آرزو کن، هدفت بساز

مشاوره کنکور ریاضی ، به شیوه ی خلاقانه، تاثیر گذار و مهم تر از همه، بسیار متفاوتی در باشگاه اومند ارائه میشه!

واسه درک این تفاوت همین ابتدا یه جلسه رایگان خیلی عالی برگزار میکنیم که اولین قدم اومندی شدن شماست!!

راستی! میدونستی که بیلی آیلیش، امینم، برد پیت،، بیل گیتس ، لئوناردو دیکاپریو، آلپاچینو، دکتر سمیعی، لئوناردو داوینچی، بچه های سریال فرندز، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سعدی، حافظ، بهترین وکلا،دکتر ها، مهندسا،هنرمندا

همه و همه از همین جلسه رایگان اومند شروع کردن!!😂😂😂

پس توام معطل نکن و همین الان جلسه رایگان اومند رو ثبت نام کن

تازه تو این جلسه میتونی ده سال آینده خودت رو ببینی

پس همین الان ثبت نام کن و فقط یه آرزو کن

در این جلسه متوجه میشی اومند  چه تفاوت هایی داره و چطور تورو به متفاوت ترین شیوه به اوج میرسونه.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین مشاوره کنکور ریاضی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

مشاوره کنکور ریاضی در باشگاه اومند

خوب این روزا مشاوره کنکور از اصلی ترین خدمات آموزشیه که به دست افراد ریز و درشتی به متقاضیان رشته های مختلف ارائه میشه. در هر جامعه ی کنکوری میشنوید که دیگه ۹۰ درصد به بالا مشاوره کنکور ریاضی رو از مرکز یا شخص خاصی گرفتن. اما خوب بیاید با هم یه بررسی بکنیم!. از این ۹۰ درصد به راستی چند درصد موفق به قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشون میشن؟! نهایتا حدود ۱۰ درصد!!!

  • آیا غیر از اینه که موفقیت در ماراتن کنکور به یک اقلیت کم رسیده و سایرین با وجود تلاش بسیار، شکست میخورن؟!
  • مگه این ۹۰ درصد با امید و انگیزه از خدمات مشاوره کنکور ریاضی و برنامه ریزی کنکور ریاضی استفاده نکردن؟
  • حالا بگیم ۴۰ درصد اصلا مشکل از خودشون بوده… باقی چی؟!
  • خوب حالا راه حل چیه؟!
  • چیکار کنیم که دچار یک شکست مسلم نشیم؟!
مشاوره کنکور ریاضی در باشگاه اومند

پادکست کلیدی ترین اصل موفقیت در کنکور ریاضی

نمایش ویدیو درباره پادکست کلیدی ترین اصل موفقیت در کنکور ریاضی
مشاوره کنکور ریاضی

بذارید سوالتون رو با چند تا سوال جواب بدم…

  • مگر غیر از اینه که هر کس شرایط آموزشی و نقاط ضعف و قوت خودش رو داره؟!
  • مگر غیر از اینه که هر کس از یک هدف و منبع خاصی انرژی لازم برای تلاش کردنِ خودش رو دریافت میکنه؟!
  • مگر غیر از اینه که شما مشکلاتی دارین که صرفا قرار نیست با چهار تا جمله انگیزشی و دو برگ پی دی اف برنامه ریزی حل بشه؟!
  • اما برید بررسی کنید! ببینید در عمل چند درصد به مسائل بالا توجه میشه؟!

صرفا یک فرد محترمی که به تازگی در ماراتن کنکور ریاضی موفق شده میاد و به شما انگیزه و برنامه میده!!

  • خوب، اگر در زمینه خواب و تغذیه دچار مشکل شدید کی باید برطرف کنه؟! مشاور کنکور ریاضی شما؟!
  • تخصصش رو داره؟! خیر!
  • اگر در زمینه های تخصصی روانشناختی مثل استرس دچار مشکل شدید، کی باید برطرف کنه؟! مشاور کنکور ریاضی شما؟!
  • تخصصش رو داره؟! خیر!
  • اگر در زمینه های شغلی و انتخاب نهایی مسیرتون دچار مشکل شدید، کی باید برطرف کنه؟! مشاور کنکور ریاضی شما؟!
  • تخصصش رو داره؟! خیر!

همه ش که شد خیر!!!

بله! جواب تمامی سوال های بالا خیر است! درسته که در اصل قضیه مشاوره کنکور ریاضی باید توسط یک فرد موفق در همین ماراتن کنکور ریاضی، انجام بگیره. اما فراموش نکنید، مشاوره یک مسئله تخصصیه! لذا یک نفر که صرفا تجربه بیل زدن باغچه خودش رو داره، نمیتونه در تمام زمینه ها به شما کمک کنه!..

  • صرفا برنامه ریزی و انگیزه بخشی کار ایشونه!
  • سایر موارد کار متخصصین دیگری است!
  • کار مشاور تغذیه است!
  • کار روانشناسه!
  • کار مربی توسعه فردی و علمیه!

اینا به این معنی است که شما باید یک تیم کامل داشته باشید! یک تیم هماهنگ که پرونده شمارو داشته باشن و هر کدوم به صورت جداگانه با توجه به شرایط و نقاط ضعف و قوت شما باهاتون ارتباط بگیرن! حتی اگر در دروس مختلف کنکور ریاضی احتیاج به کمک داشتید، متخصصین و اساتید با جلسات کوناگون متناسب با مشکل شما، اقدام به حل مسئله بکنن!

این یعنی شما یک تیم کامل پر از متخصصین مختلف احتیاج دارید!

این یعنی باشگاه اومند!

این یعنی علمی ترین و متفاوت ترین شیوه مشاور کنکور!

این یعنی خداحافظی کنید با این فرایند مشاوره کنکور ریاضی که صرفا شخصی شبانه با شما در حد ده دقیقه یه تماس تلفنی بگیره و پی دی افی به عنوان برنامه به شما بده و اسمش رو بذارید مشاوره کنکور ریاضی!!

برای این که بیشتر با این شیوه مشاوره کنکور ریاضی باشگاه اومند، آشنا بشید

میتونید در جلسه رایگان باشگاه اومند در زمینه مشاوره کنکور ریاضی و برنامه ریزی کنکور ریاضی شرکت کنید و پس از کسب اطلاعات کامل در باشگاه اومند ثبت نام کنید.

یا میتونید با تلفن باشگاه به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ داخلی (۱) تماس بگیرید.

و در نهایت متن زیر رو تا به انتها بخونید.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین مشاوره کنکور ریاضی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

توضیحاتی درباره روال کلی مشاوره کنکور ریاضی در باشگاه اومند

در ابتدای کار به محض ثبت نام در مشاوره کنکور ریاضی اومند، طی یک فرآیند کارشناسان مربوطه ما در باشگاه از شما شرح حال میگیرن. در این فرآیند کارشناسان اومند متوجه هدفگذاری و شرایط شما میشن تا بدونن دقیقا چرا تصمیم گرفتید از برنامه ریزی کنکور ریاضی استفاده کنید.

شاید با خودتون فکر کنید که مگه تفاوتی هم داره هدفمون چی باشه! مشاوره کنکور مشاوره کنکوره دیگه! باید بهتون بگیم که بله فرق میکنه! شرایط و اهداف هر کس کاملا در برنامه ریزی شخصیش و مشاوره هاش موثره. درواقع دانش آموز اومندی ما در مرکز قرار گرفته و تمام خدماتی که بهش ارائه میشن متناسب با شرایط و هدفش در اطراف قرار میگیرن.

همچنین خیلی از مسائل تخصصی برنامه ریزی مثل ضرایب دروس کنکور، اولویت بندی دروس و حتی شیوه برخورد شما به عنوان یه دانش آموز کنکوری در گروی فهم هدفتون از گرفتن مشاوره کنکور ریاضی و دادن کنکور ریاضیه!

در فرایند شرح حال بعد از اینکه ما به طور کامل هدف شما رو بررسی کردیم میریم سراغ شرایط شما. شما یک جلسه با روانشناسان و متخصصان دپارتمان مشاوره اومند صحبت میکنید و شرایط تحصیلی، وضعیت روحی و روانی و نقاط قوت و ضعف خودتون رو برای کارشناسان توضیح میدید.

بعد از مشخص شدن یه استراتژی اولیه منحصر به فرد، شما رسما وارد مسیر بنفش مشاوره کنکور ریاضی و برنامه ریزی کنکور ریاضی در باشگاه اومند میشید!

در باشگاه اومند برای برنامه ریزی کنکور ریاضی پکیج های مختلفی وجود داره که شما با توجه به شرایط و هدفتون تصمیم می گیرید که اونا رو انتخاب کنید. پکیج ها شما رو نه تنها با یک نفر به عنوان مشاور، بلکه با یک تیم کامل روبه رو می کنند.

در این تیم فردی که خودش کنکور ریاضی رو با موفقیت طی کرده به عنوان مشاور کنکور ریاضی شما در رأس کار قرار داره. در کنار مشاور اصلی، روانشناسی رو می‌بینیم که کاملاً با شرایط یه نوجوون آشنا هست و با یه رزومه روانشناسی قوی، آماده برطرف کردن مسائل روانشناختی شماست! همچنین با توجه به پکیج، متخصص تغذیه و خواب رو هم دارین تا شرایط جسمی (خواب و تغذیه و تفریحات) شما رو متناسب با شرایط کنکورتون مدیریت کنه. اما اینجا پایان کار نیست! در کنار این متخصص ها، شما یک مربی توسعه فردی رو هم میبینید که انگیزه و اهداف شما رو مدیریت میکنه. به عبارت ساده تر، شما رو از آینده ای که قراره در دوران کنکور و بعد از کنکور از لحاظ شغلی بسازید آگاه میکنه.

همه این ها در کنار هم باعث میشه که شما وقتی صبح از خواب بیدار میشید بدونید که چرا از خواب بیدار شدید و اصلا چرا باید این برنامه ها رو انجام بدید. درنهایت با هدفگذاری های مشخص روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی چندماهه، خیال شما از بابت تک تک مراحل باقیمونده تا مسیر کنکور راحته!

حالا وقتشه که توضیحاتی رو درباره پکیج های اومند به شما بدیم تا بهتر بتونید انتخاب کنید.

شما به دو صورت می تونید پکیج های باشگاه رو انتخاب کنید: هر کدوم به صورت جدا و یا همگی با هم.

این پکیج های متفاوت و منحصر به فرد که برای هرکس شخصی سازی میشن شامل این موارد هستن:

پکیج های هدفگذاری و برنامه ریزی، پکیج های مدیریت و کنترل (مربوط به مسائل روانشناختی مثل استرس، مسائلی مانند مدیریت زمان و …)، پکیج های تقویتی (مثل تقویت اعتماد به نفس، تقویت روابط کاربر با خانواده، تقویت توان تست زنی و …) و پکیج خلاقیت و پژوهش که مربوط به مسایل توسعه فردی میشه.

هر کدوم از این پکیج ها یکسری ویژگی ها و تفاوت هایی داره که در ادامه متوجه میشید.

برنامه ریزی کنکور ریاضی

شیوه برگزاری جلسات مشاوره ی کنکور ریاضی در باشگاه اومند

‎در همین ابتدا بگم که در باشگاه اومند چیزی به اسم تماس تلفنی مشاوره ی کنکور ریاضی با دانش آموز وجود نداره و شیوه ی باشگاه اومند کاملا متفاوته. در واقع در یک فضای کاملا تخصصی با مشاورین، در سامانه ای بسیار قدرتمند مثل یک کلاس واقعی کاربر و استاد حضور پیدا میکنن و  مباحث رو باهم پیگیری می‌کنند و جلسات مشاوره کنکور ریاضی برگزار میشه و چیزی به اسم تلفن زدن و این مسائل 😄در باشگاه اومند وجود نداره.

بلکه اومندی ها به صورت جلسه تصویری آنلاین با مشاور خودشون در ارتباط هستن و تمام مسائل خودشون رو به این صورت برطرف میکنن. این جلسات کاملا احساس ارتباط حضوری رو به بچه ها میده و اومندی ها برای رسیدن جلساتشون خیلی مشتاقن. این موضوع در کنار پرونده آموزشی دقیق و کاربرمحور بودن فرآیند مشاوره ها مهم ترین دلیل رضایت اومندی‌ها از مشاوره آنلاین کنکور ریاضیه.

در باشگاه اومند تمام تمرکز ما روی کیفیت و راحتی دانش‌آموزانه و برامون مهمه که تجربه یک کلاس کاملا واقعی رو برای دانش‌آموزان رقم بزنیم. حتی خانواده‌ها هم می‌تونن در این جلسات یا جلسات جداگانه شرکت کنن تا اطمینان کافی درباره کلاس و وضعیت دانش‌آموز بهشون بدیم. هرکسی که جویای پیشرفت و موفقیت باشه حتما باشگاه اومند رو انتخاب میکنه.

پس همین الان با باشگاه ارتباط بگیر چون جمع اومندی ها حسابی جمعه و جای تو خالیه!

‎جلسات مشاوره کنکور ریاضی به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار میشه که در صورتی که کاربر ،پک های کامل تری رو تهیه کنه  مسلماً جلساتش خصوصی میشه و در صورتی که پک های جداگانه رو تهیه کنه جلساتش به صورت دو الی سه نفره برگزار میشه که تعداد افراد موجود در کلاس، شرایط ویژه ای رو با توجه به هر پک به ارمغان میاره. در هر جلسه معمولا ،مشاور کنکور ریاضی به عنوان فرد اصلی در جلسات حضور داره و پاسخگوی تمام نیازمندی های درسی شماست. و زمان برگزاری هر جلسه سی دقیقه می‌باشد و حداقل زمان برگزاری کلاس های مشاوره در هفته، دوبار می باشد.

‎مشاور معمولا جلسات رو به دو قسمت تقسیم میکنه و در ابتدا به صورت زنده و لایو برای دانش آموز برنامه ریزی میکنه و با او در مورد شرایط مطالعه اش حرف میزنه مباحث تستی و مطالعاتی کاربر رو جلو میبره. بخش اول جلسه به این موضوع میگذره و بخش دوم غالباً به مسائل انگیزشی میگذره تا بتونیم تمام جوانب کاربر رو در عرض هم هدایت و مدیریت کنیم.

‎در جلسات دوم معمولا صحبت ها با اطرافیان کاربر کنکور ریاضی میگذره(البته ابن به تشخیص کاربر است ممکنه هر دو جلسه با کاربر برگزار بشه)، در هر دو جلسه سعی بر پیش برد برنامه ها، یادگیری شیوه های تستی و مدیریت مسائل انگیزشی و روانشناختی است.

‎زیبا نیست؟ همینقدر دقیق و ظریف اومند فکر همه جارو کرده.

‎باشگاه اومند، بیشتر از همه به روال و شیوه‌ی مطالعه و فرایند تست زنی در مشاوره کنکور ریاضی اعتقاد داره. بنابراین شما در باشگاه، در طول مسیر حداقل سه ماهه با بیش از چهل روش مطالعه و تست، که کاملا باهم متفاوت‌اند و به صورت علمی توسط متخصصین باشگاه طراحی شدند آشنا می‌شید و اونها رو به کار می‌برید.

‎علاوه بر جلسات عادی مشاوره با توجه به پکیج های شما، جلساتی هر ده روز یکبار ممکنه برای شما برگزار بشه که این جلسات ممکنه با مربی شغلی شما، توسعه فردی، خلاقیت و پژوهش یا با متخصص تغذیه با توجه به تشخیص مشاور از نیاز های شما،یا حتی با روانشناسان مجموعه با توجه به ضعف های روانشناختی شما، برگزار بشه.

‎یعنی این که در واقع به غیر از مشاور شما، متخصصین در چه بازه زمانی با شما صحبت بکنند، بستگی به شرایط خودتون داره، اینجا کاملا مشاوره ها کاربر محوره و قرار نیست چیزی از پیش تعیین شده باشه و اون بخواد روی شما پیاده بشه. شما در طول مسیر، فصل های مختلف، ماه های مختلف ممکنه شرایط متفاوتی داشته باشید، اون شرایط در طول جلسات آنالیز میشه و بر اساس اون شرایط جلسات بعدی شما شکل میگیره.

‎برنامه‌ریزی کنکور ریاضی در باشگاه اومند شیوه متفاوتی داره و هر برنامه با برنامه قبلیش یک متد جداگانه و متفاوتی رو دنبال میکنه.

‎در برنامه‌ریزی‌ها بیشتر از اینکه به مباحث قابل مطالعه توجه بشه، به شیوه‌های مطالعه و تست توجه میشه. همونطور که در چند خط قبل گفتیم، اینکه شما به چه شیوه ای چه کاری رو انجام بدین مهم‌تر از خود فرایند انجام کاره. چرا؟؟

‎بخاطر اینکه انجام کار توسط هزاران رقیب شما داره صورت می‌گیره ولی این شیوه‌ی انجام کاره که شمارو متفاوت میکنه. همه میدونن باید برای کنکور،مثلا این مباحث رو بخونن و فلان مقدار تست بزنن. اما اینکه از چه شیوه‌ای استفاده کنن و به چه روشی برن جلو قضیه‌ی اصلی کار هستش.

‎برای این موضوع بذارید یک مثال براتون بزنیم: شما فکر کنید یک ماشین معمولی و سطح متوسط ،مثل ماشین های قدیمی میخواد با یک مرسدس بنز ۲۰۲۲ مسابقه بده. در ابتدا همه میگن مرسدس بنز برندس دیگه، اما اگر مسیر مرسدس بنز پر از سنگ و کلوخ باشه و مسیر اون ماشین قدیمی کاملا صاف و آسفالت باشه، بدون شک برنده مسابقه،اون ماشینیه که روی سطح صاف و هموار قرار داره.

‎پس ببینید چقدر راه، مسیر و روش در کنکور شما و مشاوره کنکور ریاضی شما اهمیت داره.

‎کنکوری عزیز، با اومند در جاده ای هموار قرار میگیری💜

پادکست درس ریاضی رو چطور بخونیم؟

نمایش ویدیو درباره درس ریاضی رو چطور بخونیم؟
از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین مشاوره کنکور ریاضی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

برنامه ریزی کنکور ریاضی

*رقابت و هدف‌گذاری از اصلی‌ترین مباحث مشاوره‌ی کنکور ریاضی در باشگاه اومنده*

خب!

بهتره که سریع بریم سر اصل مطلب و  اینطور شروع کنیم که، شما در هر جلسه که شرکت می‌کنید و با مشاورتون صحبت می‌کنید، مشاور شما اون جلسه رو بصورت کاملا تخصصی بررسی و آنالیز می‌کنه و در پایان هر جلسه، کاملا هماهنگ، در پرونده‌ی شما ثبت میکنه که در واقع حالت روحی و روانی شما، وضعیت و شرایط و همچنین پیشرفت و انگیزه شما به چه صورتی هستش..

در ادامه، پرونده شما توسط تمامی متخصصان با تجربه باشگاه اومند که به کار شما مربوطه چک و بررسی میشه و غالبا شما با توجه به شرایط پروندتون،یک رنکینگ با رقبای هم هدفتون دارید که در اون رنکینگ هرکس به نوعی رتبه مشخصی می‌گیره. البته به این معنی نیست که این یک وضعیت کاملا رقابتی باشه و صرفا یک مسابقه برای نفر اول شدن یا نفر دوم شدن باشه‌آآآ،خیر!خب اول بهتره بگم که،طبیعتا هرکسی یک سری نقاط قوتی داره و همچنین یک سری نقاط ضعف؛اما اصلا چطور باید اینارو از هم تشخیص بدیم یا اصلا چقدر وقت بذاریم بابتش؟؟ شما با این روش نقاط قوت خودتون رو پیدا میکنید،روش تمرکز میکنید و از راه درستی تقویتش میکنید و قطعا در اون بهترین میشید و اینکه نقاط ضعفتون هم بهتون اطلاع داده میشه تا حداقل،در کمترین حالت اونارو بشناسید و در نهایت بتونید به نوعی،در حد توانایی خودتون تقویتش کنید . بنابراین رقابت در این باشگاه با همه جا متفاوته و میشه گفت یجورایی برد_برد هستش و باختی در کار نیست…

موضوع بسیار مهم دیگه ای باید درموردش صحبت کنیم اینه که در پکیج مشاوره‌ی کنکور ریاضی، شما در ابتدا و شروع هر ماه، یک هدف‌گذاری ماهانه دارید(همون هدف های کوتاه مدت) که این هدف‌گذاری ماهانه توسط پله‌های هفتگی به همدیگه مرتبط میشه؛یعنی چی؟؟؟ یعنی اینکه شما برای این ماه باید این مسیر مشخص رو طی بکنید و برای طی کردن ،این پله‌ها رو دارید که تا آخر ماه باید به این دستاوردهای مشخص شده، در سه لول مختلف یا به عبارتی در سه مرحله‌ی مختلف برسید  و در پایان هر ماه این لول ها توسط تیم حرفه ای ما بررسی میشه؛ درواقع مسیر ماه آینده‌ی شما با توجه به همین شرایط و پیشروی شما مشخص خواهد شد و هم اینکه در رنکینگتون به طور کامل تاثیرگذار خواهد بود.

توی بحث هدف گذاری برای برنامه ریزی کنکور ریاضی، خیلی مهمه که بتونین با مدرستون همکاری و تعامل عالی رو داشته باشین. چون در درجه اول انگیزه و هدف شما واسه شرکت توی کلاسا مهمه و می دونین که وقتی با انگیزه سرکلاس حاضر میشین می تونین چه مباحث ناملموسی رو کشف کنین. 😍 البته توی این کار، مدرسین هم تا حدی شریک هستن اما اصل این قضیه با شما معنا پیدا می کنه. پس سعی کنین هدف و انگیزه­تون رو قبل از شرکت توی کلاس به خودتون یاد آوری کنین تا حین تدریس با تمرکز بیشتری روی مباحث بتونین اونا رو یاد بگیرین. توی باشگاه اومند هم اول از همه مدرس شماست که انگیزه شما رو می دونه و کلاس حول محور هدف شما می چرخه. پس برای اینکه نقطه ضعفاتون رو پاک کنین و روی نقاط قوتتون تمرکز کنین اومند از شما حمایت می کنه. 💪🌠

مورد بعدی که باید بهش اشاره بشه،ازمون هستش..؛ به این صورت که شما با توجه به شرایطتون یک آزمون آنلاین کامل و جامع از تمام مباحث مطروحه در جلسات مشاوره‌ی کنکور ریاضی در اون ماه داری که هم به مسایل روانشناختی درش پرداخته میشه، هم به مسائل آموزشی و هم تحصیلی. سوالات این ازمون توسط خود مشاور یا متخصصین باشگاه با هماهنگی مشاور شخصی خود شما تعیین میشه.پس جایی برای نگرانی و استرس بابت سوالات عجیب و غریب نیست…

مورد بعدی و بسیار هیجان انگیزی که نباید جا بندازیم،اینه که هر دو هفته یکبار غالبا تیم مشاوره‌ی باشگاه برای افراد هم‌هدف با شرایط متناسب همایشی بزرگ برگزار می‌کنه و اون همایش در مورد نقطه ضعف شماست.در واقع به عنوان مثال شما در مسئله‌ی استرس ضعف دارید و این مدت خیلی گریبانگیر شما بوده ،بنابراین شما در اون همایش شرکت می‌کنید و اون همایش و تاثیراتش در جلسات مشاوره‌ی شما به وضوح اثرگذار خواهد بود و همچنین نقش مهمی در برطرف کردن مسائل اصلی شما نه تنها به عنوان یک پشت کنکوری(که داره برای کنکور ریاضی اماده میشه)بلکه به عنوان یک انسان که در هرزمینه ای هرمشکلی میتونه داشته باشه، ایفا می‌کنه…👌🏻

به محض اینکه با حجم بی پایان درس هایی مثل فیزیک و ریاضی… رو به رو میشی، پوشش دادن تمام مطالب نه تنها یک درس بلکه چند درس به طور هم زمان می تونه کار رو پیچیده کنه. وقتی  از مشاوره های اومند استفاده می کنی و پشتیبانی دائمی رو حس می کنی و پله پله به هدف کوتاه مدتت (هدف های یک ماهه) میرسی، اون لحظه ایه که از انتخابت مطمئن میشی، و مطمئنی که رسیدن به هدف نهاییت یا بهتره بگم نتیجه کنکورتم همین قدر درست اتفاق میفته. ازت میخوام که  ویژگی های بهترین مشاور کنکور ریاضی رو بخونی تا نسبت به انتخاب مشاورت اطمینان بیشتری حاصل کنی💜

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف قبولی کنکور ریاضی را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، قبولی کنکور ریاضی را به شما هدیه می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به قبولی کنکور ریاضی را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه مشاوره کنکور ریاضی را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

پادکست انگیزشی شیوه مشاوره کنکور ریاضی در باشگاه اومند

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین مشاوره کنکور ریاضی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

مشاوره کنکور ریاضی ۱۴۰۲

دانش آموزان کنکوری ۱۴۰۲ باید از همین الان روی نقطه ضعف ها و نقطه قوت ها تمرکز کنن که بتونن در تابستان پیش رو این نقاط ضعف رو برطرف کنن. با توجه اون ویژگی هایی که برای برطرف کردن نقاط ضعفشون کسب کردن مسیر خودشون رو در سال تحصیلی جدید (سال کنکور) جلو ببرن تا درنهایت به چیزی که میخوان برسن. در برطرف کردن نقطه ضعف ها، تخصص گرایی بسیار مهمه! چون شما زمان کمی دارید که بتونید روی خودتون سرمایه گذاری کنید و زمان آزمون و خطا ندارید؛ پس حتما باید فردی شما رو همراهی کنه که تخصص لازم رو در این زمینه داشته باشه.

متخصصی که با اون مسیر شما آشنایی داشته باشه. بتونه منشا مسائل و مشکلات شما رو متوجه بشه. مثلا بتونه مشکلات تحصیلی مثل ضعف در بعضی از دروس، مسائل روانشناختی مثل اضطراب و کاهش اعتماد به نفس و انگیزه، ضعف در مهارت های خاص کنکوری مثل مدیریت زمان و تکنیک های تست زنی رو، اون هم در مدت زمان کم، تشخیص بده.

اومندی های عزیز! دقت کنید که از تاثیر مسائل غیر تحصیلی روی رسیدن به هدفتون غافل نشید. تنها چیزی که روی نتیجه شما در کنکور اثر میذاره درس خوندن نیست و بقیه مسائلی که توضیح دادیم هم دقیقا به اندازه درس خوندن اثربخش هستن. تصور کنید که اضطراب کنترل نشده داشته باشید یا با مقایسه کردن خودتون با همکلاسی ها و دوستانتون دچار کاهش انگیزه و کاهش اعتماد به نفس بشید. آیا در این شرایط دست و دلتون به درس خوندن میره؟ نه که نمیره☹️ یا تصور کنید که در تنظیم ساعت خواب و میزان خوابتون مشکل دارید؛ در این صورت ممکنه نتونید از کلاسهای مدرسه‌تون در صبح و یا حتی کلاس های اومند استفاده کنید چون سر کلاس خوابتون میاد. یا تغذیه مناسب و مقوی نداشته باشید و سر امتحانات و آزمون ها فقط به خاطر ضعف کردن نتیجه خوب آزمون رو از دست بدید. اینها همه مثال هایی بودن که به شما ثابت کنن مسائل غیر تحصیلی هم به اندازه مسائل تحصیلی مهم هستن.

کسی که در امر مشاوره کنکور ریاضی، انسانی و تجربی متخصص باشه، باید بتونه علاوه بر تنظیم یک برنامه مطالعاتی شخصی سازی شده در مدیریت مسائل زیر هم به شما کمک کنه:

* در هدف گذاری کمکتون کنه تا تیر شما دقیقاً به وسط سیبل بخوره!🌟

* در تغییر عادات غلط و افکار منفی همراهتون باشه و باور “من می توانم” رو در ذهنتون حک کنه.

* پیگیر باشه و شما رو به حال خودتون رها نکنه.

* در تحلیل سوالات سال های گذشته کنکور همراهیتون کنه.

* بهترین منابع مطالعاتی رو بهتون معرفی کنه.

* در تنظیم یک برنامه غذایی مناسب کمکتون کنه.

* اونقدر کاربلد باشه و نفوذ کلام داشته باشه که بتونه هر جا انرژیتون افتاد، دوباره موتورتون رو روشن کنه.😉

اینا فقط یک تعدادی از ویژگی هاییه که یک مشاور حرفه ای باید داشته باشه. پس حواستون باشه صرف این که آقا یا خانم x رتبه یک، دو یا سه رقمی داشته، دلیل نمیشه که بتونه موفقیت رو توی طبق بذاره و دو دستی تقدیم شما کنه، کار مشاوره باید به کاردان اون سپرده بشه!

مشاوره کنکور ریاضی
برنامه ریزی کنکور ریاضی

منابع مناسب برای یک کنکور ریاضی بنفش!

منابع کنکور ریاضی و در مجموع بودجه بندی کنکور ریاضی، دروس اختصاصی ریاضی شامل ریاضیات، فیزیک و شیمی هستن. دروس عمومی هم شامل ادبیات، زبان انگلیسی، زبان عربی و دین و زندگی هستن. ضرایب دروس عمومی در همه زیر گروه ها به اینصورته:

  • ادبیات با ضریب ۴
  • دین و زندگی ضریب ۳
  • زبان عربی با ضریب ۲
  • زبان انگلیسی با ضریب ۲

ضرایب دروس اختصاصی در زیرگروه ۱ به این صورته:

  • ریاضیات با ضریب ۴
  • فیزیک با ضریب ۳
  • شیمی با ضریب ۲

در زیرگروه ۲ ضرایب دروس اختصاصی به این صورت هست:

  • ریاضیات با ضریب ۴
  • فیزیک با ضریب ۳
  • شیمی با ضریب ۳

بسته به اینکه رشته مورد هدف شما در کدوم زیرگروه قرار گرفته، باید دروستون اولویت بندی بشن.

برای این دروس با توجه به سطح شما منابع کمک درسی مناسب معرفی میشن. اما یکی از مهم ترین منابع کمک درسی شما دفتری هست که خودتون اون رو مینویسید.

این دفتر یک منبع شخصی و مهم هست که با راهنمایی های مشاورتون یاد میگیرید چجوری اون رو پر کنید. این دفتر بطور خلاصه شامل خلاصه برداری های مهم، تکنیک های موفقیت در دروس، یادداشت برداری هایی به منظور تمرین مهارت های خاص کنکور و دیگر حزئیات هست که مشاور شما طی جلساتی که در سامانه کلاس آنلاین باشگاه اومند برگزار میکنه بطور کامل برای شما توضیح میده. خوندن و مرور این دفتر هم در برنامه های تحصیلی شما قرار میگیره! بالاخره باید به همچنین منبع خفنی خیلی اهمیت داد😁 قول میدیم یکی از چیزایی که تو مشاوره آنلاین کنکور ریاضی اومند عاشقش میشید همین منبع شخصی خودتون هست! 🤩💜

چطور به کمک مشاور کنکور ریاضی، تایم پاسخ دهی به سوالات کنکور رو مدیریت کنیم؟

اگر کسی که کار مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی رو انجام میده در کار خودش خبره باشه، میتونه با چند تکنیک ساده به شما یاد بده که چطور از پس سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی بربیاید. این تکنیک ها شامل موارد زیر هستن:👇

1- همیشه چه در دروس عمومی و چه در دروس اختصاصی سوالاتی مطرح میشن که عین آب خوردن حل میشن و در عین حال سوالاتی هم وجود دارن که چالش برانگیز هستنن و شما یا راه حل اون ها رو بلد نیستید یا حل کردنشون زمانبر هست! بنابراین در هر درس باید اول به سراغ پاسخ دهی به سوالات آسون برید و بعد در مدت زمان باقی مونده سوالات سختی که اون ها رو علامت زدید حل کنید.

2- یادتون که توی ماراتن کنکور اگه سوالی سخته برای همه سخته نه فقط شما! بنابراین اگه نتونستین به برخی سوالات کنکور پاسخ بدید، نباید خودتون رو ببازید و کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرید؛ چرا که وقتی سطح سوالات سخت تره، مثلاً درصد 50 شما در درس ریاضی میتونه معادل همون درصد 70 یا 80 درس ریاضی در سال های قبل باشه!

3- همیشه سعی کنید که طوری زمانتون رو مدیریت کنید که وقت اضافه بیارید. مثلاً اگر برای پاسخ دهی به دروس عمومی حدود 75 دقیقه وقت دارید، سعی کنید در 60 دقیقه همه تست هایی که بلد هستید رو جواب بدید و در 15 دقیقه باقی مونده، به سراغ سوالاتی برید که حل اون ها سخت بوده و به فکر و زمان بیشتری نیاز داشته!

4- یه تکنیک هست به اسم تکنیک بازگشت! یعنی چی؟ یعنی بعد از اینکه تمام تست‌هایی که تونستید حل کنید رو حل کردید و زمان زیادی اضافه نیاوردید، باید درس‌هایی که میخواید جواب بدید رو اولویت بندی کنید؛ یعنی به درس‌هایی که به­نظرتون مهم‌ترن پاسخ بدید.

این موضوع خیلی اهمیت داره و جزء مهم ترین مواردیه که باید در برنامه ریزی کنکور ریاضی شما قرار داده بشه تا در جلسه کنکور ریاضی به مشکل نخورید.

تکنیک های حفظ تمرکز در برنامه ریزی کنکور ریاضی

گوجه فرنگی در ریاضی 😂😍

تکنیک گوجه فرنگی یا پومودورو از اونجایی شروع شد که نظریه اش از روی یه ساعت گوجه ای شکل به ذهن آقای چیریلو رسید. از طرفی پومودورو توی ایتالیایی به معنی گوجه فرنگی هست به همین دلیل به این نام مشهور شده. پومودورو خلق شد تا ما رو از شرایط سردرگمی نجات بده. دقیقاً همه ما این شرایط رو تجربه کردیم؛ وقتی ساعت ها پشت میز مطالعه نشستیم و با فرمول ها و اعداد و ارقام متفاوت سر و کله می زنیم و نتیجه درستی از حل اون مسئله بدست نمیاریم، تمرکزمون رو از دست میدیم و ادامه برنامه­مون با همین سطح از تمرکز جلو میره. اما اگه شما با تکنیک گوجه فرنگی یا پومودورو آشنا باشین میتونید با این سطح تمرکز مقابله کنید! در واقع با پومودورو میتونین زمان رو توی مشتتون بگیرید و بتونید بد‌ون هیچ مانعی، با انگیزه کافی به بقیه برنامه‌تون بپردازین. گام هایی که برای رسیدن به تمرکز با پومودورو لازمه به این شکله: 

  • یک 🔴توی برنامه ریزی برای کنکور ریاضی واجبه که هدف گذاری دقیقی داشته باشید، مثلاً مبحث و یا درسی که نیاز و ضعف بیشتری نسبت بهش دارید رو انتخاب کنید.
  • دو 🔴 هر مانعی که تمرکز شما رو نشونه می‌گیره رو حذف کنید! مثلاً اگه شلوغ بودن میزتون باعث میشه تمرکز نداشته باشید اول اون رو مرتب کنید؛ یا اگه وجود گوش‌تون باعث میشه فکرتون به کارهای دیگه پرت شه اون رو از خودتون دور نگه دارید.
  • سه 🔴 حالا باید شروع کنید به انجام کار. اما نکته اینجاست که قرار نیست مثل قبل ساعت زیادی رو پشت میز مطالعه بگذرونید. این تکنیک شما رو دعوت میکنه که فقط ۲۵ دقیقه با تمام تمرکزتون درس بخونید، و بعد از اون ۵ دقیقه استراحت کنید.
  • چهار 🔴 این سیکل رو ۴ بار تکرار کنید تا در نهایت مطالعه‌تون به ۱۰۰ دقیقه مطالعه مفید برسه. هر زمانی که این روند رو تکمیل کردید می تونید تایم استراحتتون رو بیشتر کنید و رفته رفته معجزه تکنیک گوجه فرنگی رو لمس کنید. 💫

درد و دلی با پشت کنکوری های رشته ریاضی

کنکوری‌ها؛ در سال جاری هم مثل پارسال، با تکرار دوباره‌ی زمان، مجدد مجبور به تکرار کنکور سراسری خواهید شد! من و شما میدونیم که این اتفاق برای شما نتیجه مطلوبی نیست و صرفا زمان و روان شما رو هدف گرفته. اما در نظر داشته باشید همین تصمیم مجدد شما برای تلاش دوباره خودش مقدسه و قطعا این اراده، شما رو به قله نزدیک میکنه.

اما نکته‌ی بسیار مهم برای پشت کنکوری ها اینه که باید در سال جاری خیلی حساب شده تر عمل کنن. ما در جلسات مشاوره کنکور ریاضی باشگاه اومند برای پشت کنکوری ها، تاکید ویژه ای روی اتفاقات سال گذشته کاربران‌داریم؛ یعنی ماه به ماه سال گذشته پشت کنکوری ها رو طبق شرایط و شرح حالشون بررسی میکنیم و از اشتباهات سال گذشته اون‌ها درس میگیریم و مسیر درست رو بر اساس آنالیز‌های صورت گرفته از همون اشتباهات، وارد  برنامه ریزی کنکور ریاضی کاربران، میکنیم🤩✌🏻

توصیه رتبه برتر های کنکور ریاضی

با توجه به چیزی که تا الان از مشاوره کنکور ریاضی در باشگاه اومند متوجه شدید، اسم “توصیه رتبه برتر های کنکور ریاضی” رو میذاریم “توصیه مشاوران کنکور ریاضی” !

چرا؟ چون مشاوران اصلی شما رتبه برتر ها هستن. چرا؟ چون خودشون باید یک نمونه موفق از طی کردن مسیر کنکور باشن و با پیچ و خم های این مسیر آشنایی داشته باشن!

اما خوب صرفا حضور مشاوران رتبه برتر کافی نیست و یک تیم در کنار شما حضور دارن. مشاور رتبه برتر برای شما برنامه ریزی تحصیلی انجام میده، شیوه های مطالعه رو بهتون یاد میده، براتون از تکنیک های تست زنی دروس مختلف میگه و … . اما اگر در زمینه خواب و تغذیه و مسائل روانشناختی و … مشکل داشته باشید ممکنه توصیه مشاور به کار شما نیاد چون این موارد تخصص رتبه برتر نیست حتی اگر رتبه ۱ کنکور ریاضی باشه! در این موارد مشاور فقط میتونه براساس تجربه خودش شما رو راهنمایی کنه و احتمالش زیاده که مشکل شما بطور دقیق با تجربه اون رتبه برتر همخوانی نداشته باشه! این موضوع مربوط به تخصص روانشناس تحصیلی باشگاه هست پس حتما باید متخصص مسائل روانشناختی باید در کنار شما باشه.

بنابراین به عقیده اومند، استفاده از مشاوره رتبه برترهای کنکور ریاضی نه تنها بد نیست بلکه بسیار مفیده. اما زمانی آسیب زا میشه که مشاور بخواد تمام مسائل مختلف شما رو در کنکور حل بکنه؛ چون هرکس تخصص خودش رو داره.

پس “توصیه مشاوران کنکور ریاضی” در باشگاه اومند در واقع یعنی توصیه یک تیم کامل!

توصیه اصلی مشاوران کنکور ریاضی باشگاه اومند یک‌ چیزه: طی کردن مسیر کنکور یک موضوع علمی هست و بنابراین مشاوره کنکور ریاضی هم یک موضوع علمیه!

پس وقتی مشاوره علمیه یعنی برنامه ریزی کنکور ریاضی هم یک فرآیند علمیه و قطعاً هر کسی صلاحیت اینو نداره که ما آینده مون رو دو دستی تقدیمش کنیم و بگیم بسم الله هر رنگی دلت میخواد بهش بزن و منم به سازت می رقصم! قطعاً کسی که اسم مشاور رو یدک میکشه اما هنوز هم نتونسته خودش رو اپدیت کنه و همزمان برای 10 نفر یک برنامه واحد میچینه و اعتقاد داره که در دوران کنکور تفریح و استراحت معنا نداره و شما باید فقط یک ربات درسخوان باشید، نمیتونه چراغ راه موفقیت شما باشه! پس لطفاً مشاورتون رو نه دو چشمی، بلکه چهار چشمی انتخاب کنید!

مشاوره کنکور ریاضی
از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین مشاوره کنکور ریاضی

جلسه رایگان مشاوره کنکور

شیوه مطالعه دروس شیرین کنکور ریاضی

شیوه مطالعه دروس شیرین کنکور ریاضی👩🏻🏫

هر درس شیوه مطالعه خودش رو برای کنکور میطلبه. روش های مطالعه به تناسب هر درس یا حتی هر مبحث متفاوت هستن.

مسَلَمه که برای رسیدن به تسلط در هر درس، باید اول به درستی درس رو فهمید، براش وقت گذاشت و به مقدار زیاد تست زد. اما باید دید که کدوم شیوه برای شما مناسب تره. قطعا برای خوندن ریاضیات که مهمترین درس شما هست یک شیوه وجود نداره و شیوه های مختلفی وجود دارن. با توجه به اینکه سطح شما در دروس مختلف ریاضی و مباحث مختلف ریاضی در چه حد باشه و در کدوم مبحث ها قوی باشید و نقطه ضعف هاتون در کدوم مباحث باشه، شیوه های مطالعه، خلاصه نویسی و نوع تست زنی برای شما متفاوت هستن.

توی برنامه ریزی برای کنکور ریاضی، مهم نیست توی چه مبحثی ضعف دارین. در قدم اول باید روی اصول پایه اون تکیه کنین، یعنی تمام نقاط ضعفتون رو ریشه یابی کنین. بعد از اینکه جزء به جزء مسئله رو فهمیدید  و متوجه شدید مشکل شما اصطلاحا از کجا اب میخوره، باید با تمرین و ترفندهای بنفش، روی اون مبحث مفهومی کار کنین.

تو این راه اگه از اومند هم کمک بگیرین، دیگه ضعف ها رو فراموش می کنین چون با اومند جای ضعفی باقی نمی مونه.😁💜

به همین دلیله که میگیم آموزش باشگاه اومند همه چیزش کاربر محوره!

توی برنامه ریزی کنکور ریاضی، اگه میخوایم کاملاً مسلط بتونیم مسئله ها رو حل کنیم، باید توجه داشته باشیم که دو تا موضوع خیلی مهمه! اول از همه باید بدونیم پیش نیاز این بخش چیه؟ مورد دوم اینه که بدونیم حل مسئله یک مهارته، بنابراین باید زیاد تکرار و تمرین کنیم تا بتونیم به یک مبحث مسلط بشیم.

به عنوان مثال فرض کنید که میخواید مبحث مشتق رو یاد بگیرید. این مبحث دو تا پیش نیاز داره: اول مبحث تابع و دوم مبحث حد. بعد از اینکه روی پیش نیازها مسلط شدید، باید حسابی از مبحث مشتق سوال حل کنید تا مسلط بشید. یعنی در واقع مهارت حل مسئله های مشتق رو به دست بیارید.

پس حل هر مسئله یک مهارته و تسلط روی هر موضوع، پیش نیاز مباحث بعدیه! تیم مشاوره کنکور ریاضی اومند هم از ریشه یک موضوع رو تدریس میکنه و بر همین اساس این مباحث رو توی برنامه شما جا میده تا نیازی نباشه که دوباره برگردین سر خونه اولتون!🚀😉

آشنایی با تکنیک مطالعاتی فاینمن

یک روش دیگه برای این که بتونید یک مفهوم ریاضی رو ساده و روان متوجه بشید، تکنیک فاینمن هست که کسی که مشاوره کنکور ریاضی رو انجام میده، ممکنه که به شما پیشنهاد کنه که طبق این روش مطالعه کنید. بنابراین باید با گام های اون آشنا بشید.👇🏻

  1.  هر موضوعی که در حال مطالعه اون هستید رو بالای صفحه بنویسید. مثلاً اگر بخشی از مبحث لگاریتم را مطالعه می کنید، همون رو یادداشت کنید.
  2.  حالا اون رو با زبان خودتون برای خودتون توضیح بدین و بنویسید، درست مثل وقتی که چیزی رو به کسی آموزش میدید.
  3.  نکته هایی که نوشتید رو مرور کنید و اگه جایی رو اشتباه نوشته بودید، فوراً به کتاب یا جزوه تون برگردید و اون رو درست کنید.
  4.  در نهایت اگر درک زبان نوشته تون سخته و کلمات قلمبه سلمبه داره، یک بار دیگه بازنویسیش کنید و اون رو با زبان ساده و قابل فهم بنویسید!

آشنایی با تکنیک مطالعاتی SQ3R

حالا برای این که بتونید از این همه زحمتی که برای مطالعه دروس رشته ریاضی میکشید نتیجه بگیرید، باید از کسی که مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی رو براتون انجام میده بخواید که تکنیک های مطالعاتی رو هم بهتون یاد بده. یکی از بهترین و به روزترین تکنیک ها همین SQ3R که 5 مرحله مهم داره:👇

  • پیش مطالعه

پیش از شروع کلاس باید نگاهی کلی به مبحث درسی که قراره یاد بگیرید بندازید، تا سر کلاس تمرکزتون شش دونگ بشه و مطلب رو بهتر یاد بگیرید!

  • طرح سوال

در هنگام پیش خوانی مطالب برای خودتون سوالاتی مطرح کنید و سر کلاس درس حواس جمع بشینید تا پاسخ سوالاتتون رو از دل حرف های معلم بیرون بکشید!

  • مطالعه تیزبینانه

حالا نوبت اینه که مفاهیم رو خوب درک کنید. پس باید علاوه بر مطالعه دقیق کتاب درسی، در زمانی مناشب توی برنامه ریزی کنکور ریاضی شخصی خودتون تمرین های اون رو هم حل کنید و بعد هم چند تست آموزشی رو حل کنید و اون ها رو سبک سنگین کنید!

  • یادآوری مطالب

توی این مرحله باید هر چیزی که خوندین رو با زبان خودتون برای خودتون تکرار کنید تا بتونید خودتون رو محک بزنید و ببینید چند درصد مطالب توی ذهنتون حک شده!

  • مرور

دیگه مگه از مرور هم مهم تر داریم؟! برای این که خیال جمع بشید که مطلبی رو فراموش نمی کنید باید دست به دامن نکات و خلاصه نویسی هاتون بشید و اون ها رو با مطالعه مجدد و تست زنی دوره کنید!

آشنایی با تکنیک جعبه لایتنر

اگه دلتون میخواد با روش مطالعه جعبه لایتنر که اولین بار توسط پروفسور لایتنر ابداع شده و الان توی دانشگاه های معتبر دنیا مثل هاروارد استفاده میشه درس بخونید، چشم از این قسمت برندارید!

برای ساخت این جعبه که بهتون کمک میکنه مطالب دشوار رو با کمک تکرار در حافظه بلند مدتتون ماندگار کنید، به 5 جایگاه نیاز دارید!

  1. توی روز اول باید تعیین کنید که قراره چه مطلبی رو بخونید! مثلاً فرض کنید که کسی که برنامه ریزی کنکور ریاضی رو براتون انجام میده، در برنامه تون نوشته که باید لغات چند درس زبان رو حفظ کنید و مثلاً شما قصد دارید که روز اول 10 کلمه بخونید. پس باید 10 برگه کوچک حاضر کنید و یک طرف برگه ها کلمه انگلیسی و طرف دیگر اون معنی کلمه رو با رنگ دیگری بنویسید. بعد از اتمام این کار یک بار لغات رو مرور کنید و بعد اون ها رو توی خونه اول جدول بذارید.
  2. توی روز دوم باید کلمات انگلیسی خانه اول جدول رو نگاه کنید، اگه بلدشون بودید که فبها المراد و میتونید به خونه دوم منتقلشون کنید، ولی اگه بلد نبودید میذارید توی خونه اول بمونن و دوباره چند لغت جدید رو به همون شیوه روز اول میخونید و در خونه اول میذارید.
  3. روز سوم دوباره به سراغ برگه های خونه اول میرید. اگه بلدشون بودید که در خونه دوم میذاریدشون، ولی اگه نه باید توی همون خونه اول نگهشون دارید.
  4. در روز چهارم باید مرور رو با خونه دوم شروع کنید و هر کلمه ای که بلد بودید رو به خونه سوم و هر چی رو بلد نبودید به خونه اول برگردونید. وقتی همه برگه ها رو خوندید، دوباره به سراغ خونه اول برید و هر چی رو که بلد بودید رو به خونه دوم انتقال بدید و هر کلمه ای که معنیش رو نمیدونستید توی همون خونه اول نگه دارید.
  5. برای روز پنجم هم اول به سراغ خونه سوم برید و مابقی کارها رو به همون ترتیب تکرار کنید.

اگه همین رویه رو برای 30 روز ادامه بدید و خسته نشید، هر پنج قسمت جعبه تکمیل میشه و شما هم میبیند که چقدر عالی یاد گرفتید. فقط یادتون باشه که بعد از گذشت 30 روز هم باید هر کلمه ای که 100 درصد بلد بودید رو جدا کنید و توی یک پوشه بذارید و هر چی رو هنوز یاد نگرفته بودید، باز توی خونه اول جعبه قرار بدید و دوباره روز از نو و روزی از نو!

آشنایی با تکنیک مطالعاتی PQ4R

اگه شما هم با نظر متخصصین مشاوره کنکور ریاضی به این نتیجه رسیدید که تکنیک PQ4R یا پس ختام به دردتون میخوره، مطمئن باشید که به همین سادگی میتونید 70 درصد مطالب رو ملکه ذهنتون کنید. حالا چجوری اجرا میشه؟ جدول زیر رو با دقت بخونید تا متوجه بشید:👇

آشنایی با زیر و بم تکنیک نقشه برداری ذهنی

متخصصین مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی معتقد هستن که تکنیک نقشه برداری ذهنی یا همون Mind Map خیلی میتونه به یادگیری و آنالیز مطالب در ذهن کمک میکنه. برای همین هم ما قصد داریم که چم و خم اجرای این تکنیک رو بهتون یاد بدیم تا شما هم بتونید برای یادگیری بهتر به اون متوسل بشید!

خب بریم ببینیم در کنار جلسات مشاوره کنکور ریاضی،اومند دیگه چیکار میکنه؟!؟!؟!

بریم سراغ آپشن های جذاب کلاس های مشاوره کنکور ریاضی ، در واقع شما به جز شرکت در جلسه های مشخص شده تون کلی کار دیگه برای انجام دارید که هر کدوم مثل آنزیم سرعت ، نتیجه گیری شمارو به بالاترین حد ممکن میرسونه،

برای شروع میخوام به نحوه گزارش گیری باشگاه اشاره کنم، البته که گزارش گرفتن دیگه یه چیز معمولی شده و هرکسی از راه میرسه از شما گزارش کار میخواد ولی کمتر کسی پیدا میشه که یه جوری از شما گزارش بخواد که قشنگ حق مطلب اَدا بشه.

همنوطور که حدس میزنید باشگاه اومند یکی از اون کمتر کسی ها😂 محسوب میشه و برای اثباتش فقط اشاره کوچیکی به 17مدل گزارش گیریِ انتخابیِ باشگاه عزیزمون میکنم که با دقیق ترین نظر سنجی ها برای شما کاملاً شخصی سازی میشه و به صورت برنامه ریزی شده 3بار در هفته توسط پشتیبانان تحویل گرفته و با مشاور مربوطه به اشتراک گذاشته میشه.

راستی موضوع مهم؛ ارتباط شما با باشگاه رو پشتیبانای دلسوز و کار بلدمون ردیف میکنن ،این جوری بهت بگم از لحظه‌ای که کار رو دستشون میسپاری میتونی یه نفس راحت بکشی، از بابت برنامه ریزی و  داشتن یه همراه درجه یک.

خب بریم ببینیم در کنار جلسات مشاوره کنکور ریاضی، اومند دیگه چیکار میکنه؟!؟!؟!

بریم سراغ آپشن های جذاب کلاس های مشاوره کنکور ریاضی! در واقع شما به جز شرکت در جلسه های مشخص شده تون، کلی کار دیگه برای انجام دادن دارید که هر کدوم مثل آنزیم، سرعت نتیجه گیری شما رو به بالاترین حد ممکن میرسونه!

برای شروع میخوام به نحوه گزارش گیری باشگاه اشاره کنم. البته که گزارش گرفتن دیگه یک چیز معمولی شده و هر کسی از راه میرسه از شما گزارش میخواد، ولی کمتر کسی پیدا میشه که یک جوری از شما گزارش بخواد که قشنگ حق مطلب ادا بشه!😉

همونطور که حدس میزنید باشگاه اومند یکی از اون کمتر کسی ها محسوب میشه و برای اثباتش فقط اشاره کوچیکی به 17 مدل گزارش گیری انتخابی باشگاه عزیزمون میکنم که با دقیق ترین نظرسنجی ها برای شما کملاً شخصی سازی میشه و به صورت برنامه ریزی شده، 3 بار در هفته توسط پشتیبانان تحویل گرفته و با مشاور مربوطه به اشتراک گذاشته میشه.🤩

راستی یک موضوع مهم! ارتباط شما با باشگاه رو پشتیبانای دلسوز و کاربلدمون ردیف میکنن. در واقع این جوری بهت بگم که از لحظه ای کار رو دستشون میسپاری میتونی از بابت برنامه ریزی کنکور ریاضی و داشتن یک همراه درجه یک، یک نفس راحت بکشی!

پشتیبانا راه ارتباطی شما با تمامی قسمت های باشگاه هستن

راستی تا یادم نرفته بگم شما به جز مراسم گزارش گیری، تماس کنترل کیفیت هفتگی هم دارین که با انتخاب خودتون میتونید از نزدیکانتون یه نفر رو مراقب بذارید و و به باشگاه وصلش کنید تا اگه یه جاهایی دیگه کار خودتون نبود امداد های غیبی از راه برسن.

خب از بحث شکیل پشتیبانی دور نشیم که هرچقدر از پیگیرشون بگم کم گفتم یعنی فکر کن یه کلاس داری پشتیبانت شب قبلش بهت میگه، 5ساعت قبل کلاس یادآوری میکنه بازم راضی نمیشه و 5دقیقه قبل از کلاس میاد که بدرقه ات کنه😂.

خب، تا اینجای کار از روند مشاوره کنکور ریاضیِ ما ، یه چیزایی دستگیرتون شده که صد البته این روند به علمی ترین و خلاقانه ترین شیوه انجام میگیره، این روند جوری طراحی شده که شما برای تمامی دغدغه های کوچک و بزرگتون با بهترین متخصص ها ارتباط بگیرین. که آخر کار حسرت انتخاب اشتباه و نخورید و در نهایت نتیجه مد نظرتون رو بگیرید.

فرایند مشاوره کنکور یک مسئله کاملاً تخصصیه که به خاطر متقاضی‌‌ زیاد غیر تخصصی رشد کرده،

به صورتی که تعداد مشاورا از دانش آموزا جلو زده 🥲🥲 ولی ما در باشگاه سعی کردیم قضیه رو علمی  سازی کنیم که تا الان نتایج شگفت انگیزی‌ رو به ما داده.

مسئله‌ای که وجود داره اینه که باشگاه یه مجموعه کامله یعنی همین شخص شما راجع به هر چیزی که فکرشو کنی آموزش یا راهنمایی بخوای، بهترین کیفیت کلاس آنلاین و اساتید دلسوز رو  اینجا میتونی پیدا کنی.

آقا مثلاً تو میخوای کنکور ریاضی بدی میری کلاس تست و مشاوره ثبت نام میکنی، نتیجه تستا معلوم میکنه که شیمی و فیزیکت میلنگه در حالت معمولی، وقتی رفتی پیش بقیه موسسه ها چیکار می‌کنی؟!

آفرین میری یه جای دیگه متخصص شیمی پیدا کنی در کنارش دنبال معلم فیزیک کار بلدم میگردی و وقتی این پروسه خسته کننده تمام شد آیا دیگه حالی به آدم میمونه ؟!

قطعاً نه والا

خب حالا وقتی اومند رو انتخاب میکنی چه اتفاقی میفته؟!

اینجا به جز حل مسئله ی کلاس و استادِخوب (یعنی علاوه بر تیم مشاوره ، هر جایی که ضعف داشته باشی، متخصص همون زمینه یا درس میاد و اساسی مشکلت رو برطرف میکنه) ،

میتونی یه حالی به روح و فیزیکت هم بدی و لایف استایل به شدت موفقیت آمیزی رو تجربه کنی.

لازمه بگم ما اینجا بیش از 120زمینه مختلف داریم که هر کودک،نوجوان و جوانی رو به هدفش میرسونه

لذا شما وقتی برای یه دونه خدمات به باشگاه متصل میشید مطمئن باشید به دریایی از امکانات وصل شدید.

مجموعاً ما در باشگاه سعی کردیم  بهترین تجربه شما از مشاوره کنکور ریاضی رو فراهم کنیم و این رو به صورت جهانی و با استانداردهای علمی روز دنیا  به عمل برسونیم.

کافیه فقط یک هفته طعم اومندی بودن روبچشی؛ مطمئن باش دیگه به هیج قیمتی ولش نمیکنی و روز به روز قد کشیدنتو تجربه میکنی.

اولویت بندی رو جدی بگیرید!

باید بدونید که زمان کنکور محدوده و کش هم نمیاد!😁 بنابراین شما باید حتماً با استفاده از برنامه ریزی کنکور ریاضی برای درس خوندنتون اولویت بندی داشته باشید. یعنی نمیشه هم مبحث مشتق ریاضی براتون در اولویت باشه و هم مبحث الگو و دنباله؛ چرا که اگر این طور باشه یعنی شما چیزی به نام اولویت بندی ندارید و صرفاً مطالعه می کنید!

مطالعه به این روش فقط باعث میشه وقت و انرژیتون تلف بشه. یک سری بخش‌ها هستند که درکنکور کمترین اهمیت رو دارن و شما به اشتباه اگر بخواید روی اون انرژی زیادی بذارید یعنی اشتباه محض. اما با حضور برنامه درسی مناسب و اولویت بندی می‌تونید این مشکل رو رفع کنید. اما اشتباه رایج کنکوری‌هارو انجام ندین و دروس عمومی رو نندازین واسه یک ماه آخر. باورکنید سوپرمن هم اگر کنکور داشت نمیتونست توی یک ماه همرو جمع‌بندی کنه. اولویت بندی تنها چارتونه تا بدونید چی و چجوری و چقدر بخونید.

البته فراموش نکنید که این حرف به معنی این نیست که بیخیال یک سری بخش ها بشید، بلکه منظور اینه که با اولویت بندی میتونید از پس مدیریت زمان بربیاید و هر مبحث رو به خوبی یاد بگیرید و شاخ غول کنکور ریاضی رو بشکنید!😉

شاخ غول کنکور رو فقط میشه با برنامه‌ریز شکوند. اونم نه هربرنامه‌ای. برنامه‌های اومند است که شمارو نجات میده. ما در اومند اولویت‌بندی شما بچه‌هارو بهتر از همه می‌دونیم. می‌دونیم چی بهتره و چی بدتر.

تکنیک های مدیریت زمان در کنکور ریاضی

حتماً خوب میدونید که رتبه برترها علاوه بر داشتن برنامه ریزی کنکور ریاضی، یک سری تکنیک ها هم چاشنی کار خودشون میکنن تا بتونن هر چی در دوران مطالعه شون کاشتن رو سر جلسه کنکور درو کنن!😉 یکی از این تکنیک ها مدیریت زمانه که در این قسمت، راه و چاه اون رو بهتون یاد میدیم تا شما هم بتونید با کمک این تکنیک طعم موفقیت رو بچشید!

1- در سر جلسه کنکور ریاضی، اول از همه به سراغ سوالات آسون برید و اون ها رو حل کنید. البته یادتون نره که سوالاتی که بلد نیستید و اون هایی که حلشون زمانبره رو با دو علامت متفاوت مثل منها و ضربدر مشخص کنید تا بعداً اون هایی که حلشون زمانبره رو بررسی کنید و اگه تونستید جواب بدید.

2- حتماً تایم پاسخگویی به هر درس رو بالای اون بنویسید و زمانتون رو با ساعت مچی یا کرنومتر مدیریت کنید. اگه مثلاً سوالات آسون درس فیزیک رو جواب دادید و هنوز هم وقت داشتید که خب باید برگردید و اون هایی که کنارشون علامت ضربدر زدید رو تا انتهای زمان پاسخگویی به سوالات این درس پاسخ بدید، اما اگه تایم سوالات فیزیک تموم شد، دیگه باید بار و بندیلتون رو جمع کنید و به سراغ درس های بعدی برید!😁

البته میتونید از تکنیک وقت اضافه هم استفاده کنید و تایم پاسخ دهی به سوالات هر درس رو چند دقیقه کمتر از اون چه که نوشته شده در نظر بگیرید. اینجوری چه برای دفترچه عمومی و چه برای دفترچه اختصاصی چند دقیقه وقت اضافی میارید و میتونید برگردید و به سوالاتی که کنار اون ها ضربدر زدید و حلشون طول میکشیده، پاسخ بدید.

3- یادتون باشه این که در ماراتن کنکور از پس همه سوالات برنیاید، یک امر کاملاً طبیعیه و وقتی سوالی سخته برای همه داوطلبان سخته نه فقط شما! پس خودتون رو در مواجه با سوالاتی که بلد نیستید نبازید و به جای اون روی سوالاتی که بلد هستید سرمایه گذاری کنید.

چگونه استرس های کنکور ریاضی رو کنترل کنیم؟

یکی دیگه از کارهایی که از عهده افراد کاربلد در حوزه مشاوره کنکور ریاضی برمیاد، اینه که به داوطلبان یاد بدن که چطور باید از پس استرس های این دوران بربیان. این راه حل ها شامل چه مواردیه؟ بیاین تا چند موردشو بهتون بگیم:👇🏻

  1. برنامه ریزی شخصی سازی شده داشته باشید تا بتونید همه چیز رو به شیوه خودتون و بر اساس هدف خودتون یاد بگیرید.
  2. اول هدفی که حاضرید برای اون بجنگید رو تعیین کنید و بعد درس بخونید.
  3. با خوردن شام سبک، نوشیدن دمنوش های آرامش بخش و پیاده روی روزانه سعی کنید که شرایط خوابی آرام و با کیفیت رو برای خودتون فراهم کنید.
  4. نفس کشیدن شکمی یا دیافراگمی رو برای آرامش بیشتر امتحان کنید.
  5. برای این که همیشه موتور انرژیتون روشن باشه، استراحت و تفریح متعادل هم در کنار درس خوندنتون داشته باشید!

5 روش تمرکز برای تست زنی در کنکور ریاضی

از مهم ترین آموزش هایی که تیم های مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی به اون اهمیت زیادی میدن، اینه که چطور باید تمرکز کنیم تا بتونیم از پس تست های کنکور بربیایم. برای همین هم ما در این بخش به 5 مورد از مهم ترین های اون ها اشاره میکنیم.

پادکست شیوه تست زنی کنکور ریاضی (روش تست تمرینی)

مشاوره کنکور ریاضی

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف قبولی کنکور ریاضی را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، قبولی کنکور ریاضی را به شما هدیه می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به قبولی کنکور ریاضی را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه مشاوره کنکور ریاضی را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

همونطور که در ابتدای متن گفتیم حتماً

پیشنهاد میشه که در جلسه رایگان باشگاه اومند  شرکت کنید و توضیحات رو با جزئیات بیشتری پذیرا باشید و همچنین میتونید برای  کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن

۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳

داخلی 1 ارتباط بگیرید.

اگر آماده اید برای یک موفقیت دلی، یک آینده مشخص، برای یک شرایط خاص، میتونید در باشگاه ثبت نام کنید. ما در باشگاه میخوایم شما رو به نقطه ای برسونیم که تهش مورد تاَیید خودتون باشید.

حالا دیگه برای آرزو کردن منتظر چی هستی؟!

مشاوره کنکور ریاضی

سوالات متداول

قطعا بله. در باشگاه اومند شما و هدفتون در مرکز قرار میگیرید و تمام مشاوره ها و برنامه ریزی ها در اطراف شما!

میتونید به وسیله پرونده ای که در باشگاه دارید، سریعا از آموزش درس موردنظر بهره مند بشید چون باشگاه اومند یه مرجع کامل هدف رسانیه و میتونید اینجا با خیال راحت یه آرزو کنید!

هرچقدر زودتر شروع کنید احتمال موفقیت بیشتره؛ اما با یه برنامه و استراتژی درست میتونید به اندازه زمانی که دارید به موفقیت قابل توجهی برسید.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین مشاوره کنکور ریاضی

جلسه رایگان مشاوره کنکور