0
logo
0

راهنمای باشگاه اومند

 

باشگاه اومند …
باشگاه تخصصی اعتبار بخشیدن به آرزو هاست ( مخصوص کودک، نوجوان، جوان )

اومند، یک باشگاه یا بهتر است بگوییم کارخانه براورده کردن آرزو ها به تخصصی ترین شیوه موجود در هر رشته است،معمولا همه ما زمانی که اسم موفقیت و آرزو را میشنویم و به دنبال رسیدن به آن و پرداخت آن در مغز هستیم، صرفا با محتوا های انگیزشی و معلمانِ موفقیتی رو به رو میشویم که به جز جمله خودت را باور کن هیچ حرف حساب دیگری برای موفقیت شما ندارند!باور اصلی ترین جز موفقیت است اما بی شک کافی نیست!در واقع شما برای رسیدن به هدف خود احتیاج به شناخت،برنامه ریزی،هدف گذاری و راهنمایی های تخصصی دارید که تقریبا همه این ها را با هم پیدا نمیکنید یا اگر پیدا کنید مقداری از جایگاه تخصص به دور است یا هزینه های بسیار گزاف دارد!…و اما ما در باشگاه اومند گرد هم می آییم تا به شما تمامی موارد بالا را به منحصر به فرد ترین شیوه ارائه دهیم…

ما در باشگاه اومند...

-از طریق طرح معما ها و پرسشنامه های تخصصی و روانشناختی نیاز ها و اهداف کاربران را مشخص میکنیم.

-برای هر یک از کاربران کارت عضویت اختصاصی صادر میکنیم.

-برای هر یک از کاربران،برنامه ریزی تخصصی هم در زمینه هدف و هم در زمینه مدیریت تفریحات تغذیه و خواب ارائه میکنیم.

-تمام تکنیک های تخصصی زمینه هدف را براساس شخصیت و توانایی کاربر، به او معرفی میکنیم.

-با توجه به هدف و شخصیت هر یک از کاربران، سرگرمی آنها را به طور اختصاصی از طریق معرفی تفریحات مهارتی، جسمی، شنیداری، دیداری (بارگذاری کتاب ها، فیلم ها، موسیقی و …) و همچنین ایجاد تفریحات ترکیبی متناسب با شناخت باشگاه از کاربر مدیریت میکنیم.

-برای کاربران هم‌هدف، فضای رقابتی سالم ایجاد میکنیم تا در فضاهای مختلف با یکدیگر رقابت کنند و از آنالیز متخصصان رشته هدف خود بهره‌مند شوند.

-ارتباط آنلاین و سریع هر یک از کاربران را با متخصصان هم‌هدف خود فراهم میکنیم (امکان ارسال پیام، درد و دل و گزارش ها و اطلاعات مختلف).

-از هر یک از کاربران ،گزارش های عملکردیشان را به شیوه های منحصربفرد دریافت میکنیم.

-اخبار مرتبط با هدف کاربر را در سرویس او قرار میدهیم و از طریق مطالب و تکنیک های انگیزشی مختلف مسیر پیشرفت کاربر را هموار میکنیم.

-دوره های آنلاین تخصصی برای یادگیری مهارت ها و علوم مختلف با مدرسین و متخصصین برتر باشگاه به منظور پیشرفت کاربران در زمینه هدف ارائه میدهیم و حتی کاربر قابلیت این را دارد که دوره دلخواه خود را با شرایط و عنوان مد نظر خود و حتی استاد مد نظر خود سفارش دهد.

-هدایا، امتیاز و جوایز مختلفی را برای کاربران برتر خود در نظر میگیریم.

-در باشگاه اومند از اتاق های گفتگو و شرکت در بحث های مهم تا تبادل نظرات و ایده ها و اشتراک گذاری پیشرفت ها و پرسش ها و پاسخ ها در زمینه هدف و حتی کوچکترین اخبار یا آموزش یا قابلیت های مربوط به مباحث تخصصی و عمومی اهداف با یک پلن جامع و منسجم برای ارائه وجود خواهد داشت.

⚪️ امکان تولید محتوا و ایجاد چالش های هفتگی توسط کاربران برگزیده هر هدف و زمینه را فراهم میکنیم و به دیگر کاربران اجازه پیروی از چالش های مربوطه و آشنایی با گروه های برتر را میدهیم.

🟡 برای هر کاربر به طور اختصاصی، با توجه به مهارت ها و میزان یادگیری او رزومه های مختلف تهیه میکنیم.

⚪️ برای کاربران تالار برگ برنده را ایجاد کردیم تا علایق، تفکرات و هرگونه فایل مثبتی را با دوستان خود و دیگر کاربران باشگاه به اشتراک بگذارند و از نظرات و بازخورد های آنها مطلع شوند.

🟡 سعی بر این داریم تمام کاربران را در موضوعات مهم شرکت دهیم و از استعداد های آنها در مسیر های مختلف استفاده کنیم.
تلاش میکنیم با داشتن ویژگی چون تالار استعداد‌پروری علاوه بر شکوفایی استعداد های کاربران آنها را به مراجع مختلف برای استفاده کاربردی از استعدادشان معرفی کنیم و عملا مسیر رشد و شکوفایی آنها را بسیار هموار سازیم.

🟡 به دنبال ایجاد یک فضای شاد برای شادی آفرینی منطقی در وجود کاربران خود هستیم.

⚪️ باعث شناخته شدن توانایی های کاربران مختلف میشویم و هر کاربر با توجه به استعداد های خود، سرمایه گذاری های مثبت و علمی در باشگاه انجام میدهد.

🟡 طیف وسیعی از پکیج ها و امکانات مختلف داریم که پذیرای هر نوع شرایط اقتصادی میباشد.

⚪️ با توجه به موفقیت های کاربران، گواهی های معتبری برای آنها صادر میکنیم که نشان دهنده ارزش های مختلف ایجاد شده توسط کاربر در باشگاه اومند میباشد.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.