟؟ چون گفتیم آقا جان این یه حقیقتهههه وقتی محدود نباشی به چند تا اسم و منطقه ی خاص، خوب مسلما دستت باز تره برای انتخاب استاد، نیازی نیست تو خودت رو با جغرافیا و منطقه ای که در اون هستی وفق بدی و بگی خوب دیگه چاره چیه استاد فلانی هست، حالا درسته به پای بهترین اساتید فلان منطقه یا شهر نمیرسه  اما بالاخره تنها کسیه که تو منطقه ی ما حرف اول رو میزنه!!! تموم شد اون دوران… (پس لطفاً عقب نمون و نذار این حس رو تجربه کنی که به شدت چندش اوره (از ما گفتن بود ))

رقابت در آموزش زبان کودک

عقب موندن از هم سن و سال ها

پس به این نتیجه میرسیم کلاسای آنلاین مثل ویروس میمونن اگه تو استفاده نکنی، رقبا میان استفاده میکنن و سطحشون بالا تر میره به همون نسبت سطح رقابتی بالا تر میره و کلا داستانی میشه، کلا این ویروس آنلاین شدن وقتی میاد هر موجودی رو گرفتار میکنه شاید سرعت همه گیر شدنش شمارو متحیر نکنه ولی مطمئن باشید چند مدت دیگه از دیدن نتیجه مغزتون سوت میکشه.

پس فکر میکنم الان تا حدودی میدونید که چرا آنلاین بیش از حد خوبه ؛خلاصش میشه، کیفیت بالاتر، استانداردهای جهانی، صرفه‌جویی در تایم و هزینه‌ های اضافی و…

فکر میکنم دیگه لازم نیست بگم که هر کلاس حضوری به اندازه 3 تا کلاس آنلاین از شما تایم میگیره، چجوری؟ فکر کن یه کلاس رزرو کردی از 1 شب قبل درگیر این میشی که کی بیدارشم، کی آماده شم، کی راه بیفتم، با کی برم، با چی برم، فضای اونجا که میرم چطوره آیا میتونم باهاش ارتباط بگیرم و مغزم رو آزاد کنم، که بتونم چیزی یاد بگیرم اصلا؟ می‌بینید حتی فکر کردن بهش هم خسته کننده ست ولی هنوز یه سریا بیخیال نمیشن، البته اومند برای همه آرزوی موفقیت میکنه حالا به هر شیوه ای که دارن آموزش میبینن.

کاهش هزینه های کلاس آموزش زبان انگلیسی کودک

در میان این همه هیاهو از بحث پررنگ هزینه ها نگذریم که ماشالله این روزا سر به فلک کشیده و توی این دوره زمونه همه جا سرگردنه محسوب میشه.

توی این شرایط باید زرنگ باشی؛ تا هم بتونی پس انداز کنی، هم مهارت کسب کنی هم کار رویاییتو باهاش بسازی پس خداروشکر فضای آنلاین به موقع وارد عمل شد تا بیشتر هزینه های اضافی رو حذف کنه خیلی جاها شما میبینید که هزینه یک دوره عمومی کامل تو فضای مجازی با دو جلسه کلاس حضوری برابری می‌کنه پس چرا نیایم و از فرصت  استفاده نکنیم، تک تک ماها پتانسیل بهترین شدن و داریم فقط کافیه فکرت رو به کار بندازی.

صرفه جویی در هزینه کلاس آموزش زبان انگلیسی کودک
اساتید آموزش زبان انگلیسی کودک

جمع بندی بهتر مطالب توسط استاد

در ادامه باید به این نکته مهم اشاره کنم که فضای آنلاین فرصت فکر کردن رو به استاد میده

یعنی چی؟ یعنی مدرسِ شما حوصله و وقت بیشتری برای تمرکز و پیش بردن کلاس با مدل شما داره چیزی که در کلاس حضوری نمی‌تونید پیداش کنید ولی در فضای آنلاین معلم در مکانی که هست تمام منابع رو آماده کرده و در شرایطی کاملاً مطلوب چه از لحاظ فیزیکی چه روحی شما رو هندل می‌کنه.

ما در قرنی زندگی میکنم که باید به تکنولوژی تن بدیم و تکنولوژی در اینجا کلاسای آنلاین رو به ما معرفی کرده پس مطمئن باشید مثل هرچیز دیگه ای که آنلاین شد، (از خرید کارت شارژ بگیر تا انتخاب رشته کنکور) آموزش آنلاین هم از این قاعده جدا نیست و روز به روز قوی تر پیدا میشه.

(پیشنهاد میشه مقاله تاثیر آموزش آنلاین بر زبان انگلیسی کودک  رو که در بخش مقالات باشگاه اومند بارگذاری شده، مطالعه کنید)

زبان انگلیسی و تقویت هوش کلامی کودک

خوب قطعا میدونید که خجالتی بودن کودکان و عدم بهره‌وری اون ها از هوش کلامی به میزان کافی، یکی از کابوس های والدینه! درسته که برای حل این موضوع کلاس فن بیان برای کودکان پیشنهاد میشه اما تاثیر‌گذاری یادگیری زبان انگلیسی بر این موضوع هم غیر قابل انکاره.

فرزند شما به واسطه تسلط آهسته و پیوسته بر یک زبان یا بهتر بگیم، یک دنیای دیگه، یک منبع بی نظیری از اعتمادبه‌نفس رو به ناخوداگاه خودش معرفی میکنه! به همین دلیل ما در باشگاه اومند علاوه بر تلاش برای تسلط کودک به زبان انگلیسی، دنبال تقویت هوش کلامی او هم هستیم. شیوه‌ی باشگاه برای این تقویت دو جانبه اسمش break sections  نام داره که به صورت زیر در فرایند آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، گنجونده میشه.

  • -ابتدا به واسطه‌ی آواشناسی (با کمک متخصصین فن بیان باشگاه) میزان برون‌گرایی و تسلط کودک بر کلمات زبان مادری، سنجیده میشه.
  • -در مرحله دوم علایق بصری کودک شناسایی میشه و بر نتیجه‌ی به دست اومده از مرحله اول، منطبق میشه.
  • -در این مرحله، اطلاعات به دست مدرس زبان انگلیسی کودک میرسه و او متناسب با نتیجه‌ی به دست اومده، ۲ الی ۸ سِشِن مختلف و پیوسته رو جهت بهبود کلام و لهجه‌ی کودک در نظر میگیره.
  • -این سشن ها شامل مکالماتی با سطح بسیار مبتدی هستن که برای کودک قابل فهم باشن و معمولا یک سوم زمان هر جلسه رو به خودشون اختصاص میدن. سشن ها یک خط فکری مشخص دارن که در اون هر کودک یک مسیری رو جهت پیشروی در سشن انتخاب میکنه.
  • -مسیر به معنی انتخاب تم سشن (مثلا دیالوگ محور، شعر، داستان و….) و سابجکت سشنه (موضوعات یا داستان هایی که کودک بهشون علاقه داره)
  • -در آخر هم هر کودک تا پایان سشن مسیرش رو حفظ میکنه تا به یک هدف مشخص برسه.

این سنش ها در آموزش زبان انگلیسی به کودک و تقویت هوش کلامیش بسیار موثر بودن و باشگاه اومند نتیجه بسیار مطلوبی ازش گرفته. خصوصا این‌که در بسیاری از موارد تونستیم یک زنجیره بی‌نظیر مکالمه به زبان انگلیسی رو به کودکان زیر ده سال منتقل کنیم که از ابتدا برای خودمون هم عجیب بود!

در مجموع اگر دنبال تقویت هوش کلامی فرزندتون هستید، از آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان ، خصوصا با این شیوه باشگاه، غافل نشید.😄

پادکست شیوه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در باشگاه اومند

و در یک کلام، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در باشگاه اومند به شیوه بسیار خلاقانه ای دنبال میشه، این که به فکر هستید و کودکتون رو از همین ابتدا دارید به این شیوه و روش ها عادت میدید بسیار بسیار باعث افتخاره و مطمئن باشید 100% تاثیرش رو در آینده میبینید و این یک برگ مثبت برای شما در دفتر طبیعت خواهد شد.

این که آرزوهای کودک شما به یک شیوه مدرن و در واقع با مکانیزمی چند زبانه دنبال میشه، خود کودک شمارو به  عنوان یک شخص و سازمان مستقل کاملاً حرفه ای و متفاوت بار میاره.

حتما توصیه میشه که در جلسات رایگان توجیهی باشگاه اومند در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان شرکت کنید و با شماره ۰۲۱-۲۸۴۲۹۸۲۳ داخلی 1 تماس حاصل بفرمایید و آموزش انگلیسی کودکِ بینظیری رو در باشگاه اومند تجربه کنید.

آموزش زبان انگلیسی کودک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکتان به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به کودک شما آموزش زبان انگلیسی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش انگلیسی برای کودکان را در اختیار کودک شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان انگلیسی را به کودک شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه فرزندتان در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشد می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

آموزش زبان انگلیسی کودک
از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان انگلیسی کودک

جلسه رایگان زبان انگلیسی کودک

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی کودکان

از مزایای دوره های اومند

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان باعث کاهش هزینه برای زبان‌آموزان چه در بحث زمان و چه در بحث مالی خواهد شد. به دلیل نبودن هزینه رفت‌و‌آمد،‌ و صرف نکردن زمان در ترافیک و … . این موضوع به علت استفاده از اینترنت به زبان آموز و استاد این اجازه رو می ده که بدون صرف انرژی، در منزل تدریس کنن.
امروزه کودکان علاقه ای به نشستن در کلاس درس  ندارن اما اساتید باشگاه اومند با کلاس های غیر حضوری فرزند شما رو نسبت به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب میکنن و با بازی و سرگرمی به اونها آموزش می دن.

تمرین های بصری در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

دقت داشته باشید که کودکان حس بصری بسیار فعالی دارن یعنی خیلی وقت‌ها مطالبی رو که باید به صورت نوشتاری یاد بگیرن، شکلش رو به خاطر میسپرن و از طریق هوش بصری خودشون مطالب رو به یاد میارن.  این راه هم برای کودک لذت بخش تره و هم تاثیر مستقیمی بر ارتقا سطح آگاهی کودک داره. اما در کنار مزایا یک مشکل بزرگ هم وجود داره! اونم اینه که به واسطه یادگیری بصری، مطالب در حافظه کوتاه مدت کودک ذخیره میشن و این باعث میشه که کودک  در دراز مدت، مطالبی که در جلسات آموزش زبان انگلیسی کودک فرا گرفته رو، از یاد ببره. اینجاست که هنر مدرس مشخص میشه! در واقع مدرس باید به واسطه تمرین های بصریِ هوشمندانه، باعث انتقال مطالب به حافظه بلند مدت کودک بشه! ما در باشگاه اومند روی تمرین های بصری، آنالیز و چینش زمانی اون بسیار وقت گذاشتیم و از این نظر بهترین آموزش رو به کودکان اومندی ارائه می کنیم!

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان با بازدهی سریع تر، بهتر و بسیار متفاوت با آموزش زبان بزرگسالانه. به کودکان نباید دستور و قواعد زبان رو آموزش داد. آموزش زبان به کودکان باید در قالب تفریح باشه که ذهن اون ها این آموزش رو بپذیره و مشتقانه اون رو دنبال کنه.

فرزندانمون دنیایی کاملا متفاوت نسبت به دنیای ما دارن، اونها در تلاشن تا برای آینده خودشون نقشه هایی بکشند، وظیفه ما بزرگتر ها‌ست که ذهن اون ها رو هدایت کنیم و استعداد اون ها رو پیدا کنیم و پرورش بدیم. اهمیت به این موضوع از مهمترین کار هایی‌ست که پدر و مادر باید برای فرزندانشون انجام بدن.

از دلایلی که باعث میشه کلاس زبان انگلیسی برای کودک شما جذاب باشه، اینه که فعالیت هایی که فرزندتون خیلی دوست داره رو یکجا داره تجربه می کنه. یعنی از نقاشی و رنگ آمیزی که خلاقیتش رو بالا میبره، تا کارتون ها و شعر هایی که فن بیانش رو بهتر میکنه. همه این مهارت ها هم زمان تقویت میشن، پس کودکتون رو به کلاس های بنفش اومند دعوت کنید.💜

باشگاه اومند برای زبان آموزان بزرگسال با توجه به اهداف، برنامه متفاوتی داره. اگه میخوای شیوه متفاوت آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان باشگاه اومند بدونی همین الان  برو توی صفحه آموزش زبان انگلیسی و جلسه رایگان آموزش زبان انگلیسی رو ببین!

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به شیوه کاربر محور…

 در ابتدای کار چندتا سوال ازتون پرسیدم؛ در مورد اینکه خب، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، یکی از اولین مسائلی هست که به ذهن هر  خانواده ای میرسه و همونطور  که گفتیم، با وچود فراگیری خیلی ها این موضوع رو نصف کاره رها میکنن. همینطور مطرح کردیم که چرا به این صورته و گفتیم دلیلش اینه که آموزش انگلیسی کودک بر اساس اهداف کودک انجام نمیگیره خب این نکته بسیار مهمه و الان قصد داریم توضیح بیشتری به شما در این رابطه بدیم.

خب در نظر بگیرید، هر کودک، یکسری علایق و شرایط منحصر به فردِ خودش رو داره و لذا آموزش زبان انگلیسی برای کودکان باید متناسب با اون شرایط باشه.

بذارید واضح مثال بزنم براتون؛ خلق و خوی کودک شما غالباً تاثیر گذار در هر نوع آموزشیه، در حالی که این در آموزشگاهای زبان دیده نمیشه و به این صورت هست که کودک سر کلاس  میشینه و آموزشاتِ معمول بهش تدریس میشه، فرقی هم نمیکنه، چه آموزش آنلاین و چه حضوری در هر صورت هیچ  شناختِ روانشناختی از کودک وجود نداره و این  باعث میشه یک آموزش روتین به صدها یا حتی هزاران کودک به صورت یکسان داده بشه، واضح بگم؛ کسی نمیگه خب این کودک، مثلاً 4ساله با این ویژگی های شخصیتی با اون یکی کودک 4ساله، با اون ویژگی های شخصیت قراره آموزش های متفاوتی رو بگیرن؛ خیر آموزش زبان انگلیسی برای کودکان یک مسیر کاملاً روتین براساس  یک سری  کتاب های مشخص که برای همه یکسان هست، دنبال میشه.

اما…

اگه این شیوه جوابگو بود

که ما اصلاً اون سوالات اول مقاله رو نمی پرسیدیم و شما رو با حقیقت این موضوع آشنا نمی‌کردیم پس لذا در نظر بگیرید هر کودک یکسری خلق و خوهایی داره، یکسری نقاط ضعف و قوت خاص داره،

در واقع یکی از نیمکره های مغزش بیشتر فعالیت میکنه، شناخت این مسائل در ابتدای کار باعث هدف گذاری درست برای کودک میشه و قطعا بهترین آموزشِ زبان انگلیسی به کودک ارائه میشه، توجه داشته باشید که ما داریم از یک آموزش متفاوت حرف میزنیم، یعنی چیزی قراره به عنوان آموزش زبان انگلیسی کودک به فرزند شما داده بشه، که هم مطابق با شرایط روانشناختیشه و هم قراره در آینده به درد اون کودک و علایقش بخوره. علایقی که در همون کودکی ریشه در ذات فرزند شما داره!

آموزش زبان کودکان

کاربرمحور بودن آموزش زبان انگلیسی کودک توی باشگاه اومند یعنی چی؟

همه بچه ها مستعد یادگیری هستن اما بعضی از بچه ها ممکنه تمایل داشته باشن پروسه یادگیری زبان رو سریع تر طی کنن و بعضی ها هم با سرعت معمولی و نرمال. این افزایش سرعت یادگیری میتونه دلایل مختلفی داشته باشه؛ از جمله: علاقه شدید کودک به یادگیری زبان انگلیسی، مهاجرت، تمرین و تکرار بیشتر در طول روز و … .

پس اگر یه کودک تمایل داره که تعداد جلسات زبانش در هفته بیشتر باشه و زبان رو سریع تر یاد بگیره، توی اومند میتونه خیلی راحت به این هدفش برسه! همچنین کودکی که تمایل داره روال آموزشش رو با سرعت نرمال طی کنه به هیچ وجه نباید با کودک دیگه ای مقایسه بشه و یا تحت فشار قرار بگیره چون به این صورت از یادگیری زبان کاملا دل زده میشه!

این تفاوت های فردی از مهم ترین مواردی هستن که آموزش زبان انگلیسی کودک رو توی باشگاه اومند کاملا اختصاصی میکنن. قدرت آموزش کاربرمحور برای کودکان شما به این صورته!! 🤩

آموزش زبان انگلیسی کودک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکتان به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به کودک شما آموزش زبان انگلیسی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش انگلیسی برای کودکان را در اختیار کودک شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان انگلیسی را به کودک شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه فرزندتان در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشد می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

شیوه بر گزاری جلسات زبان انگلیسی برای کودکان در باشگاه اومند…

خب ما در ابتدا، آموزش کاربر محور رو سر لوحه قرار میدیم و سپس برای آموزش زبان انگلیسی کودک، یک هدف گذاری کلی با توجه به انتظارات والدین و وضعیت استعدادی و شناختی کودک انجام میدیم. بعد از این مرحله متناسب با اون هدف، شرح حالی از کودک در نظر گرفته میشه.

با توجه به تخصص مدرس و وضعیت آموزشی و روانشناختی کودک، جلسات کلاس متناسب با شرایط کودک و علاقهمندی هاش جلو میره. مثلا اگر کودک علاقه  به موسیقی و شعر داره، جلسات آموزش زبان انگلیسی کودک واسش به همین ترتیب جلو میره، اگر به داستان و تصویر سازی علاقه مند باشه هم باز به همون روش مورد علاقش پیش میره، به این میگن آموزش کاربر محور!

قرار نیست آموزش ها برای همه یکسان باشه و براساس یک روتین کتابی مشخص؛ خیر، علایق کاربر در یادگیریش بسیار موثره اگر اون علایق تحریک بشه کاربر به یادگیری علاقه مند میشه. لذا ما از شیوه های مختلف، چه شعر باشن چه داستان و چه موسیقی، جهت آموزش مباحث مختلف زبان انگلیسی برای کودکان، استفاده میکنیم.

در مجموع، روتین برگزاری جلسات هر کاربر متناسب با علاقه مندی هاش پیش میره و همچنین توجه میشه که چه انتظاری از اون کودک میره و کودک چه استعدادی داره، مثلاً کودکی که در مسیر اهداف علمی آکادمیک علوم طبیعی قرار داره؛ دوست داره در آینده پزشک بشه یا از رشته های مهندسی خوشش میاد و ذهن مهندسی شده ای داره، حتی آموزش زبان انگلیسی اون، حول محور علاقه مندی ها و اهداف آینده‌ش میچرخه و قطعا  این ها حتی توی سن پایین هم تاثیر گذاره که ما حتی در شیوه های تدریسمون این مسائل رو لحاظ میکنیم.

کلاس آموزش زبان کودک

کلاس های چند نفره؟

موضوع دیگه تعداد افراد حاضر در کلاسه، در باشگاه اومند کلاس ها به صورت خصوصی(تک نفره)، نیمه خصوصی (2 الی 5نفره) و عمومی (5الی 10نفره) برگزار میشه و بیشتر از این تعداد، کاربر سر کلاس حضور نداره.

خب غالبا میبینید در  زبانکده  های آنلاین، بالای 20الی 30نفر، و در زبانکده های حضوری هم همین تعداد مسلماً سر کلاس حضور دارن، خب اینجوری قطعا ً نمیتونیم روش کاربر محور رو سر کلاس اجرا کنیم، چون تعداد کاربران بیش از حدِ انتظاره و شما نمیتونی به اهداف همه رسیدگی کنی، اما در باشگاه بیشتر از 10نفر حتی در کلاس عمومی هم نداریم واکثر کلاس ها به صورت نیمه خصوصی برگزار میشن و لذا آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در باشگاه اومند، واقعا به شعار کاربر محور بودن، جامه عمل میپوشونه و این موضوع رو در  طول جلسات متوجه میشید که چه جواهری ِ این آموزش کاربر محور!! این موضوعی هست که ما توجه بی اندازه ای بهش کردیم.

اولویت اول شما، کلاس های آنلاین باشگاه اومند

پس ببینید ما هدفمون نهادینه کردن آموزش در ذهن کودک از طریق فضایی هست که در اون اصلا متوجه سطح پایین دوپامین آموزشی نشه و اینجاست که تاثیر آموزش چند برابر میشه حالا جدا از مزیت‌های آموزش آنلاین مطمئن باشید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به شیوه آنلاین یک شیوه کاملاً مطمئنه چون تاکید میکنم جدا از اون مزیت های آموزشی آنلاین کودک احتیاج به یک اتمسفر داره ک بتونه فارغ از اینکه بخواد مکانیزم‌های اعتماد به نفس خودش رو به کار بندازه یا میکانیزم های غلبه بر ترس و غلبه بر محیط رو فعال کنه،  بی دغدغه آموزشش رو فرا بگیره ،خب پس قسمت زیادی از مغزش درگیر این استرس ها نمیشه و صرفاً به آموزش پرداخته میشه.

و این اشتیاق به آموزش در همون جلسات اولیه آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان در باشگاه اومند توسط شما شناخته میشه و مطمئن باشید همین یک محرکی هست برای اینکه بتونید زبان انگلیسی کودکتون رو تا سال ها ادامه بدید و در این  موضوع شاهد رشدش باشید. پس اشتباه نکنید آموزش آنلاین نه تنها باعث دلسردی کودک نمیشه بلکه به خاطر تمام مسائل علمی که در این چند خط اخیر مطرح شد، بسیار تاثیر گذارتر از حالت عادیه و این رو صرفاً با حالت عملی و در جریان استمراری کلاس ها میتونید متوجه بشید. کلاس آنلاین زبان انگلیسی کودکان در اومند رو باید حتماً تست بکنید تا ببینید این شیوه جادویی چقدر خوب عمل میکنه!

آموزش زبان انگلیسی کودکان

آموزش کودکان

قدرت تخیل کودکان بسیار بالاس و کنترل اون دشوار. تنها راهی که میتونیم ذهن کودکان رو کنترل کنیم هدایت اونه. کنترل به این معنی نیست که قدرت تخیل رو از کودک بگیریم، بلکه باید اون رو درست هدایت کنیم.
کودکان امروز، علاقه بیشتری نسبت به بازی با رایانه و تبلت دارن و با فناوری بهتر کنار اومدن، شما می تونید با هدایت فرزندتون به آموزش از طریق ابزار های دیجیتال و کلاس های غیر حضوری باشگاه اومند به اون ها زبان انگلیسی رو آموزش بدید.
آموزش زبان انگلیسی کودک امروزه به یکی از مهمترین و تخصصی ترین مراحل در یادگیری زبان انگلیسی تبدیل شده. با توجه به استعداد و آمادگی ذهنی کودکان برای یادگیری، سرعت یادگیری اون ها بسیار بالا رفته و مفاهیم رو راحت تر درک می کنن.

همه‌ی فرزندان ما سفر جذاب یادگیری زبان انگلیسی رو پشت سر خواهند گذاشت .در حال حاضر آمارها نشون میده حدود ۱.۵ میلیارد نفر توی جهان در حال آموزش زبان انگلیسی هستن و خب این آمار از ضرورت یادگیری این زبان میگه. حالا هرچه زودتر این یادگیری اتفاق بیفته شانس موفقیتمون بیشتره، برای همینه که اینقدر روی یادگیری زبان انگلیسی از کودکی تاکید میشه.  یادگیری این زبان از اونجایی واجب شده که بچه ها توی هر مقطعی از زندگی، برای هر کاری، از نصب یک بازی ساده روی موبایل گرفته تا  بورس تحصیلی، نیاز دارن تا به سطح خوبی از زبان انگلیسی دست پیدا کنند.

طبق تحقیقات، دانش‌آموزایی که از سن ۷ تا ۱۲ سال آموزش زبان انگلیسی کودک رو شروع می کنند معمولاً دادها رو به شیوه‌ای تقسیم‌بندی شده یاد می‌گیرند.

توی این سن، کودکان عملاً همه چیز رو می پذیرن، بنابراین تجربه یادگیری اونا یکپارچه تره و این تجربه به ترکیبی از فعالیت های دیداری، فیزیکی و شنیداری نیاز داره. این تجربه یکپارچه  یادگیری زبان از طریق ارتباط دو طرفه بین معلم و زبان آموز شکل می گیره. پس فرزند شما توی این مسیر به وجود یک متخصص نیاز داره تا بتونه از پتانسیلی که توی یادگیری زبان انگلیسی داره حداکثر استفاده رو بکنه. 😍🌠

روش های خلاقانه آموزش زبان انگلیسی کودک در اومند

مدرس باهوش میدونه که کودک ممکنه از درس و اجبار فراری باشه به همین علت باید روشی رو در پیش بگیره که تکالیف دانش آموزان رو در قالب بازی، نقاشی، معما، کاردستی و … ارائه بده تا ذوق کودک رو تقویت کنه و کودک با اشتیاق تکالیف رو انجام بده.

در دوره آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکان، اساتید مجرب باشگاه اومند کودکان شما رو با بازی و سرگرمی های متنوع با تحریک صورت ناخود آگاه آموزش میدن تا فرزند دلبند شما از آموزش خسته نشه و از کلاس آنلاین لذت ببره. آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکان با توجه به سرعت یادگیری کودکان بستگی به نوع علایق اون ها متفاوته، به همین علت باشگاه اومند برنامه هایی مانند مشاوره و شناخت بیشتر کودکان شما داره تا با توجه به علایق فرزندان شما به اونها آموزش بده.

شما در جایگاه والدین، حق دارید که آینده ای رنگارنگ واسه فرزندتون بخواین. حالا، یکی از مهم ترین قدم هایی که توی مسیر پیشرفتشون میتونید بردارید اینه که، مشوق و حمایت گر اونا برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی باشین!

شاید واستون سوال باشه که چرا کلاس زبان انگلیسی باعث پیشرفتش میشه؟ چون توی کلاس زبان فرزند شما فقط زبان انگلیسی یاد نمی گیره؛ بلکه مهارت های مختلفی مثل نقاشی کشیدن که باعث رشد خلاقیتش میشه، بازی های گروهی که باعث اجتماعی شدنش میشه و بدون خجالت صحبت کردن که باعث تقویت فن بیانش میشه رو هم یاد میگیره‌. دوره فن بیان کودک هم مثل دوره زبان انگلیسی یک آموزش آینده دار هست که  حتی به تقویت مهارت speaking در زبان انگلیسی هم کمک زیادی میکنه.💫

بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی

همین ابتدا بگیم که بهترین سن هر کودک برای شروع یادگیری با توجه به علایق و شخصیت خودش تعیین میشه. زمانی که کودک شما آمادگی شرکت در کلاس های آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی کودک رو داشته باشه میتونه بدون هیچ گونه فشار از طرف شما یا دل زدگی نسبت به زبان انگلیسی، یادگیری بنفشش رو شروع کنه!

اما به طور کلی هر چه روال آموزش زود تر شروع بشه برای خود کودک راحت تره. شروع آموزش از 7سالگی و حتی قبل از 7 سالگی میتونه برای کودکان بسیار مفید باشه؛ البته به شرطی که مدرس روش مناسب آموزش زبان انگلیسی کودک رو براساس سن و روحیه‌ی اون، بلد باشه.

ضمنا اگر کودک شما بالای 7 سال داره نگران نباشید و این نگرانی رو به فرزندتون هم منتقل نکنید؛ چون برای یادگیری زبان اصلا دیر نشده. کودک شما هنوز هم میتونه توی بهترین کلاس های اومند شرکت کنه و روال آموزش خودش رو داشته باشه.

کودکانی که پا به سن ۷ سالگی گذاشتن و حتی از این سن گذر کردن، کاملاً مستعد یادگیری زبان انگلیسی هستن.🌠 از اونجایی که این گروه سنی تازه وارد فضای مدرسه شده و ذهنشون تماماً درگیر یادگیریه، آماده هستن تا زبان های جدید رو هم یاد بگیرن. در حقیقت توی این سن، مغز بچه ها خیلی فعال‌تر و پویاتر از هر دوره دیگه ایه. همینطور از اونجایی که مشغله و درگیری ذهنی کمتری دارن و  ذهنشون بازتره، نسبت به بقیه رده های سنی سریع تر زبان انگلیسی رو یاد می گیرن. پس با این حساب اینکه گاهی والدین فکر می کنند آموزش زبان انگلیسی کودک توی دوره خاصی میتونه شکل بگیره؛  و یا ممکنه اُفت تحصیلی کودک رو در پی داشته باشه اصلا درست نیست! 

یه‌ نکته خیلی مهم توی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان اینه که با توجه به سن، آمادگی کودک و همچنین علاقه‌ش به زبان انگلیسی باید برای آموزشش برنامه ریزی کرد. معمولا کودکان زیر ۷ سال اغلب اعداد، بعضی از رنگ ها و کلمات خیلی ساده و ابتدایی مثل hello و thank you رو یاد می‌گیرن. در این سنین هیچ تاکیدی برای نوشتن کلمات یا تسلط به الفبای انگلیسی وجود نداره و فقط مانوس شدن با زبان انگلیسی، عادت کردن به شنیدن جملات و عبارات و علاقه مند شدن به زبان انگلیسیه که مهمه.

لطفا دقت کنید که اگر قراره کودکتون رو در دوره های زبان انگلیسی کودک ثبت نام کنید، از مجموعه معتبری استفاده کنید که مدرس مخصوص کودکان رو داشته باشه. بچه ها روحیه خیلی حساسی دارن و اگر توی کلاس های شلوغ، غیر همسان یا دارای هر ویژگی نامطلوب دیگه ای قرار بگیرن، ممکنه نسبت به یادگیری زبان دل زده بشن!

پس یک مدرس زبان انگلیسی کودک باید دارای چه خصوصیاتی باشه؟

بیاین قضیه را بازتر کنیم! کسی که دوست داره با بچه ها کار کنه و آموزش زبان انگلیسی کودک رو بر عهده بگیره، لازمه که خصوصیات زیر رو داشته باشه که بتونه بچه ها رو جذب خودش کنه:👇

  • باید محیط کلاس را با کارهایی مثل بازی کردن، آهنگ گذاشتن، قصه خوانی و … شاد و سرگرم کننده کنه!
  • باید در برخورد با بچه ها، هم شنونده خوبی باشه و هم صبور باشه و سریعاً به خاطر اشتباهات اون ها از کوره در نره!
  • تکالیف زبان انگلیسی بچه ها رو از حالت مشق شب دربیاره و با بازی، کاردستی، نقاشی و … ترکیب کنه تا کودکان از انجام اون ها فرار نکنن!
  • باید حس اعتماد به نفس و شجاعت رو در کودکان تقویت کنه تا اون ها با جرئت و جسارت به زبان انگلیسی حرف بزنن و حتی اگه اشتباه کردن دچار ترس و خجالت نشن!

برای بچه هایی که از سنین پایین شروع به آموزش زبان انگلیسی کودک می کنن، چیزی نمیتونه مانع یادگیری باشه. زبان انگلیسی به یکی از شادترین زبان های جهان معروفه و یکی از دلایلی که باعث شده بچه ها میل بیشتری به این کلاس ها داشته باشن همینه. سبک کلاس بچه ها با یکسری اصول و قوانین مشخص و خشک جلو نمیره که باعث شه از کلاس دلزده شن. روند کلاس کودکان از طریق یکسری بازی های متفاوت جلو میره. 😍 یادگیری توی این سن منجر میشه بچه ها نسبت به ارزش های زبان انگلیسی کنجکاوتر بشن و در نهایت بیشتر به دنبال کشف اون باشن. از دست دادن این موقعیت سنی برای یادگیری زبان هیچ وقت دیگه برنمی‌گرده، پس معطل نکنید. 🌠

در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، شعر و داستان نقش بسیار مهمی رو داره لذا همونجور که گفتیم این مدل آموزش در باشگاه اومند طرفدار های زیادی داره

نام چند داستان و شعر مربوط به آموزش زبان انگلیسی کودک

  • Twinkle twinkle
  • In the play ground
  • What’s the weather like today
  • Hello mom

برای معانی این شعر ها به زبان فارسی میتونید به وبسایت مینویسیم مراجعه کنید.

داستان های

  • Snow white
  • How to find the abc
  • This little pig
  • Curly looks

در لینک زیر میتونید از یک پی دی اف کامل شامل این داستان ها استفاده کنید، لازم به ذکره که این داستان ها در در جلسات آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در باشگاه اومند  به طور کامل استفاده شده و امر تدریس با وجود این ها بسیار شیرین تر میشه

منبع پی دی اف: وبسایت لنگوییج دانلود

دانلود پی دی اف داستان World Famous Nursery Rhymes

اما اگه در کنار مواردی که در کلاس های آموزش زبان انگلیسی کودک انجام میشه، خودتون هم به عنوان یک منبع کمکی در یادگیری زبان، توی خونه برای فرزندانتون کارتون ها و انیمیشن های انگلیسی زبان پخش کنید، میتونید تاثیر کلاس های زبان را برای او چند برابر کنید! پس دنبالمون بیاین تا چند تا از بهترین کارتون ها و انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی رو بهتون معرفی کنیم:👇

  • انیمیشن Angry Birds
  • کارتون Peppa Pig
  • انیمیشن آرتور
  • انیمیشن دورا و دوستان
  • انیمیشن مایا و میگوئل
  • کارتون فینیس و فرب
  • کارتون ورد گرل
  • انیمیشن بچه رئیس
  • کارتون مارتا صحبت می کند
  • کارتون آزمایشگاه دگستر
آموزش زبان انگلیسی کودک

ویدیوهای شعرهای کلاس آموزش زبان انگلیسی

منبع ویدیو سوم وبسایت games4esl
آموزش زبان انگلیسی کودک

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکتان به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به کودک شما آموزش زبان انگلیسی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش انگلیسی برای کودکان را در اختیار کودک شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان انگلیسی را به کودک شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه فرزندتان در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشد می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

سوالات متداول

این سن برای هر کودک متغیره پس علاقه و آمادگی کودک خودتون رو ملاک اصلی قرار بدید. اما بطور رایج بین 5 تا 7سالگی میشه آموزش آکادمیک رو برای کودکان شروع کرد و تا قبل از این سن هم میشه به شیوه های جذاب و سرگرم کننده اونا رو با زبان آشنا کرد.

کلاس های جذاب اومند برای کودکان یعنی کلاس های آنلاین با مدرس کودکان، آموزش براساس روحیه و آمادگی کودک که در ابتدای ثبت نام مشخص میشه، پشتیبانی همه روزه، کلاس های خصوصی یا غیرخصوصی با جمعیت محدود و کلی آپشن بنفش دیگه!

در ابتدا اومند هوش کلامی و هیجانی کودک شما رو بررسی میکنه و سپس براساس شخصیت آموزشی فرزند شما، مدل یادگیریش رو ترسیم میکنه. با این شیوه فرزند شما از آموزش خسته نمیشه و به شیوه ای زبان رو یاد میگیره که در آینده بهش احتیاج داره!

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان انگلیسی کودک

جلسه رایگان زبان انگلیسی کودک

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.