0
logo
0

تعهدنامه باشگاه اومند

قوانین و حریم خصوصی باشگاه اومند

بنام خدا

باشگاه اومند همواره در تلاش است تا کلاس هایی با محوریت خلاقیت، علم، انگیزه و از همه مهم تر کاربر برگزار نماید. کلاس های کاربر محور،یعنی متناسب با شرایط و شخصیت آموزشی کاربران، عمده دلیل خلاقیت و اعتبار مجموعه اومند است.

قوانین زیر صرفا به دلیل برگزاری منظم تمام کلاس ها و رعایت نظم ، اخلاق و عدالت در طول تمام دوران آموزشی کاربران است.

گفتنی است که مجموعه های آموزشی در قبال کاربران خود و هزینه ای که از آن ها دریافت کرده اند و همچنین اساتید و دست اندر کاران خود که زمان و انرژی خود را برای کاربران و مجموعه میگذارند، مسئول هستند و در قوانین خود باید به احقاق حقوق هر دو کفه ی ترازو دقت نمایند.

ضمانت بازگشت وجه
اگر کاربر طی دو جلسه اول از استاد مربوطه خود ناراضی باشد هم امکان تغییر استاد خود را دارد و هم امکان درخواست عودت وجه را دارد. که در این صورت نارضایتی خود و دلیل آن را به مجموعه ابراز میدارد و پس از تایید طرفین فرایند مذکور انجام میگیرد. لازم به ذکر است این ضمانت صرفا برای دو جلسه اول دوره اول ثبت نام می باشد و در دوره های بعدی با توجه به تمدید مجدد کاربر عملا نارضایتی او موضوعیت نخواهد داشت.

مرخصی کاربر
کاربر در طول هر یک ماه تقویمی امکان گرفتن یک جلسه مرخصی را به شرط اعلام از حداقل ۴۸ ساعت قبل از زمان کلاس دارد که در این صورت برای او زمان جبرانی مشخص شده و کلاس او محفوظ می ماند. کاربر موظف است کلاس جبرانی هماهنگ شده را شرکت نماید، در صورتی که کلاس جبرانی را شرکت نکند و یا برای مرخصی از حداقل ۴۸ ساعت قبل اقدام نکند و یا بدون اطلاع در کلاس حاضر نشود و یا بیش از یک بار درخواست مرخصی داشته باشد، جلسه کاربر سوخت شده و در حکم کلاس برگزار شده محاسبه میشود.

تمدید کاربر
هر کاربر پس از ورود به باشگاه از زمان تمدید ماهانه خود آگاه میشود و کاربر موظف است راس روز توافق شده با مجموعه جهت ادامه کلاس های خود و باقی ماندن کلاس در حالت رزرو برای او، تمدیدش را انجام دهد. در صورت عدم تمدید در روز مقرر و عدم اطلاع کاربر به باشگاه در مورد زمان پرداخت جدید، کلای های کاربر به حالت تعلیق درآمده و در صورت عدم پرداخت تا ۲۴ ساعت بعد، از رزرو او خارج میشود.

مبلغ پرداختی ماهانه
هر ۹۰ روز مبلغ پرداختی کاربران بابت کلاس به دلیل شرایط تورمی کشور امکان تغییر ۵ الی ۲۵ درصدی دارد که در صورت تغییر حداقل از ۱۴ روز قبل باشگاه به کاربر اطلاع میدهد. اگر کاربر حق مرخصی خود در طول ماه را زمانی بگیرد که نزدیک زمان تمدید ماهانه او باشد و فرصتی برای برای برگزاری کلاس جبرانی نباشد، هزینه آن جلسه از تمدید کاربر کسر میشود( این صرفا در صورتی است که باشگاه زمان برگزاری کلاس را نداشته باشد و اگر زمان جبرانی مشخص شد اما کاربر شرکت نکرد، همچنان جلسه خواهد سوخت)
همچنین اگر به دلیل مرخصی استاد جلسه ای از کلاس های کاربر کم تر برگزار شده بود، بدیهی است که هزینه آن جلسه از تمدید ماهانه کاربر کسر میشود.

مرخصی استاد
اگر کاربر و استاد در صورت مرخصی استاد، بر روی مبحث زمان کلای جبرانی به توافق نرسند، هزینه آن جلسه از تمدید ماهانه کاربر کسر میشود، اما اگر مرخصی گیرنده کاربر باشد، می بایست کاربر در این مورد با مجموعه به توافق برسد، در غیر این صورت آن جلسه کاربر خواهد سوخت.

زمان حضور در کلاس ها
کاربر باید راس ساعت در کلاس ها حاضر شود و در صورت تاخیر بدون اطلاع به هر دلیلی استاد تا بیست دقیقه منتظر کاربر می ماند و در قورت عدم حضور کاربر در آن بیست دقیقه کلاس او خواهد سوخت

نوع برگزاری
کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشوند که در هزینه با یک دیگر تفاوت هایی دارند. کلاس های آنلاین به صورت صوتی و تصویری متناسب با نوع کلاس و تشخیص طرفین برگزار میشود.

پرداخت حداقلی
در باشگاه اومند کاربر نمیتواند جلسه ای هزینه ها را محاسبه کند و برای عضویت در کلاس ها می بایست حداقل هزینه ۴ جلسه را پرداخت نماید؛ به این دلیل که فرایند برگزاری کلاس های باشگاه فقط صرف جلسه کلاس نیست بلکه به دلیل کاربر محور بودن کلاس های باشگاه، هماهنگی هایی از جمله تعیین اختصاصی سرفصل ها،گزارش های هفتگی، مشخص شدن مدیر پروژه و…. وجود دارد که از نظر علمی و اداری حداقل باید باشگاه به حضور ۴ جلسه ای کاربر برای آن ها مطمئن باشد.
در اومند پرداخت اقساط به دلیل اختصاصی بودن کلاس ها ممکن نیست.توصیه مجموعه به افرادی که امکان پرداخت نقدی ندارند،خرید حداکثر ۴ جلسه در ماه است که هزینه ماهانه آن به حداقل برسد.

سخن آخر

در آخر مجدد تاکید میکنیم که باشگاه نماینده دو طرف است و به عنوان یک مجموعه آموزشی حرفه ای وظیفه دارد که هم منظم برای کاربران خود کلاس های با کیفیت برگزار نماید و هم برای اساتید خود شرایطی در شان، و ایده آل فراهم آورد، به همین دلیل هم اساتید و هم کاربران لیست قوانین مربوط به خود را دارند که هر کدام از آن قوانین به برگزاری هر چه منظم و با کیفیت تر کلاس ها و احقاق حق طرفین کمک میکند.
امیدواریم با رعایت قوانین باشگاه و کمک به ما در راستای برگزاری بهترین کلاس ها، تجربه ای بی نظیر را از حضور در باشگاه اومند داشته باشد.
همه این قوانین یک هدف دارند، آن هم برگزاری موثر ترین کلاس در حد و شان نام باشگاه اومند به عنوان معتبر ترین و اختصاصی ترین مرجع آموزشی کودک و نوجوان کشور.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.