0
logo
0

مشاوره کنکور انسانی و متفاوت ترین شیوه برنامه ریزی کنکور به سبک اومند

آرزو کن، هدفت بساز

دنبال مشاوره کنکور انسانی هستی؟؟

مشاوره کنکور انسانی با شیوه ی خلاقانه، علمی، تاثیر گذار و مهم تر از همه بسیار متفاوت، در باشگاه اومند ارائه میشه…

واسه درک این تفاوت همین ابتدا یه جلسه رایگان خیلی عالی برگزار میکنیم که اولین قدم اومندی شدن شماست!!
راستی! میدونستی که بیلی آیلیش، امینم، برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، آلپاچینو، دکتر سمیعی، لئوناردو داوینچی، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سعدی، حافظ، بهترین وکلا، دکتر ها، مهندسا، هنرمندا
همه و همه از همین جلسه رایگان اومند شروع کردن!!😂😂😂

پس توام معطل نکن و همین الان دوره رایگان اومند رو ثبت نام کن…

تازه تو این دوره میتونی ده سال آینده خودت رو ببینی.

همین الان ثبت نام کن و فقط یه آرزو کن…

در این جلسه متوجه میشی اومند چه تفاوت هایی داره و چطور تورو به متفاوت ترین شیوه به اوج میرسونه

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان برنامه‌ریزی و مشاوره کنکور انسانی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

روش مشاوره با باشگاه اومند!

مشاوره کنکور انسانی!

رشته ای که بعد از رکود دهه ۸۰ دوباره افتاد روی دور اما متاسفانه سیستم پرورش دانش آموز در این رشته (خصوصا در قسمت مشاوره) مثل همون دوره مونده و اصلا تخصصی نیست!
یک شیوه ی کاملا قابل پیشبینی شامل یک رتبه تقریبا برتر! چند جمله انگیزشی و یک برنامه ریزی با محور مطالعه!
خوب توی این رشته که روز به روز آمارش بیشتر میشه و خیلی ها به فکر پیشرفت در این رشته افتادن، آیا واقعا دیگه این متد جواب رقابت سنگین رو میده؟؟
هر کسی در این حوزه درگیر نوشتن برنامه های درسی شده و سپس بر اساس اون شمارو چک میکنه.

اما از هر صد نفر با این متد سنتی چند نفر واقعا موفق شدن؟؟؟

دیگه قابل پیش بینی شده…
بریم مشاور بگیریم…

اما تهش از هر ده نفر، یک نفر موفق بشه!!
اصلا برنامه ریزی رو خود شما هم میتونی انجام بدی!!
مهم اینه در این رشته ی چند وجهی و پیچیده که کلی کتاب متناقض داره، شما چجوری هر کتاب رو با روش های تخصصی خودش مطالعه کنی…

تنوع دروس رشته انسانی

مهم اینه با وجود درگیری هر دو نیم کره در خیلی از کتاب های این رشته، چطور تدریس و یادگیری هر کتاب متناسب با شخصیت آموزشی هر دانش آموز انجام بشه
در رشته ی علوم انسانی شما بیش از همه به همین مدیریت احتیاج دارید، چون تعداد کتاب ها و زمینه شون متفاوته و این باعث ایجاد روند سینوسی درصد ها میشه و این یعنی عدم موفقیت!!
حتی قبل تر از اون، این تفاوت ها تمرکز خیلی ها رو بهم زده و به خیلی ها استرس داده

خب حالا سوال من اینه، آیا مدیریت مسائل مهم علمی و روانشناختی مثل استرس رو میشه صرفا با تکیه بر تجربه یک مشاور رتبه برتر انجام داد؟

این بحران ها کاملا علمی و پر اهمیت هستن احتیاج به متخصص روانشناختی دارن!
باشگاه اومند برای بچه های علوم انسانی سنگ تموم گذاشته
برای هر کدوم از گروه درس ها متخصصین خودشون رو داریم که هم روش های درست پیشروی اون ها رو بهتون بگن و هم به عنوان مربی شغلی در کنارتون باشن که در انتخاب سبد گسترده ی شغلی این رشته با معیار های علمی راهنمایی بشید!
روانشناس متخصص در کنار شما وجود خواهد داشت برای مدیریت مسائل حساسی مثل استرس و تمرکز و انگیزه و….

در باشگاه اومند شما هم با روانشناس، هم با مربی، هم با مشاور و برنامه ریز و هم با پشتیبان جهت پیگیری ها ارتباط میگیرید و هر کس در زمینه تخصصی خودش شما رو به هدف نزدیک تر میکنه

پادکست مشاوره کنکور انسانی چطوری اثربخش میشه؟

نمایش ویدیو درباره مشاوره کنکور انسانی چطوری اثربخش میشه؟
از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان برنامه‌ریزی و مشاوره کنکور انسانی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

روش برنامه ریزی با باشگاه اومند!

دقت کنید، هر کس متخصص یک کاری است!!

تخصص توی علوم انسانی حرف اول رو میزنه!!

هدف ما این نیست که شما با یک برنامه ریزی خشک مثل هزاران نفر دیگه پیش برین و در آخر به بن بست بخورید.


هدف ما مدیریت روانشناختی و پیوند صحیح و تخصصی بین فعالیت های اصلی روزانه و اهداف مشخص کوتاه مدت و بلند مدت شماست.
در باشگاه اومند شما خودتون تبدیل به برنامه ریز میشید و از متخصصین روانشناختی و مربی های شغلی استفاده میکنید تا در ریز ترین مسائل روزانه تون و اهدافتون تخصصی جلو برید!

ما برامون مهمه که دانش‌آموز با شناخت و آگاهی کامل تصمیمات مهم زندگیش رو بگیره و علاوه بر راهنمایی‌هایی که به دانش آموز می‌کنیم بهش کمک می‌کنیم تا شناخت بیشتری روی خودش داشته باشه.


باشگاه اومند به طور کاملا تخصصی با جلو گیری از چند روشه شدن و اتلاف وقت و هزینه، نیاز شما رو براورده میکنه!!
این رو جدی بگیرید!!
این تفاوت یعنی موفقیت!
یعنی متد جهانی!
یعنی تو هم میتونی!!
یعنی حرفه ای شدن و حرفه ای بودن!!

یعنی توانایی تغییر غیرممکن‌ها به ممکن‌ها!

در ضمن در نظر بگیرید که در باشگاه اومند صفر تا صد هدف شما پوشش داده میشه! به همه سوال‌ها و دغدغه‌هاتون پاسخ داده میشه.

یعنی چی؟
یعنی همون قاعده ی اصلی صفر تا صدی

تعریف مشکلات و راه حل

یعنی شما در جریان مشاوره تنها نیستید و اگر نقطه ضعف دیگری یا میان-هدفی علاوه بر مسائل روانشناختی در شما پدید بیاد، مثلا احتیاج به رقابت با هم هدف هاتون، مثلا رفع اشکال تخصصی انواع دروس، یا نه اصلا یک دفعه فکر مهاجرت تحصیلی افتادید، یا نه اصلا احتیاج به مربی کسب و کار برای انتخاب شغل آینده داشتید، یا نه اصلا متخصص تغذیه برای مدیریت خواب و تغذیه یا حتی تفریحاتتون احتیاج داشتید… همه این‌ها رو ما پوشش میدیم چون برامون مهمه شما عزیزان در بخش مشاوره کم و کاستی نداشته باشید.

 

مشاور های زیادی که رتبه های خوبی داشتند توی این حوزه فعالیت میکنن اما آیا همه ی نیاز شما براورده میشه؟

اگر مشکل شما مربوط به مسائل روانشناختی باشه ایا کسی جز روانشناس متخصص میتونه به شما ریشه ای کمک کنه؟؟
اگر مشکل شما مدیریت خواب و تغذیه تون باشه یا اگر مشکل شما اشکال درسی باشه آیا کسی جز متخصص همون زمینه میتونه کمتون کنه؟؟
همینه که در باشگاه اومند یک تیم بالای سر شماست!!
هم مشاور رتبه برتر کنکور شما
هم روانشناس
هم متخصص تغذیه
هم متخصص دروس مختلف
هم پشتیبان
و …
همه با یک متد و مسیر مشخص!!

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان برنامه‌ریزی و مشاوره کنکور انسانی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

مشاوره کنکور انسانی

مشاوره آنلاین باشگاه اومند چطوریه؟؟!

رشته انسانی هستی و نمیدونی برای کنکور چی کار کنی؟؟ کنکورت سال بعده و نمی دونی چه طوری درس های عقب مونده ت رو بخونی؟؟ کاری نداره فقط کافیه مطالب پایین رو بخونی و برای مشاوره، با مشاورهای ما تماس بگیری.

شما در هر رشته ای که تحصیل می کنید به یه مشاور نیاز دارید که شمارو در بهترین مسیر خودتون قرار بده وگرنه باید کلی آزمون و خطا کنی و وقتتون رو در سال کنکور که لحظه لحظه اون ارزشمنده تلف کنید تا بتونید مسیر نسبتا درست رو پیدا کنید. همونطور که میدونید تعداد درس ها و کتاب های رشته ی انسانی از رشته های تجربی و ریاضی بیشتره که همین زیاد بودن منابع موجب میشه که برنامه ریزی کنکور انسانی بسیار سخت بشه. پس اگه یه برنامه ریزی حرفه ای نداشته باشین مشکلات زیادی براتون به وجود میاد و زمان خودتون رو از دست میدید.

یک برنامه درست از چه قسمت هایی تشکیل شده؟

هدفت رو مشخص کن

وقتی هدفی برای خودت مشخص نکرده باشی نمی تونی به سمتش حرکت کنی و برای رسیدن بهش تلاش کنی. هدفتون رو باید با شناخت از رشته های مختلف تعیین کنید.

پس برای اینکه یک برنامه ریزی درستی رو انجام بدین، اولین کار اینه که اهدافتون رو روی کاغذ بنویسین و اون ها رو به ترتیب بلند مدت و کوتاه مدت مرتب کنین و نسبت به هدفی که تعیین می کنین انگیزه ی کافی رو داشته باشین تا این انگیزه باعث شور و اشتیاق شما نسبت به هدفتون بشه، قدم بعدی برنامه ریزی هفتگیه، این کار باعث می شه تا راحت تر زمان رو مدیریت کنین و میزان درسی که خونده شده و بازدهی اون رو بررسی کنین.

نکته مهم دیگه در برنامه ریزی کنکور انسانی اینه که اصلاً مشخص کنید که چند ساعت در روز براتون مقدوره که درس بخونید و برای هر کدوم از دروستان باید چند ساعت وقت بذارید؟ این باعث میشه برنامه تون نظم پیدا کنه و سردرگمتون نکنه. تازه اگه ساعت شروع و پایان مطالعه تون رو هم بر اساس زمانی که خودتون میدونید انرژی و انگیزه بالاتری دارید تنظیم کنید که دیگه نور علی نور میشه؛ چرا که راندمانتون رو زیر و رو میکنه!😉

به علاوه بهتره که مطالعه رو با درسی که براتون آسون تره و به اون علاقه زیادی دارید شروع کنید. این موضوع دو علت داره. یکی این که مطالعه باید با درسی شروع بشه که از همون ابتدا انرژی زیادی ازتون نگیره و خسته‌تون نکنه و یکی دیگه این که چون طبق تحقیقات علمی ثابت شده که آدم بعد از 20 دقیقه از شروع کاری، تازه تمرکز پیدا میکنه، پس اینجوری راحت تر میتونید تمرکزتون خودتون رو هم افزایش بدید!

برنامه اختصاصی شما 

هر دانش آموزی نیازمند یک برنامه اختصاصی متناسب با خصوصیات و اهداف خودشه. خصوصیات هر دانش آموزی منحصر به فرده! بنابراین با برنامه ی مختص به خصوصیات جسمی و روحی خودش می تونه بهترین نتیجه رو بگیره. ما برامون مهمه که دانش‌آموز احساس مهم بودن کنه. ما برای این موضوع بیشترین تحقیق رو روی دانش‌آموز انجام می‌دیم. از کوچیک‌‌ترین عادات گرفته تا بزرگ‌ترین نقص‌ها همه از زیر ذره بین اومند رد میشه.😉

یعنی چی؟ مثلاً فرض کنید که 5 کاربر قصد دارن از مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور انسانی بهره مند بشن تا در رشته ای مثل حقوق قبول بشن. حالا با وجود این که این 5 نفر تمایل به قبولی در یک رشته رو دارن، آیا میشه برای همه اون ها یک نسخه واحد پیچید و یک برنامه مطالعاتی واحد در اختیارشون قرار داد؟ آیا 5 انگشت دست شما عین همدیگه هستن که توانایی ها و شرایط 5 نفر مختلف مثل همدیگه باشه و بتونن طبق یک برنامه درس بخونن؟ قطعاً خیر! پس کاملاً مشخصه که هر کسی باید برنامه مختص به توانایی های خودش رو داشته باشه نه توانایی های جمعی! هرچقدر هم اهداف آدم‌ها شبیه هم باشه دیگه مغزشون که شبیه هم نیست. پس چرا باید با همه مغز‌ها به یک شکل برخورد کرد؟

تازه مثالی که ما زدیم درباره 5 داوطلبی بود که همه اون ها دوست دارن در یک رشته واحد مثل حقوق قبول بشن. حالا شما در نظر بگیرید که وقتی این انتخاب ها گسترده تر میشه و یکی رشته حقوق رو دوست داره، دیگری میخواد در رشته روانشناسی قبول بشه و … تا چه اندازه قضیه بیخ پیدا میکنه و داشتن برنامه شخصی سازی شده مهم و حیاتی میشه تا هیچ چیزی نتونه مانع موفقیت شما بشه! به‌خاطر همین جزئیات کارهای شما برامون مهمه تا ماهم جزئیات آیندتون رو به بهترین نحو بسازیم.😊

چرا مشاوره آنلاین کنکور!

یک دانش آموز کنکوری باید از لحظه لحظه وقت خودش برای رسیدن به موفقیت استفاده کنه و هیچی رو هدر نده. بیشتر کنکوری ها تنها دلیل افت خودشون رو نداشتن برنامه ریزی صحیح و یک راهنما برای مسیر کنکور می دونن. از طرفی تلف شدن وقت دانش آموزان، خستگی برای جلسات حضوری مشاوره و تعداد زیاد افراد حاضر در جلسه مسئله مهمی است که با اون رو به رو هستن. با مشاوره آنلاین هم به بهترین مشاورین کنکور انسانی بدون محدودیت جغرافیایی دسترسی دارین و هم در سال کنکور وقتتون که لحظه لحظه اون ارزشمنده هدر نمیره. دیگه لازم نیست کلی وقت برای لباس پوشیدن و ماشین گرفتن به خرج بدین و کلی داستان آزاردهنده دیگه که با مشاوره آنلاین همش کنسله. مشاوره آنلاین کمال راحتی رو برای دانش‌آموزا به همراه داره.

البته مشاوره آنلاین کنکور انسانی هم قاعده و قوانین خودش رو داره. اگه قرار باشه که مثل لایوهای اینستاگرامی حداقل 50 تا 100 نفر توی کلاس آنلاین باشن، بهتره که عطای این کلاس رو به لقاش ببخشید؛ چرا که فقط وقت و انرژی شما هدر میره و در نهایت هیچی به هیچی! کلاس‌هایی که تعداد زیاد دارن مسلما راندمانشون پایینه و بسیار ممکنه که از کلاس هیچی متوجه نشید.

اما اگه در کلاس های مشاوره آنلاینی شرکت کنید که حد نصاب مشخصی برای تعداد کاربران خودشون دارن، می دونن که کلاسی با بیش از 10 نفر جمعیت بازدهی کافی نداره، مشاور نمیتونه رسیدگی دقیقی به همه شاگردانش داشته باشه و کلاس رو به صورت کاربر محور پیش ببره، اون وقت میتونید وقت و انرژیتون رو در این دوره ها صرف کنید و به نتیجه ای مثبت امیدوار باشید.

برنامه کامل و همه جانبه

برنامه ریزی و مشاوره آنلاین کنکور انسانی توسط مشاورهای با تجربه اومند، به شما کمک میکنه تا با رعایت اصول روانشناختی و تغییر روش درس خوندنتون، بازدهی شما رو در طولانی مدت بیشتر کنه و شما رو چند قدم از هم کلاسی هاتون جلو بندازه. اما این برنامه باید طوری طراحی بشه که توانایی انجامش رو داشته باشین و بعد از مدتی ناامید نشین و انگیزه تون رو از دست ندین.

مشاورین کنکور انسانی اومند با بررسی نمرات و شرایط درسی شما، برنامه ای طراحی می کنن تا بر اساس توانایی هایی که شما دارین، اگه توی درسی ضعیف هستید، اون ضعف رو بر طرف کنین و دروسی که خیلی خوب بلدین رو هم بتونین با مرور پیش ببرین تا از یادتون نره.

پس یک مشاور کاربلد کنکور انسانی باید چه خصوصیاتی داشته باشه؟

برای این که با خصوصیات کسی که در امر مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی متخصصه آشنا بشید، لازمه که این قسمت رو نه دو چشمی، بلکه چهار چشمی بخونید تا در دام های تبلیغاتی نیفتید و واقعاً آگاهانه مشاور دوران سرنوشت سازی مثل کنکور رو انتخاب کنید!

  1. همون طور که گفتیم یک مشاور ماهر باید بتونه برنامه ای مختص شرایط و توانایی های شما براتون تدارک ببینه!
  2. باید بتونه در علت یابی و حل مسائل تحصیلی و روحی شما کمکتون کنه و به قولی چراغ راهتون باشه!
  3. اول از همه خودش متعهد و منظم باشه تا بعد بتونه نظم مطالعاتی و جدیت در درس خوندن رو به شما هم یاد بده!
  4. اگه مشاوری در کار خودش خبره باشه و شما رو خوب بشناسه، میتونه بهتون منابع مطالعاتی معرفی کنه که انگار برای خود شما طراحی شدن!

تاثیرات حضور مشاور کنکور انسانی برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های برتر کشور

پس با توجه به اونچه که گفتیم حضور تیم های کاربلد مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی در کنار شما برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های مطرح کشور مهمه! چرا؟ بیاین تا دقیق تر بهتون بگیم.👇

معرفی رشته علوم انسانی

اول از همه باید از این صحبت کنیم که رشته انسانی از چه مطالبی قراره تشکیل بشه‌ رشته انسانی رشته‌ایه که به مسائل مربوط انسان و اتفاقات پیرامون اون میپردازه و رفتارهای انسان رو توی هر محیط اجتماعی و فردی مطالعه میکنه.

 این رشته به تاریخ، دین، ملل‌ مختلف، باستان‌شناسی، اقتصاد و خیلی مطالب دیگه می‌پردازه. برخلاف باور عموم رشته انسانی یکی از قوی و استدلالی‌ترین رشته‌های حال حاضره.😍🚀

خوشبختانه رشته علوم انسانی در حال پیدا کردن جایگاه واقعی خودشه و روز به روز نقش پررنگ تری رو ایفا می کنه. در نیمه دهه ۸۰ تعداد داوطلبان این رشته افت زیادی کرده بود ولی  طرفداران رشته علوم انسانی حدودا از سال ۹۵ افزایش زیادی داشته و به تبعش تعداد داوطلبین کنکور انسانی هم بالا رفته؛ بطوری که سالانه درصد زیادی به تعداد داوطلبین کنکور علوم انسانی اضافه میشه. تعداد داوطلبین کنکور انسانی 1401 نسبت به سال های قبل بیشتره و پیش بینی شده که تعداد داوطلبین کنکور 1402 از این مقدار هم بیشتر بشه!

خیلی ها فکر میکنن که رشته های دانشگاهی زیر شاخه کنکور انسانی جایگاه پایین تری دارند. در حالی که با بررسی دقیق تر متوجه میشیم که خیلی از این رشته ها بازار کار و درآمد بسیار خوبی دارند. یکی از دلایل گرایش کاربرها به این رشته، رشته های دانشگاهی بورسیه دار مثل رشته علوم قضایی و رشته های آموزش (خاص دانشگاه فرهنگیان) هست که در کنکور 1401 پرطرفدار تر هم شدن.

بسیاری هم هستن که به دنبال کار خاصی نیستند و هدفشون از دانشگاه رفتن فقط مدرک گرفتن و پیدا کردن نیمه گمشدشونه. همچنین رشته‌های پرطرفدار دیگه ای هم هستند که تعداد زیادی از داوطلبین هرسال به امید قبولی در اون کنکور انسانی میدن، مثل رشته حقوق، اقتصاد و مدیریت بازرگانی هست. این رشته هم بسیار کاربردیه و هم برای افرادی که علاقه و توانایی لازم رو داشته باشن، بازار کار خوبی وجود داره. 

در ” کنکور انسانی و رشد تعداد شرکت کنندگان آن…به راستی چرا؟؟”  میتونید دلایل بیشتری از این موضوع رو بخونید.

چالش های برنامه ریزی کنکور انسانی

رویکرد طراحان کنکور انسانی و برنامه ریزی مشاوران اومند 

وقتی کنکور انسانی نسبت به سال های قبل این همه مورد توجه قرار گرفته، آیا میتونیم انتظار داشته باشیم که سوالات این کنکور همچنان طبق روال سال های قبل طرح بشه؟ قطعا نه! چون تقاضای داوطلبین برای رشته های پرطرفدار نسبت به سال های قبل افزایش زیادی داشته؛ پس طبیعتا درجه سختی سوالات کنکور علوم انسانی هم سال به سال بالاتر میره. در این حالت سطح پیچیدگی کنکور انسانی هم بالا میره و برای رسیدن به هدف باید استراتژی های خاص تری رو داشته باشیم.

پس دیگه مشاوره کنکور انسانی به سادگی قبل نیست که صرفاً با یک جدول شامل ساعات خوندن دروس و تعداد تست های هر درس انجام بشه و نتیجه بده! بلکه با افزایش پیچیدگی های کنکور انسانی، مشاوره کنکور انسانی هم پیچیده تر میشه و دانش و تجربه خاص خودش رو می طلبه.

برای اینکه بیشتر با رشته انسانی و جزئیات کنکورش آشنا بشید میتونید مقاله ” جزئیات علمی کنکور انسانی” رو مطالعه کنید.

پادکست آینده متفاوت در علوم انسانی

برنامه ریزی و مشاوره کنکور انسانی 

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف برنامه ریزی آنلاین کنکور انسانی رو بهت نشون میده. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به تو برنامه ریزی کنکور انسانی رو یاد میدن و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موفقیت در کنکور انسانی رو در اختیارت میذارن. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه مشاوره کنکور انسانی را به شما منتقل میکنه. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیه در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیری، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می تونی برای خرید دوره اینجا کلیک کنی. برای اینکه تو رشته مورد نظرت پیشرفت بیشتری داشته باشی می تونی از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنی برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کن.

روال متفاوت برنامه ریزی و مشاوره کنکور انسانی اومند دقیقا چطوریه؟!

در برنامه ریزی کنکور انسانی شما، صرفا یک جدول هفتگی شامل نام درس و ساعات مطالعه و نهایتا تعداد تست وجود نداره! این جدول بسیار ساده رو احتمالا همه شما اومندی ها تا به حال چند بار برای خودتون رسم کردید تا یک برنامه ریزی ساده برای خودتون انجام بدید. پس استفاده از خدمات مشاوره برای چنین شیوه ساده و ابتدایی اصلا منطقی نیست. نه؟!

اومند دقیقا در چنین جایی اومده که این شیوه های سطحی و غیرعلمی برنامه ریزی کنکور رو از بین ببره و با برنامه های هفتگی که حداقل شامل ۷ آیتم هست به شما بگه که: فقط یه آرزو کنید! 💫🚀

ابتدا فرآیند هدفگذاری و تعیین هدف شما انجام میشه چون اهمیت اهداف رو در روال برنامه ریزی کنکور انسانی براتون توضیح دادیم. بعد از اون شما رسما اومندی میشید و روند برنامه ریزی کنکورتون استارت میخوره. گزارش گیری ها بطور منظم و شبانه انجام میشه، ارتباط با مشاور بصورت جلسه محور انجام میشه، طی جلسات مشاوره ای درباره تمام مسائل مورد نیازتون و همچنین بخش های مختلف برنامه ریزیتون صحبت میشه، آزمون ها به موقع انجام میشن، همایش های ماهانه براتون برگزار میشه و کلی مورد ریز و درشت دیگه که همگی بصورت منظم برای شما ارائه میشن!!

بطور عمده شما در این نوع مشاوره سه مزیت و تفاوت مهم رو می بینید:

1. پشتیبانی بسیار قوی باشگاه اومند: پشتیبان های باشگاه اومند به منظور اطمینان از کیفیت خدمات رسانی، تماس های کنترل کیفیت رو با شما خواهند داشت. به همین صورت شما هم میتونید درصورت بروز هر اشکال و اختلال با پشتیبانی ارتباط بگیرید.

2. تشکیل پرونده آموزشی در باشگاه اومند: شما از روزی که وارد اومند میشید، یک پرونده آموزشی رو به خودتون اختصاص میدید. در این پرونده تمام شرح حال ها، نقاط قوت و ضعف، مسائل مختلف روانشناختی، سیر مشاوره و پیشرفتتون و خلاصه تمام جزئیات آموزشی و مشاوره ای شما در این پرونده ثبت میشه. مزیت این پرونده رو در مورد سوم میتونید ببینید.🤩

3. گسترگی خدمات اومند: از اونجایی که اومند یک مرجع کامل، گسترده و خلاقانه برای هدف رسانی هست، تمام خدماتی که ممکنه شما در مسیر مشاوره تون بهش احتیاج داشته باشید رو پوشش میده. مثلا اگر در روند مشاوره متوجه شدید که به کلاس تقویتی ادبیات کنکور انسانی نیاز دارید، میتونید سریعا کلاس ادبیات خودتون رو در باشگاه شروع کنید. چون در اومند پرونده آموزشی هم دارید، مدرس ادبیات سریع در جریان روال شما قرار میگیره و بصورت کاملا یکپارچه و هماهنگ با روند مشاوره، تدریس ادبیات رو شروع میکنه.

کاربر محور بودن تمام روند های مشاوره ای و آموزشی در باشگاه اومند

از اونجایی که علوم انسانی یک رشته چند محوری هست و رشته های دانشگاهی خیلی متنوعی داره، هرکس برای خودش اهدافی تعیین میکنه. این اهداف بطور عمده براساس علاقه شخصی کاربر انتخاب میشه. البته گاهی اوقات کاربر براساس توانایی های خودش هم هدفش رو انتخاب میکنه. مهم اینه که این هدف و علاقه به هر شکلی که ایجاد شده، باید مورد احترام قرار بگیره و درواقع نقطه مرکزی مشاوره کنکور انسانی کاربر قرار بگیره.

درست مثل اهداف کاربران رشته های تجربی، که هرکس هدفی از کنکور دادن داره (مثلا یه نفر میخواد پزشک بشه، یه نفر دیگه دندانپزشک. یک نفر دوس داره داروساز بشه، یک نفر پرستار) در اینجا هم هر کس یه خواسته ای از کنکور انسانی داره! یک نفر میخواد معلم بشه یک نفر دیگه میخواد حقوقدان بشه. کسی میخواد ادبیات بخونه و در حوزه ادبیات پیشرفت کنه و یک نفر دیگه دوس داره روانشناسی بخونه. درست عین رشته علوم تجربی، اهداف کاربران رشته علوم انسانی هم خیلی مهمه و این موضوع باید جایگاه خودش رو در برنامه ریزی کنکور انسانی محکم کنه.

مشاوره کنکور انسانی کاربر محور

همونطور که گفتیم اهداف خیلی متفاوتی در رشته علوم انسانی وجود دارن. رشته های مختلف در زیرگروه های مختلف قرار دارند و زیرگروه های مختلف هم در ضرایب دروس کنکور انسانی با هم تفاوت دارند. پس وقتی کاربر هدف خودش رو پیدا کنه بهتر میتونه تصمیم بگیره که کدوم درس ها مهم تر هستند و برای هر درس چقدر باید زمان بذاره، چقدر باید نقاط ضعفش رو ارتقا بده و بیشترین نقاط قوت رو در چه دروسی داشته باشه. این میشه یک اولویت بندی صحیح!

این اولویت بندی در حال حاضر برای جمع بندی کاربران کنکور 1401 انسانی نقش حیاتی رو داره!

به عنوان مثال رشته های حقوق، علوم قضایی و آموزش زبان و ادبیات فارسی در زیرگروه 1 قرار گرفتن. رشته های آموزش علوم اجتماعی و جامعه شناسی هم در زیرگروه 2 قرار گرفتن.

اگر یک کاربر هدفش رشته های زیرگروه 1 باشه باید بدونه که در این زیرگروه درس اقتصاد ضریب1 ولی درس ادبیات ضریب 4 رو داره! پس این کاربر باید برطرف کردن ضعف های درس ادبیات رو به اقتصاد اولویت بده. اما اگر هدف کاربر در زیرگروه 2 باشه باید بدونه که این دو درس ضرایب یکسانی دارن! پس باید برطرف کردن ضعف های هر دو درس رو در یک سطح بدونه.

خوب منظور ما از هدفگذاری در باشگاه اومند همینه. این دقیقا اولین کاری هست که ما برای شما انجام میدیم.

میخوای شیوه متفاوت برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی رو هم ببینی؟ بیا تو صفحه مشاوره کنکور تجربی و با شیوه متفاوت باشگاه اومند شگفت زده شو! همین الان کلیک کن و جلسه رایگان مشاوره کنکور تجربی دریافت کن!

نقش حیاتی تک درس ها در کنکور انسانی

خوب، بچه‌های کنکور انسانی!

اقتصاد و روانشناسی رو که قطعا می‌شناسید! بهشون میگن تک‌درس! از همین اسم مشخصه که یک میانبر عالی برای رسیدن به موفقیت در کنکور انسانی هستن. دلیلش هم اینه که فقط یک کتاب دارن و در مدت زمان کوتاهی میشه بهشون مسلط شد.

در باشگاه اومند توجه ویژه ای به تک درس‌ها میشه، به طوری که در سه نقطه یعنی، ابتدا، اواسط و انتهای هر فصل یک سِشِن مطالعاتی برای این دو درس گذاشته میشه تا شما بتونید یک نمودار صعودی رشد رو در این دو درس تجربه کنید. حالا چطوری؟!

خوب در نقطه‌ی اول متناسب با عادت مطالعاتی شما، تعداد صفحات و ساعات مشخصی از روز در برنامه‌تون، به این دو درس اختصاص پیدا میکنه.

تا نقطه‌ی دوم شما به مطالعه ادامه میدید و سپس متناسب با عملکردتون در نقطه دوم نقد میشید، ضعف‌هاتون مشخص میشه و یکی از پنج روش علمی باشگاه اومند برای حل تست های این دو درس، در اختیار شما قرار میگیره. سپس تا نقطه سوم با همون شیوه مشخص شده شروع به تست زدن میکنید و در زمان‌های مشخصی از هفته، اون تست ها رو با روش علمیِ «یاداور مطالعه» که در جلسات مشاوره کنکور انسانی براتون توضیح داده میشه، آنالیز میکنید. در انتها به نقطه سوم می‌رسید و یک کارنامه سه ماهه از عملکرد شما در این دروس تعبیه میشه. بر اساس اون کارنامه، یک مینی‌برنامه بلند مدت سه ماهه صرفا برای ضعف‌هاتون توی این دو درس، در برنامه ریزی کنکور انسانی شما گنجونده میشه.

در پایان این مدتی که گفتیم و با تکمیل یادگیری‌تون، شما قطعا بالای ۹۰ درصد سوالات این دو درس در کنکور انسانی رو پاسخ خواهید داد!

برنامه ریزی و مشاوره کنکور انسانی 

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف برنامه ریزی آنلاین کنکور انسانی رو بهت نشون میده. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به تو برنامه ریزی کنکور انسانی رو یاد میدن و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موفقیت در کنکور انسانی رو در اختیارت میذارن. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه مشاوره کنکور انسانی را به شما منتقل میکنه. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیه در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیری، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می تونی برای خرید دوره اینجا کلیک کنی. برای اینکه تو رشته مورد نظرت پیشرفت بیشتری داشته باشی می تونی از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنی برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کن.

برنامه ریزی و مشاوره کنکور انسانی 

شیوه مطالعه دروس کنکور انسانی

وقتی سال به سال سوالات سخت تری از دروس مطرح میشه شیوه درست خواندن دروس کنکور انسانی اهمیت خیلی زیادی پیدا میکنه. این نکته برای کاربران کنکور انسانی 1401 و سپس کنکور انسانی 1402 میتونه خیلی مهم باشه چون باید از فرصت های پیش رو نهایت استفاده رو ببرن تا بتونن خیلی خوب جمع بندی و برنامه ریزی داشته باشن. همونطور که در قسمت های قبلی هم اشاره کردیم، برای موفقیت در دروس کنکور انسانی شما باید حافظه خیلی خوبی داشته باشید. بنابراین مطمئن باشید که تقویت حافظه از ارکان اصلی مسائل روانشناختی مشاوره کنکور انسانی شما خواهد بود. اما یکسری از دروس این رشته مثل اقتصاد، روانشناسی، ریاضی و فلسفه و منطق صرفا جنبه حفظیات ندارن و شما باید مهارت تحلیل خودتون رو در این دروس تقویت کنید. اشتباهی که بعضی از دانش آموزان رشته انسانی انجام میدن اینه که خودشون هم رشته شون رو صرفا حفظیات میدونن و این درس ها رو به شیوه تحلیلی مطالعه نمیکنن. درنتیجه درصدهایی که در این دروس کسب میکنن اصلا مطلوب نیست. ما در این بخش از مشاوره، به شدت مراقبیم 😎 که این اتفاق برای شما اومندی ها نیفته چون این درست نیست که طبق تصورات غیرکارشناسانه عموم به همه دروس رشته انسانی برچسب حفظی بودن بزنیم و بگیم روش خوندن فقط همینه که حفظ کنید!!

برای اینکه بدونید با شیوه درست کار نشد نداره، بهتون توصیه میکنیم ” آیا من کنکور انسانی قبول میشم؟” رو حتما بخونید!

شیوه مطالعه و برنامه ریزی کنکور انسانی

یادداشت برداری در کلاس

حالا که آماده و سازماندهی شدین، برای یادداشت برداری خوب تو کلاس چه کاری می‌تونید انجام بدید؟ در اینجا چند مرحله عملی وجود داره که می توانید برای بهتر شدن توانایی یادداشت برداریتون ازش استفاده کنید:

  • اگه به دنبال اطلاعات مفهومی هستین، به جای کپی کردن کل ارائه یا هر کلمه ای که استاد میگه، روی نکات اصلی تمرکز کنین. به یاد داشته باشین، اگر یادداشت‌هاتون رو بعد از کلاس مرور کنین، همیشه می‌تونین هر شکافی رو پر کنین یا کلمات یا مفاهیمی رو که تو کلاس متوجه نشدین رو تعریف کنین.
  • اگر اطلاعات واقعی رو یاد می گیرین، رونویسی کلمه به کلمه بیشتر سخنرانی می تونه به یادآوری سوالای آزمون کمک کند، اما فقط در صورتی که این یادداشت ها رو در عرض ۲۴ ساعت مطالعه کنین.
  • سؤالات و افکاری که دارین یا محتوایی که برای شما گیج کننده‌ست و می خواید بعداً اون رو پیگیری کنین یا از استادتون در موردش بپرسید، یادداشت کنین.
  • کلمات کلیدی، تاریخ ها، نام ها و غیره رو یادداشت کنین که بتونین به عقب برگردین و بعداً تعریف یا توضیحی بدین.
  • با ساختار خودتون سازگار باشین. قالبی رو انتخاب کنین که برای شما مناسب باشه و به اون بچسبید تا یادداشت‌هاتون هر روز به یک شکل ساخته بشن.

البته مسلما روش‌های هر فرد با فرد دیگه متفاوته ولی این ها روش های کلی هستن که برای اغلب افراد، از جمله اومندی ها، مفید بودن🚀🛸

آشنایی با تکنیک مطالعاتی پومودورا

برای این که برنامه ریزی کنکور انسانی به بهترین شکل پیش بره و درس خوندن برای شما شیرین تر و پر بازده تر بشه، کافیه که طبق روش پومودورا عمل کنید. چرا؟ چون با این تکنیک میتونید توی یک مدت کوتاه روی یک وظیفه مشخص تمرکز کنید و دیگه پرش فکری نداشته باشید؛ چون  باید هر چیزی که باعث حواس پرتیتون میشه رو از خودتون دور کنید. حالا نحوه اجراش چطوریه؟ مثلاً فرض کنید قراره بخشی از درس اقتصاد رو طبق برنامه تون مطالعه کنید. پس باید کارهای زیر رو انجام بدید:👇

  1.  تایمرتون رو روی 25 دقیقه تنظیم کنید.
  2.  وقتی 25 دقیقه اول مطالعه تموم شد، میتونید 5 دقیقه استراحت کنید. به عنوان مثال خوردن یک نوشیدنی، نرمش و … میتونن جزء استراحت های شما باشن.
  3.  وقتی این دوره 25 دقیقه مطالعه و 5 دقیقه استراحت رو 4 بار تکرار کردید، میتونید یک استراحت 30 دقیقه ای رو تجربه کنید و توی این مدت زمان هر کاری که بهتون انرژی میده رو انجام بدید. البته رفتن سمت موبایل، تماشای تلویزیون و کار با لپ تاپ ممنوعه، چون این کارها نه تنها استراحت نیستن، بلکه ذهن و چشم شما رو خسته تر میکنن!

معرفی تکنیک فاینمن

افرادی که در امر مشاوره کنکور انسانی متخصص هستن، بنا به شرایط داوطلبین تکنیک های مطالعاتی مختلفی رو معرفی میکنن که یکی دیگه از اون ها تکنیک فاینمن هست که یک روش ساده و کارآمده که باعث میشه مطالب رو بهتر درک کنید.

  1.  نحوه اجراش اینجوریه که اول از همه باید موضوع یا مفهومی که میخواید مطالعه کنید رو بالای یک ورق بنویسید.
  2.  بعدش باید مفهومی که خوندید رو با زبان خودتون برای خودتون توضیح بدید و یادداشت بردارید.
  3.  در ادامه باید مطالبی که نوشتید رو مرور کنید و هر جایی که اشتباه نوشتید رو اصلاح کنید.
  4.  نهایتاً هم باید سعی کنید که هر جایی از مطلبتون اصلاحات سخت و پیچیده ای داره اصلاح کنید و اون ها را با زبان ساده تر بنویسید که حتی کسی که پیش زمینه ای هم از اون مطلب نداره، بتونه اون رو درک کنه!

پیاده سازی تکنیک مطالعاتی SQ3R در 5 قدم

یکی دیگه از بهترین تکنیک های مطالعاتی که در کلاس های مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی به اون پرداخته میشه، تکنیک SQ3R هست که اسمش مخفف 5 مرحله اونه!

  • Survey یا پیش مطالعه

در مرحله پیش مطالعه باید یک مرور سریع به کلیات درس و نکات مهمش داشته باشید تا سر کلاس، شش دونگ حواستون جمع باشه و همه چیز رو خوب یاد بگیرید!

  • Question یا سوال کردن

در این مرحله باید سعی کنید که از مباحثی که پیش خوانی کردید، سوال دربیارید تا وقتی استاد درس میده به خاطر پیدا کردن جواب سوالاتتون هم که شده، بیشتر دقت کنید!

  • Read یا مطالعه دقیق

مطالعه دقیق مال بعد از تدریس معلمه! یعنی توی این مرحله باید همه مطالبی که معلمتون تدریس کرده رو با دقت بخونید تا مفهوم اون ها دستتون بیاد. حتی میتونید تمرین های کتاب و چند مدل تست آموزشی هم حل کنید تا حسابی همه چیز رو از بر بشید!

  • Recall یا یادآوری

حالا میرسیم به یادآوری! یعنی چی؟ خب حالا باید هر چیزی که خوندین رو با زبان خودتون برای خودتون توضیح بدید تا به اصطلاح ببینید چند مرده حلاجید و چند درصد از مطالب رو یاد گرفتید!🤔

  • Review یا مرور

آخرین مرحله هم مربوط به مرور کردن درس هاتون هست که خیلی اهمیت داره! برای مرور میتونید دوباره خلاصه هاتون رو بخونید، چند تا تست بزنید و نکات اون ها رو هم بررسی کنید تا مطالب ملکه ذهنتون بشن!🌟

آشنایی با تکنیک مطالعاتی نقشه برداری ذهنی

به جرئت میتونیم بگیم که اکثر متخصصین مشاوره کنکور انسانی معتقدن که تکنیک نقشه برداری ذهنی یا همون Mind Map از پر کاربردترین روش های یادگیری در دنیاست که باعث میشه شما خیلی خوب از پس آنالیز و طبقه بندی کردن مطالب در ذهنتون بربیاید و اون ها رو یاد بگیرید.

[table id=37 /]

پس بیاین تا توی جدول زیر مراحل اجرای این تکنیک بی نظیر رو بهتون یاد بدیم تا شما هم از قافله موفقیت عقب نمونید!😍 فقط قبلش اینو بگیم که اگه میخواید این نقشه براتون موثرتر باشه، باید برای طراحیش از رنگ های مختلف استفاده کنید تا همه چیز به خوبی در ذهنتون موندگار بشه.

یکی از نکات کلیدی که توی برنامه ریزی کنکور انسانی بهش می پردازیم اینه که اگه با عشق و علاقه شروع به خوندن ادبیات کنین می تونین استرستون رو باهاش تسکین بدین. این از جمله دلایل اثبات شده ای هست که راجع به ادبیات وجود داره! درحقیقت، وقتی که با علاقه و از روی کنجکاوی شروع به مطالعه اون می کنین، میتونه مثل سحری باشه که به شما آرامش میده و بالعکس؛ وقتی از روی اجبار و رفع تکلیف بخواین بخونین همه چیز رو واسه خودتون پیچیده می کنین. اومند هم توی برنامه هاش جوری انعطاف به خرج میده که با تکنیک های مختلف و اثبات شده، شما رو مشتاق یادگیری بیشتر می کنه.💫

همچنین تلاش ما اینه که با توجه به ضعف های تحصیلیتون در مباحث مختلف، این روش های رو براتون شخصی سازی کنیم. چطوری؟ ما در باشگاه برای هر درس روش اختصاصی مطابق با اون درس رو آموزش میدیم. این شیوه های مطالعه حتی بسته به مباحث اون درس و شرایط تحصیلی شما، یعنی نقاط قوت و ضعف شما در اون مبحث از درس، ممکنه در جزئیات تغییر کنه. 

یک نکته دیگه که گفتنش خالی از لطف نیست اینه که با وجود پیشرفت کنکور انسانی هنوز هم دانش آموزان رشته انسانی اونطور که باید مشاوره دریافت نمیکنن. یعنی مشاوره های تخصصی رشته انسانی خیلی کمه و این دانش آموزان از منابع تخصصی به دور هستن. بنابراین در روال اغلب مشاوره های کنکور انسانی اختلال ها و کاستی ها زیادی به وجود میاد. به عنوان مثال بعضی از دروس شیوه خوندن و مشاوره دادن راحت تری  دارن و مشخص تر هستن. اما بعضی از دروس نه! و چون مشاوره کنکور انسانی هنوز به اون جایگاه خودش نرسیده دانش آموزان ممکنه دقیقا از این نقطه ضربه بخورن.

اما خیالتون راحت باشه که ما در باشگاه اومند از مدت‌ها قبل این کاستی ها رو شناسایی کردیم و به منظور برطرف کردنش برای هر کدوم از شما برنامه داریم! اومند فکر همه جا رو کرده! 😉

یادداشت برداری در کنکور انسانی

تمرین و مرور دوره ای

انجام تمرین های دوره ای که مشاورهای ما به شما دانش آموزان عزیز میدن، بعد از کتاب درسی، از اولویت یادگیری و پیشرفت شما تو کنکوره و این تمرین ها شامل تست های مهمی هست که شما رو یک قدم تو تست زنی از همکلاسی هاتون جلو می اندازه و سرعت تست زنی شما رو بالا می بره. مرور کردن یکی دیگه از مهمترین قسمت برنامه ریزی کردن هست تا شما درسی رو که قبلا خوندین فراموش نکنین.

درس ادبیات درس مورد علاقه دانش آموزان رشته انسانیه. وقتی که ادبیات رو میخونیم، بیشتر قدرت کلمات و اشعار رو درک می کنیم، گاهی اوقات با اونا احساس همدردی، خوشحالی و … می کنیم. اما وقتی حجم مطالب حفظی بالا میره، تفکیک اونا هم از هم مشکل میشه و همین طور باعث میشه احساس کنیم برنامه ریزی کنکورانسانی مون ایراد داره. اینجاست که می تونیم از مرورهای دوره ای یاد کنیم، که باعث میشه همه مطالب رو توی حافظه طولانی مدت مون جا بدیم. پس نا امید نشو چون اومند کمکت میکنه، فقط کافیه اراده کنی! 💜

با توجه به تنوع دروس انسانی، کنکور انسانی از 280 سوال تشکیل شده و زمان پاسخ دادن به تستا 240 دقیقه است. مدیریت تایم جواب دادن به سوالا خیلی مهمه اما این اتفاق یک شبه اتفاق نمی افته و باید با برنامه و تلاش به این مرحله برسین. تعداد سوالای اختصاصی کنکور انسانی 180 سواله و عمومی هم 100 سواله، که چالش خیلی بزرگی برای داوطلب های رشته انسانیه و مشاورهای ما با برنامه شما رو به رتبه های برتر میرسونن.

برنامه ریزی و مشاوره کنکور انسانی

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف برنامه ریزی آنلاین کنکور انسانی رو بهت نشون میده. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به تو برنامه ریزی کنکور انسانی رو یاد میدن و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موفقیت در کنکور انسانی رو در اختیارت میذارن. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه مشاوره کنکور انسانی را به شما منتقل میکنه. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیه در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیری، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می تونی برای خرید دوره اینجا کلیک کنی. برای اینکه تو رشته مورد نظرت پیشرفت بیشتری داشته باشی می تونی از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنی

یادداشت برداری

یادداشت کردن و نوت برداری به شما کمک میکنه تا چیزی رو از قلم نندازین. برنامه ای بهتون داده میشه که منعطفه تا اگه اتفاقی افتاد بتونین اون رو جبران کنین. تمام نمرات و درصد های شما توسط مشاورین، ثبت میشن تا بتونن میزان پیشرفت شما بررسی کنن و ضعف های شما رو رفع کنن.

درواقع انواع یادداشت برداری ها در فرآیند برنامه ریزی کنکور انسانی اومند نقش خیلی مهمی دارن. شما وقتی یک مطلب رو میخونید طبق نمودار فراموشی باید چند بار اون مطلب رو مرور کنید تا توی ذهن شما تثبیت بشه و فراموش نشه. اگر بخواید توی هر مرور مثل اولین بار مطالعه کنید، یعنی تمام منابع اعم از جزوه و کتاب و نکات پاسخنامه های تشریحی کتاب تستتون و … رو بخونید، این کار وقت خیلی زیادی از شما میگیره و عملا غیرممکنه. نتیجه این میشه که کلا مرور کردن رو میذارید کنار و مطلب خیلی زود از ذهن شما فراموش میشه.

تغذیه و نوع خواب، تو نوع برنامه ریزی اثر خیلی زیادی داره. مشاورهای باشگاه اومند به شما کمک میکنن تا زمان خوابتون رو متعادل کنین و تغذیه مناسبی داشته باشین تا از مشکلاتی مثل چاقی و خواب آلودگی پرهیز کنین.
مشاورهای ما تجربه بسیار بالایی تو برنامه ریزی برای کنکور انسانی دارن و از هیچ تلاشی برای رسیدن شما به رتبه های برتر دریغ نمی کنن، تا آخر راه همراه شما می مونن و با صبر و حوصله، شما رو راهنمایی می کنن و اطلاعات لازم رو در اختیار شما قرار میدن و در صورت نیاز به صورت دوره ای با شما جلسه میذارن تا از وضعیت برنامتون اطلاع پیدا کنن.

یادداشت برداری در کنکور انسانی

سخنی با پشت کنکوری های رشته انسانی

بچه‌ها؛ یادتون باشه شما یک‌بار دیگه سهم خودتون از تلاش، وقت و انگیزه رو فدا کردید و روی میز گذاشتید. به همین خاطر باید بدونید که پشت کنکور موندن نمیتونه نتیجه مطلوبی برای شما باشه. فقط باعث میشه یک‌بار دیگه مسیری رو برید که همون اول هم میتونست پایان خوشی داشته باشه.

اما با این حال اگه به کمک متخصصین مشاوره کنکور انسانی به این نتیجه رسیدید که پشت کنکور موندن به دردتون میخوره، باید اول از همه مطالعه تون رو به روز کنید! یعنی سعی کنید با نظر مشاورتون از جزوات و منابع مطالعاتی جدیدی که به درد شرایط شما میخورن استفاده کنید. به علاوه برنامه ریزی درسیتون هم باید مختص شرایط و توانایی های شما طراحی بشه تا بتونه به موفقیت نزدیکتون کنه!

نکته‌ی بسیار مهم برای پشت کنکوری ها اینه که باید در سال جاری خیلی حساب شده تر عمل کنن. ما در جلسات مشاوره کنکور انسانی باشگاه اومند برای پشت کنکوری ها، تاکید ویژه ای روی سال گذشته بچه‌ها داریم؛ یعنی ماه به ماه سال گذشته پشت کنکوری ها رو طبق شرایط و شرح حالشون بررسی میکنیم و از اشتباهات سال گذشته اون‌ها درس میگیریم و مسیر درست رو بر اساس همون اشتباهات وارد  برنامه ریزی کنکور انسانی کاربران، میکنیم.

برنامه ریزی و مشاوره کنکور انسانی

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف برنامه ریزی آنلاین کنکور انسانی بهت نشون میده. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به تو برنامه ریزی کنکور انسانی رو یاد میدن و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موفقیت در کنکور انسانی رو در اختیارت میذارن. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه مشاوره کنکور انسانی را به شما منتقل میکنه. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیه در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیری، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می تونی برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه تو رشته مورد نظرت پیشرفت بیشتری داشته باشی می تونی از پکیج های ویژ باشگاه اومند استفاده کنی برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کن.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان برنامه‌ریزی و مشاوره کنکور انسانی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

منابع و مشاوره کنکور انسانی

منابع کنکور انسانی

مهم ترین درس های اختصاصی رشته علوم انسانی فلسفه و منطق، علوم و فنون، جامعه شناسی و روانشناسی هستن که روانشناسی و اقتصاد معمولا ضرایب بالایی دارن و افرادی که رتبه های خیلی خوبی دارند معمولاً این دو درس رو عالی زدند.

ما برای هر کدوم از این درس ها با توجه به شرایط تحصیلی شما در اون درس منابع جداگانه معرفی می کنیم. اما در کنارش یک منبع شخصی رو هم برای شما درنظر گرفتیم که شما خودتون این منبع رو خلق می کنید! این منبع میشه مهم ترین و یجورایی جامع ترین منبع شما. این منبع مهم یک دفتره که شما در این دفتر نکات مهم و نکات تستی رو به زبان خودتون وارد می کنید، خلاصه نویسی می کنید، نکاتی که جدیدا از پاسخ های تشریحی تست ها یاد گرفتید رو واردش میکنید و یکسری چیزهای دیگه که در جلسات مشاوره ای کامل برای شما توضیح داده میشه! این دفتر خاص شماست و دفتر هرکس برای خودش کاربردی هست.

البته اصلا نگران نباشید چون کاملاً بهتون آموزش میدیم که چطور این منبع شخصی رو برای خودتون ایجاد کنید. ضمنا در برنامه هاتون هم خوندن و مرور این دفتر شخصی گنجونده میشه.

بودجه بندی کنکور انسانی

بودجه بندی هر کنکور همیشه ثابت نیست و هر سال تغییرات جزئی داره. به عنوان مثال مطمئن باشید که بودجه بندی کنکور انسانی 1402 با بودجه بندی کنکور انسانی 1401 تفاوت های جزئی خواهد داشت. بنابراین ما در باشگاه اومند بیش از حد درگیری بودجه بندی کنکور نمی شیم و تمرکزمون برای خوندن و مرور مباحث و درس ها، روی هدف شما و شرایط تحصیلی شماست. اما همیشه یکسری از مباحث در کنکور کلیدی هستند و هر سال نقش مهمی در درصد های شما دارند. از این بابت نگران نباشید چون ما اون مبحث ها رو بطور کامل برای شما اجرا می کنیم.

پس به جای این که ذهن خودتون رو فقط درگیر بودجه بندی کنکور انسانی کنید، سعی کنید که از کسی که مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی رو براتون انجام میده، بخواید که بهتون تکنیک یاد بده! وقتی شما تکنیک مطالعه و مرور، تکنیک تست زنی، تکنیک مدیریت زمان و … رو بلد باشید و بتوانید اون ها رو درست پیاده سازی کنید، می تونید از پس هر سوالی بربیاید. پس در کنار این که بخش های مهم هر درس از کنکور انسانی رو در نظر می گیرید، برنامه ریزی و پیاده سازی اصولی تکنیک ها رو فراموش نکنید تا بتونید مدال موفقیت در کنکور انسانی رو به گردنتون بندازید!

مدیریت زمان و کنکور انسانی

قطعاً همه ما از اهمیت مدیریت زمان با خبریم، اما فرمول توی دست گرفتن زمانه که ما رو سردرگم‌ می کنه. از اونجایی که این موضوع توی برنامه ریزی کنکور انسانی به شدت اهمیت پیدا می کنه، تصمیم داریم در ادامه یک‌سری تکنیک های اثبات شده رو به شما یاد بدیم تا پیروز میدون شما باشین. 😉

تکنیک بیست هشتاد: 

توی این تکنیک لازمه دوتا از درس هایی که نسبت به سایر دروس مهم تر و باارزش تر هستن رو  به خودتون یادآوری کنید! معمولاً زمانی که شما وقتتون رو صرف یادگیری درس هایی می کنید که توی کنکور چندان ضریب خاصی ندارن باعث میشه از وقتتون اونجوری که شایسته هست استفاده نکنید. مثلاً به جای وقت گذاشتن روی درس های عمومی، بهتره به درس های تخصصی که سه برابر درس های عمومی ضریب دارن بها بدید. در واقع زمانی که روی دو درس تخصصی تمرکز کردید و به سطح مطلوبی از اطلاعات توی اون زمینه رسیدین، وقتشه که برید سراغ دو درس مهم بعدی. رفته رفته متوجه میشید که اون بیست درصد(دوتا درس) چقدر به این توجه شما نیاز داشتن تا موفقیتتون بهتر خودشون رو نشون بدن.🌟

تکنیک ده نود:

یکی دیگه از تکنیک هایی که در بعضی از کلاس های کار درست مشاوره کنکور انسانی بهش پرداخته میشه، تکنیک ده نود هست که طبق این قانون، شما باید به مدت 90 روز یا 3 ماه، یا 90 دقیقه اول وقت مطالعه روزانه تون یا 90 دقیقه در طول روز رو به خوندن مهم ترین دروس رشته انسانی اختصاص بدید و از عباراتی مثل وقت نمیکنم و … استفاده نکنید تا شاهد نتیجه شگفت انگیز این قانون باشید! در واقع این تکنیک بهتون کمک میکنه که تمرکزتون به جای مسائل جانبی، 100 درصد بر روی هدفتون باشه و طبیعتاً به اونچه که دوست دارید برسید!✨

برنامه ریزی و مشاوره کنکور انسانی 

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف برنامه ریزی آنلاین کنکور انسانی رو بهت نشون میده. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به تو برنامه ریزی کنکور انسانی رو یاد میدن و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف موفقیت در کنکور انسانی رو در اختیارت میذارن. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه مشاوره کنکور انسانی را به شما منتقل میکنه. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیه در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیری، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می تونی برای خرید دوره اینجا کلیک کنی. برای اینکه تو رشته مورد نظرت پیشرفت بیشتری داشته باشی می تونی از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنی برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کن.

مشاوره کنکور انسانی

تیمی کامل برای مشاوره کنکور انسانی در باشگاه اومند!

علم مشاوره یک علم کاملا آکادمیک و ثابت شده هست. یعنی این که قوانین و اصول خاص خودش رو داره و هر کس صرفاً بر اساس تجربه شخصی خودش نمیتونه ادعا کنه که دانش لازم رو در این زمینه داره. شما به واسطه علم مشاور قراره یک مسیر علمی ولی پر ریسک رو طی کنید؛ بطوری که ریسکش برای شما به حداقل برسه. وقتی از مشاوره علمی صحبت می کنیم منظورمون صرفا برنامه درسی هفتگی نوشتن و چند دقیقه صحبت انگیزشی در تماس تلفنی نیست!

اما غالبا می‌بینیم که مشاوره کنکور انسانی به همین صورت داره انجام میشه. حتی اگر فردی که قراره به این شیوه به شما مشاوره بده رتبه تک رقمی کنکور رو هم داشته باشه، باز هم نمیتونه پاسخگوی نیاز افراد زیادی باشه. چون همه افراد نیازهای یکسانی ندارند و طبیعتا یک شیوه روتین و تکراری برای همه کاربران پاسخگو نیست. نیاز ها از نظر ابعادی مثل ضعف های تحصیلی، شیوه مطالعه، مسائل مربوط به سبک زندگی مثل خواب و تغذیه، مسائل روانشناختی مثل اضطراب بسیار متفاوت هستند.

تیم مشاوره کنکور انسانی

بنابراین ممکنه هنگام شنیدن صحبت های انگیزشی انگیزه بگیرید اما وقتی به مرحله عمل به برنامه هاتون میرسید و مشکلات متعدد جلوی راه شما سبز میشن و نیازهای شما خودشون رو نشون میدن، متوجه میشید که این سبک بسیار ساده و روتین و تکراری نمیتونه برای همه موثر باشه تا بتونن از پس مسیر پر پیچ و خم کنکور انسانی بر بیان.

در نتیجه ممکنه این شیوه از هر ۱۰ نفر روی یک یا دو نفر جواب بده‌. به همین دلیل تصور میشه که این شیوه پاسخگو هست! و متاسفانه دیگران هم به اشتباه تصور میکنن مشکل از اونا بوده که نتونستن با این شیوه ساده جواب بگیرن! اومندی های عزیز باید دقت کنید که شما فقط نیاز تحصیلی ندارید. نیاز به مسائل مختلفی دارد که اشاره کردیم و تمام نیازهای شما باید در این مسیر مدیریت و هدایت بشه. هر کس به این شیوه تک بعدی به شما مشاوره کنکور بده ممکنه بتونه فقط از بعد تحصیلی شما رو ساپورت کنه. اما مسائل روانشناختی چی؟ در صورتی میتونه در بقیه زمینه ها هم به شما کمک بکنه که شما نیازهایی داشته باشید که دقیقاً اون فرد در سال کنکور داشته و نه بیشتر!! حالا به نظرتون با وجود این که آدم ها منحصر به فرد هستند و هرکس نقاط ضعف، نقاط قوت و چالش های خودش رو داره، چقدر احتمال داره که این اتفاق بیفته؟! همون ۱ از ۱۰ !! به این دلیل تعداد بسیار کمی از افراد با این شیوه جواب میگیرن. اگر شما ۳ روز قبل از کنکور یک استرس کنترل نشده بهتون دست داد چیکار میکنید؟ ایا این استرس عجیب با چند تا جمله انگیزشی برطرف میشه؟ خیر. وقتی روانشناس تحصیلی ندارید اصلا نمیتونید انتظار داشته باشید که مشکلات روانشناختیتتون به صورت اساسی و پایه ای حل بشه. میتونید بهترین ویژگی های مشاوران کنکور انسانی رو در ” مشاور کنکور انسانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟” ببینید.

همکاری تیم مشاوره کنکور انسانی

هماهنگی مشاوران کنکور انسانی

پس هرکس باید کار خودش رو برای شما انجام بده. اماااا یه نکته خیلی مهم وجود داره و اون اینه که این افراد باید باهم هماهنگ باشن. مثلا مشاور از مشکلات روانشناختی شما، عللش و راهکارهاش باخبر باشه و شاید لازم باشه که در برنامه تحصیلی شما این موارد رو لحاظ کنه. همچنین روانشناس تحصیلی هم باید از روال پیشرفت درسی شما با خبر باشه تا بهتر بتونه مشکل شما رو ریشه یابی و حل کنه. بنابراین مشاوره تحصیلی باید علاوه بر علمی بودن یکپارچه هم باشه و منظور از یکپارچه بودن اینه.

پس مشاوره با رتبه های برتر کنکور انسانی و عمل به توصیه رتبه برترهای کنکور انسانی لزوما بد نیست و خیلی هم خوبه. اما اگر به تنهایی باشه ممکنه بخاطر حس اعتماد به نفس کاذبی که بهتون میده حتی مضر هم باشه. پس این موضوع به تنهایی بسیار برای شما آسیب زاست.

پادکست انگیزشی مشاوره کنکور انسانی

اومندی های عزیز! امیدواریم که توصیف مشاوره کنکور انسانی باشگاه اومند برای شما کامل بوده باشه. اگر می خواید اطلاعات بیشتری به دست بیارید و با خیال راحت تری اومندی بشید، می تونید فرم جلسه رایگان و توجیهی مشاوره کنکور انسانی رو که در همین قسمت وجود داره پر کنید یا با شماره تلفن 02128429823 داخلی ۱ تماس بگیرید.

سوالات متداول

به عنوان اولین قدم اومندی شدن، یک جلسه رایگان برای شما برگزار میکنیم تا متوجه تفاوت ها و جزئیات خدمات اومند بشید و با خیال راحت یه آرزو کنید!

ارتباط با مشاور تحصیلی بصورت جلسه آنلاین، گزارشگیری هرروزه، ارتباط هرروزه با پشتیبان های باشگاه و تشکیل پرونده در باشگاه برای ثبت روند پیشرفت شما و کنترل کیفیت خدمات از بنفش ترین موارد پشتیبانین!

تمام این نیازها در پرونده تحصیلی شما درج میشه و مشاور براساس همین ضعف و قوت ها، شیوه های مطالعه، تست زدن، تکنیک های خاص هر درس و تکنیک های برطرف کردن استرس نسبت به اون درس رو در برنامه شما ارائه میکنه.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان برنامه‌ریزی و مشاوره کنکور انسانی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.