0
logo
0

متفاوت ترین و تاثیرگذار ترین شیوه آموزش زبان آلمانی به سبک اومند

آرزو کن، هدفت بساز

آموزش زبان آلمانی ، به شیوه ی خلاقانه، تاثیر گذار و مهم تر از همه، بسیار متفاوتی در باشگاه اومند ارائه میشه!

واسه درک این تفاوت همین ابتدا یه جلسه رایگان خیلی عالی برگزار میکنیم که اولین قدم اومندی شدن شماست!!

راستی! میدونستی که بیلی آیلیش، امینم، برد پیت،، بیل گیتس ، لئوناردو دیکاپریو، آلپاچینو، دکتر سمیعی، لئوناردو داوینچی، بچه های سریال فرندز، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سعدی، حافظ، بهترین وکلا،دکتر ها، مهندسا،هنرمندا

همه و همه از همین جلسه رایگان اومند شروع کردن!!😂😂😂

پس توام معطل نکن و همین الان جلسه رایگان اومند رو ثبت نام کن

تازه تو این جلسه میتونی ده سال آینده خودت رو ببینی

پس همین الان ثبت نام کن و فقط یه آرزو کن

در این جلسه متوجه میشی اومند  چه تفاوت هایی داره و چطور تورو به متفاوت ترین شیوه به اوج میرسونه

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان آلمانی

دوره رایگان آموزش زبان

دوره های باشگاه اومند!

آموزش زبان آلمانی روز به روز در حال گسترشه و این زبان در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین زبان های خارجی در همه زبانکده هاست. از اونجایی که آلمان کشور بسیار مطلوبی برای تحصیل و کار هست، پس روز به روز افراد بیشتری متقاضی ثبت نام در دوره های حضوری یا مجازی آموزش زبان آلمانی هستن.

اما خوب با وجود این گستردگی و تقاضای زیاد، میبینیم که روال آموزش این زبان محبوب، تقریبا در تمام آموزشگاه ها یکسانه! فرقی نمیکنه افرادی که آموزش میبینن چه هدفی دارن! پنجاه نفر هم که باشن با یک تعیین سطح ساده و بدون در نظر گرفتن اهدافشون از آموزش زبان آلمانی، با یک شیوه روتین و مشخص شروع به یادگیری میکنن. روال آموزش هم به این‌صورته که زبان آموز با یک تعیین سطح عمومی در کلاس ها دسته بندی میشه و آموزشش از پایه شروع میشه. در جلسات، مباحث آموزشی مثل گرامر و مباحث مکالمه ای، طبق کتاب های مشخصی تدریس میشن و جلو میرن. این شیوه کاملا قابل پیش بینیه و شما همون ابتدای کار صرفا کافیه که بدونید در تعیین سطح آموزش آنلاین زبان آلمانی، چه ریتینگی رو کسب کردید! بعد از اون طبق کتاب معرفی شده پیش میرید و به راحتی میتونید روند آموزشتون رو حدس بزنید.

آموزش زبان آلمانی

اما این شیوه آموزشی اون روشی نیست که شما رو تا انتهای مسیر همراهی کنه. می پرسید چرا؟ مگه شیوه یکسان آموزش زبان آلمانی چه مشکلی داره؟!

چه سوال خوبی!! اجازه بدید سوالتون رو با چند تا سوال جواب بدیم.

  • مگه غیر از اینه که هرکس سلیقه و شرایط متفاوتی نسبت به سایر زبان‌آموز ها داره؟!
  • مگه غیر از اینه که هر هدفی، مباحث و شرایط تخصصی خودش رو لازم داره؟!
  • مگه غیر از اینه که زبان آموز باتوجه به هدفش باید یکسری مسائل تخصصی رو یاد بگیره تا با کاربردهای آموزش زبان آلمانی در زمینه هدف و مسیر خودش روبرو بشه؟!

پس از اونجایی که شرایط، سلیقه، مسیر و اهداف افراد مختلف و متفاوته، شیوه آموزش یکسان برای همه پاسخگو نیست.

بذارید براتون یه مثال هم بزنیم تا کامل متوجه منظور ما بشید. فرض کنید سه کاربر متقاضی یادگیری زبان آلمانی باشن. کاربر اول میخواد در رشته پزشکی در کشور آلمان تحصیل کنه. کاربر دوم میخواد به آلمان مهاجرت کنه و به عنوان مربی ورزش مشغول به کار بشه. کاربر سوم هم قصد داره بعد از یادگیری کامل این زبان، به عنوان مدرس زبان آلمانی فعالیت کنه. اهداف این سه کاربر متفاوت هستن؛ پس قطعا شیوه آموزش و مباحث تخصصی که در آموزششون مطرح میشه باید متفاوت باشه تا بهترین نتیجه ممکن رو بگیرن. اگر این سه کاربر بصورت یکسان فقط آموزش های عمومی زبان آلمانی رو دریافت کنن و از یادگیری مباحث تخصصی هدفشون بی بهره بمونن، به نظر شما خودشون چقدر باید انرژی و زمان اضافه صرف کنن تا بتونن بصورت تخصصی به این زبان مسلط بشن؟؟!

خوب پس چاره چیه؟ چاره شخصی سازی کلاس ها براساس سلایق و اهداف شخصیه! یعنی دقیقا کاری که باشگاه اومند داره انجام میده!

در باشگاه اومند، هدف کاربر از یادگیری زبان آلمانی برای کارشناسان ما خیلی مهمه! چون محتوای کلاس های کاربر قراره براساس همین هدف تدریس بشه. پس در باشگاه اومند هرکسی آموزش شخصی سازی شده خودش رو داره. اینجا قرار نیست برای همه یک نسخه بپیچیم و سپس کاربر رو درحالیکه در جزئی ترین مباحث تخصصی مسیرش کم و کاستی داره، به حال خودش رها کنیم!

این یعنی آموزش متفاوت…

این یعنی آموزش زبان آلمانی به شیوه ای که هر کس بهش نیاز داره…

این یعنی باشگاه اومند!!

در اینجا دیگه قرار نیست شما مباحثی رو یاد بگیرید که بهشون احتیاج ندارید. همچنین دیگه قرار نیست برای اینکه بتونید از پس خودتون بربیاید، زمان و انرژی اضافه تر بذارید و خودتون به دنبال تسلط به کاربرد زبان آلمانی در مسیرتون باشید.

پس اگر تصمیم گرفتید که زبان آلمانی رو یاد بگیرید، دیگه لحظه ای برای ثبت نام در باشگاه اومند درنگ نکنید!

میتونید همین الان در جلسه توجیهی رایگان باشگاه اومند شرکت کنید و از جزئیات بیشتر برگزاری کلاس زبان آلمانی باشگاه اومند باخبر بشید.

پس همین الان فرم جلسه رایگان رو پر کنید و در این جلسه توجیهی رایگان شرکت‌کنید.

آموزش زبان آلمانی

اصلا چرا زبان آلمانی پرطرفداره؟!

در واقع شما هر گزینه ای که روی میز واسه آیندتون داشته باشین، با وجود آموزش آنلاین زبان آلمانی همه گزینه ها خط می خورن. 😁 اینکه با هدف یادگیری این زبان می تونین کیفیت کاری و زندگی خودتون رو نه یک پله، بلکه صد پله بالا ببرین حقیقت داره. چی بهتر از اینکه تحصیل کنید و هم زمان با کلی پشنهادای شغلی بتونین کار کنید و درآمد خوب داشته باشین!! خوب آلمان پر از فرصت های شغلی واسه افراد متخصص بوده و هست؛ به خصوص دانشجوها که از دستیار پژوهشی توی دانشگاه و موسسات تحقیقاتی جا دارن تا هر سطحی که تواناییش رو داشته باشن. در واقع امروزه از هر 10 نفری که به دنبال مهاجرت کردن هستن، 7 نفر از اون ها به کشور آلمان هم فکر میکنن. پس فکر کردن به اینکه یادگیری زبان آلمانی چقدر میتونه مفید باشه و ما رو به اهدافی که در آینده داریم نزدیک کنه، از مهم ترین کارهاست. دلیل پرطرفدار بودن زبان آلمانی و افزایش تقاضا برای مهاجرت به آلمان هم دقیقا همینه.

آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند چطور دنبال میشه؟

تا به اینجای توضیحات، با روند اصلی کلاس زبان آلمانی باشگاه اومند آشنا شدید و تفاوت این شیوه رو با بقیه شیوه های عمومی آموزشی متوجه شدید. حالا وقتشه که بریم سراغ نحوه برگزاری کلاس ها. در ابتدا جهت بهره‌وری بهتر کلاس های کاربران اومندی، فرآیند هدفگذاری شما انجام میشه تا هدف شما از آموزش زبان آلمانی توسط کارشناسان اومند درک بشه. در جلسه بعد فرآیند شرح حال رو دارید. به این صورت که شرایط کلی خودتون رو برای کارشناسان ما توصیف میکنید. این شرایط شامل توصیفی از نقاط ضعف، نقاط قوت، سلایق آموزشی و پیشینه آموزشی شما میشه. بعد از این مرحله، مدرس زبان آلمانی اومند براساس شناختی که از شما پیدا کرده، برای جلسات آموزشی شما برنامه ریزی میکنه و رسما کلاس های شما شروع میشه! کلاس زبان آلمانی در باشگاه اومند به شیوه ای هست ک شما از همون هفته اول با توجه به شرح حالی که تحویل دادید و همچنین پشتیبانی قوی باشگاه (که در ادامه متن درباره‌ش توضیح میدیم)، پی میبرید که جای درستی رو برای آموزش زبان آلمانی انتخاب کردید. مراحلی که قبل از شروع کلاس زبان آلمانی انجام میشه اولین وجه تمایز اومند با بقیه مجموعه های آموزشیه! دومین تفاوت مربوط به شخصی سازی آموزش و کلاس هاست. همچنین در طول کلاس زبان آلمانی هم شما متوجه روند جذاب، غیر تکراری و خلاقانه آموزش‌تون میشید. در نهایت همه این ها در کنار هم یه آموزش بنفش پررنگ رو برای شما به وجود میاره که بیشتر از هرچیزی براتون دوست داشتنی خواهد بود!!

جزئیات آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند

بعد از شرح حال و هدف گذاری،آموزش زبان آلمانی شما شروع میشه.غالباً با توجه به شرایط،یک,دو الی سه جلسه آموزش آنلاین زبان آلمانی ( در هفته) در باشگاه اومند برای شما برگزار میشه. کلاس آنلاین زبان آلمانی در باشگاه اومند کاربر محوره. یعنی چی؟؟ یعنی همونجور که گفتیم  به جای این که مدرس، محورِ کلاس و متکلم وحده ی کلاس باشه و  بخواد آموزش های روتین و ثابت خودش رو ارائه بده، کاربر، محور آموزش زبان آلمانی  در باشگاه اومند میشه و اهداف و شرایط کاربر(یعنی خود شما) همونجور که بیان شد مورد آنالیز قرار میگیره و کلاس زبان آلمانی بر اساس همون اهداف و شرایط انجام میشه. میبینید چقدر  حساب شده و خفنه؟؟!!

خب این مقدمه رو ایجاد کردیم تا اینو بهتون بگیم که این آموزش کاربر محور صرفاً نباید شعار باشه و اولین قدم رسیدن به همچین آموزشی،تعداد کاربر موجود در کلاسه.

در باشگاه اومند به سه صورت کلاس آنلاین زبان آلمانی برگزار میشه

۱)خصوصی که فقط یک کاربر در کلاس وجود داره.

۲)نیمه خصوصی که دو الی پنج  کاربر در کلاس وجود داره

۳)عمومی که بین پنج الی ده کاربر در کلاس وجود داره.

آموزش آنلاین زبان آلمانی بیش از ده نفر در باشگاه اومند برگزار نمیشه،چرا که آموزش زبان آلمانی و یا هر آموزش دیگه ای زمانی که،بیش از ده نفر سرکلاس وجود داشته باشه دیگه غالباً از حالت کاربر محور بودن خارج میشه چون  برای مدرس  غیر قابل کنترل میشه و فقط صرفا در حد یک شعار در میاد.لذا ما در باشگاه اومند کلاسی بیش از ده نفر نداریم و حداکثر تعداد کاربران موجود در کلاس های باشگاه اومند ده نفر میباشد.کیفیت بالای یادگیری شما برای ما در اولویته.

این نقطعه عطفی در تحقق هدف کاربر محور بودنِ آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومنده.

پس تعداد افراد،کاملا قابل کنترل برای مدرس است و هرکسی ازا ین بابت که کلاسها بر اساس شرایط و اهداف اون هست، مطمئن خواهد بود.

کلاس آنلاین زبان آلمانی در باشگاه اومند به صورت زنده و در سامانه اختصاصی باشگاه برگزار میشه .

شما در طول کلاس آنلاین زبان آلمانی به سادگی میتونید با مدرس خودتون ارتباط بگیرید،سوالات مختلفی رو بپرسید جواب های مختلفی رو بگیرید،گفت‌وگو های مختلفی رو راه بندازید و این یکی از بزرگترین مزیت های آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومنده.

در واقع این مزیت نقطه مقابل پکیج های از پیش ضبط شده زبان آلمانی قرار میگیره(که صرفا میبینید و به مدرس دسترسی ندارید و سوالاتونم که باید کلا فراموش کنید😄) و همچنین اگر دقت کنید نقطه مقابل کلاس های پر جمعیت نیز هست .

چرا؟؟

بخاطر اینکه شما در کلاس های پرجمعیت نمیتونید هر موقع و هر زمان که خواستید سوال مورد نظرتون رو بپرسید و در واقع کنترل کلاس باید یه‌جوری باشه که همه بتونن از کلاس استفاده کنن، لذا پرسش همه ی سوال های موجود در ذهن شما جایی در کلاس های پر جمعیت نداره.

دقیقا مثل  پکیج های آفلاین و از پیش ضبط شده  که صرفا یک متکلم وحده به نام مدرس کارش رو انجام میده(لایو اینستاگرامه انگار!)

زنده بودن آموزش آنلاین زبان آلمانی در باشگاه اومند دقیقا این مزیت رو برای شما به ارمغان میاره که بتونید در طول کلاس  آنلاین زبان آلمانی با مدرستون بهترین ارتباط رو بگیرید.علاوه بر اون سامانه قدرتمند اختصاصی برگزاری کلاس آنلاین باشگاه اومند،به مدرس این امکان رو میده که به شیوه های مختلفی  چه مکتوب، چه تصویری و چه صوتی کلاس آنلاین زبان آلمانی مورد نظر خودش رو برگزار بکنه.

میگید نه؟! پس لطفاً شما به ما بگید که توی کلاس های حضوری و شلوغ آموزش زبان آلمانی که استاد یک سر داره و هزار سودا، چطور میتونه به همه سوالات شما پاسخ بده! اصلاً در همچین کلاسی اگر قرار باشه که استاد فقط به آموزش دانش آموز محور فکر کنه که درس هر جلسه به قدر یک مورچه هم پیش نمیره!😁 پس در چنین کلاسی استاد چه بخواد چه نخواد مجبوره که حداقل از بعضی سوالات گذر کنه و اون وقت شما میمونید و یک دنیا سوال بی جواب!

خب تا به اینجای کار متوجه شدیم آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند سه ویژگی ارزشمند داره

۱)آموزش کاربر محور(آموزش زبان آلمانی بر اساس اهداف و شرایط کاربر)

۲)کلاس های کم جمعیت(که کاربر محور بودن از حالت شعار خارج بشه و به واقعیت بپیونده)

۳)برگزاری کلاس ها به صورت  زنده و ارتباط مستقیم کاربر با مدرس

این تا به اینجا …

تمرین های حافظه محور برای تقویت زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی همونجور که گفتیم دشواری های زیادی داره و خیلی ها اون رو سخت ترین زبان دنیا میدونن. یک نکته ای که در تقویت زبان آلمانی کمک خیلی زیادی به شما میکنه، تمرین های حافظه محوره!

این مدل تمرین ها باعث میشه کلمات یا نکاتی که در مسیر یادگیری زبان آلمانی بهشون بر میخورید رو به سادگی به حافظه بسپرید.

در باشگاه اومند مانور بسیاری روی این موضوع داده شده و حدود ۲۰ نوع تمرین حافظه محور، در فرایند آموزش آنلاین زبان آلمانی قرار داده شده.

این تمرین ها معمولا طی یک نظم زمانی خاصی در طول ده روز برای کاربران تکرار میشن. مثلا طبق یک برنامه ریزی اصولی خاص، کاربران یک سری کلمه رو فرا میگیرن؛ سپس در پنج الی ده بازه زمانی مختلف با یک روتین ثابت، شروع به تمرین و تکرار اون کلمات میکنن و در نهایت کلمات رو در جملات از پیش تعیین شده قرار میدن. اومند با این مدل شیوه ها سعی بر ساده سازی این زبان محبوب داشته و رضایت اومندی ها از این شیوه نشون دهنده کارآمدی این روش جذاب بوده.💫

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان آلمانی

دوره رایگان آموزش زبان

پادکست: معرفی یه تکنیک عالی برای یادگیری زبان آلمانی

در طول آموزش زبان آلمانی در باشگاه چی میگذره؟

علاوه بر موارد مباحث بالا در طول جلسات اتفاقات منحصر به فردی میفته. یکی از اونا برگزاری چالش های مختلف برای کاربرانه. یعنی با توجه به اون اهداف و شرح حالی که کاربر داره و اتفاقات هر جلسه، شرایط جلسات آینده و روند کلاس زبان آلمانی، متفاوت میشه.

قرار نیست شما با مباحث روتینی در جلسات بعد رو به رو بشید، در واقع درسته که سرفصل های آموزش زبان آلمانی در باشگاه کاملا مشخصه اما شیوه ی آموزش اونا به توجه به سطح شما، جلساتی که برگزار شده و هچنین اهداف شما، متفاوت میشه.

در واقع مباحث رو که همه فرامیگیرن و باید هم بگیرن اما وجه تمایز آدم های موفق، انجام کار نیست بلکه شیوه ی انجام کاره!

یعنی در واقع هر جلسه به شما چالش هایی داده میشه که با توجه به شیوه ی انجام اون چالش ها توسط شما، جلسه بعدی متفاوت خواهد بود و اون چالش ها باعث میشه که مدرسین باشگاه نقاط ضعف و قوت شمارو  مشخص بکنن و بر اساس اون یک رنکینگی برای کاربران موجود در کلاس ترتیب بدن.

یعنی چی؟؟

یعنی مشخص میشه که هر کاربر در چه نقاطی در آموزش زبان آلمانی بهتر از بقیه است. البته این به این معنی نیست که ما در کلاس نفر اول کلاس، نفر دوم و سوم کلاس داریم. خیر اینطور نیست، هرکسی در نقاط قوت خودش برتره و قسمت هایی که ممکن از بقیه ضعیف تر باشه، صرفا جهت شناساییه. به این وسیله میتونیم برای اون کاربر جلسات رو طوری ترتیب بدیم که اون نقاط ضعف دقیقا تحت پوشش قرار بگیره و با توجه به شیوه هایی که مدرس در نظر داره، برطرف بشه.

بعد از هرجلسه مدرس شرایط کاربرها رو در اون جلسه از آموزش آنلاین زبان آلمانی،  آنالیز میکنه. به عنوان مثال کاربر در این جلسه چه سطحی داشت، میزان همکاری کاربر چقدر بوده در کلاس..همه اینها در پرونده شما  قرار داده میشه.

خب حالا این به چه درد میخوره؟

اینجا میرسیم به یکی دیگه از نقاط عطف اصلی آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند. اون هم همه جانبه بودن آموزش در باشگاهه.

مثال:

شده در کلاس های آموزش زبان  آلمانی شرکت کنید و بعد متوجه بشید برای یادگیری اون مهارت احتیاج به یک سری پیش زمینه های دیگه ای دارید و باید یکسری چیزهارو هم در کنار اون آموزش تکمیل کنید.در این شرایط شما مجبوربد  به مجوعه های دیگه سر برنید و کلی هزینه کنید تا بتونید اون مهارت های دیگه رو آموزش ببینید.

اما به دلیل اینکه باشگاه یک مرجع جامع آموزش آنلاین معتبره، با توجه به پرونده تون میتونید هر مهارت و آموزش دیگه ای که برای تکمیل آموزش زبان آلمانی نیاز دارید رو در باشگاه  به سرانجام برسونید.

یعنی چی؟

یعنی به عنوان مثال: در طول آموزش آنلاین زبان آلمانی متوجه میشید که فن بیان شما در بیان یک سری موارد مرتبط با هدفتون ضعیفه مدرس این رو متوجه میشه و در پرونده شما قید میکنه. وقتی این موضوع وارد پرونده‌تون میشه، کارشناس های باشگاه با شما ارتباط میگیرن و بهتون میگن مدرس شما پیشنهاد شرکت کردن شمارو در کلاس های فن بیان در جهت فلان موضوع داده. لذا شما دیگه دغدغه این رو ندارین گه اگر من فن بیانم ضعیفه چطور و کجا برطرفش کنم و کجا برم و دوباره کلی هزینه کنم برای اون موضوع. خیر اینطور نیست بلکه باشگاه در کنار آموزش زبان آلمانی به صورت تخصصی بر روی فن بیان شما هم کار میکنه و این مهارت رو هم برای شما پوشش میده(و صدها مثال در این زمینه)

بدون شک باشگاه اومند گسترده ترینه!

آموزش زبان آلمانی

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان آلمانی را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان آلمانی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش آلمانی را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان آلمانی را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

پادکست شیوه ی آموزش زبان آلمانی در کلاس آنلاین زبان آلمانی باشگاه اومند

با صدای مدیریت باشگاه جناب آقای صدری زاده

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان آلمانی

دوره رایگان آموزش زبان

آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند

خب تا به اینجا مباحث زیادی رو در زمینه‌ی کلاس آنلاین زبان آلمانی باشگاه اومند متوجه شدین.باید بدونید که علاوه بر تمام این مسائل، باشگاه اومند یک تیم پشتیبانی بسیار قوی داره که به همه‌ی افراد، چه در زمینه آموزش آنلاین زبان آلمانی و چه کلاس های دیگه رو در باشگاه ثبت نام بکنن، بی قید شرط تعلق می‌گیره.

در واقع بخش پشتیبانی باشگاه‌ به چند دلیل به وجود اومده؛ اولین دلیلش اینه که حواس باشگاه باشه که شما چه موقع کلاس زبان آلمانی دارید، به موقع سر کلاساتون حاضر بشید، پیگیری بشید و بتونید در بهترین شرایط در کلاس‌ آنلاین زبان آلمانی خودتون حاضر بشید و همه چی مرتبا تحت نظارت و کنترل باشه(تکالیف،تعداد جلسات برگزار شده و …) . دومین حسن  تیم پشتیبانی، اینه که در هفته با شما تماس کنترل کیفیت می‌گیرن تا از نظرات و رضایت شما و شرایط برگزاری کلاس‌ها مطمئن بشن و اگه احیانا مشکلی بود سریعا پیگیری و برطرف بشه.

پس شما هیچوقت تنها نیستید و همیشه شرایط کیفی آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند توسط تیم پشتیبانی مرتبا چک میشه. دلیل آخر و اصلی که تیم پشتیبانی باشگاه اومند فعالیت خودش رو ارزشمند میدونه اینه که معمولا در سایر کلاسها شما غالبا در فضای کلاس که قرار می‌گیرید مباحث رو به خوبی یاد می‌گیرید و بعد از اون غالبا تا جلسه‌ی بعدی خبری از اتمسفر و فضای آموزش زبان آلمانی وجود نداره و این باعث میشه که شما رفته رفته تبدیل کردن آموزش زبان به عادت، براتون سخت بشه و اینطور میشه که خب خیلیا رو می‌بینیم که اقدام به آموزش زبان میکنن و بعد از مدتی ول می‌کنن و یا به صورت ناقص آموزش‌ها رو فرا می‌گیرند؛ اما در باشگاه اومند تیم پشتیبانی پل ارتباطی بین شما و معلم هاست و  چالش‌ها، تکالیف و ارتباطاتی که باید در بین جلسات، یعنی از این جلسه تا جلسه‌ی بعدی رد و بدل بشه، توسط تیم پشتیبانی هندل میشه .

پس خیالتون راحت باشه که شما علاوه بر خود جلسات، بین جلسات هم به طور کامل توسط باشگاه ساپورت میشید و پشتیبانی باشگاه اومند، هم از جهت کنترل کیفی کلاس‌ها و هم از جهت ایجاد عادت‌های آموزشی با توجه به تکالیف و شرایط کلاس‌ها بهترین خودش رو برای شما خواهد گذشت.

مورد بعدی در مورد رنکینگ هستش. در واقع کاربران و شاگردان هر کلاس،علاوه بر همه‌ی این‌ها،به صورت دوره‌ای یک آزمون آنلاین از مباحثی که در جلسات گذشته آموزش کلاس زبان آلمانی در باشگاه مطرح شده(هر چهار مهارت Hören,schreiben,sprechen و lesen)،از کاربران گرفته میشه که  اون آزمون هم در رنکینگ این کاربران تاثیر داره و هم اینکه ترم بعدی شما در چه سطحی قرار بگیرید با این آزمون و شرایط کلاس‌ها تعیین میشه.

در واقع ما در باشگاه نمیگیم که خب حالا شما ترم یک تموم کردین حالا بریم ترم دو. اصلا!! شرایط ترمیک شما متناسب با پیشرفتتون نسبت به اهدافتون تعریف میشه.در واقع بعد از یه مدتی ممکنه حتی شما در یک ترم ، دو ترم با تعدادی از کاربران باشید اما ترم بعدی  کلاس زبان آلمانی، اصلا با اون کاربرها طی نکنید و همکلاسی نباشید باهاشون؛ چرا؟ به‌خاطر اینکه مباحث و شخصیت آموزشی شما ممکنه تغییر بکنه و به همین دلیل آموزش شما مسیر شما رو دنبال می‌کنه. در واقع به زبان ساده‌تر شما دنبال آموزش حرکت نمیکنید و این آموزشه که دنبال شما حرکت می‌کنه. دیگه میگیری که چی میگم؟😉

اگه دلتون می خواد در کنار شرکت در کلاس های آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند چند تا کار انجام بدید که یادگیری این زبان براتون جذابتر بشه، کافیه حواستونو به ما بدید و این چند مورد رو مو به مو انجام بدید:👇

1- سعی کنید برای خودتون یکسری وسایل کمک آموزشی مثل پوستر و کارت درست کنید.

2- موارد مهمی که در کتاب ها و جزوه هاتون نوشتید رو با ماژیک های هایلایتر، رنگی کنید و در کلاس های آموزش آنلاین زبان آلمانی ازشون استفاده کنید.

3- آهنگ های آلمانی گوش کنید. حتی میتونید یه وقتایی رادیو آلمان هم گوش کنید.😁

4- هر بخشی از زبان آلمانی رو که خوب یاد گرفتید و به قول معروف عین هلو قورت دادید، برای خودتون یک جایزه بخرید.✨

5- سعی کنید از بازی های کامپیوتری استفاده کنید که به زبان آلمانی هستند.

6- تاثیر دیدن فیلم و سریال آلمانی هم که دیگه بر هیچ کس پوشیده نیست، اما شما می تونید یک کاری کنید که حتی یادگیری از طریق فیلم و سریال هم براتون جذاب تر بشه. کافیه دیالوگ های فیلم آلمانی مورد علاقه تون رو بنویسید و بعد جای اون نقش ها بازی کنید.

پرچم آلمان

در باشگاه اومند وقتی به این صورت زبان آلمانی رو یاد بگیرید، بهتر می تونید با سختی های این زبان کنار بیاید؛ سختی هایی که شاید خیلیا رو ترسونده باشه، ناامید کرده باشه و باعث شده باشه عقب بکشن. وقتی کاربر با حجم عظیمی از اطلاعات تنها میمونه و بار زیادی رو روی دوشش حس میکنه، ممکنه دچار کاهش اعتماد به نفس بشه و به همین دلیل با خودش بگه: 《اصلا این زبان رو یاد نمیگیرم اونقدر ها هم ضرورتی نداره! 》
پس اومند اومده تا با شیوه های کاربرمحورش یه کاری کنه که با نیمه کاره رها کردن آموزش زبان آلمانی خداحافظی کنید.🤩

به خاطر سپردن آلمانی

هدف از یادگیری زبان آلمانی

پس در صورتی که هدف خاصی برای شرکت در کلاس آنلاین زبان آلمانی یا به عبارت بهتر برای یادگیری زبان آلمانی دارید(که مسلما دارید)مطمئن باشید باشگاه اومند بهترین گزینه برای شماست. به دلیل اینکه قبل از آموزش، باشگاه به فکر هدفه. یعنی در واقع باشگاه پدید اومده که باعث به هدف رسانی کاربرانش بشه. لذا ما در وهله‌ی اول توجه می‌کنیم که شما اصلا چرا می‌خوای یاد بگیری! و بعد به شما آموزش میدیم. این چرایی رو دقیقا زمانی متوجه میشید که احتیاج داشته باشید زبان آلمانی به داد شما برسه و اونجاست که می‌بینی این آموزش‌ها و این جلسات چه مقدار مفید بوده و چقدر تاثیرگذارتر از حالت عادی آموزشه…

خب میشه گفت تا به اینجای کار متوجه آموزش زبان آلمانی به شیوه باشگاه اومند شدین؛ یعنی همون آموزش زبان متناسب با اهداف هر کاربر‌. ببینید این شیوه‌ی آموزشی بدون شک تاثیرگذارترین شیوه‌ایه که می‌تونه وجود داشته باشه!! چرا که بالاخره اگر شما اومدید این زبان رو یاد بگیرید پشت ذهنتون یه دلیلی براش دارید و چه خوب میشه که شما به واسطه‌ی (در واقع)بر اساس همون دلیل و هدفتون، آموزش زبان آلمانی رو دنبال بکنید و لزومی نداشته باشه شما صفر تا صد چیزی رو یاد بگیرید که هشتاد درصد اصلا مربوط به اون تخصصتون نیست(البته میدونید که منظورم مسائل و مکالمه های روزمره کاربردی نیستااا) و به کارتون نمیاد و ببینید کلی کلاس اومدید اما باز در نشون دادن توانایی خودتون و کاربرد زبانتون با توجه به جایگاه‌تون مشکل دارید. خب متاسفانه این چیزیه که خیلی وقت ها اتفاق میفته. مثلا شما وارد اون جمعی که هدفتون هست می‌شید؛ برای این‌که ثابت کنید که به زبان آلمانی تسلط دارید باید قاعدتا بر اساس شرایط و موضوعات مرتبط با همون هدف صحبت کنیم. مثلا کسی که به واسطه‌ی هدف پزشکی اومده زبان آلمانی رو یاد بگیره نمی‌تونه وارد یه جمع پزشکی بشه  و نتونه مسائل تخصصی مربوط به این شغل رو بیان کنه و به عنوان مثال فقط درمورد افزایش قیمت خربزه یا لباس زنونه صحبت کنه.😂(که مسلما ارتباط برقرار کردن تو همچین شرایطی خیلی سخته)خب از شوخی گذشته، باید در مورد مسائل مرتبط و شرایط همون هدف صحبت بکنیم. خب شما باید در کلاساتون بتونید به اندازه‌ی کافی تغذیه بشید از اون شرایط بهره‌مند بشید و بتونید از اون جمع سربلند و با اعتماد به نفس بیرون بیاید. ما در باشگاه دقیقا دنبال همین مساله‌ هستیم که شما در ابتدا *اصول عمومی زبان* ر‌و یاد بگیرید و بعد بر اساس هدفتون جلساتی چیده بشه که اگر در همچین جمعی قرار گرفتیم یا جایی خواستید به صورت کاربردی از زبانتون استفاده بکنید یا حتی فقط شنونده باشید به مشکل نخورید و بتونید از پسش بربیاید…💪🏼💜

جذابیت های زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی کار آسونی نیست. دقیقاً وقتی که حس میکنیم روی اون مسلط شدیم، یک استثنای جدید این حباب باورمون رو میترکونه! اما همین ویژگی های عجیب و غریبه که این زبان رو متفاوت و جذاب کرده. مثلاً هر اسمی جنسیت داره!😄 یا تشابهش با زبان انگلیسی که به اصطلاح میگن این دو تا زبان، خواهر و برادر همدیگه هستن. ولی باید مراقب باشین که این ظاهر یکسان و شبیه به هم شما را به اشتباه نندازه. بذارید یک مثال بزنم واستون. gif توی زبان انگلیسی معنی هدیه رو میده، در صورتی که دقیقاً همین کلمه توی زبان آلمانی معنی سم رو میده! حالا همین چالش هاست که باعث میشه توی یادگیری اون غرق بشیم. اومند هم که با کلاس های به روز خودش، پربارترین زبان آموزان رو داره!🚀

البته جذابیت های یادگیری و آموزش زبان آلمانی به همین جا ختم نمیشه! مثلاً آلمانی ها در محاسبه زمان هم متفاوت عمل میکنن! یعنی چی؟ مثلاً وقتی به آلمانی میگیم halb drai، چون زبان آموزان یاد half three در انگلیسی میفتن، فکر میکنن که منظور ساعت 3:30 دقیقه اس، اما غافل از اینکه halb drai یعنی 30 دقیقه مانده به 3!😄 یا مثلاً یکی دیگه از عجایب زبان آلمانی اینه که خیلی وقتا یک عالمه کلمه رو با هم ترکیب میکنن تا لغتی ساخته بشه. مثلاً جالبه بدونید که کلمه Donaudampfschiffahrtsgesellschaftskapitän که طولانی ترین کلمه کلاسیک آلمانیه، به معنی کاپیتان شرکت دوناتاست!

کلاس آنلاین آموزش زبان آلمانی

کلاس زبان آلمانی باشگاه اومند از دیدگاه زبان آموزان

نمایش ویدیو درباره کلاس زبان آلمانی باشگاه اومند

داشتن لهجه آلمانی به یک معضل تبدیل شده واست؟؟!

اگه با زبان آلمانی آشنا باشین یا به این زبان علاقه مند باشید، شنیدید که میگن تلفظ و لهجه آلمانی تا چه حدی پیچیده و سخته. اما حقیقتی که میتونه دیدگاه شما رو متزلزل کنه اینه که سختی این زبان منطقیه! چون گرامر و تلفظ های زبان آلمانی با زبان انگلیسی -که اغلب ما بهش عادت داریم- خیلی متفاوته. پس برای کنار اومدن با این قوانین جدید و چالش برانگیز، نکات زیر بهتون کمک زیادی میکنن:

  1.  📝 الفبا این زبان رو دقیق و کامل یاد بگیرید! اینکه بخوایم تلقین کنیم آوا و صامت های حروف ما رو گیج میکنه باعث میشه فقط راه رو اشتباه بریم؛ چون هر زبانی اصول خاص خودش رو داره و این موضوع برای زبان آلمانی هم صدق میکنه. مثلا همیشه توی زبان آلمانی «J» صدای «ی» میده و هیچ موقع این قانون تغییر نکرده. پس با دقت به همین جزئیاته که می تونید لهجه شبیه به افراد بومی رو داشته باشید.
  2. 📝تغییر تلفظ مصوت‌ها: صدای مصوت بلند در پشت دهان شما بلند می‌شود. انگلیسی زبان ها عادت دارند بیشتر صداهای بلند را در گلوی خود تلفظ کنند. این مورد درباره صدای بلند “a” قابل توجه است، اما برای همه صداهای مصوت بلند صدق می کند. هنگام استفاده از لهجه آلمانی، “a” بلند را بیشتر شبیه “e” کوتاه تلفظ کنید. برای رسیدن به این اثر، گلوی خود را کمی منقبض کرده و صدای “a” را از پشت دهان خود تلفظ کنید. به عنوان مثال، کلمه “گربه – Cat” شبیه “کیت – Kit” یا “کِت – Ket” خواهد بود.
  3.  📝 آلمانی ها کلاً بخاطر کلمه های بلند و بالاشون مشهورن هستن. اکثر مردم تصور می کنن که طولانی بودن یک کلمه معیاریه واسه تعیین کردن دشواری تلفظ اون. با این حال همیشه اینطور نیست، نحوه تلفظ کلمات بلند توی آموزش آنلاین زبان آلمانی به عنوان یک مزیت هم شناخته میشه! چون می تونید هر کلمه رو به کلمات کوچکتری تقسیم کنید تا یاد بگیرید که چطور کلمات بزرگتر رو تلفظ کنید. با تفکیک کلمات بلند به کلمه های کوتاه تر میتونید معجزه آسون بودن لهجه این زبان رو حس کنید. 🙌🏻
  4. 📝 برای اینکه از شر تلفظ اشتباه کلمات آلمانی خلاص شید، لازمه که در حد توانتون به زبان آلمانی گوش بدید. این کار رو می تونید از طریق پادکست ها، موسیقی ها، فیلم ها، مجلات، ترجمه محتوای وب و شبکه های اجتماعی و… انجام بدید که در ادامه مطالب معرفی شدند. اگه تمرین کنید که با دقت به یک دیالوگ گوش بدید و بعد همون دیالوگ رو چندین و چند بار برای خودتون تکرار کنید به سرعت به پیشرفتی توی لهجه آلمانی می رسید که خودتونم باورتون نمیشه.

  5. 📝 برای اینکه لهجه بهتری داشته باشید، باید هوشمندانه تصمیم بگیرید. یعنی با کسایی ارتباط بگیرید که از لحاظ لهجه و تلفظ بی نظیرند. این ویژگی رو می تونید توی مربی های باتجربه ای که به آموزش زبان آلمانی می پردازند پیدا کنید. از اونجایی که این افراد هیچ نقصی توی تلفظ ندارن، بهتر از هرکس دیگه ای قلق لهجه آلمانی دستشونه. در نهایت شما بطور غیر مستقیم لهجه بهتری نسبت به قبل خواهید داشت.

  6. 📝 همیشه داشتن دوست و رفیق لذت بخش بوده، حالا وقتی دوستی داشته باشید که زبان آلمانی رو بلد باشه یا حتی از بومی های آلمان باشه این لذت دو برابر میشه. در حقیقت وقتی که می خواید لهجه آلمانی‌تون تقویت شه، وجود یک رفیق که بتونه به طور مستقیم و غیرمستقیم بهتون کمک کنه خیلی ارزشمنده. از اونجایی که این افراد توی لهجه و تلفظ زبان آلمانی هیچ نقص و کمبودی ندارن، ارتباط باهاشون باعث میشه خیلی راحت لهجه‌مون بهبود پیدا کنه.

  7. 📝 اگر توی آموزش زبان آلمانی هنوز روی تلفظ حروف به طور کامل مسلط نشدید، میتونید با یک کار خلاقانه خیلی سریعتر این روند رو جلو ببرید. در واقع تنها کاری که لازمه انجام بدید اینه که کیبورد گوشیتون رو به زبان آلمانی تغییر بدید تا وقتی که با گوشی سر و کله می زنید با دیدن حروف و نحوه تلفظ اونا بیشتر آشنا شید. با این کار شما به طور غیرمستقیم به حروف و صداهاشون دقت می کنید و شروع به تمرین تلفظ و… می کنید.

کلاس آنلاین آموزش زبان آلمانی

چرا آموزش آنلاین زبان آلمانی در باشگاه اومند

 چرا کلاس حضوری نه؟؟!!

در یکی دو سال اخیر با توجه به وضعیت  کرونا، کلاس های آنلاین در بین مردم بیشتر جا افتاد و به دنبال این قضیه یه عده حال کردن و دوست داشتن و کلی  موقعیت و مهارت های خفن یاد گرفتن.

 عده ای هم نه، مثل سابق به رفت و آمدشون و کلاسای حضوری ادامه دادن.

خوب صد البته نظر هر کس محترمه ولی بعضی وقتا یه چیزایی به آگاه ترشدن آدم کمک می‌کنه مثل همین مقاله که میخواد بهت نشون بده خودتو پاسوز و محدود به منطقه و جغرافیایی که توش هستی نکن چون تمام امکاناتی که برای اتصال به کل دنیا لازم داری، توی دستته.

اینجا میخوایم بهتون بگیم که چرا کلاس های آنلاین به کلاس های حضوری ارجحیت دارن(البته نظر و دلایل افراد حضوری پسند هم کاملاً قابل احترامه ولی فعلاً قصد داریم از کلاس آنلاین دفاع کنیم، باعرض پوزش 😁)

چندین مزیت بسیار مهم در مورد کلاس آنلاین وجود داره ، قبل از اینکه بریم سراغ مزیت های آموزش آنلاین زبان آلمانی، بهتره اینم بگم خیلیا بر حسب تجربه ای که از سیستم آنلاین مدارس یا دانشگاهشون دارن از کلاس آنلاین بیزارن، چرا؟ چون برای اونا کلاس آنلاین یعنی ویدیو کال تو واتس اپ یا شاد و نهایتاً اسکای روم که طبق تجربه خودتون هیچکدوم چنگی به دل نمیزنه و شما اگه به خود مارک زاکر برگ(مدیر واتس اپ)بگی تو پلتفرم شما دارن کلاس آنلاین برگزار میکنن ، خندش میگیره؛ پس واتساپ یا این مدل نرم افزارها برای کلاس آنلاین به هیچ عنوان مناسب نیست ، پس وقتی میگیم کلاس آنلاین منظورمون نرم افزارای پیام رسان نیست بلکه داریم از یک شبکه قدرتمند کلاس آنلاین حرف می‌زنیم که انگار تو خود کلاس نشستی و داری با معلم و همکلاسیات کاملاً زنده وقتتو به بهترین شیوه ممکن میگذرونی.

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان آلمانی

دوره رایگان آموزش زبان

خب بریم سراغ مزیت ها

1- اولاً باید به این نکته واقف باشید که آموزش آنلاین با بیماری به وجود نیومده که بخواد با برگشتن شرایط به حالت عادی از بین بره؛ پس این تصور که چون الان اوضاع بهتر شده پس قراره آموزش آنلاین کمرنگ بشه، بدون شک اشتباهه.

اومندی ها توجه کنید که فضای آنلاین در هر زمینه ای که وارد شد دیگه خارج نشده .مثلاً شما انتخاب رشته‌های دانشگاهی رو ببین که آنلاین شدن، انتخاب واحد رو نگاه کن، آیا بعد از گذر زمان کسی پشیمون شد و قضیه رو  به حالت اول برگردوند؟ خیر .چرا ؟ چون تمام جهان داره به این سمت کشیده میشه و تو چه بخوای چه نخوای توی این ماتریکس محکوم به همرنگ شدن با ورژن جدید دنیا هستی.

 پس موندگاری این فضا اصلا جای بحثی نداره و افرادی که تونستن باهاش ارتباط بگیرن و کارشون رو راه بندازن 10پله جلو تر از عزیزانی هستن که همچنان کلاس­های حضوریشون رو دنبال میکنن. چون در نهایت همین عزیزان مجبورن به فضای آنلاین رو بیارن و در این لحظه قطعاً کسی که تو این روش قدیمی تره، آگاه تر و کار بلد تر شده؛ پس قطعاً حریف قدریه و نمیشه راحت بهش رسید .

2- اما مهم ترین و ارزشمند ترین مزیت فضای آنلاین از بین رفتن محدودیت های جغرافیاییه.

 همون­طور که یکم پیش خدمتتون عرض کردم یکی از مهم ترین ویژگی های فضای آنلاین ارتباط راحت تر و بدون دردسر با اساتید و مجموعه های حرفه ای، با استاندارد های کشوری یا جهانی در سطح کشور یا حتی دنیاست.

قدیما (در واقع همین قبل از پاندمی کرونا) شما برای یادگیری هر چیزی (چه مهارت های پایه یا هنری یا فنی چه دروس مختلف تحصیلی چه زبان های خارجه و…) باید به موجودی و ظرفیت منطقه یا شهرستان خودتون، اکتفا میکردید. هر کسی هم به میزان همون معلومات و دانسته های اساتیدش، رشد می­کرد و آموزش می­دید. حتی اواخر(سال ۹۴ تا ۹۷ مثلا) سطح رقابت یا آموزش مهارت ها بالا رفته بود و در حق خیلی ها بی انصافی میشد. چند تا مثال بزنم یکی تحصیلی-رقابتی و یکی هم آموزشی-مهارتی؛ مثلا در کنکور ها سطح سوالات و رقابت هی بالا تر میرفت و افرادی که در پایتخت یا کلان شهر ها زندگی میکردن، به مراتب در اون رقابت دست بالا رو داشتن و سایر افراد هم دست پایین رو. (اون موقع ها زیاد هم شنیده بودید که آره امکانات فلان شهر یا فلان منطقه ی تهران مثلا، از ما بیشتره بخاطر همین اون ها شانس بیشتری دارن) یا مثلا مهارت مدرنی رو میخواستید آموزش ببینید اما در شهرستان شما یا منطقه ای از تهران که زندگی میکردید، پیدا نمیشد و باید مسافتی رو طی می­کردید تا بتونید صرفا اون مهارت رو آموزش ببینید!! یا حتی مثلا در خود تهران یا کلان شهر ها، آلودگی هوا پیش میومد و خیلی ها از آموزش دیدن عقب میفتادن (خلاصه داستانی بود😄)

اما بعد از کرونا و جا افتادن  فضای آنلاین دیگه شما صرفا با چند تا کلیک با بهترین اساتید کشوری، بدون در نظر گرفتن مکان زندگیتون، ارتباط برقرار می­کنید. در واقع شما دیگه این دغدغه رو ندارید که وای استاد فلانی توی شهر یا منطقه ی ما نیست، منطقه خیلی دوریه یا توی این محل یا شهرستان اصلا استاد مد نظر من پیدا نمیشه یا مثلا چی میشد استاد فلانی از انگلستان یا استاد بهمانی که سرش خیلی شلوغه از فلان منطقه تهران، به من آموزش میدادن! با خیال راحت با چندتا کلیک میتونی بهترینا رو واسه خودت سوا کنی .

دیگه تموم شد دورانی که بگن نههه من به فلان مجموعه یا استاد دسترسی ندارم یا نه امکاناتم خوب نبود و از این حرفا! چون چاره­ش صرفا دو تا کلیکه!!

3- حالا شاید یه عده همچنان بگن که نه ما تو کلاس حضوری بهتر یاد میگیریم، آنلاین خوب نیست (مثل اون موقع که تازه اتومبیل اختراع شده بود مردم میگفتن نه بابا اسب بهتره همیشه هست این تیکه آهن چیه 😂😂) خوب این مگه اشکالی داره کسی حضوری رو ترجیح بده؟؟ خیر اما دنباله متن رو بخون شاید بفهمی چرا ما موافق کلاس حضوری توی این شرایط مدرن فعلی نیستیم….

ببینید، این یه حقیقت انکار ناپذیره که فضای آنلاین جا افتاده ، راحت بگم، الان دیگه از هر ده نفر چهار نفر داره از کلاس آنلاین استفاده میکنه، خوب اون وقت چی میشه؟؟؟ هیچی، شما  رقیب ها و دیگر همسن هاتون رو میبینید که تو این فضای آنلاین دارن آموزش میبینن.

خوب ببینیم مگه چه اتفاقی میفته؟

چه سوال خوب و بجایی واقعاً😄؛رقبا و هم هدف های  شما دارن با تکنیک ها و استانداردهای روز دنیا رشد میکنن و مهارت های بیشتری برای ارائه یاد میگیرن و قطعاً چند پله جلوتر از شما خودشون رو قرار میدن. در واقع اونی که کلاس حضوری رو ترجیح میده،  داره به امکانات محله و اطراف  خودش اکتفا میکنه و کلی وقت و هزینه رفت و آمد رو به جون میخره !  همچین فردی نباید انتظار داشته باشه که بتونه با همه رقابت کنه. چرا؟؟ چون گفتیم آقا جان این یه حقیقتهههه وقتی محدود نباشی به چند تا اسم و منطقه ی خاص، خوب مسلما دستت باز تره برای انتخاب استاد، نیازی نیست تو خودت رو با جغرافیا و منطقه ای که در اون هستی وفق بدی و بگی خوب دیگه چاره چیه استاد فلانی هست، حالا درسته به پای بهترین اساتید فلان منطقه یا شهر نمیرسه  اما بالاخره تنها کسیه که تو منطقه ی ما حرف اول رو میزنه!!! تموم شد اون دوران…(پس لطفاً عقب نمون و نذار این حس رو تجربه کنی که به شدت چندش اوره(از ما گفتن بود )

پس به این نتیجه میرسیم کلاسای آنلاین مثل ویروس میمونن اگه تو استفاده نکنی، رقبا میان استفاده میکنن و سطحشون بالا تر میره به همون نسبت سطح رقابتی بالا تر میره و کلا داستانی میشه، کلا این ویروس آنلاین شدن وقتی میاد هر موجودی رو گرفتار میکنه شاید سرعت همه گیر شدنش شما رو متحیر نکنه ولی مطمئن باشید چند مدت دیگه از دیدن نتیجه مغزتون سوت میکشه.

پس فکر میکنم الان تا حدودی میدونید که چرا آنلاین بیش از حد خوبه ؛خلاصش میشه ، کیفیت بالاتر ، استانداردهای جهانی ، صرفه‌جویی در تایم و هزینه‌های اضافی و..

نظرات و رضایت کاربران آموزش آنلاین زبان آلمانی در باشگاه اومند

نمایش ویدیو درباره آموزش زبان آلمانی
کلاس آنلاین آموزش زبان آلمانی

فکر میکنم دیگه لازم نیست بگم که هر کلاس حضوری به اندازه 3تا کلاس آنلاین ازشما تایم میگیره، چجوری ؟فکر کن یه کلاس رزرو کردی از 1شب قبل درگیر این میشی که کی بیدارشم ،کی آماده شم ،کی راه بیفتم ، با کی برم ،با چی برم ،فضای اونجا که میرم چطوره آیا میتونم باهاش ارتباط بگیرم و مغزم رو آزاد کنم ، که بتونم چیزی یاد بگیرم اصلا؟ می‌بینید حتی فکر کردن بهش هم خسته کننده ست ولی هنوز یه سریا بیخیال نمیشن، البته اومند برای همه آرزوی موفقیت میکنه حالا به هر شیوه ای که دارن آموزش میبینن .

در میان این همه هیاهو از بحث پررنگ هزینه ها نگذریم که ماشالله این روزا سر به فلک کشیده و توی این دوره زمونه همه جا سرگردنه محسوب میشه .

توی این شرایط باید زرنگ باشی ؛ تا هم بتونی پس انداز کنی ، هم مهارت کسب کنی هم کار رویاییتو باهاش بسازی پس خداروشکر فضای آنلاین به موقع وارد عمل شد تا بیشتر هزینه های اضافی رو حذف کنه خیلی جاها شما میبینید که هزینه یک دوره عمومی کامل تو فضای مجازی با دو جلسه کلاس حضوری برابری می‌کنه پس چرا نیایم و از فرصت  استفاده نکنیم ، تک تک ماها پتانسیل بهترین شدن و داریم فقط کافیه فکرت رو به کار بندازی.

در ادامه باید به این نکته مهم اشاره کنم که فضای آنلاین فرصت فکر کردن رو به استاد میده

یعنی چی ؟یعنی مدرسِ شما حوصله و وقت بیشتری برای تمرکز و پیش بردن کلاس با مدل شما داره چیزی که در کلاس حضوری نمی‌تونید پیداش کنید ولی در فضای آنلاین معلم در مکانی که هست تمام منابع رو آماده کرده و در شرایطی کاملاً مطلوب چه از لحاظ فیزیکی چه روحی شما رو هندل می‌کنه .

ما در قرنی زندگی میکنم که باید به تکنولوژی تن بدیم و تکنولوژی در اینجا کلاسای آنلاین رو به ما معرفی کرده پس مطمئن باشید مثل هرچیز دیگه ای که آنلاین شد ، (از خرید کارت شارژ بگیر تا انتخاب رشته کنکور، آموزش آنلاین هم از این قاعده جدا نیست و روز به روز قوی تر پیدا میشه) .

البته یادتون باشه که در کلاس های آنلاین بر خلاف کلاس های حضوری که خیلی وقت ها فرصت نمیشه که همه در بحث مشارکت کنن، استاد متکلم وحده نیست. اتفاقاً قراره فعالیت ها و تکالیف رو طوری طراحی کنه که شما هم مشتاق یادگیری بشید و آموزش آنلاین زبان آلمانی براتون جذاب تر بشه.🤩

پس حالا که تو هم میتونی مثل بقیه اومندی ها این فرصت رو داشته باشی که در مباحث چالش برانگیز شرکت کنی، حس کنجکاویت رو تقویت کنی و راجع به نقاط ضعف و قوت خودت از استادت بازخورد بگیری، قدرشو بدون و با آموزش حضوری خداحافظی کن!

کلاس آنلاین زبان آلمانی

باشگاه اومند خلاقانه ترین، کامل ترین و متفاوت ترین مسیر رو برای رسیدن به هدف آموزش زبان آلمانی را به شما نشان می دهد. مسیری که متخصصین برجسته باشگاه اومند، کامل به شما آموزش زبان آلمانی را یاد می دهند و با پکیج های تخصصی برنامه ریزی، منتورینگ و دیگر مسائل مورد نیاز برای رسیدن به هدف آموزش آلمانی را در اختیار شما می گذارند. باشگاه اومند کامل ترین و تخصصی ترین شیوه آموزش زبان آلمانی را به شما منتقل خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با کارشناسان اومند، تماس بگیرید، شماره تماس ما: ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ و یا حتی می توانید برای خرید دوره اینجا کلیک کنید. برای اینکه در رشته مورد نظر پیشرفت بیشتری داشته باشید می توانید از پکیج های ویژه باشگاه اومند استفاده کنید برای دیدن پکیج ها اینجا کلیک کنید. 

کلاس آنلاین زبان آلمانی
آموزش آنلاین زبان آلمانی

سطوح آموزش زبان آلمانی

سطوح آموزش زبان آلمانی

آشنایی با سطوح آموزش زبان آلمانی

یکی از چیزهایی که توی آموزش زبان آلمانی مورد توجه قرار می گیره، سطوح مختلف اونه که توسط سازمان CEFR تعریف شده و نشون میده که میزان تسلط شما به آلمانی چقدره؟

  • سطح A1

اگه شما بتونید خودتون رو معرفی کنید و یک سری کلمات روزمره و جملات ابتدایی رو متوجه بشید و خودتون هم اون ها رو به کار ببرید، یعنی در سطح A1 هستید.

  • سطح A2

اگه بتونید یک اطلاعاتی درباره خودتون، خانواده تون، خرید، کار و … رو متوجه بشید و در یک موقعیت های ساده منظورتون رو به طرف مقابلتون بفهمونید، یعنی حدوداً از این پل هم گذشتید و در سطح A2 هستید.

  • سطح B1

کسی که به سطح B1 رسیده باشه میتونه درباره چیزهایی که براش آشنا هستن و اون ها رو دوست داره صحبت کنه و اگه به آلمان سفر کنه میتونه تا حدودی گلیم خودش رو از آب بیرون بکشه.😉

  • سطح B2

شما دیگه توی این سطح میتونید متوجه گفت و گوهایی که در کلاس زبان آلمانی انجام میشه بشید و خیلی راحت صحبت کنید. حتی جالبه بدونید که به راحتی میتونید با یک فرد آلمانی هم ارتباط برقرار کنید.

  • سطح C1

حالا دیگه توی سطح C1 میتونید متن های طولانی که واژه های سختی داره هم متوجه بشید. تازه دیگه لازم نیست که توی مکالماتتان دنبال معنی لغت بگردید، بلکه خیلی روان میتونید صحبت کنید.

  • سطح C2

دیگه اینجا آخر خط هستی و همه چی رو فول بلدی! هم خوب می شنوی، هم خوب میخونی و هم خوب جواب میدی.✨

معرفی مهم ترین آزمون های زبان آلمانی

شرکت در کلاس های حضوری یا آموزش آنلاین زبان آلمانی به شرطی که آموزش رو به شکل شخصی سازی شده پیش ببرن، به شما کمک میکنه که بتونید در آزمون های زبان آلمانی بر اساس هدفتون قبول بشید. از آنجایی که آزمون های زبان آلمانی متنوع هستن، شما از اول همه باید هدفتون، سطحتون و جایی که قراره مدرکتون زبانتون رو بفرستید مشخص کنید و بعد تصمیم بگیرید که توی کدوم یک از این آزمون ها شرکت کنید.

  • آزمون Goethe Zertifikat

هر کسی که برای تحصیل، کار و حتی زندگی میخواد به آلمان مهاجرت کنه به مدرک این آزمون معتبر نیاز داره.

  • آزمون TestDaf

اصل و اساس این آزمون برای ورود به دانشگاه های کشور آلمان برگزار میشه. پس اگه هدفت از شرکت در کلاس های حضوری یا آموزش آنلاین زبان آلمانی اینه که بتونی در این آزمون قبول بشی و از طریق اون وارد دانشگاه باشی، اطلاعات جدول زیر به دردت میخوره:👇

  • آزمون DSH

اگه قصدتون از یادگیری و آموزش زبان آلمانی اینه که بتونید در دانشگاه ها و کالج های کشور آلمان مشغول به تحصیل بشید، این آزمون میتونه مجوزش رو دو دستی تقدیمتون کنه!😉

  • آزمون TELC

اگه علاوه بر شرکت در کلاس های آموزش زبان آلمانی، دنبال آزمون معتبری برای مهاجرت تحصیلی، کاری یا اقامت در کشور آلمان میگردید، آزمون TELC حتماً به کارتون میاد. ضمناً خوبه که بدونید مدرک این آزمون علاوه بر سفارت و دانشگاه های آلمان، توی کشور اتریش و سوئیس هم معتبره!

  • آزمون TestAS

این آزمون که داشتن مدرک اون برای تحصیل داوطلبان خارجی در مقطع لیسانس در دانشگاه های آلمان ضروریه، علاوه بر سنجش مهارت شما در زبان آلمانی به بررسی استعداد تحصیلی و صلاحیت علمی شما هم میپردازه. لازمه بدونید که برای موفقیت در اون بهتره که آموزش زبان آلمانی رو تا سطح B1 گذرونده باشید تا راحت تر از پس این آزمون بربیاید!

  • آزمون OSD

این آزمون هم که بعد از آموزش زبان آلمانی میتونین توش شرکت کنید، دارای 6 سطح A1 تا C2 هست و مهارت های زبانی و ارتباطی شما رو میسنجه. ضمناً آزمون OSD در کشورهای آلمانی زبانی که تحت حمایت وزارت امور خارجه و وزارت آموزش، علوم و تحقیقات فدرال اتریشه برگزار میشه.

  • آزمون dMAT

این آزمون که به شکل دیجیتال برگزار میشه، به درد کسانی میخوره که بعد گذروندن دوره های آموزش زبان آلمانی قصد دارن که در رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه های آلمان تحصیل کنن.

آیا زبان آلمانی زبان سختیه؟!

سختی زبان آلمانی تا حدودی زبانزد خاص و عام شده😂 به عقیده خیلی ها یادگیری زبان آلمانی بسیار چالش برانگیزه. اما باید بدونید که یادگیری هر زبان جدیدی چالش برانگیزه و ممکنه سخت باشه. اغلب زبان های اروپایی شباهت هایی باهم دارن که باعث میشه یادگیری زبان های مختلف اروپایی برای اروپایی ها راحت تر باشه! این شباهت ها میتونن در الفبا، کلمات، آوا و تلفظ، گرامر و … باشن. اگه بخوایم سختی زبان آلمانی رو با چند زبان دیگه مقایسه کنیم، میتونیم بگیم که زبان آلمانی نسبت به زبان هایی مثل اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی سخت تره! اما نسبت به زبانی مانند زبان روسی آسون تر بنظر میاد.

زبان انگلیسی و زبان آلمانی از یک خانواده هستن و همین باعث میشه که اگر به زبان انگلیسی مسلط باشین بهتر میتونین زبان آلمانی رو یاد بگیرین. بطور کلی تسلط به یه زبان اروپایی، یادگیری زبان های اروپایی دیگه رو برای شما خیلی ساده تر میکنه.

بیشترین علت سختی زبان آلمانی مربوط به گرامرش هست! گرامر زبان آلمانی با گرامر زبان انگلیسی تفاوت های قابل توجهی داره و همپچنین پر از استثناء هست!

کلمات آلمانی خیلی بلندن و همین بلند و طولانی بودنشون باعث شده که یادگیری اون‌ها سخت بنظر برسه. مثلا کلمه “Aufmerksamkeitsdefizit-Hyperaktivitätsstörung  که به معنی بیش‌فعالیه، طولانی‌ترین کلمه در دیکشنری زبان آلمانی ثبت شده. اما نترسید چون همه کلمات آلمانی اینطوری نیستن.

برای یک اومندی که از انجام هر کاری، از جمله یادگیری زبان آلمانی، هدف داره و براساس هدفش آموزش میبینه و جلو میره، هیچ چیزی سخت و غیر ممکن نیست 💪🏻

یکی دیگه از دلایلی که باعث میشه آموزش زبان آلمانی جذاب تر شه و انگیزه ای که اجازه نمیده افراد از سختیش خسته شن، اینه که به صورت شهریه رایگان یا کم میتونید توی بهترین دانشگاه ها درس بخونید. اکثر دانشگاه های آلمان جزء صد دانشگاه برتر جهان محسوب میشن و این یعنی کیفیت و امکانات فوق العاده! تیم اومند هم که آرزوشه شما رو توی بهترین مقاطع ببینه، خودش رو آماده کرده تا مسیر رسیدن به آلمان رو واستون بنفش کنه. 💜

منابع زبان آلمانی

منابعی که ما در کلاس آنلاین آموزش زبان آلمانی پیشنهاد میدیم براساس هدف و سطح کاربران هست. پس نمیشه قبل از ثبت نام در باشگاه به طور دقیق مشخص کرد که شما قراره از کدوم منبع آموزش ببینید چون منابع کاربران مختلف به صلاحدید مدرس متفاوته. دلیلش هم اینه که شرایط، سبک یادگیری، هدف از یادگیری و پشتکار هرکس متفاوته. پس قطعا یک الگوی آموزشی یکسان -که منبع هم جزئی از اون هست- برای همه کارآمد نیست.

بطور خلاصه برترین کتاب های آموزش زبان آلمانی کتاب های German language of 128 Million، German Demystified، Deutsch Aktuell و Menschen هستند که براساس نیاز شما میتونن در دوره آموزش زبان آلمانی مورد استفاده قرار بگیرن.

شما در هنگام آموزش زبان آلمانی علاوه بر کتاب به منابع دیگه ای هم نیاز دارید که بد نیست گریزی به اونا بزنیم.👇🏻

  • پادکست

خوبی پادکست اینه که شما در هنگام انجام کارای مختلف و حتی در وقتای مرده تون می تونید به اون گوش بدین و زبان آلمانیتون رو تقویت کنید. به همین راحتی! پادکست هایی مثل Deutsch-Warum Nicht?، Deutsch-Wieso Nicht? و News in slow German جز بهترین پادکست های آلمانی هستن.

البته از اونجایی که امروزه پادکست ها به یکی از بهترین منابع برای آموزش زبان آلمانی به خصوص برای افراد پر مشغله تبدیل شدن، بد نیست که نگاه گسترده تری به اون ها داشته باشیم و تعداد پادکست بیشتری به شما معرفی کنیم تا بدونید در هر سطحی، کدام پادکست ها به دردتون میخورن!

  • فیلم

کانال یوتیوب Deutsch Online Learn دارای فیلم های آلمانی زبان زیادیه که می تونید برای تسلط به زبان آلمانی اونا رو تماشا کنید.

ولی علاوه بر این کانال، یک سری فیلم و سریال هایی هستند که تماشای اون ها به هر کسی که دنبال آموزش زبان آلمانیه توصیه میشه؛ چرا که میتونن زبان آلمانی شما رو زیر و رو کنن! برای همین هم ما توی این قسمت تعدادی از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس دنبالمون بیاید.

  • موسیقی

با گوش کردن به آهنگایی مثل 99 Luftballons by Nena، Ohne dich by Rammstein و Grapefruit by Julia Engelmann می تونید هم از موسیقی لذت ببرید هم زبان آلمانی خودتون رو تقویت کنید.

همه این منابع رو گفتیم ولی بازم یادتون باشه که نمیشه یک نسخه واحد برای منابع یادگیری همه پیچید و هر کسی ممکنه بنا به شرایطش به یک منبع خاص برای آموزش نیاز داشته باشه و این یعنی دقیقاً همون چیزیه که توی باشگاه اومند پیاده سازی میشه.

آموزش زبان آلمانی هم مثل بقیه زبان ها، یکسری روش داره که بتونه زبانتون رو تقویت کنه. اما این راه ها به تنهایی نمیتونن تمام اطلاعات شما رو کامل کنن، صرفا برای مرور و تقویت از اونا استفاده میشن و معمولا به عنوان مکمل کلاس ها شناخته میشن.

مثلا فیلم و موزیک به شدت میتونه دایره لغاتمون رو بالا ببره. اومند هم سعی کرده توی کلاس هاش انعطاف رو برقرار کنه تا با یکسری از روش ها مثل آب خوردن آلمانی رو یاد بگیرین. 💫

*اعتبار باشگاه اومند، برای شما یک مدرک پایان دوره زبان آلمانی به همراه داره…*

هر دوره از آموزش های مهارت شما که با موفقیت به اتمام برسه ، متخصصین باشگاه با توجه به توانایی شما یک مدرک پایان دوره با مهر و در سربرگ رسمی باشگاه، برای شما آماده میکنن، که در اون مدرک به سطح و توان شما اشاره میشه و به این معنی است که شما در یک مجموعه معتبر، فلان مهارت یا دوره رو با موفقیت سپری کردید(مدرک مذکور هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی، و هم زبان آلمانی قابل دریافته)

در نهایت آموزش زبان آلمانی در باشگاه اومند…

قبل از اینکه بریم سراغ بحث نهایی باید بگم با توجه به اعتبارات بر گواهی های باشگاه اومند ،بعد از پایان هر دوره گواهی پایان دوره به شما تعلق میگیره(با مهر خود باشگاه).

سخن نهایی ما ،مبنی بر این قضیه است که حتماً یه دلیل شدیداً موجه پشت یادگیری زبان آلمانی برای شماست که اتفاقا ما با این قضیه خیلی کار داریم و در ابتدا بهتره بگم همین که وقتتون رو صرف یک مهارت مهم و شدیداً کارآمد میکنید،

نشون میده فرد بسیار آگاه و قابل احترامی هستین.

یادگیری مهارت ها،چه زبان های مختلف دنیا چه هر مهارت دیگه ای ،تاثیر گذاری به شدت چشم گیری توی زندگی شما داره ، لذا تا همین جای کار که این قصد رو دارین بهتون تبریک میگم؛ در ادامه سخن آخر بهتون پیشنهاد میکنم در یادگیری و پایداری مهارتهاتون به شدت کوشا باشید .

همونطور که میدونید وقتی فکر انجام کاری میفته توی سرتون یعنی بهتون الهام شده ، که وقت ماموریت جدید رسیده و پاشو خودتو آماده کن ، چون همونطور که در جریان هستین همه ی ما به دلیل و علتی به زمین فرستاده شدیم ، که در هر صورت انجام میگیره ولی کیفیت انجام گرفتنش بحث جالبتریه😁

پس وقتی چیزی بهتون الهام میشه خوب دنبالش کنید ، چون تئوری هیچ چیز اتفاقی نیست کاملا حقیقت داره پس وقتی اومد و راجبش فکر کردی و مطمئن شدی و دستتو دراز کردی که بگیریش دیگه جا نزن لطفاً، که در قانون کائنات به هیچ عنوان کار شایسته ای نیست فرزندم و صبر پشتکار و تلاش در هر چیزی (ببین هرچیزیا😄)تورا نابغه ترین نابغه ها میکند باشد که رستگار شوید☺️ و جدا از شوخی این واقعی ترین اصل تو هر کاریه ، یعنی ببین تمام تلاش و زورتو بذار واسه یه چیزی بذاری

 اگه تو خود همین قضیه چیزی گیرت نیومد قطعاً اون گوشه کنارا یه چیزایی بوده که تورو به یک موجود دیگه تبدیل کرده.

پس نتیجه گرفتیم برای رسیدن به مدینه ی فاضله،   پیوستگی مثل جاده میمونه و مجبوریم پیوستگی رو حفظ کنیم حتی وقتی خیلی سخت میشه.

یکی از دلایل جا زدن تبدیل هدف به روز‌مرگیه، آخ که رد شدن از این مرحله جون آدمو میگیره ولی چه میشه کرد ما همیشه تو روزمرگی هامون زندگی میکنیم و این سیکل قابل تغییر نیست پس بیا روز مرگی رو قشنگش کن تا توی روزمرگی های آیندت چیزی برای روز مرگی های پیریت داشته باشی که بهش افتخار کنی و به کارت بیاد.

پس مثل کسایی نباشید که با فشار اول پشیمون میشن و با لگد دوم جا میزنن، بازیکن باید چغر باشه ، کم نیاره چون برای رسیدن اونقدر راه هست که جوهرم از نوشتنش ناتوانه! همونطور که قبلاً هم گفتم یادگیری زبان جدید می‌تونه زندگی شما رو از لحاظ اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و خیلی از ابعاد دیگه متحول کنه و فرصت هایی رو واستون بسازه که خوابشم نمی‌دیدید.

لذا توجه داشته باشید ، شما از لحظه ای که تصمیم به کسب مهارتی رو میگیرید ، تا زمانی که اقدام میکنید و مسیر طولانی رو برای رسیدن بهش طی میکنید مثل موبایل درحال شارژ هستید و زمانش که برسه شارژتون فول میشه و شارژر رو در میارید و به زندگیتون با انرژی جدید و قوی تری ادامه میدید.☺️

درسته در ادامه شما دوباره شارژتون کم میشه و نیاز به انرژی جدید تری دارید که در این مواقع میگردین شارژر جدیدی واسه خودتون پیدا میکنید و سرحال تر از قبل برمیگردید.

لذا سعی کنید در تمامی سال های عمرِ پر برکتتون هرسال یک مهارت جدید یاد بگیرید ، تا خلاقیتتون تحریک بشه ، تا این ها کنار هم شما رو به یه نابغه تو عصر خودتون تبدیل کنه .

خب شاید بگید نقش باشگاه اومند تو این زندگی موبایلی چیه !!!

احتمالا درست حدس زدید ، اومند مثل یک پاوربانک میمونه و نقشی که شایسته یک منبعِ قوی هست رو بازی می‌کنه و هر انرژی که بخوای واست فراهم می‌کنه .

و اینم بگما ، اینجوری نیست که تو هربار بخوای یه چیز جدید رو شروع کنی دلهره و سختی بار اول رو داشته باشی چون کسب تجربه و موفقیت، شما رو به تداوم در یادگیری و مسمم ترشدن میرسونه.

آدم های با انگیزه برای جامعه ما به شدت نیازه تأکید میکنم با انگیزه ، یعنی اونقدر که انگیزه مهمه، استعداد نیست .

راستی این و بگم مطمئن باشید تو این مسیر هرچقدر بیشتر یاد بگیرید ،خلاقیت به خرج بدید و پیش برید وقتی برمیگردید به خودتون نگاه میکنید میبینید 99%عادت های بد، بی خبر شما رو گذاشتن و رفتن! دیگه چیزی واسه غر زدن و شاکی شدن وجود نداره چون خودتون تنهایی هرچیزی رو که برازندتونه به دست آوردید .

پس بیاید مسمم به سمت هدفی که نقش پر رنگی تو آیندتون داره قدم بردارید، که تنها دارایی شما همین آینده‌تونه، مطمئن باشید.در نهایت تر؛ مسلماً بعد از کارکردن روی خودتون و گرفتن تصمیم برای اقدام به یادگیری زبان آلمانی اولین و مهمترین امر انتخاب مجموعه و منبع مناسبه، جا داره بگم برای آموزش آنلاین زبان آلمانی باشگاه قطعاً بهترینه. به دلیل تمامی  تأکید هایی که توی این مقاله شد! از طرف دیگه بخاطر اعتبارات و مجوز‌های باشگاه(که در انتهای همین وبسایت میتونید مشاهده کنید )

و همونطور خلاقیت مثال زدنی؛ که در حوزه آموزش ، مخصوصاً آموزش آنلاین داره  چون میدونید دیگه کلاس حضوری و آنلاین کلا بحثشون جداست و متفاوتن. آنلاین بودن یه سری چیزا میخواد که همه ندارن و مشتریارو ناراضی بر می‌گردونن ولی اومند مثل همیشه بازم کلا بحثش جداست(تیکه کلام نویسنده!!) .

لازمه بگم در کنار سیستم خفنمون ، استادامون  ایستادن که هر کدوم یه ایران رو حریفن ، یعنی اینجا چه بخوای چه نخوای یادت میدیم!!

کلاس آنلاین آموزش زبان آلمانی

همون طور که در ابتدا هم گفته شد فقط کافیه یک هفته جذابیت باشگاه  رو ببینی ، شرط میبندم دیگه جایی نمیری .

امیدوارم که چه آموزش زبان آلمانی چه هر مهارت دیگه ای (باشگاه در تمامی زمینه ها فعالیت آموزشی داره و پیشنهاد میکنم به صفحه ی فروشگاه و صفحه اصلی باشگاه حتماً یه سری بزنی )شما رو به سمت تکامل‌تون هدایت کنه.

برای اطلاعات بیشتر حتما توصیه میشه که در دوره رایگان توجیهیِ باشگاه ثبت نام کنید، اما اگه حوصله‌تون نشد میتونید همون لحظه با شماره باشگاه

۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳

داخلی 1تماس بگیرید.

ممنون که تا اینجا اومدی ،

یه آرزو کن …💜✨

سوالات متداول

از اونجایی که این سوال کاملا شخصیه و به عوامل مختلفی بستگی داره، همین الان با باشگاه اومند به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۲۳ تماس بگیرید و درخواست راهنمایی کنید.

یادگیری هر زبانی قطعا چالش های خودش رو داره اما شیوه آموزش و پشتکار شما دو شرط مهم برای تسلط در اون زبانه.

اومند با شیوه آموزش هدف محور و شخصی سازی شده، کلاس های انلاین، پرونده سازی و ثبت روال یادگیری شما، ایجاد اتاق های گفتگو و معاشرت با هم هدف ها، جمعیت کنترل شده در کلاس های غیرخصوصی و ارتباط همه روزه با تیم پشتیبانی یادگیری زبان آلمانی رو برای شما کاملا بنفش می کنه!

از این قسمت ثبت نام کنید

دوره و جلسه رایگان کلاس آنلاین زبان آلمانی

دوره رایگان آموزش زبان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.