0
logo
0

زبان فرانسه

اهمیت یادگیری زبان فرانسه

 امروز با رشد روز افزون تکنولوژی و ارتباطات، دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده است؛ که به راحتی از هر نقطه ایی از این کره خاکی میتوانید با سایر نقاط دیگر ارتباط بر قرار کنید. به بیان دیگر مفهوم ارتباط با افراد بر اساس فاصله مکانی و زمانی کاملا تغییر کرده است؛بنابر این برای برقرای ارتباط، به اولین چیزی که نیاز داریم دانستن یک زبان است. اینکه بدانیم چه زبانی را فرا بگیریم که بتوانیم بیشترین ارتباط را با افراد از نقاط مختلف داشته باشیم؛ خیلی مهم است. زبان فرانسه میتواند یک انتخاب درست باشد زیرا فرانسوی زبان رسمی در ۲۹ کشور در سراسر قاره های مختلف دنیاست که به انها کشور های francophonie می گویند.فرانسوی زبانی هندواروپایی از خانواده زبان های رومی است و از زبان لاتین مشتق شده است که توسط ۱۳۶ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری صحبت می شود . هم اکنون ۲۱۳  میلیون نفر در جهان به فرانسوی صحبت میکنند؛ همچنین فرانسوی دومین زبان پرکاربرد در سازمان اتحادیه اروپا پس از انگلیسی است.

”بیشتر

روش های اموزش زبان فرانسه در باشگاه اومند

 کلاس های اموزشی زبان فرانسوی در این باشگاه به دو صورت انلاین و حضوری برگزار میگردد . اما اموزش غیر حضوری زبان فرانسه یک برتری نسبت به اموزش حضوری دارد و ان این است که، اموزش انلاین زبان فرانسه به شما این امکان را میدهد که در هر مکان و شهری که هستید فقط کافیست با موبایل یا لبتاب خود وارد لینک کلاسی شوید و در کلاس شرکت کنید؛ که این امر باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما میشود؛ چرا که نیاز به رفت و امد و خروج از منزل برای حاضر شدن بر سر کلاس درس ندارید.

ویژگی کلاس انلاین زبان فرانسه باشگاه اومند

شرکت درکلاس های انلاین زبان فرانسه به شما این امکان را میدهد که به راحتی و بدون دغدغه این زبان را فرا بگیرید. یکی از مهم ترین ویژگی های دوره های زبان فرانسه باشگاه کار بر محور بودن ان است؛ به این معنا که کلاس ها بر اساس نیاز شما شکل میگیرد و تمرکز بر ان مطالبی است که شما بیشتر به ان نیاز دارید. تمرینات و دورس ارائه شده  بر اساس نقاط قوت و ضعف شما طراحی میگردد. این ویژگی منحصر به فرد به شما این امکان را میدهد که به طور ویژه تری این زبان را یاد بگیرید.

زمان و مدت کلاس های اموزش زبان فرانسه باشگاه اومند

باید بگویم این باشگاه با سایر موسسه های اموزشی یک فرق بسیار مهم دارد و ان انعطاف پذیر بودن باشگاه است. یعنی ما با توجه به نیاز شما و مشغله شما کلاس ها را تشکیل میدهیم. کلاس ها به صورت یک ساعته است بر اساس نیاز شما در ماه از ۴ تا ۱۲ جلسه کلاس برگزار میشود. در مورد زمان برگزاری کلاس باید بگویم شما انتخاب میکنید که چه روز و ساعتی در هفته کلاس داشته باشید و بعد از مشاوره تمامی این موارد را شما انتخاب خواهید کرد. به طور مثال کسی که قصد مهاجرت دارد و زمان کمی برای یادگیری دارد بنابر این نیاز به تعداد بیشتری جلسه اموزشی دارد نسبت به کسی که وقت کافی دارد.

شهریه کلاس زبان انلاین باشگاه اومند

 هزینه کلاس ها ی باشگاه بر اساس سطح علمی اساتید سنجیده میشود. نرخ بهار ۱۴۰۳  از جلسه ایی ۲۸۰ تا ۳۸۰ متغییر است.

سرفصل های اموزش زبان فرانسه باشگاه

در باشگاه اومند کلاس ها بر اساس نیاز شما شکل میگیرد؛ پس با توجه به هدف شما، ما کتاب معرفی میکنیم؛ اما دو متد کلی استفاده میشود برای کسانی که قصد یادگیری این زبان را به صورت ترمیک دارند در اینجا اورده ایم.

متد اموزشی بر اساس دو گروه از مجموعه کتاب های  éditoو le nouveau taxi  بوده است.

این دو مجموعه اموزشی داری سطح بندی هستند که شامل سطح های A۱,A۲. B۱,B۲. C۱, C۲ میباشند

برای شروع یادگیری ما از سطح مبتدی یعنی A۱ شروع میکنیم.

این کتاب ها متدی چهار مهارته هستند و بر تمامی مهارت ها تمرکز دارند

این مهارت ها شامل : مکالمه و برقراری ارتباط، گرامر، دایره لغات و واژگان، مهارت نوشتن و خواندن، مهارت شنیداری و اشنایی بر مهارت های فرهنگی و اجتماعی، می باشد

مباحثی که در سطح A۱ شما یاد میگیرید شامل موارد زیر میباشد:

نحوه برقراری ارتباط اولیه و سلام کردن saluer

ارائه ی اطلاعات شخصی

نشان دادن مسیر و ادرس پرسیدن

ساعت و اعداد و اطلاعات زمانی

معرفی خانواده

نحوه خرید کردن و سفارش دادن

اوقات فراغات و فعالیت های روزانه

پوشش و لباس ها

قبول و رد دعوت

مسکن و خرید و فروش ان

بیان سلایق و علاقه ها

خاطرات

بیان ارزو و  پروژه اینده

تمامی این موارد با هدف تقویت مهارت های چهارگانه شما و یادگیری تاکنیک های درک مطلب در موقعیت های مختلف طراحی شده است.

تقویم کلاس های زبان فرانسه باشگاه اومند

در باشگاه اومند ما به یک شیوه جدید و خلاقانه زبان فرانسه را به شما اموزش میدهیم، ما از شیوه ی منسوخ اموزش ترمیک تحت عنوان یک کتاب و محتوا استفاده نمیکنیم به همین دلیل هم هست که یک تقویم اموزشی کلی و یکسان ارائه نمیدهیم، در واقع همانطور که گفته شد ما بر اساس نیاز و زمان بندی کاربر تقویم زمانی شخصی طراحی میکنیم

”کمتر”

 

 
 

مقالات آموزش زبان فرانسه

بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه
مقالات

آشنایی با بهترین کتابهای آموزش زبان فرانسه

اگر از علاقه‌مندان زبان و فرهنگ فرانسوی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از...
نحوه احوالپرسی در زبان فرانسه
مقالات

نحوه احوالپرسی در زبان فرانسه (رسمی و غیررسمی)

اولین جملاتی که هنگام ارتباط برقرار کردن با دیگران بر زبان می آوریم راجب "سلام...
یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟
مقالات

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

در دنیا امروز، یادگیری زبان انگلیسی تقریبا برای همه ضروری است. شما اگر دانشجو باشید و بخواهید به رفرنس‌های اصلی دسترسی داشته باشید، یا اگر بخواهید به عنوان یک مسافر، به کشور خارجی دیگری سفر کنید؛ باید زبان انگلیسی را بلد باشید. در دنیای امروز، فرایند یادگیری ساده‌تر از گذشته است. در این مقاله به شما می‌گوییم یادگیری زبان را از کجا شروع کنید.

یادگیری همزمان دو زبان
مقالات

توصیه های کاربردی برای یادگیری همزمان دو زبان

آیا می‌توانید دو زبان را همزمان یاد بگیرید؟ این سوال ضروری است که قبل از شروع آموزش زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری  به طور همزمان بپرسید.

آیا زبان فرانسه ارزش یادگیری دارد؟
مقالات

آیا زبان فرانسه ارزش یادگیری دارد؟

شاید شما هم جز کسانی باشید که به یادگیری و آموزش زبان فرانسه علاقه داشته باشید، اما واقعاً ندانید که چرا باید دست به کار شوید و این علاقه را از حالت بالقوه به حالت بالفعل درآورید!

آموزش آنلاین یا حضوری، کدام یک برای کودک من مناسب است؟!
مقالات

آموزش آنلاین یا حضوری، کدام یک برای کودک من مناسب است؟!

در سال های اخیر و به خصوص بعد از ظهور بیماری کرونا، آموزش مهارت های مختلف کودکان هم همچون بزرگسالان، از آموزش های حضوری فاصله گرفت و کلاس های آنلاین فن بیان کودک، آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودک و … رونق پیدا کردند!

دوره‌های آموزش زبان فرانسه

کلاس آموزش زبان انگلیسی کودکان
17%
تخفیف
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ ریال

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.