0
logo
0

کلاس آنلاین زبان فرانسه و متفاوت ترین شیوه تدریس به سبک اومند

آرزو کن، هدفت بساز

دنبال کلاس آنلاین زبان فرانسه هستی؟؟

کلاس آنلاین زبان فرانسه با شیوه ی خلاقانه، علمی، تاثیر گذار و مهم تر از همه بسیار متفاوت، در باشگاه اومند ارائه میشه…

واسه درک این تفاوت همین ابتدا یه جلسه رایگان خیلی عالی برگزار میکنیم که اولین قدم اومندی شدن شماست!!

خیلی ها توی دوره های کلاس فرانسوی شرکت می کنن چون علاقه دارن زبان عشق رو یاد بگیرن😍میدونستین زبان فرانسوی به زبان عشق معروفه؟ چون خیلی غنی و خوش آهنگه. ساختار زبان فرانسوی از صامت ها و مصوت هایی هست که به نظر زیبا و دلنشین می رسن. زبان فرانسه مملو از کلمات و عباراتیه که جذابیت جهانی دارن، همین طور یک زبان تحلیلیه که تفکر انتقادی رو توسعه میده، که این یک مهارت ارزشمند برای بحث و مذاکره است. فرانسه و مردم اون در کل جهان به عنوان رمانتیک ترین ملت شناخته میشن، این تصادفی نیست اگر به تاریخش نگاه کنیم شب های پر ستاره، برج ایفل و شمع های روشن با دوستای گرم و صمیمی… نشون میده که واقعا زبان عشقه! راستی یادت نره اومند هم زبان عشق رو خیلی خوب یاد میده😉💜

راستی! میدونستی که بیلی آیلیش، امینم، برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، آلپاچینو، دکتر سمیعی، لئوناردو داوینچی، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سعدی، حافظ، بهترین وکلا، دکتر ها، مهندسا، هنرمندا
همه و همه از همین جلسه رایگان اومند شروع کردن!!😂😂😂

پس تو هم معطل نکن و همین الان دوره رایگان اومند رو ثبت نام کن…

تازه تو این دوره میتونی ده سال آینده خودت رو ببینی.

پس همین الان ثبت نام کن و فقط یه آرزو کن…

در این جلسه متوجه میشی اومند چه تفاوت هایی داره و چطور تو رو به متفاوت ترین شیوه به اوج میرسونه

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان فرانسه

دوره رایگان آموزش زبان

شیوه متفاوت آموزش زبان فرانسه!

خوب دیگه الان اوضاع یه جوریه که شما فقط کافیه که برای آموزش زبان فرانسه  اراده بکنید، هزاران مجموعه با شیوه  های مختلف برای خدمت رسانی به شما در زمینه آموزش زبان فرانسه آماده خواهند بود.

کاملا هم قابل پیش بینیه! خود شما حتی قبل از اولین جلسه آموزشی، میتونید حدس بزنید که قراره چی به شما آموزش بدن، و بدون شک برای صد ها نفر یا حتی هزاران نفر، متد و شیوه آموزش یکسانه

اما واقعا چند نفر رو میشناسید که با این  شیوه به زبان فرانسه مسلط شدن؟

برای همینه که ما قبل از برگزاری کلاس‌ها به شدت درباره شیوه درست برگزاری کلاس تحقیق کردیم و به این نتیجه رسیدیم که کلاس‌های کم جمعیت و کاربر محور بهترین نوع کلاس برای شما زبان آموزان اومندیه.

از هر ده نفر که اقدام به آموزش زبان فرانسه میکنن، چند نفر واقعا به خواسته هاشون از آموزش میرسن؟؟ نهایتا دو الی سه نفر از هر ده نفر!!

چرا خب؟ چرا بعد از این همه کلاس هیچکس نبوده که از شیوه برگزاری کلاس راضی باشه و بخواد حتی به بقیه هم معرفیش کنه؟

باقی یا نیمه راه ول کردن یا به اون تسلط مورد نظر نرسیدن و حتی در بیان تسلط نسبی خودشون  در جمع، مشکل دارن!

بعد از ورود به این کلاس‌ها حتی اعتماد به نفس بچه‌ها از بین میره و فکرمیکنن استعداد یادگیری زبان فرانسه رو ندارن.

خوب حالا تا همینجا نگه دارید!

ازتون چند تا سوال دارم…

مگر غیر از اینه که هر کس یک هدف خاص و شرایط آموزشی مشخص داره؟!

مگر غیر از اینه که هر کس با توجه به شغل و هدف مورد نظرش، به شیوه ی متفاوتی از  کلاس زبان فرانسه استفاده میکنه؟!

آموزش مناسب نیاز شما

خوب با وجود همه ی این ها چی میشد اگر آموزش زبان فرانسه، بر اساس اهداف شما بود واقعا؟ از این حالت از پیش تعیین شده خارج، و به جای معلم محور بودن، کاربر محور میشد!

مثلا کسی که اهداف مدیکال و پزشکی داره اونجوری زبان فرانسه رو یاد میگرفت که مورد انتظارِ یک پزشکه!

یا یک وکیل یا یک مترجم یا یک ورزشکار اونجوری زبان فرانسه رو یاد میگرفتن که متناسب با هدفشون باشه!

هر کس اصطلاحات و شیوه بیان حوزه خودش رو نیاز داره!

خوب این دیگه یک رویا نیست! باشگاه اومند دقیقا همین متد و روش رو داره

شما رو بر اساس اهدافتون در گروه های کوچک تقسیم میکنه و زبان فرانسه رو بر اساس هدف شغلی و آموزشی شما بهتون یاد میده

بهش یک دقیقه فکر کنید!

چقدر میتونه در ایجاد انگیزه و تاثیر گذاری روی یادگیریتون مفید باشه

این اومنده!

شما به این مدل آموزش زبان فرانسه احتیاج دارید! آموزش زبان فرانسه متفاوت تر از همیشه!

معطل نکنید! برید واسه ثبت نام جلسه رایگان همین پایین!!

دوره های باشگاه اومند!

کلاس آنلاین زبان فرانسه در باشگاه اومند معنای دیگه ای داره، معمولا همه ی ما انتظارمون از آموزش زبان خیلی تکراری شده، بریم زبان رو یاد بگیریم، اول از پایه و مرحله به مرحله بریم تا به مرحله پیشرفته برسیم، تقریبا شیوه ی همه به همین صورت است اما همچنان میبینیم که افراد زیادی در یادگیری زبان ناکام هستند و بعد از مدتی خیلی ها بی نتیجه اون رو کنار میذارن، اما در باشگاه اومند شیوه ی تدریس زبان فرانسه متناسب با سن، شرایط آموزشی و شخصیتی هر فرده، در باشگاه اومند هدف همه چیزه و هر کسی متناسب با هدفی که از یادگیری داره در گروه مخصوص به خودش قرار میگیره تا به همون آدمی تبدیل بشه که انتظارش رو داره. قطعا اهداف هر کس از یادگیری زبان متفاوته و همینطور شرایط شخصیتی و آموزشی هر کس هم متفاوته، ما در باشگاه این تفاوت ها رو در نظر میگیریم و برای هر گروه شیوه ی منحصر به فرد و مطابق با اهدافشون رو طی میکنیم، براشون اتاق های گفتگو میذاریم و مسیر یادگیری شون رو با رقابتی سالم آنالیز میکنیم.
اینجا هدف یادگیری دوره زبان فرانسه نیست، بلکه حرفه ای شدن در هدفمون به واسطه یادگیری زبانه!!

کدوم آموزش زبان فرانسه برای من مناسبه؟

این خیلی مهمه که سبک آموزش کلاس آنلاین زبان فرانسه با سطح آموزشی شما همخوانی داشته باشه. درسته که قبل از شروع کلاس تعیین سطح انجام میشه، ولی یک سطح معین، به عنوان مثال سطح A2 به این معنی نیست که شما در تمام مهارت های این سطح حرفه‌ای هستید. به عنوان مثال ممکنه دایره لغات گسترده‌ای داشته باشید، اما تسلط زیادی به گرامر نداشته باشید. پس بالطبع برای نوشتن متن های غیر کوتاه هم مشکلاتی دارید. همچنین ممکنه که مهارت لیسنینگ شما خوب باشه، اما هنوز لهجه‌تون به اندازه کافی قوی نشده باشه.

پس در اینجا تفاوت آموزش با توجه به هر کاربر بسیار مهمه. همه افرادی که در سطح مشخص قرار میگیرن، توی مهارت های مختلف زبان سطح یکسانی ندارن. پس سبک آموزشی برای شما مناسبه که حتماً این ضعف و قوت ها رو در نظر بگیره و برای همه افراد به صورت یکسان برنامه ریزی نکنه و این یعنی دقیقاً همون کاری که اومند انجام میده!

دوره آنلاین زبان فرانسه

پادکست هدفگذاری درست در یادگیری زبان فرانسه

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان فرانسه

دوره رایگان آموزش زبان

کلاس آنلاین زبان فرانسه در باشگاه اومند با اساتید با تجربه!!

می خوای به فرانسه مهاجرت کنی ولی زبان فرانسه بلد نیستی؟!! می خوای فرانسوی یاد بگیری؟! وقتت کمه؟! میتونی با شرکت تو کلاس های خصوصی آنلاین زبان فرانسه باشگاه اومند در سریع ترین زمان ممکن زبان فرانسه رو یاد بگیرین!!

زبان فرانسه یکی از پرکاربردترین زبان های دنیاست، حتی بعضی ها معتقدن که فرانسه، زیباترین زبان دنیاست. زبان فرانسه تنها مختص کشور فرانسه نیست و در کشورهایی مانند کانادا زبان فرانسه نیز در کنار زبان انگلیسی رواج داره. زبان فرانسه در رتبه سوم زبان های پر کاربرد فضای مجازی و اینترنت بعد زبان انگلیسی و آلمانی، قرار داره.

آموزش زبان فرانسوی

مزایای تدریس خصوصی آنلاین زبان فرانسه

زبان فرانسه، زمانی به عنوان زبان بین المللی شناخته می شد. امروزه هم زبان فرانسه در بسیاری از کشور ها رواج داره. اگه شما هم به مهاجرت به کشور های فرانسوی زبان علاقه دارین میتونین همین الان با مشاورین ما در باشگاه اومند تماس بگیرین.

در کلاس های آنلاین خصوصی زبان فرانسه شما می تونین زمان کلاس رو بر اساس برنامه ریزی خودتون تغییر بدین در حالی که در کلاس های حضوری و گروهی این اتفاق نمیفته و شما مجبورین غیبت کنین و از کلاس عقب بیفتین. فرانسه زبان سختیه و علتش اینه که استثنا توی قواعدش زیاد داره و زبان آموز رو دچار سردرگمی می کنه، ولی اگه تو کلاس های خصوصی آنلاین ما شرکت کنید اساتید ما، به شما به بهترین نحو زبان فرانسه رو آموزش میدن. 

آیا واقعا یادگیری زبان فرانسه ارزش وقت گذاشتن داره؟

اگر از آموزش زبان فرانسه هدف خاصی در پیشرفت تحصیلی، کار یا مهاجرت نداشته باشید بازم یادگیری زبان فرانسه میتونه خوب باشه؟

واقعیت ماجرا اینه که در کل یادگیری یک زبان جدید حالا زبان فرانسه یا هر زبان دیگه ای، شما رو در جایگاه بهتری قرار میده و باعث پیشرفتتون میشه. حالا چی بهتر از زبان فرانسه که یکی از پرکاربردترین زبان های دنیاست.

رویای شیرین زندگی توی پاریس و فرانسه همیشه یه مشوق برای رفتن به کلاس زبان فرانسه بوده و هست. برای اینکه عاشق زندگی توی پاریس و قدم زدن توی خیابونای فرانسه باشین مهم نیست از چه قشر و جامعه ای باشین. نوجوونی وقت شکوفایی بوده و هست. اولین قدم برای اینکه نوجوونا رنگ حقیقتو روی این آرزوشون بپاشن میتونه یادگیری زبان فرانسوی باشه. باشگاه اومند هم که تمام خواستش تحقق آرزوهای شماست، این امکان رو براتون فراهم کرده تا به سادگی فرانسه رو یاد بگیرین. 💜

پس به چند دلیل زیر هم که شده، حتماً برای آموزش زبان فرانسه وقت بذارید:👇

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان فرانسه را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان فرانسه را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش فرانسه را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان فرانسه را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

خوب حالا وقتشه که بدونید این شیوه خلاقانه و متفاوت آموزش زبان فرانسه که مدام ازش صحبت میکنیم دقیقا چیه!

در باشگاه اومند ابتدا هدف شما از آموزش زبان فرانسه مورد آنالیز قرار میگیره. این اولین و مهم ترین تفاوت شیوه آموزش اومندیه! در این مرحله ما باید بطور کامل متوجه بشیم که شما قصد دارید به چه دلیل در کلاس زبان فرانسه شرکت کنید و کاربرد آموزش زبان فرانسه برای شما چیه؛ تا متناسب ترین شیوه  برای یادگیری شما مشخص بشه.

در مرحله بعد تعیین سطح شما انجام میشه و مشخص میشه که شما در چه پایه و سطحی نسبت به هدف خودتون قرار دارید. دقت کنید که تعیین سطح و مشخص شدن پایه شما بعد از بررسی هدفتون انجام میشه! چون شما باید نسبت به هدف و مسیر خودتون سنجیده بشید نه یک شیوه تعیین سطح عمومی که برای تمامی افراد به صورت یکسان اجرا میشه!

سپس در مرحله بعد براساس نیازهای شما جهت رسیدن به هدف، روال کلاس زبان فرانسه شما مشخص میشه و با یک برنامه ریزی سنجیده شده، کلاس های شما شروع میشه.

تعیین نقشه راه کلاس آموزش زبان فرانسه اختصاصی شما!

در جلسه اول براساس شرح حالی که مدرس از شما گرفته، استراتژی یادگیری یا همون نقشه راه شما بطور کامل مشخص میشه و شما براساس این نقشه بنفش💜 در هر جلسه مباحث مرتبط با هدفگذاریتون رو یاد میگیرید.

در این جلسات تاکید آموزش تخصصی بر یادگیری مهارت های موردنیاز برای هدف شماست. مثلا اگر شما لازم باشه که نامه های رسمی یا ایمیل های رسمی رو بخونید و بهشون پاسخ بدید، تسلط به گرامر و مهارت نوشتاری یکی از اصلی ترین نیازهای شماست. یا اگر هدف شما از نوع مطالعات پژوهشیه، شما نیاز دارید بعد از یادگیری واژگان تخصصی، تمرکزتون رو روی تقویت مهارت خواندن بذارید. یا مثلا در مسیر تبدیل شدن به یک مربی ورزشی هستید، اصطلاحات و شیوه بیان اون حوزه رو، فرا میگیرد. این ها مثال های جزئی بودن و هر هدفی، آموزشی با شرایط خودش رو داره.

در کنار آموزش تخصصی براساس هدف و نیاز شما، آموزش عمومی مهارت های چهارگانه زبان فرانسه (مهارت های شنیداری، نوشتاری، مکالمه و خواندن) که شاید به اقتضاءِ هدفتون بهش نیاز داشته باشید بصورت همزمان به شما ارائه میشه، اما هرکدوم بصورت هدفمند و هدایت شده و به میزان لازم به شما ارائه میشه.

این مدل دوره زبان فرانسه بهره‌‌وری بالایی داره به دلیل این که از آموزش مسائل اضافه جلوگیری میشه و تمرکز روی نیاز شماست. بنابراین حتی در مدت زمان کوتاه تر میتونید پیشرفت خودتون رو در این مسیر نسبت به شیوه های یکسان و مدرس محور آموزش زبان فرانسه در سایر مجموعه ها، ببینید.

راه موفقیت مشاوره کنکور تجربی
کلاس زبان فرانسه در اومند

اجازه بدید یه مثال هم بزنیم تا کاملا شیوه بنفش و هیجان انگیز کلاس زبان فرانسه در اومند رو درک کنید!

اگر هدف اصلی شما مهاجرته پس باید مشخص بشه که قصد شما از مهاجرت چیه! به عبارت دیگه باید مشخص بشه که شما بعد از مهاجرت قراره چه کاری انجام بدید و در چه موقعیت هایی از زبان فرانسه استفاده کنید. مثلا اگر شما عضوی از کادر درمان باشید و قصد داشته باشید در بیمارستان مشغول به کار بشید، مسلما هدفتون متفاوت از کسی هست که برای تحصیل مهاجرت میکنه.

معمولا کشور های فرانسوی زبان بهترین موقعیت ها رو برای تحصیل، بورسیه مطالعاتی و پژوهشی، شغل و زندگی دارن. به همین دلیل آمار تقاضا برای مهاجرت به این کشور ها خیلی زیاده. اگر شما هم هدف مشخصی از یادگیری زبان فرانسه دارید و هدفتون براتون خیلی مهمه، پس بدونید که باید آموزش زبان فرانسه رو هم با توجه به همین هدفتون یاد بگیرید تا اثرشرو ببینید. این نکته مهم ترین اصل در یادگیری هر زبان خارجه از جمله زبان جذاب فرانسویه.

در اینصورت شما قراره در یک شهر فرانسوی زبان زندگی کنید پس باید توانایی صحبت های اولیه و عمومی رو داشته باشید تا بتونید از پس زندگی خودتون بر بیاید. شاید بخواید به اون کشور سفر کنید و در محل کار هم با همکاران خودتون ارتباط برقرار کنید؛ پس به زبان عمومی به منظور برقراری ارتباط موثر با دیگران نیاز دارید. شاید لازم باشه که مصاحبه کاری انجام بدید بنابراین به عبارت ها و جملات خاص مصاحبه کاری احتیاج دارید‌. و مهم تر از همه، شما قراره بعنوان عضوی از کادر درمان در بیمارستان کار کنید پس باید در اولین قدم کلمات و عبارت های ساده مواجهه با بیماران و شرایط درمانی رو یاد بگیرید. سپس به سراغ واژگان و عبارات تخصصی مدیکال برید و یاد بگیرید چطور با لحن و جمله بندی پزشکی درباره یک کیس خاص با همکاران مرتبط صحبت کنید.

با این شیوه شخصی سازی شده، شما آموزش زبان فرانسه رو در مسیر علاقه و هدف خودتون دنبال میکنید، انگیزه و اعتماد به نفس شما افزایش پیدا میکنه و دوره زبان فرانسه برای شما تبدیل به یکی از لذت بخش ترین اقدامات در مسیر هدف میشه! پس میتونید با خیال راحت با رها کردن کلاس های زبان فرانسه در نیمه راه -که در اکثر موارد جزء جدایی ناپذیر یادگیری زبان شده- خداحافظی کنید!

خب اگه میخوای شیوه متفاوت باشگاه آموزش زبان انگلیسی بزرگسال رو ببینی همین الان برو به صفحه آموزش زبان انگلیسی یا اگه میخوای شیوه متفاوت باشگاه آموزش زبان انگلیسی کودک رو ببینی همین الان برو به صفحه آموزش زبان انگلیسی کودک و با شیوه متفاوت آموزش باشگاه اومند شگفت زده شو! همین الان کلیک کن و جلسه رایگان دریافت کن!

پادکست سطح زبان فرانسه

آموزش مکالمه در تدریس زبان فرانسه

مکالمه زبان فرانسه در باشگاه اومند

بدون شک تسلط شما به مکالمه زبان فرانسه از مهم ترین اهداف ما به شما میره! چرا؟ چون استفاده کاربردی از آموزش هر زبان در انتقال مفاهیم زمانی معنی پیدا میکنه که ما بتونیم مفاهیم رو به زبان مورد نظر به اشخاص دیگه انتقال بدیم؛ یعنی زمان مکالمه و صحبت با دیگران.

پس پشت این همه تاکید روی متناسب بودن آموزش با هدف، دلیلی هست و اون دلیل کاربرد زبان برای شماست.

بزرگترین کاربرد آموزش زبان فرانسه هم که مشخصه؛ بهبود شما در مکالمه زبان فرانسه.

 پس هر جلسه حداقل ۲۰ دقیقه به مکالمه زبان فرانسه در در باشگاه اومند اختصاص داده میشه تا شما بتونید متناسب با آموخته های هر جلسه مکالمه زبان فرانسه رو تمرین کنید و بهبود ببخشید.

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان فرانسه را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان فرانسه را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش فرانسه را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان فرانسه را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه  در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان فرانسه

دوره رایگان آموزش زبان

پرونده سازی در آموزش آنلاین زبان فرانسه

در کلاس آنلاین زبان فرانسه، باشگاه اومند از بزرگترین مزیت خودش بهره میگیره… اون هم اینه که باشگاه اومند یک مرجع گسترده جهت به هدف رسانی کاربره! یعنی چی؟! یعنی مطابق با اهدافتون هر چیزی که احتیاج دارید رو در اختیارتون میذاره

بذارید روالش رو براتون توضیح بدم…

بعد از هر جلسه کلاس زبان فرانسه، مدرس شرح حال کاربر هارو وارد پرونده آموزشی اون ها میکنه (مثلا در این جلسه از کلاس زبان فرانسه کاربر‌ جه مقدار فعالیت داشت، وضعیت روانشناختی کاربر چطور بود و…)

ایجاد پرونده آموزشی باشگاه اومند

خوب حالا این به چه کاری میاد؟!

مسلما شده که بخواید یک مهارت رو یاد بگیرید اما در حین یادگیری اون متوجه بشید که متناسب با هدفتون به یادگیری مهارت دیگه هم احتیاج دارید

به این مثال توجه کنید؛ رشته وکالت مورد علاقه ی شماست و میخواید در کلاس زبان فرانسه شرکت کنید تا در نهایت به کشور فرانسه مهاجرت کنید. هنگامی که در جلسات کلاس آنلاین زبان فرانسه شرکت میکنید مدرس متوجه این میشه که شما فن بیان ضعیفی در راستای اهدافتون دارید، لذا به شما توصیه میکنه در کلاس فن بیان شرکت کنید. شما در این حالت برای فن بیان مجبورید کلی هزینه کنید، به ده جای مختلف سر بزنید تا فن بیان رو آموزش ببینید از همه بد تر ممکنه اصلا مطابق با اهداف شما نباشه (یعنی اصول ابتدایی فن بیان رو بدون توجه به اهداف شما بهتون یاد میدن قطعا و نمیان که شخصا مطابق شما بهتون آموزش بدن!!) اما در باشگاه اومند هر چیزی که بخواید آموزش ببینید موجوده!! خوب هم موجوده!! دقیقا بر اساس روال و اهداف شما هم موجوده!!

مثلا در همین مثال بالا سریعا به کلاس فن بیان ارجاع میشید و کلاساتون شروع میشه، اون هم با یک فرق اساسی

مجدد این فرق متناسب با هدف شما بودنه!

همون پرونده نویسی رو یادتون بیاد، بعد هر جلسه آهاااا

کاربردش اینجاست که مدرس فن بیان پرونده آموزشی شما رو میخونه و میدونه شما چه هدفی دارید و آموزش زبان فرانسه چطور به شما داده شده و در کلاس های آموزش آنلاین زبان فرانسه چطور عمل کردید…

سپس مطالق با اهداف و شرایطتون بهتون آموزش میده

پس با چند روشه شدن و مسائلی از این قبیل خداحافظی کنید

هر چیزی که برای رسیدن به اهدافتون نیاز دارید در باشگاه اومند پیدا میشه، هر نوع علم، یا مهارت یا مشاوره های تخصصی….

(پیشنهاد میکنیم مقاله  سخت ترین مباحث آموزش زبان فرانسه رو که در صفحه مقالات باشگاه اومند گذاشتیم، در این رابطه مطالعه بکنید)

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان فرانسه را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان فرانسه را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش فرانسه را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان فرانسه را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

چرا آموزش  آنلاین زبان فرانسه یا بهتر بگیم کلاس آنلاین زبان فرانسه در باشگاه اومند

 چرا کلاس حضوری نه؟؟!!

در یکی دو سال اخیر با توجه به وضعیت  کرونا، کلاس های آنلاین در بین مردم بیشتر جا افتاد و به دنبال این قضیه یه عده حال کردن و دوست داشتن و کلی  موقعیت و مهارت های خفن یاد گرفتن.

 عده ای هم نه، مثل سابق به رفت و آمدشون و کلاسای حضوری ادامه دادن.

خوب صد البته نظر هر کس محترمه ولی بعضی وقتا یه چیزایی به آگاه ترشدن آدم کمک می‌کنه مثل همین مقاله که میخواد بهت نشون بده خودتو پاسوز و محدود به منطقه و جغرافیایی که توش هستی نکن چون تمام امکاناتی که برای اتصال به کل دنیا لازم داری، توی دستته.

اینجا میخوایم بهتون بگیم که چرا کلاس های آنلاین به کلاس های حضوری ارجحیت دارن(البته نظر و دلایل افراد حضوری پسند هم کاملاً قابل احترامه ولی فعلاً قصد داریم از کلاس آنلاین دفاع کنیم،باعرض پوزش 😁)

کلاس آنلاین تدریس زبان فرانسه

چندین مزیت بسیار مهم در مورد کلاس آنلاین وجود داره ، قبل از اینکه بریم سراغ مزیت ها، بهتره اینم بگم خیلیا بر حسب تجربه ای که از سیستم آنلاین مدارس یا دانشگاهشون دارن…. از کلاس آنلاین بیزارن، چرا؟ چون برای اونا کلاس آنلاین یعنی ویدیو کال تو واتس اپ یا شاد و نهایتاً اسکای روم که طبق تجربه خودتون هیچکدوم چنگی به دل نمیزنه و شما اگه به خود مارک زاکر برگ (مدیر واتس اپ) بگی تو پلتفرم شما دارن کلاس آنلاین برگزار میکنن ، خندش میگیره؛ پس واتس اپ یا این مدل نرم افزارها برای کلاس آنلاین به هیچ عنوان مناسب نیست ، پس وقتی میگیم کلاس آنلاین منظورمون نرم افزارای پیام رسان نیست بلکه داریم از یک شبکه قدرتمند کلاس آنلاین حرف می‌زنیم که انگار تو خود کلاس نشستی و داری با معلم و همکلاسی هات کاملاً زنده وقتتو به بهترین شیوه ممکن میگذرونی.

خب بریم سراغ مزیت ها

1_اولاً باید به این نکته واقف باشید که آموزش آنلاین با بیماری به وجود نیومده که بخواد با برگشتن شرایط به حالت عادی از بین بره، پس این تصور که الان چون اوضاع بهتر شده پس قراره آموزش آنلاین کمرنگ بشه، بدون شک اشتباهه،

#اومندی_ها توجه کنید؛ آنلاین شدن یا آنلاین بودن در هر زمینه ای که وارد شد دیگه خارج نشده.

مثلاً شما انتخاب رشته‌های دانشگاهی ببین، آنلاین شدن، انتخاب واحد رو نگاه کن، آیا بعد از گذر زمان کسی پشیمون شد و قضیه رو  به حالت اول برگردوند؟ خیر.

چرا؟ چون تمام جهان داره به این سمت کشیده میشه و تو چه بخوای چه نخوای توی این ماتریکس محکوم به همرنگ شدن با ورژن جدید دنیا هستی.

لذا موندگاری این فضا اصلا جای بحثی نداره و افرادی که تونستن باهاش ارتباط بگیرن و کارشون رو راه بندازن 10 پله جلو تر از عزیزانی هستن که همچنان کلاسای حضوریشون رو دنبال میکنن، چون در نهایت همین عزیزان مجبورن یه آنلاین شدن  رو بیارن و در این لحظه قطعاً کسی که تو این روش قدیمی تره، آگاه تر و کار بلد تر شده پس قطعاً حریف قدریه و نمیشه راحت بهش رسید.

2_ اما مهم ترین و ارزشمند ترین مزیت فضای آنلاین؛ از بین رفتن محدودیت های جغرافیایی.

 همونطور که یکم پیش خدمتتون عرض کردم یکی از مهم ترین ویژگی های فضای آنلاین ارتباط راحت تر و بدون دردسر با اساتید و مجموعه های حرفه ای، با استندارد های کشوری یا جهانی در سطح کشور یا حتی دنیاست.

قدیما(در واقع همین قبل از پاندمی کرونا)شما برای یادگیری هر چیزی(چه مهارت های پایه یا هنری یا فنی چه دروس مختلف تحصیلی چه زبان های خارجه و…) باید به موجودی و ظرفیت منطقه یا شهرستان خودتون، اکتفا میکردید. هر کسی هم به میزان همون معلومات و دانسته های اساتیدش، رشد میکرد و آموزش میدید. حتی اواخر(سال ۹۴ تا ۹۷ مثلا) سطح رقابت یا آموزش مهارت ها بالا رفته بود و در حق خیلی ها بی انصافی میشد. چند تا مثال بزنم یکی تحصیلی-رقابتی و یکی هم آموزشی-مهارتی؛ مثلا در کنکور ها سطح سوالات و رقابت هی بالا تر میرفت و افرادی که در پایتخت یا کلان شهر ها زندگی میکردن، به مراتب در اون رقابت دست بالا رو داشتن و سایر افراد هم دست پایین رو. (زیاد هم شنیده بودید اون موقع ها که آره امکانات فلان شهر یا فلان منطقه ی تهران مثلا، از ما بیشتره بخاطر همین اون ها شانس بیشتری دارن) یا مثلا مهارت مدرنی رو میخواستید آموزش ببینید اما در شهرستان شما یا منطقه ای از تهران که زندگی میکردید، پیدا نمیشد و باید مسافتی رو طی میکردید تا بتونید صرفا اون مهارت رو آموزش ببینید!! یا حتی مثلا در خود تهران یا کلان شهر ها، آلودگی هوا پیش میومد و خیلی ها از آموزش دیدن عقب میفتادن(خلاصه داستانی بود😄)

کلاس تدریس زبان فرانسه با چند کلیک
با چند کلیک وارد کلاس شو!

اما بعد از کرونا و جا افتادن  فضای آنلاین دیگه شما صرفا با چند تا کلیک با بهترین اساتید کشوری، بدون در نظر گرفتن مکان زندگیتون، کار میکنید. در واقع شما دیگه این دغدغه رو ندارید که ، وای استاد فلانی توی شهر یا منطقه ی ما نیست، منطقه خیلی دوریه یا توی این محل یا شهرستان، اصلا استاد مد نظر من پیدا نمیشه یا مثلا چی میشد استاد فلانی از انگلستان یا استاد بهمانی که سرش خیلی شلوغه از فلان منطقه تهران، به من آموزش میدادن! با خیال راحت با چندتا کلیک میتونی بهترین هارو واسه خودت سوا کنی .

دیگه تموم شد دورانی که بگن نههه من به فلان مجموعه یا استاد دسترسی ندارم یا نه امکاناتم خوب نبود و از این حرفا! چاره ش صرفا دو تا کلیکه!!

3_حالا شاید یه عده همچنان بگن نه ما حضوری بهتر یاد میگیریم، آنلاین خوب نیست(مثل اون موقع که تازه اتومبیل اختراع شده بود مردم میگفتن نه بابا اسب بهتره همیشه هست این تیکه آهن چیه😂😂) خوب این مگه اشکالی داره کسی حضوری رو ترجیح بده؟؟ خیر اما دنباله متن رو بخون شاید بفهمی چرا ما موافق کلاس حضوری توی این شرایط مدرن فعلی نیستیم….

ببینید، این یه حقیقت انکار ناپذیره که فضای آنلاین جا افتاده ، راحت بگم از هر ده نفر چهار نفر دیگه داره از کلاس آنلاین استفاده میکنه، خوب اونوقت چی میشه؟؟؟ هیچی، شما  رقیب ها و دیگر همسن هاتون رو میبینید که توی این فضای آنلاین دارن آموزش میبینن

خوب ببینیم مگه چه اتفاقی میفته؟

چه سوال خوب و بجایی واقعاً😄؛رقبا و هم هدف های  شما دارن با تکنیک ها و استانداردهای روز دنیا رشد میکنن و مهارت های بیشتری برای ارائه یاد میگیرن و قطعاً چند پله جلوتر از شما خودشون رو قرار میدن. در واقع اونی که کلاس حضوری رو ترجیح میده،  داره به امکانات محله و اطراف  خودش اکتفا میکنه و کلی وقت و هزینه رفت و آمد رو به جون میخره !  همچین فردی نباید انتظار داشته باشه که بتونه با همه رقابت کنه. چرا؟؟ چون گفتیم آقا جان این یه حقیقتهههه وقتی محدود نباشی به چند تا اسم و منطقه ی خاص، خوب مسلما دستت باز تره برای انتخاب استاد، نیازی نیست تو خودت رو با جغرافیا و منطقه ای که در اون هستی وفق بدی و بگی خوب دیگه چاره چیه استاد فلانی هست، حالا درسته به پای بهترین اساتید فلان منطقه یا شهر نمیرسه  اما بالاخره تنها کسیه که تو منطقه ی ما حرف اول رو میزنه!!! تموم شد اون دوران…(پس لطفاً عقب نمون و نذار این حسو تجربه کنی که به شدت چندش اوره،(از ما گفتن بود ))

زبان فرانسه و رشته حقوق!

خوب خیلی از کسانی که توی کلاس آنلاین زبان فرانسه شرکت میکنن میدونن که فرانسه مهد بسیاری از چیز‌هاست! یکی از اون‌ها رشته حقوقه! بسیاری از محصلین این رشته، رویای تحصیل در فرانسه و دانشگاه‌هایی مثل سوربن رو دارن. وقتی اسم یک موضوع خاص میاد وسط، فقط یک چیز تجلی پیدا میکنه و اون‌هم یادگیری زبان بر اساس هدفه!

وقتی جزئی تر صحبت میکنیم،  مفهوم و اهمیت یادگیری هدفمند رو متوجه میشیم. اگر شما قرار باشه این رشته رو مطالعه کنید، باید کاربرد های زبانی متناسب با اون رو فرا بگیرید. چون شما در جمعی قرار خواهید گرفت که تمام مباحث حول محور این موضوع خواهد چرخید. حال فرض کنید به اندازه ای که باید در کاربرد های زبانی رشته حقوق تسلط ندارید! خوب تقریبا از همه چیز عقب میفتید!

در واقع جریان تحصیل در رشته حقوق دانشگاه های فرانسه، مثل ماجرای شعر حافظ هست که میگه: “که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها”!😉 چرا این رو میگیم؟ چون این کار به این راحتی ها هم نیست و شما برای اینکه بتونید در رشته حقوق در برترین دانشگاه های این کشور تحصیل کنید، باید حداقل مدرک B2 آموزش زبان فرانسه رو داشته باشید. به علاوه اگه شما دوست دارید که در دانشگاه های کشور فرانسه ادامه تحصیل بدید، باید مدرک قبولی در یکی از آزمون های سنجش مهارت این زبان مثل DAP رو داشته باشید.

اینه که باشگاه اومند آموزش زبان فرانسه رو به شیوه کاربر محور دنبال میکنه.

از رقبا عقب نمون!

پس به این نتیجه میرسیم کلاسای آنلاین مثل ویروس میمونن اگه تو استفاده نکنی، رقبا میان استفاده میکنن و سطحشون بالا تر میره به همون نسبت سطح رقابتی بالا تر میره و کلا داستانی میشه، کلا این ویروس آنلاین شدن وقتی میاد هر موجودی رو گرفتار میکنه شاید سرعت همه گیر شدنش شما رو متحیر نکنه ولی مطمئن باشید چند مدت دیگه از دیدن نتیجه مغزتون سوت میکشه.

پس فکر میکنم الان تا حدودی میدونید که چرا آنلاین بیش از حد خوبه؛ خلاصش میشه، کیفیت بالاتر، استانداردهای جهانی، صرفه‌جویی در تایم و هزینه‌های اضافی و…

فکر میکنم دیگه لازم نیست بگم که هر کلاس حضوری به اندازه 3تا کلاس آنلاین ازشما تایم میگیره، چجوری ؟فکر کن یه کلاس رزرو کردی از 1شب قبل درگیر این میشی که کی بیدارشم ،کی آماده شم ،کی راه بیفتم ، با کی برم ،با چی برم ،فضای اونجا که میرم چطوره آیا میتونم باهاش ارتباط بگیرم و مغزم رو آزاد کنم، که بتونم چیزی یاد بگیرم اصلا؟ می‌بینید حتی فکر کردن بهش هم خسته کننده ست ولی هنوز یه سریا بیخیال نمیشن، البته اومند برای همه آرزوی موفقیت میکنه حالا به هر شیوه ای که دارن آموزش میبینن.

صرفه جویی در هزینه کلاس زبان فرانسه

در میان این همه هیاهو از بحث پررنگ هزینه ها نگذریم که ماشالله این روزا سر به فلک کشیده و توی این دوره زمونه همه جا سرگردنه محسوب میشه.

توی این شرایط باید زرنگ باشی؛ تا هم بتونی پس انداز کنی ، هم مهارت کسب کنی هم کار رویاییت رو باهاش بسازی پس خداروشکر فضای آنلاین به موقع وارد عمل شد تا بیشتر هزینه های اضافی رو حذف کنه خیلی جاها شما میبینید که هزینه یک دوره عمومی کامل تو فضای مجازی با دو جلسه کلاس حضوری برابری می‌کنه پس چرا نیایم و از فرصت  استفاده نکنیم ، تک تک ماها پتانسیل بهترین شدن و داریم فقط کافیه فکرت رو به کار بندازی.

کاهش هزینه کلاس زبان فرانسه
فرصت مناسب برای جمع بندی مطالب برای استاد

در ادامه باید به این نکته مهم اشاره کنم که فضای آنلاین فرصت فکر کردن رو به استاد میده

یعنی چی؟ یعنی مدرسِ شما حوصله و وقت بیشتری برای تمرکز و پیش بردن کلاس با مدل شما داره چیزی که در کلاس حضوری نمی‌تونید پیداش کنید ولی در فضای آنلاین معلم در مکانی که هست تمام منابع رو آماده کرده و در شرایطی کاملاً مطلوب چه از لحاظ فیزیکی چه روحی شما رو هندل می‌کنه.

ما در قرنی زندگی میکنم که باید به تکنولوژی تن بدیم و تکنولوژی در اینجا کلاسای آنلاین رو به ما معرفی کرده پس مطمئن باشید مثل هرچیز دیگه ای که آنلاین شد، (از خرید کارت شارژ بگیر تا انتخاب رشته کنکور، آموزش آنلاین هم از این قاعده جدا نیست و روز به روز قوی تر پیدا میشه).

(پیشنهاد میکنیم مقاله  تاثیر آموزش آنلاین بر یادگیری زبان فرانسه  رو که در صفحه مقالات باشگاه اومند گذاشتیم، در این رابطه مطالعه بکنید)

در نهایت بسیار خوشحالیم که قصد دارید از وقت و عمری که خدا بهتون داده، در راستای یادگیری مهارت مهمی مثل زبان فرانسه استفاده کنید

مطمئن باشید نتیجه ی یادگیری این مهارت هارو به زودی در زندگی خودتون مشاهده خواهید کرد.

(پیشنهاد میکنیم مقاله  کلاس زبان فرانسه ده سال آینده  رو که در صفحه مقالات باشگاه اومند گذاشتیم، در این رابطه مطالعه بکنید)

باشگاه اومند قصد داره همواره در یک فضای معتبر و خلاقانه به شیوه ی کاربر محور و متناسب با اهداف کاربر آموزش های لازم رو به کاربر منتقل کنه

پیشنهاد میشه حتمااا در‌ جلسه توجیهی رایگان اومند در زمینه کلاس زبان فرانسه (آموزش زبان فرانسه) با نوشتن نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خودتون در فرم زیر، شرکت کنید.

یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ داخلی ۱ تماس بگیرید تا کارشناسان اومند در زمینه کلاس آنلاین زبان فرانسه، شمارو راهنمایی کنند

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان فرانسه را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان فرانسه را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش فرانسه را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان فرانسه را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان فرانسه

دوره رایگان آموزش زبان

شیوه طبقه بندی کلاس باشگاه در آموزش زبان فرانسه

در باشگاه اومند بر اساس تعداد افراد سه مدل شیوه برگزاری کلاس زبان فرانسه وجود داره :

۱)خصوصی

۲)نیمه خصوصی

۳)عمومی

باشگاه اومند در هر زمینه ای دقیق عمل میکنه و همه چیز سر جای خودش قرار دارد‌‌ و کوچک ترین مسئله ای از قلم نمیفته!

نکته بسیار جالبی که باشگاه اومند رو نسبت به سایر مجموعه ها متمایز میکنه، حساس بودن باشگاه بر تعداد افراد موجود در هر کلاسه. چرا که همونطور که در ابتدای متن گفتیم کلاس های ما کاربر محور هستند.

این کاربر محور بودن یعنی چی؟

یعنی شما و اهدافتون در صدر کلاس قرار میگیرید و غالبا معلم بر اساس شما بهتون آموزش زبان فرانسه رو ارائه میده.چی ازین بهتر؟!

به همین دلیل در کلاس های عمومی باشگاه اومند کاربران موجود در هر کلاس نهایتا ده نفر خواهد بود و بیشتر از ده کاربر حضور ندارند و اینگونه کیفیت کلاس و بازدهی کاربران موجود در هر کلاس تا حد قابل توجهی بالا میره.و هدف ما هم بالابردن کیفیت کلاس های شماست.

کلاس های اومند یک جمعیت محدودی داره که باعث میشه شما بتونید در کلاس با معلم ارتباط مثبت و مفیدی بگیرید و به راحتی سوالات خودتون رو در طول آموزش آنلاین زبان فرانسه از او بپرسید و  این دقیقا تفاوت اصلی باشگاه، در برگزاری کلاس آنلاین زبان فرانسه با سایر مجموعه  های آموزش زبان فرانسه است.

کلاس آنلاین زبان فرانسه

حالا منظور ما از تفاوت دقیقا چیه؟

منظور از این تفاوت اینه که در سایر مجموعه های آموزش زبان فرانسه ،ممکنه بیشتر از ده نفر در یک کلاس حضور داشته باشند.

وقتی شیوه برگزاری کلاس ها این مدلی باشه کنترل و مدیریت کلاس برای استاد، باتوجه به هر کاربر سخت میشه و عملاً کیفیت و بازدهی کلاس پایین می آید.

عملا یعنی چی؟

یعنی شما دیگه اون کلاس رو کاربر محور نمیبینید و عملا کلاس معلم محور خواهد شد، معلم در کلاس در نقش یک متکلم وحده قرار میگیره و فقط خودش صحبت میکنه و روند کلاس رو جلو میبره و شما غالبا مجبور به یادگیری و نُت برداری در حین کلاس میشید. نمیتونید سوالات خودتون رو به طور مرتب در طول کلاس بپرسید چون تعداد کاربران بالا در این کلاس باعث نقض این قابلیت شدند و عملاً زمان کافی ،برای همه وجود نداره!

شیوه و رویکرد کلاس های باشگاه اومند

ولی کلاس زبان فرانسه در باشگاه اومند کاملا عکس این موضوع میباشد. در واقع شما محورید. اشکالات شما قرار حل بشن. هدف شما در اولویت قرار میگیره. لذا تفاوت اصلی باشگاه در شیوه برگزاری کلاس های عمومی همین موضوعه.

برای باشگاه اومند کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و هر کاربر پشتیبان مخصوص خودش رو داره و به طور شگفت انگیزی پیگیری میشه. عملاً با وجود معلم و پشتیبان های باشگاه اومند کاربر از همه جهت ساپورت میشه و یک تیم قوی و منظم قراره که به روند پیشرفت کاربر کمک کنن و کاربر رو به هدف اصلی خودش برسونن. فوق العاده نیست؟ چی از این بهتر؟!!!

 در برگزاری کلاس های نیمه خصوصی و خصوصی این مسئله بیشتر هم به چشم میخوره و جمعیت کلاس ها محدودتره.

جمعیت کلاس های نیمه خصوصی، دو الی پنج نفره. جمعیت کلاس های خصوصی همونطور که از اسمش پیداست برای یک نفره و به اصطلاح تک نفره ست.

در برگزاری کلاس ها هیچ سوالی از قلم نمیفته!! معلم آماده است که به تمام سوالات شما پاسخ بده، اشکالات شما را برطرف کنه، بر تقویت زبان شما تمرکز کنه.

تازه در طول هفته از طریق پشتیبان ها با معلمان خود در ارتباط هستید!! حل تکالیف و گزارش کارهفتگی  یکی از مهم ترین کارهایی است که کاربر باید انجام بده و پشتیبان ها این موضوعات رو کنترل میکنند.

یعنی شما به طور روزانه، هفتگی قراره ساپورت بشید و در مجموع شما در باشگاه با یک آموزش کاربر محور روبرو هستید. پس خیالتون راحت،تا میتونید قراره سوال بپرسید و بدونید، آموزشی رو میبینید که قراره یک ساله دیگه، دوساله دیگه، پنج سال دیگه به دردتون بخوره. قرارنیست بخاطر اینکه نمیدونید چه ربطی به اهداف شما داره ولش کنید. اینجا بیشتر عاشق آموزش زبان فرانسه خواهی شد. در اومند خیلی سریع با روند تغییرات خودت رو به رو میشی. در واقع شما قلب بنفش اومند هستین💜

پادکست شیوه ی آموزش زبان فرانسه در کلاس آنلاین زبان فرانسه باشگاه اومند

با صدای مدیریت باشگاه جناب آقای صدری زاده

تاریخچه زبان فرانسوی

تاریخچه

زبان فرانسه، یک زبان هندو اروپایی از شاخه رومیه. زبان های اسپانیایی و ایتالیایی به زبان فرانسه شباهت زیادی داره چون هر سه اونها از خانواده زبان های رومی هستن. در قرن 17 و  18 میلادی زبان فرانسه روی زبان های دیگه تأثیر زیادی گذاشت و تا مدت ها این زبان، زبان بین المللی شناخته می شد. بسیاری از کلمات مورد استفاده در زبان انگلیسی ریشه فرانسوی داره، حتی بیشتر کلمات انگلیسی امروزی، دقیقا همون کلمه ای هست که تو زبان فرانسه عینا استفاده می شه! بعد ها زبان فرانسه جای خودش رو به زبان انگلیسی داد و تا امروز زبان انگلیسی زبان بین المللی بوده و هست، اما هنوز هم که هنوزه زبان فرانسه بسیار رایجه و در خیلی از کشور های بزرگ هم زبان فرانسه از زبان های رسمی اون کشور هاست.

زبان فرانسه امروزی

فرانسوی یک زبان بر گرفته از لاتینه که به عنوان زبان اول و دوم در بسیاری از مناطق دنیا مورد استفاده قرار می گیره. در کشور فرانسه، منطقه روماندی در سوئیس، والونیا و بروکسل در بلژیک، موناکو، اونتاریا و نیو برنزویک (منطقه آکادیا) در کانادا و همچنین در هائیتی، منطقه آکادیانای لوئیزیانای ایالات متحده، قسمت‌های شمالی ایالت مین آمریکا، نیو همپشایر و ورمونت در منطقه نیوانگلند و توسط جوامع مختلف در مناطق دیگر به عنوان زبان اول صحبت می‌شود. همچنین مناطق دیگری در سراسر دنیا پراکنده هستند بخصوص منطقه فرانسوی آفریقا مثل کشورهای گابن، ساحل عاج و الجزایر که زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان فرانسه

دوره رایگان آموزش زبان

کلاس آنلاین زبان فرانسه

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان فرانسه را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان فرانسه را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش فرانسه را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان فرانسه را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

تعیین سطح رایگان کلاس زبان فرانسه در باشگاه اومند

یکی از مواردی که در ابتدا حتما بهش توجه میشه تعیین سطحه!

هر چند تعیین سطح در کلاس آنلاین زبان فرانسه اومند معنی دیگه ای داره

در واقع ما در ابتدا متناسب با مکانیزم های روانشناختی و علمی برای شما هدفگذاری میکنیم و محور علاقه ی شما رو میسنجیم، بعد متناسب با اون، به صورت شاخه ای تعیین سطح شمارو انجام میدیم…

پس لزوما این که شما چقد تسلط به زبان فرانسه دارید، در کلاس زبان فرانسه اومند ملاک اصلی نیست، بلکه این مهمه که شما متناسب با هدفتون در چه سطحی هستید

سطوح کلاس زبان فرانسه رو هم که میدونید غالبا

 

A1

A2

B1

B2

C1

C2

سطح بندی کلاس آموزش زبان فرانسه

بذارید با یه مثال تعیین سطح براتون توضیح بدم!

واضح تر بگم چون هدف ما به هدف رسانیِ شماست سطح شما متناسب با هدفتون تعیین میشه، یعنی ممکنه شما از نظر ملاک های زبان آموزشی در کلاس زبان فرانسه در سطح A2  باشید اما مقتضی هدفتون A1 باشید پس به این ترتیب سطح شما A1  خواهد بود!

چرا؟؟ چون شما بلدید تا سطح مذکور زبان فرانسه صحب کنید

اما اگر در جمعی از افراد هم هدفتون  قرار بگیرید نمیتونید اونطور که باید از پس قضیه بر بیاید!

خوب این ارزشی نداره در مقایسه با نظام سازمانی شما به عنوان یک انسان هدفمند

مگه شما صرفا باید احوال پرسی و پرسیدن آدرس و مسائلی که در آموزش همه ی افراد دنبال میشه رو بلد باشی تا به عنوان یک فرد دانا در کلاس آنلاین زبان فرانسه شناخته بشی؟!

این موارد فایده ای نداره اگر که شما بهترین احوال پرسی رو هم داشته باشی اصلا!!😄 اما در زمینه تخصصی خودت که بخاطرش داری آموزش زبان فرانسه رو دنبال میکنی نتونی خودت رو پرزنت کنی!!

پس ما در باشگاه اومند تعیین سطح رایگان کلاس زبان فرانسه رو بر اساس میزان دانش زبانی شما متناسب با ساختار علایق و اهدافتون انجام میدیم

که اگر کسی خواست وکیل بشه، پزشک بشه، مربی ورزشی بشه، طراح لباس بشه یا….. بتونه در جمع تخصصی خودش، متناسب با سطحش به زبان فرانسه صحبت بکنه!

پس تعیین سطح زبان فرانسه در باشگاه اومند متفاوته!

منابع کلاس آموزش زبان فرانسه

کتاب ها و منابع آموزش زبان فرانسه

خوب به سطوح آموزش زبان  فرانسه (A1 ،A2 ،B1 ،B2 ،C1 ،C2) اشاره کردیم.

میدونید که در این سطوح یکی از شاخصه های مهم، منابع آموزشی زبان فرانسه است.

اما در باشگاه اومند این موضوع هم یک تفاوت اساسی در کلاس زبان فرانسه داره!

اول این که سطح آموزش زبان فرانسه در باشگاه اومند به شکل شاخه ای تقسیم میشه (هر کدوم از سطوح ۷ شاخه ی جداگونه دارند) که این شاخه ها متناسب با هدفگذاری شما انتخاب میشن، سپس شما متناسب با پیشروی خودتون در هر جلسه کلاس آنلاین زبان فرانسه مدت گذروندن هر شاخه رو مشخص میکنید (در واقع مدرس زبان فرانسه این موضوع رو متناسب با پیشروی شما مشخص میکنه).

و اما منابع و کتاب ها

باشگاه اومند تو این زمینه هم یه تفاوت عمده داره (همش شد تفاوت😄)

قبل از بیان تفاوت ها بذارید یه لیستی از کتاب های خیلی خوب آموزش زبان فرانسه (منابع کلاس زبان فرانسه) بهتون بدیم

Écho

Édito

Taxi

Café crème

آموزش زبان فرانسه با میشل توماس

و…

منابع کلاس آموزش زبان فرانسه

همه ی این کتاب ها و منابع بی نظیرن و خوب خیلی از شماها باهاشون آشنایی دارید، اما موضوع اینجاست که اگر یکی از این ها انتخاب بشه و تمام، دیگه اون آموزش مطلوب نیست!!

یعنی چی؟

غالبا دیدید در هنگامی که میخواید در کلاس آنلاین زبان فرانسه شرکت کنید، هر مجموعه مطابق با یک کتاب خاص آموزش زبان فرانسه رو انجام میده.

اما ما توی باشگاه ممکنه برای یک کلاس زبان فرانسه، کتاب  taxi و برای دیگری مثلا کتاب میشل توماس رو کار کنیم!

چرا؟!

جوابش رو باید تا اینجا فهمیده باشید

دقیقااا

چون مهم هدف شماست

ممکنه متناسب با سطح و هدفگذاری یک کاربر متوجه بشیم که فلان کتاب بیشتر به دردش میخوره، و همون مدرس در یک کلاس دیگه اصلا در همون روز از یک منبع دیگه برای آموزش زبان فرانسه استفاده کنه!

پس باز هم تکرار میکنیم در باشگاه اومند همه چیز کاربر محوره!

(پیشنهاد میکنیم مقاله  مدرس زبان فرانسه چه ویژگی های باید داشته باشد رو که در صفحه مقالات باشگاه اومند گذاشتیم، در این رابطه مطالعه بکنید)

در انتهای این بحث، خوبه که یک مرجع برای خرید کتاب زبان فرانسه بهتون معرفی بکنیم. سایت زبان شاپ برای خرید کتاب میتونه  مناسب باشه براتون.

بهترین پادکست ها برای آموزش و تقویت زبان فرانسه

اگر دلتون میخواد مهارتتون در زبان فرانسه افزایش پیدا کنه، نباید فقط به کلاس های زبان فرانسه اکتفا کنید، بلکه باید پادکست رو به عنوان یکی از بهترین روش های یادگیری این زبان در برنامه مطالعاتیتون بگنجونید! برای همین هم ما چند تا از بهترین پادکست های فرانسوی رو به شما معرفی می کنیم:👇🏻

  1.  پادکست های Survival French Phrases و Lost in France که به درد سطح مبتدی میخورن.
  2.  پادکست های Talk in French و French BlaBla که به درد سطوح مبتدی و متوسط میخورن.
  3.  پادکست های French Voices Podcast، One Thing in French a Day، Real Deal French و Nartive French Speech Podcast که به کار کسایی میان که در سطح متوسط تا پیشرفته زبان فرانسوی هستن.

لیست مهم ترین و رایج ترین آزمون های زبان فرانسه:

  • آزمون های DELF و DALF
  • آزمون DCL
  • آزمون TEF
  • آزمون TCF
  • آزمون DILF
  • آزمون TFI

همه این آزمون ها هدف های متفاوتی دارن که شما باتوجه به موقعیت و خواسته خودتون باید اونا رو انتخاب کنین، حالا به این بپردازیم که هر آزمون واسه کجا و کی مناسبه!

آزمون DALF و DELF:

میتونیم بگیم این آزمون ها از جمله آزمون هایی هستن که کشور فرانسه اون رو به شدت قبول داره و از کسایی که این مدرک رو دارن استقبال خوبی می کنه. حتی خیلیا لقب معتبرترین آزمون زبان فرانسوی رو هم بهش نسبت میدن که هم برای مهاجرت، هم پیدا کردن شغل و هم تحصیل اعتبار زیادی داره. این آزمون قشر یا سن خاصی رو هم مد نظر نداره چون واسه هر رده سنی که فکرش رو بکنین یک آزمون طراحی کرده. بخش جذابش اینجاست که از انقضا توی این آزمون خبری نیست یعنی مثل بقیه آزمون ها بعد چند سال اعتبارشو از دست نمیده. لازمه قبولی در این آزمون ها پشتکارهای پی در پی و بنفشه. پس اگه توی دوره­های زبان فرانسوی‌ شرکت کردین میتونید با این آزمون رویا رسیدن به این کشور رو مطمئن تر و سریع تر از همیشه بدست بیارین. 😁💫

آزمون DCL:

این آزمون که برای بزرگسالان و رفع نیازهای اون ها طراحی شده، 5 مهارت درک مطلب، شنیداری، گفتاری، نوشتاری و مکالمه شفاهی زبان آموزان آموزش زبان فرانسه رو مورد سنجش قرار میده. به علاوه آزمون DCL دو تا نسخه داره که توی جدول زیر بهشون پرداخته میشه:👇

آزمون TEF:

یکی دیگه از آزمون هایی که بعد از گذراندن کلاس های زبان فرانسه میشه توی اون شرکت کرد، آزمون بین المللی TEF است که 4 بخش الزامی شامل درک مطلب، گرامر، لغات و مهارت شنیداری و 2 بخش اختیاری شامل مهارت نوشتاری و صحبت کردن رو داره. این آزمون که مدرک قبولیش دو سال اعتبار داره به سه دسته زیر تقسیم میشه که هر کدوم به درد یک کاری میخورن:👇

آزمون TCF:

اگه دوره های حضوری یا آموزش آنلاین زبان فرانسه رو گذروندی و سنت بالای 16 ساله، خب میتونی توی آزمون TCF که در 6 سطح A1، A2، B1، B2، C1، C2 برگزار میشه و سه بخش اجباری شنیداری، گرامر و درک مطلب و دو بخش اختیاری مکالمه و نگارش داره شرکت کنی و مهارت خودتو محک بزنی! این آزمون به 4 دسته تقسیم میشه که هر کدومش به درد یک کاری میخوره!

آزمون TFI:

آزمون TFI که یکی دیگه از آزمون های سنجش مهارت زبان فرانسه‌س، دو مهارت لیسنینگ و ریدینگ زبان آموزان دوره زبان فرانسه رو مورد ارزیابی قرار میده. البته این آزمون چندان سخت نیست و همین که شما بتونید از پس نوشتن و گفتار فعالیت های روزانه به زبان فرانسه بربیاید، احتمالاً در اون قبول میشید و مدرکتونم 2 سال اعتبار داره.

کسب و کارها و سازمان های دولتی به دلایلی که در جدول زیر میگیم از آزمون TFI استفاده میکنن:👇

کلاس آنلاین زبان فرانسه

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان فرانسه را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان فرانسه را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش فرانسه را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان فرانسه را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان فرانسه

دوره رایگان آموزش زبان

مزایای کلاس های اومند

شرکت کردن در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان فرانسه بر خلاف کلاس های گروهی، تمام زمان استاد صرف شما میشه و این ارتباط دو طرفه باعث میشه تا راحت تر مکالمه رو یاد بگیرین و مثل یک فرانسوی حرف بزنین، تو کلاس های خصوصی ارتباط مؤثر و رو در رویی بین مدرس و زبان آموز وجود داره و دیگه خبری از خجالت و ترس و استرس نیست.

بنابراین پر واضحه که هدف کاربر محور کلاس های آنلاین زبان فرانسه اومند میتونه توی کلاس های خصوصی حتی چندین برابر کلاس های عمومی نمود داشته باشه؛ چرا که آموزش متمرکزتر میشه و بازدهی شما بالاتر میره. به علاوه دیگه مجبور نیستید برای تایم کلاستون با کسی هماهنگ بشید، بلکه در مواقع اضطراری میتونید با هماهنگی باشگاه و استاد ساعت کلاس رو تغییر بدید و استرس های جانبی رو در فرایند آموزش زبان فرانسه از خودتون دور نگه دارید.

تأثیرات زبان فرانسه به فارسی

از اونجا که تو قرن 18، زمانی که که ایران به سمت دوران مدرن پیش می رفت، زبان فرانسه هم زبان بین المللی بود و از این طریق با ترجمه کتاب های فرانسوی به زبان فارسی کلمات زیادی از زبان فرانسه به فارسی وارد شد. از جمله این کلمه ها می شه به مغازه، دوش، املت، آژانس و… اشاره کرد.
تدریس خصوصی آنلاین زبان فرانسه در باشگاه اومند به شما کمک می کنه تا زبان فرانسه رو به راحتی یاد بگیری و بتونی به راحتی مثل یک فرانسوی زبان صحبت کنی. اساتید باشگاه اومند در کنار شما هستن تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین بازدهی رو از آموزش زبان فرانسه داشته باشین.

آموزش زبان فرانسوی

 تاثیر آموزش زبان فرانسه روی زبان فارسی خیلی جالبه! واژه هایی که از زبان فرانسه به فارسی وارد شدن و به اصطلاح به اون ها واژه های قرضی میگن به 5 قسمت زیر تقسیم میشن:

1- گروه اول واژه های فرانسوی هستن که وارد زبان فارسی شدن و هنوز هم معنی خودشون رو حفظ کردن. مثل آپارتمان، بانک، سوپ و لامپ.

2- گروه دوم واژه های فرانسوی هستن که در زبان فرانسه چند معنی دارن ولی ما در زبان فارسی از یک یا دو معنی اون ها استفاده می کنیم. مثل اسید که در فرانسوی دارای سه معنی مزه ترش، ماده اسیدی و ناخوشاینده، اما ما فقط دو معنی مزه ترش و ماده اسیدی بودن اون برامون ملموسه.

3- گروه بعدی واژه های فرانسوی هستن که معنی فارسیشون با معنی و مفهوم اصلیشون در زبان فرانسه فرق می کند. مثل Olivier که در فرانسه به معنی درخت زیتون و چوب درخت زیتونه ولی در فارسی به معنی نوعی سالاد و غذاست.

4- یک سری کلمات دیگه هم هستن که با کم کردن یا اضافه کردن یک هجا یا کلمه به واژه فرانسوی ساخته میشن. مانند کلمه پرس در زبان فارسی که به میزان معینی غذا گفته میشه اما اصل اون در زبان فرانسه portion هست.

5- گروه آخر هم واژه های مرکبی هستند که از ترکیب یک واژه فرانسوی و یک واژه دیگه درست میشن و فقط در زبان فارسی معنی میدن. مثل سنجاق کراوات که واژه “کراوات” فرانسوی و واژه سنجاق ترکیه.

آیا یادگیری زبان فرانسه سخت است؟

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا به چند سوال درباره سطح علمی و استعداد یادگیری زبان آموز پاسخ داد. بنابراین پاسخ به این سوال تا حد زیادی نسبیه. به طور کلی نمی توان گفت زبان فرانسوی نسبت به دیگر زبان های خارجی سخت تره. اما در مقایسه با زبان انگلیسی که اکثرا با اون آشنایی دارن، گرامر سخت تری داره و به زمان بیشتری برای یادگیری احتیاج داره.

اما در کل به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان فرانسه یا هر زبان دیگه ای به قدری که فکر می کنید سخت نیست به شرطی که در کنار شرکت در دوره های زبان فرانسه به چند مورد زیر پایبند باشید:

  1. انگیزه و تعهد کافی رو برای یادگیری داشته باشید و نخواید با هر چالشی که برخورد کردید به آموزش پشت پا بزنید!
  2. برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشید و هر چه پیش آمد، خوش آمد طور رفتار نکنید!
  3. هدف های کوچک و بزرگتون از یادگیری زبان فرانسه رو مشخص کنید و اون ها رو در جایی بنویسید تا هر زمان که طاقتتون از چالش های مسیر طاق شد، به اون ها مراجعه کنید و دوباره انرژی بگیرید!
  4. از صحبت کردن و اشتباه کردن نترسید و اتفاقاً اشتباهاتتون رو به عنوان فرصتی برای یادگیری ببینید.
  5. تمرین زیاد رو فراموش نکنید. یادتون باشه که یادگیری هر مهارتی از جمله زبان فرانسه به سادگی آب خوردن به دست نمیاد، بلکه باید برای اون سخت تلاش کنید!
کلاس آنلاین زبان فرانسه

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان فرانسه را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان فرانسه را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش فرانسه را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان فرانسه را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید.

اعتبار باشگاه اومند، برای شما یک مدرک پایان دوره زبان فرانسه به همراه داره…

هر دوره از آموزش های مهارت شما که با موفقیت به اتمام برسه ، متخصصین باشگاه با توجه به توانایی شما یک مدرک پایان دوره با مهر و در سربرگ رسمی باشگاه، برای شما آماده میکنن، که در اون مدرک به سطح و توان شما اشاره میشه و به این معنی است که شما در یک مجموعه معتبر، فلان مهارت یا دوره رو با موفقیت سپری کردید(مدرک مذکور هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی و فرانسه، قابل دریافته)

نظرات و پیشنهادات کاربران آموزش زبان فرانسه

نمایش ویدیو درباره آموزش زبان فرانسه

سوالات متداول

تلفظ واژگان زبان فرانسه کمی متفاوت از زبان انگلیسیه و چون ناآشناست در ابتدا ممکنه سخت بنظر بیاد. اما بعد از چندبار تکرار کردن، سد دشواری اولیه در ذهن شما شکسته میشه!

بله. تسلط به زبان انگلیسی، یادگیری زبان فرانسه رو مقداری راحت میکنه اما اگر به انگلیسی مسلط نباشید باز هم میتونید به زبان فرانسه مسلط بشید.

اومند در ابتدا هدف شما رو شناسایی میکنه و براساس یک نیازسنجی، علاوه بر زبان فرانسوی عمومی، مواردی از زبان تخصصی رو که احتیاج دارید بهتون یاد میده. این شیوه دقیقا همون چیزیه که خیلی بنفش طور بهش احتیاج دارید!

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان فرانسه

دوره رایگان آموزش زبان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.